Guest Susie

Vastasiko päivä mielikuvaasi?

153 posts in this topic

Tarkoituksena oli, että hääpäivämme on "meidän päivä" ja onnistuimme siinä loistavasti, saimme viettä juuri sellaisen päivän kuin halusimmekin. Stressiä ei pahemmin ollut edes itse hääpäivänä, vaikka pari päivää ennen häitä teimmekin muutoksia, kaikki sujui kuin itsestään.

Onnen kukkuloilla ollaan =)  :-X

Puolitoista kuukautta häiden jälkeen voin vain edelleen ihmetellä, kuinka hyvin häät onnistuivat. Meillä ei ollut mitään selkeää mielikuvaa juhlien kulusta ennakkoon ja koska vierasjoukkokin oli varsin sekalainen seurakunta, oli vaikea etukäteen arvata, miten vieraat tulisivat viihtymään.

Kaikki palaute on kuitenkin ollut äärimmäisen positiivista ja nekin vieraat, joiden viihtymisestä ei etukäteen ollut takeita, juhlivat muiden mukana aamuyöhön. Itse nautimme joka hetkestä, jonka saimme rakkaiden ystäviemme kanssa viettää, ja muistot häistä ovat juuri sellaisia, joita olimme salaa toivoneetkin  :-X

ei ihan.. kaikki meni nimittäin paljon paremin kuin kuvittelin.. kaikki toimi ihanasti.. hyvä että kaikki oltiin huomioitu jo suunniteluvaiheessa. ihanan täydellistä.. :-X :-X

En tiiä. Mulla oli koko päivän niin epätodellinen olo, etten mä oikeestaan tajunnu  koko naimisiin menoa. Kaikki meni kyl aika hyvin järjestelyjen osalta.

Kyllä! Olin tehnyt paljon työtä sen eteen, että päivästä tulee juuri sellainen mistä olen aina haaveillut. Kaikki oli suunniteltu tosi huolellisesti ja vieraat kehuivat, että sen kyllä huomasi. Ainut mikä yllätti oli, etten jännittänyt niin paljon kuin olin kuvitellut. Meidän suunnitelmat oli lisäksi laskettu ulkohäiden varaan, joten sään suosiminen toi viimeisen silauksen sille, että päivä oli unelmieni kaltainen  :-X

Kaikki oli ihanampaa kuin olin osannut odottaa, en tiennyt etta haaparina onkin niin kivaa!!! :-X :-X :-X

Kyllä kyllä kyllä :)  :-X  ;D

Meillä oli viitteellinen aikataulu, ja ohjelmanumeroiden sisällöstä ei ollut tarkkaa tietoa. Kaikki meni hyvin sujuvasti, ja ainakin minulle jäi sellainen olo, että ohjelmaa oli sopivasti mutta seurustellakin ehti. Päivä oli juuri sellainen kuin olin mielikuvissani ajatellut: lämmin ja leppoisa tunnelma, kaunis hääpaikka, rakkaat ystävät juhlatunnelmassa mukana. Jaksoimme itsekin juhlia ihan loppuun saakka, eikä juhlaväsymys yllättänyt missään vaiheessa. Päivä oli niin ihana, että mies totesi jo seuraavana aamuna, että eikö voitaisi mennä uudestaan naimisiin   ;):-X

Kaikki meni paremmin kuin olin ajatellutkaan.

Kauniit muistot jäivät  8)

Päivä oli niin ihana, että mies totesi jo seuraavana aamuna, että eikö voitaisi mennä uudestaan naimisiin

.............

Just noin meni meilkläkin.  Jännitettiin niin hirveesti molemmat, ja kaikki meni niin

ihanasti kun olla voi.  Tämmösenä kesänä voikin saada päivän jolloin aurinko paistaa lämpimästi aamusta iltaan.  Itte juhlissa ei enää jännittänyt ja kaikki meni ihan nappiin.  Ruokaa riitti, juomaa riitti ja vieraat kaikki lähti vasta kun

paikka suljettiin.  Lahjat olivat ihania, vaikka toivottiinkin, ettei kukaan hankkisi mitään (ei siis rahakaan) vaan juhlittaisiin vain meidän onnea.  Kaikkein ihaninta on nyt katsoa rauhassa videolta häitä oman miehen kainalostaö

Meilläkin meni kaikki tosi hyvin! Tuntui välillä, että turhaan jännitettiin ja stressattiin etukäteen, mutta toisaalta jos ei oltais stressattu, oiskohan kaikki sitte menny niin hyvin...  ;)

Päivä vastasi mielikuviani ja meillä oli jopa hauskempaa kuin mitä olisin osannu edes toivoa. Kaikki viihtyi hyvin ja se oli minusta kiva huomata.

Nyt on mukava katsella videota ja valokuvia, sekä tutkia lahjoja.  ;D Ihanat muisto jäi, eikä nyt ole yhtään masentunut olo!

Hääpäivä oli aivan upea ja ei oikeastaan vastannut mielikuvia - kaikki oli niin paljon ihanampaa kuin olin osannutkaan odottaa.  :)

Vaikka meillä oli "vain" siviilivihkiminen juhlapaikalla ja vieraitakin vain 8 (+ me kaksi) niin tunnelma oli todella upea. Vähän alussa jännitin että mitä tästä tulee kun vieraiden ikä- yms. taustat olivat aivan erilaiset mutta tosi hyvin tulivat kaikki toimeen (osa tästä kahdeksan hengen porukasta ei ollut tavannut toisiaan aikaisemmin...  ::)).

