Guest Susie

Vastasiko päivä mielikuvaasi?

153 posts in this topic

Kyllä vain, ellei paremminkin.

Olin varautunut kyllä edes johonkin kommellukseen, kun niitä aina kuitenkin sattuu... Ne pienet uudet asiat, mitä tuli päivän aikana, piristivät vain mieltä, kuten kakkupala tipahti ukkokullan syliin (mitä lie ajattelin, kun työnsin palaa hänen suuhunsa..) No ei onneks ollut kermanen pala, joten ei jäänyt tahraa pukuun.

Mulla oli liiankin selkee mielikuva kaikesta, siitä miten mikäkin on ja miten kaikki menee.. ::)

Kaikki meni suunnilleen niinkuin olin ajatellut, ja ne mitkä ei menneet, ei harmita mua jälkeenpäin tippaakaan..meidän häät oli mulle ja miehelle täydelliset.  :-X Tunnelmalliset, romanttiset, vauhdikkaat..juuri meidän näköiset. Tunnelataus oli vaan paljon suurempi kun olin pysrtynyt varautumaan.  :'( :'( :-X :-X :-X Mitään en vaihtais pois. Nolottaa ihan sanoa näin.. :-[

Ylitti odotukset, vaikka muutamat asiat eivät sujuneetkaan niinkuin olin etukäteen suunnitellut / toivonut. Ihana päivä :-X ja valtavan suuri TUNNE :-X :-X

päivä ei noudattanut läheskään niin tarkkaa kaavaa kuin mitä olin pienessä järjestäytyneessä morsiamen päässäni etukäteen visioinut ::) mutta ehkä juuri siksi juhlat olivatkin niin ihanan spontaanit ja aidon oloiset :)

Vastasi. Kaikki meni suunnitelmien mukaan. Tein niin paljon etukäteistyötä että pystyimme nauttimaan itse päivästä ilman huolta mistään.

Kyllä ja ylitti kaikki odotukset  :-X. Kaikki ei mennyt suunnitelmien mukaan mutta kokonaisuus oli juuri täydellinen meille. Häät olivat lämminhenkiset ja hauskat ja olo niin onnellinen....

Samat sanat. Ainoa huono puoli oli että päivä meni liian nopeasti.

Täydellisesti vastasi  :-X Pelkäsin että jotain menisi pieleen , mutta ei, kaikki meni yli odotusten, IHANA PÄIVÄ!  :-X

Paremmin,kuin vain hyvin sillä ei oltu suunniteltu ohjelmaa tarkemmin,mutta menikin omalla painollansa sujuvasteen ;D

Aivan täydellisesti!!

Äiti tosin varoitteli kokoajan, että älä nyt kuvittele ja suunnittele niin kamalasti, ettet tule pettymään.. Mutta mitä vielä, kaikki meni kuten piti, kaikilla oli hauskaa ja kaikki oli niiiin kaunista ;D

Päivä meni oikeastaan paremmin kuin olisi voinut toivoakaan, kaikki sujui mainiosti ja vieraat viihtyivät. Itelläkään ei jännittänyt yhtään paitsi juuri ennen vihkimistä, mutta itse toimituksen jälkeen sai vain nauttia rennoista juhlista ja hyvästä ruuasta :)

Yli odotusten meni, luulin, että jännitän ihan kamalasti ja että se pilaa tunnelmaa, mutta juuri niin kuin haluttiinkin tunnelma oli leppoisa ja ei jännittänyt edes häävalssin tanssi... Suuria suunnitelmia ei käyty, ei lukuisia palavereja ennen, mutta kuten sanottu paremmin kuin hyvin!

Kyllähän niitä mielikuvia ehti siinä suunnittelun aikana muodostua. Käytännön näkökulmasta aktsottuna monet asiat menivätkin niin kuin olin kuvitellut.

Suurin ero oli varmaan siinä, että juhlassa oli paljon ihanampaa kuin olin osannut kuvitella, ja vieraat viihtyivät mahtavasti! Olimme jännittäneet vieraiden viihtymistä etukäteen. Samoin olimme ajatelleet, että meillä on "vain pikku häät", mutta illasta tulikin upea ja ikimuistoinen juhla, jota monet ovat toisten häihin verratenkin ylistäneet. Emme siis osanneet odottaa niin onnistunutta juhlaa, ajatuksissamme haaveilimme lähinnä vain varsinaisesta vihkimisestä.

