Posted May 3, 2015 liittynyt 17 huhtikuuta 2005 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2015 Mullakin pitäisi olla kymppi täynnä, koska suunnittelinhan häitäkin yli vuoden. Naimisiin menimme siis elokuussa 2005. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2015 Nyt muistin. 10 vuotta tullut täyteen 12.4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2015 Ja tähän asti kaikki päivitetty. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2015 Minullakin on tullut kymppi jo täyteen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2015 (edited) Minullakin kymppi tuli täyteen jo tammikuussa, mutta nyt vasta huomasin tämän. *Krhm, näköjään tuli viime vuoden tammikuussa... Kuka näitä laskee! Edited May 21, 2015 by Aurelle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2015 Mullakin on kymppi täynnä! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 7, 2015 Mulle tuli tammikuussa 10 vuotta täyteen. Pari vuotta (kuopuksen odotus- ja vauva-ajan) vietin vaukkareissa ja sitten palasinkin taas tänne . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2015 mulla kans tuli kymppi täyteen alkukuusta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2015 Oho, mulle tuli kymmenen vuotta täyteen jo huhtikuussa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 5, 2015 Mulla tuli eilen 10 v. täyteen jäsenenä. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 Luulen liittyneeni 2004, koska olen mennyt sinä vuonna kihloihin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2015 En muista tarkalleen milloin lityin, mutta koska 10-v. hääpäivää juhlittiin kesäkuussa niin taidan kuulua tähän ryhmään Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2015 Kyllä vaan, molemmilla riittävästi jäsenvuosia takana. Oman liittymispäivän näkee omasta profiilista, eli helpoiten (jos ei ole mobiiliversiolla) viemällä hiiren oman nimensä päälle tossa vasemmassa reunassa. Ei tarvitse edes klikata, niin aukeaa perustiedot, kuten liittymispäivä, viestimäärä ja status. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Hei mää vietän tänään kymmenvuotispäivää! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Hups, kymmenen vuotta täynnä taustailijana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2015 En tiedä mitä profiili sanoo, mutta liityin alkuvuodesta 2005. Olin välillä poissa pari kuukautta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2015 10 vuotta tuli täälläkin täyteen muutama päivä sitten Quote Share this post Link to post Share on other sites