Posted October 23, 2014 Piiri pieni pyörii... kaikki tähän asti ilmoittautuneet siinä hyörii...Mulla ei näy sisäpiiri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2014 Piiri pieni pyörii... kaikki tähän asti ilmoittautuneet siinä hyörii...Mulla ei näy sisäpiiri Pitäis näkyä, kävin vielä tarkistamassa sun asetukset. Kunnossa on. Koitapa kirjautua ulos ja uudelleen sisään, jos se auttaisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2014 Täälläkin 10 vuotta jo takana aktiivisena lukijana ja silloin tällöin kirjoittelijana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2014 (edited) Piiri pieni pyörii... kaikki tähän asti ilmoittautuneet siinä hyörii...Mulla ei näy sisäpiiri Pitäis näkyä, kävin vielä tarkistamassa sun asetukset. Kunnossa on. Koitapa kirjautua ulos ja uudelleen sisään, jos se auttaisi.Toimii! Kiitos kiitos Muoks. Tosinaikkari ei koskaan kirjaudu ulos, niin en edes ajatellut tuota vaihtoehtoa Edited October 24, 2014 by Pepperpots Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2014 Nap ja Pepperpots: mä jo ajattelinkin, etten voi olla täällä yksin! Kyllä meidän sarjassamme selvästi oli ainesta tosinaikkareiksi. Tosin tollanen nimimerkkien vaihtaminen pitäisi kyllä kieltää laissa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2014 Rekisteröidyin tänne muistaakseni syksyllä 2002, joten 12 vuotta on jo takana! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2014 Kas, kymmenen vuotta tuli täyteen jo kaksi päivää sitten. Sisäpiiri, here I come! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2014 Minulla tuli 10 vuotta täyteen heinäkuussa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2014 Nyt on teillekin oikeudet laitettu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2014 OMG ja herranen aika, miten tää on meinannut mennä multa ohi? Vuosia takana... öö... vissiin 11 ja risat? Viestejä ei ihan kauheasti, mutta mä oon aina täällä. Siis aina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2014 11 vuotta tuli täyteen 23.10. Viime vuosina olen enempi seurannut taustalta kuin kirjoitellut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2014 Yli 11 vuotta täällä..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2014 Minä myös. Syksyllä tuli 10 vuotta täyteen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2014 Täälläkin on tullut 10v. Aktiivinen en tosin ole viime vuosina ollut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2014 Mä en edes tiedä miten mulla näkyy, kun rekisteröidyin 2003 mut olin ilman tunnusta kolme kuukautta jossain välissä?Kokeilen onneani kans - rekisteröidyin vuonna 2003, ja olin pari vuotta sitten puoli vuotta pois. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2014 Minäkin? Vanha ja vähän pölyyntynyt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 26, 2014 Kaikki taas päivitetty. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 29, 2014 2.1.2015 tulee 10 vuotta täyteen! Pääsiskö sitten sinne sisäpiiriin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2015 2.1.2015 tulee 10 vuotta täyteen! Pääsiskö sitten sinne sisäpiiriin? Samat sanat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2015 Miten en ollut huomannut tätä? 10-vuotis juhlaa on vietetty jo ajat sitten... Quote Share this post Link to post Share on other sites