Kontrollifriikki kun olen, jokainen "väärin" mennyt asia tietysti harmitti minua, mutta nyt jälkikäteen ajatellen en enää edes muista, mitä ne asiat olivatkaan. Fiilis oli niin hyvä, ja asiat kulkivat omalla painollaan. :)

Kyllä vastasi, oli meidän näköiset häät, rennot, hauskat, koskettavat ilman leikin leikkiä (muuta ohjelmaa kyllä piisasi).Kaaso ja bestman olivat meillä edellisen yön, suosittelen kaikille! Käytiin kaikki tarkasti läpi (no tämä siitäkin syystä, että bestman oli viimeiseen asti ulkomailla  :) ) silti sillä mielellä, että ohjelma elää ja muutokset eivät haittaa. Ihana päivä! Ja vieraat kehuivat parhaiksi häiksi, missä olivat olleet  ;D

Pieniä kommelluksia sattuu varmaan joka häissä vaikka kuinka olis kaiken suunnitellut.

Vaikka meilläkin oli näitä kommelluksia esim. hääkimppu kuoli pakkasen takia just 15

min ennen häitä niin pääasiahan oli että päästiin alttarille  :D Omasta mielestä meidän päivä

ylitti odotukset ja en vois parempia ja meille sopivampia häitä kuvitellakkaan  :-X

Ei todellakaan. Nimittäin kaikki meni niin paljon paremmin kuin mitä olin voinut kuvitella! Keskityin pessimistinä ennen häitä ajattelemaan että mikä kaikki voi mennä pieleen... Ilmeisesti kaikki oli sitten hyvin suunniteltu ettei ikäville sattumille jäänyt tilaa! Hääpäiväksi sattui myös mahtavan aurinkoinen sää (mutta ei kuitenkaan liian kuuma=) joten saatiin aivan tosi hienoja kuvia!

Lisäksi yllätyin positiivisesti kuinka iloisia ja liikuttuneita vieraat (varsinkin kaverit) olivat häissä. Itse olin pelännyt että mahdanko parkua alttarilla yms. mutta kumma kyllä oli tosi rauhallinen olo  siinä papin edessä seistessä.  ;)

Päivä meni enemmän kuin nappiin, en osaa sanoa mitään mikä olisi mennyt pieleen. Itse vältin hössöttämistä etukäteen, jotta ei olisi syntynyt vääriä odotuksia ja mielikuvia. Luulen että monet pilaavat hienon juhlapäivän pelkillä väärillä odotuksilla. Kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä (mm. vieraat ja ohjelma), ei voi kaikkea suunnitella etukäteen. Mietin omaa suhtautumista ja toimintavaihtoehtoja mahdollisiin mokiin ja kommelluksiin sekä mitä mahdollisia kysymyksiä tulisi päivän aikana vastaan ja mitä häävieraiden kysymyksiin vastaisin. Ajattelisin että juuri hääparin asennoituminen on koko juhlan a & o ja se vaikuttaa vieraiden viihtymiseen hääjuhlassa.

Hienoa oli iloita lähimpien ystävien ja suvun kanssa iloista päivää yhdessä ja olla juhlien keskipiste. Päivä meni lopulta liian nopeasti siihen nähden miten paljon sen suunnitteluun oli mennyt.

Järjestelyt oli mietitty tarkasti, mutta ei liikaa niistä stressaten. Oli varma ja mukava olo, tiesin että kaaso ja bestman osaisivat hommansa. Myös etukäteisjärjestelyt oli jaettu tasaisesti, järjestelyt eivät tuntuneet "työltä". Minua alkoi jännittämään varsinaisesti vasta tuntia ennen häävalokuvausta, joka oli ennen vihkimistä. Valokuvauksessa jännitys laukesi ja loppu päivä tuntui leppoisalta..

Ei vastannut - kaikki meni paljon paremmin, kuin uskalsin ajatella. Ilma oli kaunis (kuten varmaan kaikilla tämän kesän hääpareilla:) ), juhlat oli rennot, päivä oli mitä onnellisin. En odottanut häiltä mitään ihmeellistä, ja olikin yllätys että ne olivat niin kivat ja hauskat juhlat.

Päivä oli täydellinen, enkä osannut kyllä edes kuvitella että se oisi noin täydellinen.

Isoimman kiitoksen kummarran kaasoille ja bestmanille :-X

Ei. Kaikki oli yli odotusten. Pitopalvelusta esiintyjään  :-X upea päivä, mitään en vaihtaisi!

