aakoo

Miten nukuit yön ennen hääpäivää

352 viestiä aiheessa

Sulhaseni vieressä, kuten aina.  ;D

Heräilin välillä, mutta ihan pirteänä päivä meni sitten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kotona nukuin ihan normaalisti mieheni vieressä. Väsynyt olin häitä edeltävänä iltana, mutta seuraava päivä pyöri mielessä niin ei tullut uni.

Kun herätyskello aamulla soi niin ensimmäinen ajatus oli "Ai, taisin sitten nukahtaa kumminkin.".

Tuli nukuttua suurinpiirtein kokonaista 4 tuntia, mutta eipä se väsymys hääpäivän menoa juuri haitannut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Unilääkkeen voimálla nukuin hyvin. Sattuneesta syystä ollut koko kesä hieman univajetta ;häästressiä ja paljon valmisteluja meillä molemmilla

Muokattu: , käyttäjä: Trio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukkuin todella huonosti PATUKAT päässä!!! Omassa sängyssä sulhon vieressä yritin etsiä sopivaa asentoa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvin nukuin, mutta aivan liian vähän! illalla päästiin myöhään nukkumaan ja aamulla oli aikainen herätys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin kaason kanssa hotellissa. Hyvin uni maittoi, ei mennyt yöunet jännityksen tai muun hermioilun takia

Muokattu: , käyttäjä: Trio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuten Nappulakin, kaasosen kanssa hotellissa. Uni tuli oikein hyvin, mulla ei oo yleensä tapana menettää unia minkään jännittämisen takia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin vanhempieni luona, ihan käytännön syistäkin sillä sieltä oli lyhyempi matka aamulla kampaajalle. Nukuin yön todella huonosti :-[ En niinkään jännityksen vuoksi vaan liian myöhään illalla juodun Batteryn vuoksi, jonka takia kävin vielä puolilta öinkin aivan ylikierroksilla... Ihmeen pirteä oli kuitenkin aamulla! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin kaason luona yötä eikä nukuttu kuin pari tuntia. Harmitti kamalasti ettei saanut unta.  :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuttiin kaasojen kanssa hotellissa, pari tuntia olin yöllä hereillä, muuten meni hyvin! jaksoin hääpäivän mukavasti vaikka olikin pari huonosti nukuttua yötä takana. Jännitin etukäteen niin ei tarvinnut hääpäivänä enää (paljoa) hermoilla..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin sulhasen kanssa meidän makkarissa ja nukuin aika hyvin, kun päivä oli ollut tosi kiireinen ja työntäyteinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin kaason luona todella huonosti, koska oli papiljotit päässä ja päänahkaan koski joka asennossa!!  >:( Ehkä 1-2 tuntia torkuin yhteensä. Mutta siitä huolimatta jaksoin hyvin koko ihanan hääpäivän!!  

Muokattu: , käyttäjä: Trio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se yö oli kauhistus, meillä puuttuivat vielä kirkko-ohjelmat ja jotkut muut pienet yksityiskohdat, ja vasta klo 22 pääsimme pois ravintolasta jossa meidän molempien vanhemmat tapasivat ekan kerran (ollaan eri maista kotoisin). Ja kun juuri se yö oli Taiteiden yö, niin matka keskustasta kotiin kesti 2 tuntia eikä tavalliset 20 minuuttia. Yö oli siis lyhyt, aamulla vasytti, mutta kuitenkin hääpäivä oli ehdottomasti onnistunut  

Muokattu: , käyttäjä: Trio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihmettelin illalla kaasolleni, että mitenkäs mua ei yhtään jännitä -> sen jälkeen en muuta tehnytkään kun pyörin vain koko yön, ja unto tuli kertyneeksi ehkä puolentoista tunnin verran. Kaaso taisi hieman kuittailla jälkikäteen nätisti, etttä taisi silloista tulevaa rouvashenkilöä siltikin hieman jännittää ;)

Aamulla ei kyllä siltikään väsyttänyt (paisti kampaajan kuivastustuolissa olisi tehnyt mieli istua pidempään silmät kiinni ;) ) ja hääpäivänä olin täysillä mukana :) ekoissa studiokuvissa näytetään kyllä hitusen unisilmäsiltä sulhon kanssa :D (eipä se ukkokultani viereisessä huoneessa ollut juuri sen paremmin untasaanut ;) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä nukuin todella huonosti, pätkittäin. Eniten ärsytti se, että mies kuorsasi vieressä tasaisesti koko yön. :D

aamulla oli niin isot silmäpussit, että olisi voinu nostaa korvan taakse. Mutta muuten olin aamulla ihan pirteä eikä missään vaiheessa iskenyt väsähdys..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oman kullan kainalossa, niin kun aina ennenkin. :wub: Taisin nukkua melko hyvinkin jopa, vaikka edeltävä päivä olikin aika hektinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omassa sängyssä kullan vieressä erittäin hyvin. Kellon olin vahingossa laittanut soimaan liian aikaisin (klo 7), senkin tajusin sammuttaa ja nukuin vielä tunnin. Kosmetologi oli onnellinen kun ei tarvinnut meikata silmänalusia kuten koemeikissä B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvin lyhyesti. Edellisenä iltana meni pitkään järjestelyissä ja aamulla piti herätä aikaisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
koska oli papiljotit päässä ja päänahkaan koski joka asennossa!!  >:( Ehkä 1-2 tuntia torkuin yhteensä. Mutta siitä huolimatta jaksoin hyvin koko ihanan hääpäivän!!  

Muuten sama :lol: , paitsi sulhasen kanssa nukuttiin samassa sängyssä. Sen jälkeen mä päätin, että oli viiminen yö paplareiden kanssa. Tarkoituksena oli ottaa paplarit pois ennen nukkumaan menoa, mutta aikataulujen sössimisen takia jouduin pitään niitä yön yli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin etukäteen pelännyt, etten jännitykseltä saisi nukuttua ollenkaan häitä edeltävänä yönä, mutta olinkin niin väsynyt kaikista järjestelyistä, että hyvin nukutti. :D Nukuimme sulhon kanssa yhdessä ja aamulla heräsimme jo malttamattomina ennen herätyskellon soimista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin erittain hyvin yksi hotellissa. Aamulla tosin herasin aikaisin ehka hieman sittenkin jannitti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin kaasoni luona. Uni oli pinnallista ja aika huonoa, aamulla heräsin jo ennen kellon soittoa. Paremminkin olisin siis voinut nukkua. Jännitin hää aamuna...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oikeastaan nukuin todella sikeästi, vaikka illalla olinkin hieman jännittynyt ja valvoimmekin aika myöhään. Kotona nukuttiin molemmat ja herättiin siinä ysin aikaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvin, sen muutaman tunnin mitä sain nukuttua :lol: edellisenä iltana meni todella myöhäseen ja aamulla heräsin on reippaasti ennen kellon soittoa, eikä uni tullut enää millään...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nukuin kuin pikkuvauva melkein 9 tuntia ja todella sikeästi :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään