Guest Susie

Vastasiko päivä mielikuvaasi?

153 posts in this topic

Ehdottomasti, ja vielä enemmänkin!

Edelleen leijun ja mietin kuinka ihanat vanhemmat, kaasot, bestmanit ja ystävät meillä on. Eli mitä kaikkea he tekivät juhliin, mistä me emme tieneet.

Ja kun sääkin oli mitä loistavin, niin meni kyllä todella hyvin.

Päivä oli aivan ihana! Vaikkakin olin/olimme jännittääneet päivää useamman viikon (tai siis minä oli tätä tehnyt) ja edellispäivänä paikkaa koristellessa ja ystävien auttaessa, olin jo niin onnellinen siitä että pääsen naimisiin rakastamami miehen kanssa! Hääpäivänä sitten olin varautunut kauheaan itkutulvaan ja vollotukseen koko päivän, mutta pääpysyi kylmänä koko päivän! Illalla ennen nukkumaan lähtö, oli ihana tajuta kuinka paljon ihmisiä meillä on ympärillä. Olin super onnellinen juhlistamme (Vaikka pieniä kömmähdyksiä kävikin), eivätkä mitkään asiat haitanneet (:

Päivä oli ihana ja ylitti odotukset (:

:curtsey:

Päivä ei oikeastaan vastannut mielikuvaani, sillä se ylitti kaikki odotukseni niin korkeasti. Kaikki oli niin paljon kauniimpaa, ihanampaa, liikuttavampaa ja hauskempaa mitä olisin ikinä osannut kuvitella! :girl_in_love:

Päivä suorastaan ylitti odotukset, oli niin täydellistä. :-X Olin varautunut vastoinkäymisiin, mutta sellasia ei edes tullut! Ja sääkin oli mahtava, joten kaikki tosiaan sujui upeasti. :)

Päivä oli jotain paljon enemmän kuin uskalsin toivoakkaan. Hetkeäkään en vaihtaisi pois :wub:

En uskaltanut miettiä etukäteen päivän fiiliksiä tai odottaa mitään, koska pelkäsin luovani liian suuret odotukset. Voi olla, että tämä kannatti, koska meidän päivä oli aivan ihana. Totta kai moni asia ei mennyt niin kuin piti, mutta päällimäisenä fiiliksenä on vain se, kuinka ihanaa ja hauskaa mulla oli päivän aikana.

En oikein tiennyt mitä odottaa. Oli ihanaa nähdä kaikki valmiina ja paikallaan. Oli ihanaa olla juhlassa, johon kaaso ja bestman ja lauma ystäviä oli nähneet niin paljon vaivaa!

Mutta yksi asia ehkä yllätti, ja se oli väsymys. Olin ollut aika varma, että leijuisin jossain ihme fääreissä ja jaksaisin helposti koko päivän, aamusta alkaen, mutta ei. Ruokailun jälkeen iski väsymys ja sitä sai ravistella harteiltaan vielä pitkään. Kun juhla oli ohi ja oli kotiin lähdön aika, niin olo oli oikeasti todella helpottunut ja aivan kaikkensa antanut. Olisi ollut ihanaa jäädä vielä pidemmäksi aikaa juttelemaan ihmisten kanssa ja viettämään aikaa, mutta oli pakko myöntää itselleen, että nyt ei jaksa. Parin viikon työkiireet ja hääkiireet veivät veronsa. Mutta hääpäivä oli silti ihana. <3

Kiitos, apu löytyikin jo!

Edited by rmmattil

Todellakin ylitti odotukset! Olen ihan kauhea hermoilija ja olenkin sitä mieltä ettei minunlaisteni kannata mennä naimisiin :girl_haha:

Mutta stressitaso laski siinä samassa kun vihkiseremonia oli ohitse, sitten vain nautin jokaisesta hetkestä minkä sain viettää morsiamena. Emme me välttämättä mitään juhlia halunneet, mutta koska jonkinlaiset yllätysjuhlat saimme kyhättyä kasaan niin olen  kyllä tyytyväinen että saimme pienen kaveriporukan kanssa juhlia, rennosti!

Juoksin miehen kanssa pää kolmantena jalkana ympäri Pariiisia hoitelemasa kaikkia stressaavia viime hetken juttuja, ja oltiin ihan hermot riekaleina ja stressissä, mutta kun hääaamu koitti niin meillä molemmilla oli ihanan seesteinen ja rauhallinen olo. Kaikki sujui niin hyvin, ei mitään ongelmia, ei edes kiirettä minnekään. 

Sitten vasta alkoi sydän tykyttää kun odotin kirkon eteisessä isäni kanssa Prinsessa Ruususen marssin alkua, ja kun näin sulhaseni odottamassa alttarilla niin sinne se jännitys taas katosi. Koko seremonian ajan hymyiltiin kuin riemuidiootit ja välillä pyyhittiin vähän silmäkulmiakin. 

Yllätyin kuinka kaunis kirkkoseremoniamme olikaan. 

Olin myös yllättynyt, kuinka huikean valokuvaajan onnistuimme saamaan. Myös ravintola joka hoiti häiden vastaanoton ja syömiset ja juomiset ylitti kaikki odotukseni! Ilta huipentui jokilaivaristeilyyn ja illalla oli ihanaa päästä omaan hotellisviittiin ja lämpimään kylpyyn! :)

En olisi osannut edes kuvitella kuinka oma hääpäivä voi tuntuakin niin täydelliseltä ja kauniilta päivältä. 

