Guest Susie

Vastasiko päivä mielikuvaasi?

153 posts in this topic

Kyllä vastasi, itseasiassa se ylitti kaikki odotukset. Päivä oli juuri niin ihana kun olin toivonutkin ja vielä huomattavasti enemmänkin! Vieraatkin viihtyivät loppuun asti!

Meillä meni KAIKKI asiat aivan loistavasti! Ei oltu suunniteltu mitään sekunti-aikataulua ja oli asenne että antaa juhlan mennä painollaan.

Jos nyt jotain pitäisi ottaa uusiksi niin pistäisin anopin ja appiukon viemään autoa kotiin jo erään hääleikin aikana eikä vasta sen jälkeen, sillä kahvia ja kakkua jouduttiin odottelemaan vähän turhan pitkään kun emmehän voineet aloittaa ilman heitä. En kyllä tiedä häiritsikö tuo tauko vieraita, kahvi vaan uhkasi kylmetä...

Kaikki meni niin hienosti ettei purnattavaa löydy! Juhlapaikka oli kerrassaan upea ja me sovimme sinne kuin nenä päähän! Ja henkilökunta oli aivan ihanaa!

No videokuvauksesta sen verran että se vähän harmittaa ettei minun laahukseni "häntä" näy videolla kun poistumme alttarilta (laahukseni oli piiiitkä).

Mutta kuvaajalle ilmoitettiin 1/2 h ennen häitä että hänelle napsahti kuvausnakki, joten siihen nähden sekin sujui ihan hyvin!  ;)

Siinä mielessä ei vastannut mielikuvaani että luulin jännitäväni ainakin jonkin verran. Mutta sitä jännitystä ei koskaan tullut! Oli ihana päivä :) .

Vastasi ja ei, tai siis toivoin että juhlat olisivat todella rennot ja hauskat ja ihanat, mutta en olisi uskaltanut ajatella, että ne olisivat oikeasti noin rennot ja hauskat ja ihanat! Juhlat eivät olisi voineet olla yhtään paremmat  :-X

LISÄYS en olisi kyllä uskonut, että jännitän ennen vihkimistä niin paljon  ::) (Tai ennen juhlia. Jouduin käymään häiden aattoaamuna juoksulenkillä ihan sitä varten, etten olisi ihan krampissa joka paikasta, jännitin ihan kauheasti. Juoksu helpotti  ;D)

Vastasi aika lailla, tosin ei ollut tarkkoja odotuksia. Kaikki meni hyvin, mitään yllättävää ei sattunut. Yllättävää oli tosin se, että yhtään ei jännittänyt, ja se, miten järjettömän nopeasti koko juhla meni. Se oli ohi lähes hujauksessa! Suosittelen kaikille muillekin kahden päivän jhulimista, se yksi ilta olis ihan liian vähän!

Päivä ylitti kaikki odotukset 200 %:sesti!!!

Johtuu ehkä siitä ettei sen kummempia odotuksia alunperin ollutkaan, joten ei oikein osattu odottaa mitään tiettyä! Ja hyvä niin koska saatiin aikaiseksi elämämme parhaat bileet, joista on tullut paljon kiitosta kaikilta jälkikäteen!  :-X :-X

Päivä ylitti täysin odotukseni!! Kaikki sujui kuin rasvattu ja mä olin hangon keksinä koko päivän  ;D Se yllätti kuinka rauhallisena olin lopulta siellä kirkossa vaikka sitä jännitin etukäteen niin kovasti. Just ennen seremoniaa tuli todella rauhallinen olo ja olin kuulemma näyttänytkin todella tyyneltä ja onnelliselta  :-X

Päivä todellakin ylitti kaikki odotukset. Emme olisi etukäteen voineet kuvitellakaan, miten mahtava meno häissämme olisi. Paljon saimme kiitosta myös tunnelmallisesta siviilivihkimisestä, joka oli koskettava ja intiimi hetki. Suurin kiitos kuuluu mielestäni ihanille vieraillemme, jotka tekivät juhlastamme ikimuistoisen ja päivästämme tähänastisen elämämme onnellisimman.  :-X

Kyllä vastasi, vaikka kanttori soittikin nuotin vierestä. :) Alttarisuudelma unohtui, koska pappi ei sanonut, että nyt voitte suudella toisianne. Kanttori soitti koko ajan nuotin vierestä ja kaasolla oli hankala laulaa Ave Maria. Kaasokin olisi osannut soittaa paremmin kuin se kanttori. :) Kaason laulu onnistui tosi hyvin.

Ainakin vieraat viihtyivät häissämme, sanoivat, että olivat mukavat häät. Juhlapaikalla oli hyvä, että kaikki olivat samassa tilassa (kaikki näkivät morsiusparin).  :-X

Nyt on vain haikeus, että häät ovat ohi... toista viikkoa jo rouvana. Miltä sinusta flower07 tuntuu (oli sama hääpäivä kuin meillä eli 09.06.2007)?

Voi kun kiva nähdä "tuttuja" täällä, flower07 ja miiact81... :) tulivat tutuiksi jo hääpäiväfoorumilla. Mekin juhlimma häitä 9.6.07.

Juhlat onnistuivat erinomaisesti, paremmin kuin osasin odottaa.

Tosin aikataulut eivät pitäneet ja kaasojen kanssa kiisimme hurjaa vauhtia kirkolle, itse melkein itkua vääntäen (kuvittelin että tullaan myöhästymään kirkosta ainakin puoli tuntia, mikä olisi ollut todella noloa, mutta onneksi ehdittiin juuri ajoissa, kahta minuuttia ennen alkamisajankohtaa...!)... ja häävalssi myöhästyi sen verran että suuri osa oli jo siinä vaiheessa ehtinyt lähtemään (mm harmittaa ettei isoäitini ollut näkemässä)... ja bändi ei ollut ihan odotusten mukainen, olisin toivonut nuorekkaampaa menoa. Kaikenlaisia pieniä kommelluksia, mutta toisaalta, nehän vain kuuluvat asiaan :).

Ja mitäs pienistä! Moni kehui juhlia lämminhenkisiksi ja se lämmitti todella mieltä. Itsekin olin samaa mieltä. Sää suosi (todella!), ruoka oli hyvää, kakku oli upea, sulho oikein komia :-X ja niin... olihan se aivan täydellinen päivä. En unohda ikinä! Ihmiset olivat nähneet niin paljon vaivaa vuoksemme ja sukua oli saapunut ulkomailta asti kanssamme juhlimaan.

Kivaa nähdä minustakin "tuttuja" täällä. On mukava jatkaa keskustelua vielä häitten jälkeenkin. Häämatka vielä on edessä, kivaa. Saa nyt sitä seuraavaksi odottaa ja suunnitella. Itävaltaan eli Wieniin on tarkoitus mennä häämatkalle. Samalla vierailemme itävaltalaisen isäni luona. :)

Hääpäivä todellakin oli täydellinen! Isänikin pääsi Keski-Euroopasta tänne Suomeen juhlimaan kanssamme. Hän saatteli minut kirkon puoliväliin ja luovutti minut sulhaselle. Oikein ihmisten naamat vilisivät silmissä. Alttarisuudelman puuttuminen on hieman harmittanut jälkeenpäin. Onneksi suutelimme kumminkin kirkon portailla ennen valtavaa riisisadetta.  :-X Riisiä löytyi myöhemmin vielä sulhasen takin taskusta ja minun rinnuksiltani. Hassua!

Pappi sanoi vihkiharjoituksissa, että jos kommelluksia sattuu, niille on mukava nauraa jälkeenpäin. Kanttorin epävireisyys kyllä nauratti sekä meitä hääparia että musiikista ymmärtäviä vieraitammekin. ;) Naurattaa vieläkin, kun ajattelee. :) Alkumarssissakin kanttori jatkoi marssin soittamista vielä silloinkin, kun jo olimme alttarilla. Onneksi pappi sentään sanoi nimet oikein, että edes tietää keitä ollaan vihkimässä. :P

miiact, poistin viestini kun tajusin ettei me enää päästä sinne  :-[ Mihinkäs laitetaan päikky pystyyn?

Pahoittelen todellista off topicia...

Laitetaan vaikka hääpäiväkertomuksiin oma päivämme, jonne saavat kaikki kommentoida.  :-X

Laitetaan vaikka hääpäiväkertomuksiin oma päivämme, jonne saavat kaikki kommentoida.  :-X

Tehdään vain niin. Käyn aloittamassa.  :)

Kaikki sujui todella hienosti ja sääkin oli mitä mainioin, mutta... Olin ajatellut hääpäivän olevan huomattavasti rauhallisempitempoinen! Kirkossa kaikki meni todella nopeasti ja yhtäkkiä olimmekin jo juhlapaikalla ja seuraavaksi taksissa kohti yöpaikkaa... Siis miten ihmeessä hääpäiväni saattoi noin vain vilahtaa ohitse? :o Tietysti kokoajan oli jotain tekemistä ja ohjelmaa, eikä hetkeäkään tullut oltua paikallaan (no, ehkä 15 min ehdin syödä rauhassa), joten siitä varmaan johtuu tuo tunne, että päivä tuli ja meni saman tien...  :P

Kovin paljoo ei ollu semmosia suurempia odotuksia päivästä, ja lopputulos oli täydellinen  :-X Todella rennot bileet, ja kaikki viihtyi tosi hyvin. Monet on soitellu tai tekstannu perään, ja kehunu koko päivän maasta taivaaseen  ;D

Päivä ylitti kaikki odotukset (joita ei tosin suuremmin ollut) moninkertaisesti. Oli varautunut hautajaistunnelmaan, kun suvussani on hieman ristiriitoja. Minulla ja Sulholla sekä ystävilläni oli kuitenkin todella mukavaa! :)

^ Täällä samaten. :-X

Kyllä vastasi, tosin ainoat odotukset häiden suhteen olivatkin että kaikki sujuisi hyvin ja ilman suurempia kommelluksia ja että me päästäis naimisiin. :-X

Ainoa mikä hieman harmittaa on että kaikki meni niin nopeasti...

Täytyy sanoa että ylitti täysin kaikki odotukset. Meikäläinen oli katastrofiajattelijana valmistautunut kaikkiin asioihin jotka voisivat mennä pieleen, ja toki pari asiaa meni vähän pieleen, mutta koko ilta oli vaan yhtä hymyä ja onnea, iloisia ihmisiä. Olin todella positiivisesti yllättynyt siitä, miten nopeasti tunnelma oli juuri sellainen vapautunut ja rento kuten toivoin. Tunnelma oli loistava, ruoka aivan mahtavaa, ja illalla kun musiikki alkoi soimaan oli kaikki mummosta serkkuihin tanssilattialla. Tästä me hääpari siirryimme hotelliin, mutta muilla oli jatkot aamuun asti. Onnellinen :-X

Vastasi paremmin kun osasin edes odottaa! Mitään tiukkaa aikataulua ei ollut, joten leppoisasti mentiin ja ehdittiin hyvin kaikki tehdä mitä suunniteltiinkin. Meni kyllä tosi nopeasti koko ilta, mut hauskaa tuntui vierailla olevan.

Päivä oli TÄYDELLINEN :-X:-X Vihkiminen oli jo klo.14 mutta kuitenkin päivä meni ihan hurjaa vauhtia ja olisin mielelläni mieheni kanssa juhlinut vaikka toisenkin päivän :girl_wink: No nyt on ihania muistoja jota vaalia...

Minulla oli jonkinlainen mielikuva, miten asiat menee kun hääpäivää väkisinkin tuli ajateltua aika paljon järjestelyitä miettiessä ja muuten vaan fiilistellessä. :) Päivä kyllä ylitti kaikki odotukset! Eli oli parempi kuin etukäteen mietityt mielikuvat siitä millainen haluaisin päivän olevan. :-X Uskomattoman ihana tunne oli koko päivän ja jotenkin se välittyy hienosti myös valokuvista. Ikinä ei ole minusta ainakaan otettu noin paljon onnistuneita valokuvia. Hymy tuli niin helposti ja luonnollisesti!

Onnistuimme luomaan juhlatilaisuuteen epämuodollisen, rennon, kanget ahtereista poistavan tunnelman, sellaisen jota haluttiinkin. Avainasemassa toki tässä on juhlapari itse. Pitää itse heittäytyä rennoksi, jos haluaa sitä vierailtaan. Ja tunnelmaa lähdettiin luomaan jo kutsuista alkaen. Nekin olivat hauskat.