Jump to content
Naimisiin.info

Miten nukuit yön ennen hääpäivää


aakoo

Recommended Posts

Perjantaipäivä meni häätilan järjestämissä ja illalla vanhempieni kotiin päästessäni olin niin väsynyt, että nukahdin jo kymmenen jälkeen ja nukuin kahdeksaan kuten olin suunnitellutkin.

En siis jaksanut väsymykseltäni jännittää, mies teki sen kuulemma puolestani. Hyvin nukutun yön jälkeen oli mukava aloittaa pitkä ihana päivä!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 351
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mies nukkui lapsuuskodissa vanhempiensa luona ja minä Kaason mökissä paikallisessa mökkikylässä.

Kaasot oli majoitettu puolisoineen ko. mökkikylään häiden ajaksi kun tulivat molemmat sen verran kaukaa. Heillä oli paritalotyyppinen mökkiratkaisu ja vierekkäiset huoneistot.

Illalla saunottiin kaasojen kanssa ja juotiin hieman viskiä  :P (ei kuitenkaan liikaa...).

Sitten katsottiin vähän telkkaria, annettiin kaasolahjoja ja juteltiin.

Yhden aikaan päästiin sitten nukkumaan ja huolimatta pienestä pyöriskelystä yöllä, nukuin suht sikeästi.  :)

Aamulla heräsin ennen kellon herätystä serkkutytön tekstiviestiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nukkumaan menin vasta klo 01:00 hääpäivän puolella, mutta muuten nukuin kyllä oikein makoisasti. :)Nukuin lapsuudenkodissani, sulho samassa sängyssä.

Link to comment
Share on other sites

nukuttiin molemmat samassa sängyssä kotona,tai voiko sitä nukkumiseksi sanoa,mä menin puol neljältä sänkyyn pyörimään,oisko sit viiden aikaan tullu uni ja sit heti aamulla puol kaheksalta ylös ja kampaajalle.hyvin mä kuitenkin jaksoin koko päivän olla skarppina,jatkoilta tultiin kotio joskus aamu viiden jälkeen.onnex nyt on kerinny hyvin nukkuun univelat pois  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hyvin nukuin - kotona oman sulhon kainalossa. Muuten nukkumisesta ei olisikaan varmasti tullut mitään. Ihana oli herätä levänneenä ja pirteänä aurinkoiseen hääpäivään.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tämä on sitten aika hyvä  :) Unohdettiin tietenkin varmistaa, että meillä on majapaikka (kun ei itse asuta juhlapaikalla). Sulho nukkui sitten kuitenkin patjalla vanhempiensa luona ja minä menin äidille kaason kanssa. Noh, äippä ajatteli, että ihanaa, laitetaan oma mies evakkoon ja tyttö viereen nukkumaan viimeistä neitiyötään. Kiva ideahan se sinänsä, mutta siinä vaiheessa kun ei yöllä uni tule silmään ja ajatukset pyörivät hullun lailla päässä ja äiti kuorsaa kuin viimeistä päivää... Ei naurata! Keräsin hetken kitumisen jälkeen peittoni ja tyynyni ja painuin kylppärin lattialle nukkumaan. Oli siinä seuraavana päivänä ihmettelemistä ("Ihanko totta, siinä kovalla lattialla???") ja nauramista yhdellä jos toisella. Totesinpa siinä, että on se aikakin mennä naimisiin, niin pääsee yönsä sängyssä viettämään eikä tartte kaakelilattialla nukkua  

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eri osoitteissa nukuimme, mutta molemmat tahoillaan vain muutaman tunnin. Itselleni taisi tulla viitisen tuntia täyteen, mutta hyvin jaksoin päivän, ja koko seuraavan viikon sitten nukuinkin väsymystä pois. Ei vähistä unista kannata kamalasti stressata, kyllä niin ihanan päivän jaksaa vaikka vähän vähemmälläkin unella tietäen että häiden jälkeen sitten saa nukkua.

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

Nukuin kahden kaasoni kanssa samassa huoneessa Kalastajatorpalla, mies nukkui omassa hotellihuoneessaan. Nukuin todella hyvin, sellaiset 9h putkeen ja nukahdin heti, kun pää koski tyynyä. Onneksi niin, ettei hääpäivänä ollut mustia silmäpusseja.

Link to comment
Share on other sites

Minä nukuin yksin kotona, unta sain ainakin kahdeksan tuntia. Mies oli yötä vanhempiensa luona, oli kuulemma nukkunut 10 tuntia.

Ei oikeastaan hermostuttanut edellisenä iltana, lähinnä hermostutti kun kavereilta tulee jatkuvasti tekstiviestejä että "yritä nyt nukkua kunnolla, älä hermoile!"  :P

Link to comment
Share on other sites

Nukuin todella huonosti.