Toisaalta, en ollut etukäteen kuvitellut liikaa hääpäiväämme, esimerkiksi se illan huipennus, jokilaivaristeily Seinellä oli vain idea ja emme olleet varmoja pystymmekö sitä tekemään, vai venyykö illallinen niin pitkäksi että emme ehdi illan viimeiseen laivaan, mutta ehdittiin hyvin. 

Mietin jo ennen hääpäivää, että kunhan kaikki ehdimme kirkkoon ja hääjuhlapaikalle niin se on jo enemmän kuin tarpeeksi :)

Ei vastannut. Mä pelkäsin varmaan viimeisen kuukauden lähinnä pahinta, että koko juhla on ihan kamala enkä osaa yhtään nauttia, eikä vieraillakaan ole kivaa. Toisin kävi, kaikilla oli hauskaa ja meillä ihana päivä :girl_in_love:

Ei vastannut, koska en oikein ehtinyt visualisoimaan päivää päässäni ennen h-hetken koittamista. Stressasin kyllä etukäteen monista asioista, kuten siitä, viihtyvätkö vieraat, onko meillä tarpeeksi ohjelmaa, istuuko puku tarpeeksi hyvin, tuleekohan DJ paikalle, mitä jos joku saa allergiakohtauksen.. ;) Onneksi mikään kauhuskenaarioistani ei toteutunut ja päivä oli aivan ihana - paljon parempi, kuin olisin osannut kuvitellakaan. Ajattelin etukäteen, että "eihän se hääpäivä nyt niin iso juttu voi olla", mutta yllätyksekseni huomasin, että kyllä se voi  :jere:

Paiva vastasi aika pitkalti niita parhaimpia toiveitani ja mielikuviani, mutta en silti uskaltanut toivoa, etta kaikki olisi mennyt niin upeasti! Aivan ihana paiva :girl_in_love:

Päivä oli aivan ihana! Paljon ihanampi kuin uskalsin kuvitellakkaan.

Ne tunteet... Ei niitä pysty edes kuvailemaan :)

Olin ihan turhaan luonut turhia kauhukuvia päähäni... Mitään niistä ei tapahtunut.

Päivä oli paljon ihanampi kuin uskalsin kuvitellakaan! Yllätyin oikein kuinka hyvin kaikki meni ja kuinka vieraatkin tuntuivat viihtyvän. :)

Kaikki meni aivan uskomattoman hienosti,me viihdyimme ja vieraat viihtyivät ja sehän se meille olikin tärkeintä.Halusimme rennot häät ilman liikaa ohjelmaa ja minuuttiaikataulua,ilman pönötystä ja jäykistelyä.Ja sen saimme,ohjelmaa oli juuri sopivasti ja jäi aikaa rupatella vieraiden kanssa,vieraat kehuivat että oli hauskimmat häät aikoihin.Me nautimme olostamme ihan täysillä ja se kyllä taatusti tarttui muihinkin :) Ei voi kuin olla kiitollinen,ihanat muistot jäi päivästä <3

Ihan täydellinen päivä oli, muutamaa minimaalista kommellusta lukuunottamatta! Nautin päivästä niin etten olisi tahtonut sen koskaan loppuvan, sitä taisin huudellakin päivän lopuksi :girl_in_love: Eli meni paremmin kuin ois voinut kuvitellakaan!

Ihan samanlainen olo kuin ylläolevillakin! Päivä meni juuri niin hyvin kuin olin toivonut, joitain ihan pieniä asioita lukuunottamatta, ja olin kyllä pelännyt kaikenlaista hullua (esim. umpisuolen tulehtumista :D), mutta päivämme oli täydellinen :wub:  Vieraatkin viihtyivät ja kehuivat!

Ei vastannut! Mielikuva oli lähinnä kaoottinen, kauhulla odotin koko päivää :D Todellisuus olikin sitten se, että kaikki meni paremmin kuin hyvin ja harmitti, kun juhlat oli ohi!

^^ Samat fiilikset kuin Naanilla :D Päivä oli niin uskomattoman hieno ja onnistunut ettei sellaista uskaltanut unelmoidakaan :) Päällimmäisenä tunteena häiden jälkeen oli valtava kutkuttava onnen tunne siitä että kaikki vieraat viihtyivät juhlissamme niin hyvin ! 

Sama kuin muilla, eli aivan täydellinen ja ihana päivä oli! :girl_in_love: Ihaninta oli nauttia siitä fiiliksestä ja nähdä myös miehen nauttivan! :-X Ja kuulla kommentteja siitä, kuinka ihana fiilis häissämme oli! Muutamia harmituksia on tullut tyhmästi mietittyä jälkikäteen, mutta hääpäivänä kaikki tuntui niin ihanalta, ettei niin ihanaa ollut uskaltanut toivoakaan. Myös kaikki vieraat viihtyivät siis todella hyvin ja kehuivat juhliamme.

Kyllä vastasi. Tietysti en uskaltanut toivoa, että kaikki menisi juuri niin hyvin kuin ne meni. :girl_in_love: