Guest Susie

Vastasiko päivä mielikuvaasi?

153 posts in this topic

Kyllä, päivä oli täydellinen ja saimme sellaiset juhlat kun halusimmekin!

Tuntuu helpottavalta, että hääpäivä on vastannut omia odotuksia monen mielestä! Jotenkin sitä pelkää, että odottaa liikaa eikä osaa nauttia omasta hääpäivästä. Mä varsinkin jännitän yleensä aivan hirveesti. Verenpaine nousee ja sydän hakkaa.. eikä tarvi olla kuin pieni syy jännitykseen, mut hääpäivä on mun mittakaavassa todella iso asia. Hui. Toivotaan etten pyörry :D

Hääpäivä vastasi aikalailla odotuksia :) Itseäni yllätti se, miten en ollutkaan aivan liikutuksesta sekaisin kirkossa ja miten sain jännityksen pysymään siedettävänä :) Kirkko-osuudessa yllätti se, miten nopeasti kaikki oli ohi ja kuinka lyhyeltä käytävä tuntui matkalla alttarille, vaikka aiemmin ajatteli sen olevan tooodellla piiiitkä. Hääpäivä meni kaikinpuolin ihanasti <3

meilläkin meni kaikki täydellisesti (lukuun ottamatta loppuhuipennusta kun mies joi liikaa ja sit alkoi purkautua puhelimessa bestmanilleen joka ei ikinä viitsinyt ilmaantua häihin...) ja myös minä olin yllättynyt siitä ettei minua jännittänyt eikä itkettänyt missään vaiheessa

^Mitä ihmettä, bestman ei tullut häihin lainkaan? :o

^Mitä ihmettä, bestman ei tullut häihin lainkaan? :o

sanos muuta, kyllä "kaveri" sitten kuulikin kunniansa, en voi kun kuvitella miten paha mieli murulla oli... olis säästyny kaikelta jos olis jo kysyttäessä sanonu ettei halua, oli ääliö kun meni lupaamaan mutta sit ei kiinnostanutkaan...

:skilletgirl: Pannua bestmanille. Kuinka kukaan kehtaa tehdä tuollaista toisen hääpäivänä. :girl_impossible: Edited by Brunetti

murkeli: Voi ei, miten ilkeä temppu "bestmanilta" :( Ei ihme, että sulho ei voinut olla avautumatta asiasta.

Mitään suuria odotuksia päivän suhteen en maalaillut, tahdoin vain että meillä olisi hauskaa ja mitään sukuriitoja ei sattuisi. Sukuriitoja ei onneksi tullut ja molemmat muistellaan päivää hyvin onnistuneena ja erittäin mukavana.

Hääpäivä ylitti odotukset! Itse viihdyimme ja vieraat viihtyivät; saimme ihanat puheet läheisiltä ja käytännönasiat sujui tosi hyvin eikä tarvinnut murehtia mistään. Aika vaan kului turhankin nopeasti.. Yllätyin, kuinka rentona pystyin olemaan koko päivän :)

Alttarisuudelma unohtui, koska pappi ei sanonut, että nyt voitte suudella toisianne.

Meilläkin unohtui alttarisuudelma,kun meilläkään pappi ei sanonut, että nyt voitte suudella toisianne.

Mulla ei ollut tarkkoja odotuksia päivältä, vain pelonsekainen toive, että kaikki osuu nappiin! Ja niinhän se osuikin!

Päivämme oli niin onnellinen ja upea, että ihan kyyneleet tulee silmiin kun muistelen kaikkia ihania hetkiä sinä päivänä :)

Ei. En edes osannut kuvitella miten satumaisen kaunista ja upeaa kaikki oli. Lisäksi päivä oli paljon rennonpi kuin olin edes uskaltanut kuvitella. Siis päivä oli paljon enemmän kuin odotukseni siitä :-X

Ei. En edes osannut kuvitella miten satumaisen kaunista ja upeaa kaikki oli. Lisäksi päivä oli paljon rennonpi kuin olin edes uskaltanut kuvitella. Siis päivä oli paljon enemmän kuin odotukseni siitä :-X

samoilla mennään.

Odotin paljon enemmän sähläystä ja paniikkia sekä stressiä!

Ei vastannut! Se oli miljoona kertaa parempi! :girl_haha:

Oli niin mahtava päivä että niiden muistojen siivittämänä jaksaa koko ensi talven.. :flirt:

Päivä oli paljon onnellisempi kuin olisin ikinä voinut kuvitella, erityisesti itse vihkiseremonia!

Päivä todellakin vastasi mielikuvaani ja ylitti odotukset täysin! Oli ihanaa olla päivän keskipiste mieheni kanssa! :girl_smile:

Kaikki meni jopa paremmin kuin odotin. Kaikilla oli niin hauskaa ja kaikki onnistui nappiin! :)

Häät meni niinkuin suunniteltiinkin. Muutama viimehetken muutos, mutta eiköhän niin käy melkein kaikille. Kaikin puolin tyytyväinen hääpäivään, vain kaikkein läheisimmät mukana juhlimassa.

<3

Päivä oli onnistuneempi kuin kuvitelmissani. Etenkin vihkiseremonia oli jotakin todella kaunista. Kaikki stressi ja jännitys hävisivät, olin rento ja osasin nauttia päivästä, vaikka pieniä yllätyksiä tulikin.

Meillä oli ainakin huomattavasti hauskempi, upeampi ja koskettavampi päivä kuin olisin voinut ikinä kuvitella! Seremonia (ortodoksivihkiminen) oli kaunis ja intiimi, enkä kaatunut/alkanut itkeä/purskahtanut nauruun/muutakaan hysteeristä, mitä pelkäsin etukäteen :girl_pinkglassesf:

Itse juhlassa kaikki onnistui hyvin, vieraat viihtyivät ja ruoka oli maistuvaa. Aikataulut pitivät ja saatiin kuulla ihania puheita. Illalla kaverijuhlissa muutama vieras esitti yllärinä meille laulu-/soittoesityksen, mistä olin tosi otettu. Bändi oli ihan huippu ja iltaa kohti meillä oli todellisen kemut: ihmiset tanssi ja lauloi ja kaikki oli iloisia. Ei oltais millään maltettu lähteä kotiin miehen kanssa :girl_haha: Vierailtakin oon jälkikäteen kuullut vain hyvää; meidän häät olivat kuulemma parhaasta päästä iltoja koskaan!

Kaikin puolin päivä oli aivan mieletön. Ainoa, mikä tuli vähän yllärinä, oli se, etten ehtinyt jutella vieraiden kanssa kovinkaan paljoa. Porukkaa oli niin paljon, että harvan kanssa lopulta sai vaihdettua sen enempää ajatuksia.

Päivä ylitti odotukset! Toki siitä todella hienoa päivää odotettiinkin, mutta saatiin suorastaan Täydellinen päivä. Vieraat viihtyivät, juttu luisti kaikilla, ruoka oli mahtavaa, tunnelma katossa, loistavaa ohjelmaa.. Elämäni onnellisin päivä :girl_in_love: