Posted March 31, 2016 (edited) Tänään olis kymppi täynnä . Edited March 31, 2016 by bohemian Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2016 Paljon onnea mulle, 10 vuotta täynnä tänään Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2016 Mulle tuli kymppi täyteen tammikuussa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2016 Hep! Kymppi tuli täyteen pari päivää sitten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Hep! Tais olla kymppi täynnä? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Kymppi tuli täyteen 17.6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Mulla on ollu kymppi täynnä jo ties kuinka monta vuotta, menny tämmönen vaan ihan ohi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Tuli täyteen 9.6. Naimisiinkin pääsin lähes samaan aikaan, mutta jos saa valita niin voisko mun titteliksi vaihtaa Naikkari, kiitos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2016 Täällä! Viestejä vaan on näemmä kadonnut jonnekin, ilmeisesti foorumin päivityksen yhteydessä... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2016 Kymppi tuli näköjään täyteen muutama päivä sitten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2016 Kappas! Jo toukokuussa tuli kymppenen vuotta täyteen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2016 Kymppi tuli täyteen minullakin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Mullakin on tullut kymppi täyteen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2016 Vai niin, täällä salamyhkäisesti mainostetaan tämmöistä omaa kymppikerhoa.. ettei vaan ois se sisäpiiri ( sori, huono vitsi)? Mulla on tullut kymmenen vuotta foorumilla täyteen jo reilu 2v sitten. Nyt tän uusimman pohjan päivityksen myötä alkaa tuntua että vois siirtyä sinne seniori-kerhon puolelle.. haluan vanhan hyvän pohjan takas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2016 Oho, mullakin tullut 10-v. täyteen jo toukokuussa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2016 No onhan täällä tullut huomaamatta "muutama hetki" oltua yli sen kymmenenkin vuoden... Quote Share this post Link to post Share on other sites