Voi kun saisi ottaa päivän uudestaan. Kämp oli juhlapaikkana niin upea että olenkin tässä jo ihan höyrypäisenä suunnitellut mitkä juhlat siellä voisi pitää seuraavaksi.  :D

Kaikki meni loistavasti.

Vierailtakin tuli kommentteja, että hyvin hoidetut häät ja että huomasi, että on moneen kertaan mietitty asiat. Kyllä lämmitti kovasti.  :)

Päivä onnistui yli odotusten. Olin onnellinen kuin mikä. Vieraat viihtyivät ja kiittelivät häistä vielä pitkän aikaa jälkeenpäin. Oli ihanaa mennä naimisiin, mutta toista kertaa en sitä rumbaa järjestelyineen, jännityksineen päivineen jaksaisi.  :)

Kaikki meni paremmin kuin olin ajatellutkaan.

Kauniit muistot jäivät  8)

Juuri näin!  :-X

Päivä onnistui yli odotusten. Olin onnellinen kuin mikä. Vieraat viihtyivät ja kiittelivät häistä vielä pitkän aikaa jälkeenpäin. Oli ihanaa mennä naimisiin, mutta toista kertaa en sitä rumbaa järjestelyineen, jännityksineen päivineen jaksaisi.  :)

Mä yhdyn tähän ihan täysin.

Päivä oli  kaikkea sitä, mistä olin unelmoinut ja vielä vähän enemmän! En olisi voinut toivoa täydellisempää hääpäivää! Olin myös valtavan onnellinen siitä, että vieraat viihtyivät loistavasti ja häitämme muistellaan ystäväpiirissämme edelleen lämmöllä. Mutta vinkiksi tuleville rouville: älkää stressatko liikaa päivän onnistumisesta. Jokaisen hääpäivä on varmasti se täydellisin. Kaikki onnistuu taatusti ja saatte päivän, jota on ihana muistella ikuisesti!  :-X

Kyllä ja ylitti kaikki odotukset  :-X. Kaikki ei mennyt suunnitelmien mukaan mutta kokonaisuus oli juuri täydellinen meille. Häät olivat lämminhenkiset ja hauskat ja olo niin onnellinen....

Hääpäivä oli hyvin pitkälti juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin. Juhlat olivat rennot, lämminhenkiset ja iloiset. Päivä oli oikein mukava ja sitä on kiva muistella myöhemminkin. Kuitenkaan hääpäivä ei ollut minulle mikään Elämäni Onnellisin Päivä eikä siihen liittynyt mitään "onnen pilvissä" leijumista.

Eniten olin etukäteen pelännyt sitä, että jos itse en pystykään rentoutumaan ja heittäytä vain vietäväksi ja olen sellainen äksy kontrollifriikki. Mulle saattaa joskus käydä näin, että jos on odottanut joltain asialta paljon, niin olen niin jännittynyt ja väsynyt ja hermostun heti kun näen, ettei jokin asia menekään aivan mun suunnitelmien mukaan ja sitten sellanen moodis voi vähän jäädä päälle.

No, onneksi näin ei käynyt vaan olin rento ja hyväntuulinen koko illan ja vaikka takaiskujakin meinasi tulla (mm. matkalla kirkolle huomattiin että hääkimppu jäi ja tuli pikkasen kiire...), niin naureskelin vain. Siinä kohtaa osasin onneksi ajatella, että jos ei kaikki nyt mennyt tai mene aivan niinkuin piti, niin niille ei voi mitään ja turha niillä päiväänsä pilata.

Tietenkin voi olla hyvä varmistaa ettei häät satu esim. pms-aikaan, ehkä sellasessa kohtaa vois olla vaikeempaa tämä hermojen pidättely  ;D

Päivä vastasi siis mielikuvaani, jopa enemmänkin kuin sitä. Minut yllätti miten hyvin vieraat viihtyivät ja muutenkin oli sellasiat onnen huumaa ilmassa. Se ei oikein ollut odotuksissa, että se päivä meni todella nopeasti ja se, että olin niin humalassa, etten oikeen tarkasti muista kaikkea  ::)

Ei vastannut, sillä hääpäivä oli  paljon ihanampi ja tunnelmallisempi kuin olisin ikinä osannut arvata.  :-X  :-X  :-X  :-X  :-X Väsyneinä ja stressaantuneita ennen häitä toivoimme että hääpäivä olisi äkkiä ohi, että päästäisiin häämatkalle lepäämään, mutta hääpäivä oli älyttömän ihana, eikä sinä päivänä väsyttänyt yhtään.

Mua ei jännittäny yhtään, se oli enemmän kuin luulin. Muuten oli just niin ihanaa ja leppoisaa kuin oli suunniteltukin.  ;D

Hääpäivä oli hyvin pitkälti juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin. Juhlat olivat rennot, lämminhenkiset ja iloiset. Päivä oli oikein mukava ja sitä on kiva muistella myöhemminkin. Kuitenkaan hääpäivä ei ollut minulle mikään Elämäni Onnellisin Päivä eikä siihen liittynyt mitään "onnen pilvissä" leijumista.

Juuri näin minäkin ajattelen.