Admin

Yli 10 vuotta foorumin jäsenenä olleet aktiivit, ilmoittautukaa tässä

354 posts in this topic

Kyllä mäkin kerran elämässäni haluan jonkun tittelin, vaikka en aktiivisin kirjoittelija olekaan  :D

Mulla olisi tullut kymppi täyteen jo jos en olisi ollut muutamaa kuukautta pois henkilökohtaisista syistä johtuen :(

Klisila sai olla miun eka..ehka paras paiva ikina  :girl_dance:

:ph34r:

Oliko täällä nyt joku linjaus siitä, milloin sisäpiiriin pääsee, jos on välillä ollut pois?

Itsehän tulin kesällä 2004, kävin välillä reilu kolmen kuukauden henkilökohtaisella jäähyllä, ja palasin tammikuussa 2012. Pitääkö mun odottaa sisäpiiriin pääsyä siihen asti, että foorumijäsenyyteni tulee täysi-ikäiseksi? :grin:

Voi kyllä! Mä en edes muista, montako vuotta täällä on tullut notkuttua. 11 ehkä? Ja missä mun hääpäiväkaimani luuraavat, en voi olla ainoa jäljellä, enhän?

12 vuotta ja keskimäärin inan reilu 70 viestiä/vuosi joten ehdottomasti täytyy päästä sisäpiiriinkin 

Voi kyllä! Mä en edes muista, montako vuotta täällä on tullut notkuttua. 11 ehkä? Ja missä mun hääpäiväkaimani luuraavat, en voi olla ainoa jäljellä, enhän?

Mä myös.

Nirppu, me taidetaan olla hääpäiväkaimoja. Mikäli oot edelleen samalla nickillä. Hääpäivä oli 28.8.2004. ;) Mun nick oli tosin siihen aikaan erilainen (halr).

Minä olen myös tittelinkipeä :) 10 vuotta tuli täyteen aiemmin tänä vuonna.

Muoks. Siis OU ÄM GEE! Luin vasta nyt ton ylläolevan viestin ja mä olen teidän hääpäiväkaima myös! 28.8.2004 :-X Muistaakseni nicki oli silloin joku MrsS2b- tyyppinen :D

Edited by Pepperpots

Piiri pieni pyörii... kaikki tähän asti ilmoittautuneet siinä hyörii...

Jipii, minä tahdon kanssa, jookopliis! Huomenna on 10 vee hääpäiväkin, joten sen kunniaksi titteli olisi ihan huikea juttu ^_^

Pian 11 vuotta (kaappi)naikkariutta takana. Päivääkään en vaihtaisi pois...!  :tender:

Miten siitä voi olla jo 10 vuotta :girl_impossible: No, mä sit myös haluun sisäpiiriläiseksi :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...