Jump to content
Naimisiin.info

Oletko kokeillut pukuasi häiden jälkeen?


Palina

Recommended Posts

Eilen tuli sitten kokeiltua, kun makuuhuoneessa on puku roikkunut häistä lähtien. Vähän tuli haikea olo, kun ei sille ole enää itsellä käyttöä. Saa nähdä milloin raaskin myydä eteenpäin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En ole  kokeillut. Itkien pakkasin puvun pukupussiin häiden jälkeisenä päivänä odottamaan pesulaan vientiä. En voisi kuvitellakaan, että myisin pukuni pois, se on tehty vain minulle ja ehkä joskus tyttäreni (jos sellaisen joskus saamme) voisi äitinsä hääpukua sovittaa. Minulle hääpukuni on rakas, se päällä oli ihan prinsessafiilis. Ehkä vielä kokeilen sitä, vielä oon liian haikeissa tunnelmissa häiden jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

Olen kokeillut, mutta olen myös lihonut häiden jälkeen, joten aina välillä tulee houkutus, että mahtuuko vielä ::)  Tuolla se roikkuu edelleen ja häistä on kohta 4 vuotta :o

Pukua on pyydetty lainaan ja tuleva morsian saa sen halutessaan, mutta luulen että hänelläkin mieli muuttuu ja haluaa sittenkin oman

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Tulipa kokeilua pari viikkoa sitten :) Kiva huomata, että puku on edelleen sopiva, vaikka häistä onkin reilu kolme vuotta aikaa.

Link to comment
Share on other sites

Pitihän se ängetä päälle edellisenä iltana, ennen kuin puku sai uuden omistajan. 2 kk oli synnytyksestä ja ihmettelin, kun mahtui päälle :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

kyllä, n.4kk häiden jälkeen, näytin sen "ystävälleni" joka ei päässyt(tai tahtonut) tulla häihin.. halusi nähdä kuitenkin puvun ja hääkuvat. reagoimatta mihinkään mitenkään...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

En ole kokeillut, mutta jossain vaiheessa aion, häistä on vasta 2kk... Pesetyksen jälkeen tarkistin pitsit ja helmet ja tuli kyllä haikea olo laittaa puku pussiin ja varastoon. Onneksi se on vanhemmilla säilytyksessä, että en käy hipelöimässä joka päivä... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eipä ole tullut kokeiltua, kun näitä raskausviikkoja on ihan kiitettävästi kertynyt häiden jälkeen...joten en todellakaan enää pukuuni mahdu. Katsotaan sitten josksu synnytyksen jälkeen, josko kokeilen..jos siis joskus palaudun takaisin normimittoihini :)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä vain, käytin sitä joulukuussa Trash the dress - kuvauksissa. Suosittelen, ihana kokemus tuo kuvaus ja saimme upeita kuvia muistoksi. Häät olivat siis elokuussa, joten nyt on puvun kanssa kesäisiä ja talvisia kuvia.

Muokattu: , käyttäjä: Balloongirl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mulla ei häistä vielä monta päivää ole, joten en aio kokeilla ihan lähiaikoina, mutta kun kerran värillisen iltapuvun ostin hääpuvuksi, niin tarkoitus ois siihen mahtua, jos joskus vielä vastaan tulee iltapukujuhla elämässä.

Link to comment
Share on other sites

En ole kokeillut, häistä vasta pari viikkoa... En ole myöskään varma mahdunko pukuun enää koskaan :girl_wink:

Mutta jos mahdun, ajatuksena on lyhentää iltapuku-tyylinen kaunottareni polvipituiseksi, ja ottaa aktiiviseen juhlakäyttöön.. saa nähdä raaskinko!

Link to comment
Share on other sites

Hih, minä kokeilen aina hääpäivänä, jokaisena vuotena. Kokeiluja on kertynyt jo 5. Tämä on miellä perinne, ja alkanut vissiin jostain vitsistä häissä, etten mahtuisi siihen, ja uhosin jokaisena vuotena pukevani päälle

Link to comment
Share on other sites

Mekkoa olen pitänyt kaksissa (2) juhlissa häiden jälkeen. Kyseessä ei ole perinteinen valkoinen ja juhlissa on on ollut eri vieraat.. :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: nti pastilli
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hih, minä kokeilen aina hääpäivänä, jokaisena vuotena. Kokeiluja on kertynyt jo 5. Tämä on miellä perinne, ja alkanut vissiin jostain vitsistä häissä, etten mahtuisi siihen, ja uhosin jokaisena vuotena pukevani päälle

toi on aika hyvä! siltä varalta ettei kukaan osta mun pukua, niin täytyypä koittaa samaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Häistä on vasta muutama päivä ja puku odottaa pesulaan vientiä, joten en ole kokeillut, mutta ehdottomasti haluan kokeilla vielä, sitten kunhan puku on taas puhdas! Harmittaa tosi paljon ettei tuota ihanaa pukua voi käyttää enää ikinä missään, joten pakko päästä sovittamaan edes vielä kotona! En ollut ajatellut säilyttää pukua muistona vaan suunnittelin laittavani sen myyntiin suunnilleen heti häiden jälkeen, mutta nyt en taida raaskiakaan, ainakaan ihan saman tien. Ehkä vähän myöhemmin sitten. Ehkä. girl_sigh.gif

Typeräähän tuota olisi säilöä, mutta toisaalta kaapeistani löytyy kyllä paljon typerämpiäkin muistojuttuja! Pienikokoisempia tosin kuin morsiuspuku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...