Melkein meinasin tulla neljän aikaan aamulla hysteeriseksi kun en yksinkertaisesti pystynyt nukkumaan. Väsytti kyllä mutta kaasoni vieraspeti oli kova ja liian lyhyt joten se siitä!

mutta ah kun pääsi hotellihuoneeseen isoooooooon sänkyyn joka oli pehmeä 8)

t. mukavuudenhaluinenhernepatjanallanukkunut

Link to comment
Share on other sites

Todella huonosti, vaikka yleensä nukun sikeästi melusta/valosta ym huolimatta. Pääsin sänkyyn kahden aikaan yöllä (ei väsyttänyt ollenkaan) nukahtaminen vei pienen ikuisuuden, heräsin neljältä ja pyörin sängyssä tunnin, sitten nousin ylös ja söin jos vaikak se olisi nukutanut mutta ei, luin naistenlehteä eikäs ekään uattanut, lopulta nukahdin joskus puoli seitsemän aikaan ja herätys oli kasilta... Mutta eipä se menoa haitannut, seuraavanakaan yönä ei olisi uni millään tullut!

Link to comment
Share on other sites

Nukuin edellisen yön mutta oli koko yön painajaismaisissa häissä, joissa oli kokoajan kauhea kiire ja häsläys päällä. Saman koin myös nyt kuukautta myöhemmin kaasona ollessani.

Link to comment
Share on other sites

En meinannu saada illalla unta, näin koko yön häistä unta ja heräsin aamulla melkein tuntia ennen kellon soittoa.

Yhteensä sain unta ehkä noin 6 tuntia eli ihan ok kuitenki. Aamulla ei väsyttäny yhtään herätä, mut 24 tunnin päästä väsytti ja seuraavat päivät oon yrittäny nukkua univelkoja pois...

Link to comment
Share on other sites

En ole milloinkaan nukkunut niin huonosti, levottomasti ja vähän kuin hääpäivää edeltävänä yönä. Jännitti mielettömästi ja hääpäivän aikataulu vilisi silmässä. Nukuin ehkä kolme tuntia  :-/

Mutta unen puute ei tosiaan haitannut hääpäivää. Päivä oli elämäni onnellisin ja vasta aamuyöllä neljän maissa menimme aviomiehen  ;) kanssa nukkumaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ihan kotona nukuttiin sulhon kanssa vierekkäin. Unta tuli n. 7 h. Pari kertaa heräsin yön aikana (joka kyllä ihan normaalia raskaana olevalle).

Link to comment
Share on other sites

Mies nukkui kotona ja minä kaason luona.

Häiden alusviikolla en osannut nukkua kun mietin mitä kaikkea on vielä tekemättä, mutta yön ennen hääpäivää nukuin kuin tukki. En edes muista kun pää painui tyynyyn ja nukuin oikein levollisesti aamuun saakka.

Hauskaa meistä oli myös se, että kaikki muut (äidit, kaverit, jopa isät!) näkivät painajaisia meidän häistä, mutta me itse emme yhtään

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Me nukuttiin molemmat omissa kodeissamme (siis lapsuudenkodeissa), haluttiin nukkua eri paikassa perinteisesti. Meillä kotona kaikki nukkui jo, kun minä vielä keskellä yötä nypin kulmakarvoja ja lakkasin kynsiä, ym. Meni kamalaksi stressiksi koko homma!!! Ensin suunnittelee yli vuoden ja lopulta viimeset päivät oli tuli hännän alla juoksemista... Tekisin toisin, jos sais elää ne hetket uudestaan... Kuitenkin, nukuin lopulta pari tuntia ja nukuin aamulla pommiin. Kaaso, kuski ja sulho tuli hakemaan pukeutuneina, kun minä just heräsin siihen... Äkkilähtö kampaukseen ja meikkiin sekä kuvaukseen... Oli vähän epätodellinen olo! HUH!  

Muokattu: , käyttäjä: Trio
Link to comment
Share on other sites

Nukuin tosi hyvin! Katselin telkkaria ja menin siitä 23.30 nukkumaan. Nukuin kuin tukki kellon soitton asti. Minä yövyin äitini luona ja mies kaverillaan. Miestä oli jännittänyt ja ne olikin valvoneet kahteen.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä nukuin kotona omassa sängyssä, kaasot viereisessä huoneessa. Mies nukkui mökillä. Hyvin sain unen tuossa puolen yön aikaan mutta heräsin jo 4.30 miettimään tulevaa päivää :-X. Hyvin silti jaksoin juhlia kolmeen asti aamulla!

Link to comment
Share on other sites

Me nukuttiin eri sängyissä samassa huoneessa, kuten kesäasunnolla yleensäkin. Mä nukuin ihan hyvin ainakin siihen asti, kun sulho aamulla seitsemän maissa kömpi mun sänkyyn puhisemaan ja tärisemään, kun sitä jännitti niin kovasti.

Link to comment
Share on other sites

Erittäin huonosti nukuttiin sulhon kanssa molemmat! Ja se on ainakin mulle poikkeuksellista, koska normaalisti nukun hyvin vaikka pää alaspäin.

Mutta se ei haitannut! Jutskailtiin aamuyöhön asti ja fiilisteltiin tulevaa päivää. Oli tosi jännä yö!

Link to comment
Share on other sites

Nukuimme vierekkäin rakkaani kanssa omassa sängyssämme. Hyvin nukutti, mutta aamulla seitsemän jälkeen ei oikein enää uni maittanut. Nukkumaan mentiin joskus vähän ennen yhtätoista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...