Ihania vastauksia täällä ja yhdyn näihin: "Ei, ylitti kaikki odotukset tuhatkertaisesti" -kommentteihin. En ikinä olisi voinut uskoa, että kaikki menee niin täydellisesti ja että kaikilla on niin mielettömän kivaa ja että ihmiset säteilevät sukulaisista ystäviin... en ole ikinä ollut noin siisteissä bileissä.

Mielikuvissani olin antanut tilaa kaikille epäonnistumisille. Sellaisia ei kuitenkaan sattunut. Suur-kiitos Naikkareille. Ilman tätä sivustoa en olisi osannut varautua niin moniin asioihin. Kaikki hoitui täydellisesti.  :)

Ihania vastauksia täällä ja yhdyn näihin: "Ei, ylitti kaikki odotukset tuhatkertaisesti" -kommentteihin. En ikinä olisi voinut uskoa, että kaikki menee niin täydellisesti ja että kaikilla on niin mielettömän kivaa ja että ihmiset säteilevät sukulaisista ystäviin... en ole ikinä ollut noin siisteissä bileissä.

Mielikuvissani olin antanut tilaa kaikille epäonnistumisille. Sellaisia ei kuitenkaan sattunut. Suur-kiitos Naikkareille. Ilman tätä sivustoa en olisi osannut varautua niin moniin asioihin. Kaikki hoitui täydellisesti.  :)

Tämä olisi voinut olla myös minun näppikseltäni suoraan  :D Monta viikkoa ehdin stressata kaikesta mahdollisesta, mutta sitten itse hääpäivänä kaikki meni yli odotusten säätä myöten. Paras päivä ikinä! Ja tältä sivustolta on kyllä löytynyt apua moniin pieniin ja isompiinkin pulmiin.

Itse asiassa ei kyllä ihan, vaikka kaikki menikin hyvin ja vieraat ovat kehuneet olleensa hauskimmissa häissä ikinä.  :)

Eniten yllätti se, miten nopeasti aika menee. Tuntuu, ettei saanut mistään kiinni. Ruoka, kakunleikkuu, puheet, esitykset, häävalssi, kimpun ja sukkiksen heitot sun muut seurasivat toisiaan ja päivä hujahti silmänräpäyksessä. Se masensi ensin seuraavana päivänä, mutta nyt tuntuu jo selkeämmältä. Kai se päivä pitää rakentaa päähänsä jälkikäteen juttelemalla ja kuvia katselemalla.

Sekin yllätti, etten tirauttanut kyyneltäkään koko päivän aikana, vaikka normaalisti olen melkoinen herkkis. Jännitys ehkä osaltaan söi herkistelyn mahdollisuuksia. Jännitys aiheutti myös väsymystä, ja voin ihan rehellisesti sanoa, että päivä oli rankka, vaikkakin ihana.

Olin oikeastaan hiukan pihalla, ja se johtui pitkälti kai siitä, että jännitti niin paljon. Yllätti se, miten ei sitten kuitenkaan ehtinyt jutella ihmisten kanssa. Ja se, että loppuillasta porukka ei alkanutkaan kollektiivisesti jorata, vaan hajaantui ympäri juhlapaikkaa seurustelemaan. Mikä ei kyllä haitannut sekään, mutta oli siis hiukan erilaiset mielikuvat itselläni etukäteen.

Kaikin puolin häät olivat siis onnistuneet ja päivä jää meidän yhteiseen historiaamme kauniina helmenä. Etukäteisiä odotuksia se ei ihan täysin kuitenkaan vastannut.

Ei vastannut, sillä päivä oli sanoinkuvamattomalla tavalla kaikin puolin upeampi mitä olin osannut kuvitella! Vaikka odotin päivää, en tajunnut miten upea se voisi olla. Ei tarvi miettiä mikä on elämäni upein päivä. Nautin vihkitilaisuudesta ja jokaisesta hetkestä aamuun asti:-X Parasta kuitenkin oli se, että häät olivat paljon enemmän meidän näköiset kuin olimme kuvitelleet!! Ajattelin, ettei jatkoilla "riehuta", juhlita ja biletetä, mutta ne olivat vauhdikkaimmat juhlat ikinä ;D ;D ;D

Varsinaisen hääpäivän ohjelman jätimme kaason ja bestmanin harteille, mutta joitain yksittäisiä tapahtumia kuten vihkitilaisuutta ja häätanssia olin käynyt päässäni läpi niin miljoonaan kertaan, että kun kävelin alttarille, en ollut aivan varma onko kaikki totta...

Loppujen lopuksi olin onnellisesti yllättynyt, miten paljon pystyin nauttimaan päivän joka ikisestä hetkestä, vaikka (ja ehkä juuri siksi) en aina tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu!