Guest Hääintoa puhkuen...

Ikimuistoisin hetki häistänne?

175 viestiä aiheessa

Koko päivä oli todella ikimuistoinen, mutta nämä ehkä ihanimpia:

 

-Meidän valokuvaus ennen häitä kuvankauniissa Suomen luonnossa, kun ilma oli lämmin ja tuuli hulmusi, katselimme toisiamme niin rakastuneina

-Alttarille päästyämme mieheni otti kädestäni kunnolla kiinni ja katsoi lempeästi silmiin; ihana ele, sillä yleensä hän ei julkisesti tee tuollaisia

-Alttarilta pois kävely kauniin musiikin soidessa ja olo niin onnellisena

-Isäni esittämä kappale meille

-Meidän yhteinen häätanssi, silloin tuntui että aika ja muu maailma katosi ja oltiin siinä vaan kahdestaan rakastuneina :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- Kirkossa juuri kun viulumusiikki alkoi soimaan ja lähdimme kohti alttaria

- Auringon alkaessa paistaa potrettikuvia ottaessamme juuri ennen hääjuhlan alkua (olin stressanut säästä edeltäät viikot, saimme mahtavan sään)

- Sulhasen puhe ja muutkin puheet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanimmat hetket oli ehkä se näin mieheni alttarilla minua odottamassa ja Kun sanoimme tahdon tuijotimme kumpikin toisiamme syvälle silmiin :wub:
Vaikka kyllä koko päivä oli ikimuistoinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanimpia hetkiä on pitkän pitkä lista..:) Vihkiminen kokonaisuudessaa (siviilivihkiminen paikan päällä), jossa kaason ja bestmanin lauluesitykset Tuu mun vaimoksein ja Pettävällä jäällä, bestmanin lukema Minä sinua rakastan -runo, minun ja sulhasen ensikohtaaminen kuvauksissa ennen seremoniaa.. Juhlan osalta kohokohdat olivat ehdottomasti isäni puhe sekä kaasojen kaunis puhe.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- Hetki, kun sulhanen näki minut ensimmäistä kertaa hääaamuna hääpuku päällä

- Kirkossa, kun pappi julisti meidät aviopuolisoiksi

- Lauluesitys kirkossa sai molemmat liikuttumaan

- Loppuilta/-yö häissä, kun kaikilla oli niin muukaavaa, ja enää ei tarvinnut jännittää

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi miten monta hetkeä jäi:

-Kirkon ovet auki ja se ihmisten määrä.

-Iskän vitsit kirkon käytävällä (,että varmasti hymyilyttäis)

-Kaason ja siskon avomiehen musiikkiesitys kirkossa

-Tahdon!

-Automatka kirkolta kotiin. Radiosta tuli jotain Mark Knopfleria ja the Doorsia. Huvitti.

-Ruoka!

-Kakun leikkaus. Se kakku kaatui :girl_haha:

-Valokuvaus ja valokuvaaja

-Häävalssi

-siskon ja bestmanin puheet

-Bileet!

 

Muutenkin koko päivän vallinnut rento fiilis ja vieraiden kehut häistä. Osa on soittanut ihan erikseen ja kehunut, miten mukavaa oli. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikeahan noita yksittäisiä hetkiä on listata, niinkuin moni on jo todennut koko päivä oli ikimuistoinen! Se hetki kun kirkon ovet avautuivat ja näin ne kaikki ihmiset.. kyllä sydän hakkasi. koko seremonia oli ihana. Ja hääjuhla, ehkä eniten mieleen on jäänyt sulhasen musiikkiesitys ja meidän häätanssimme sekä loppuillan biletys jonka en olisi ikinä halunnut loppuvan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häiden kohokohdat:

 

- kirkko kokonaisuudessaan - koskettava seremonia, pappi puhui kauniisti juuri meille ja meistä, musiikit, hääsuudelma, kirkosta ulos astuminen ruusun terälehtisateeseen :wub:

- oma puheeni heti hääjuhlan alussa

- ruokailu, kakku ja iltapala (oli niin hyvää)

- isän ja bestmanin puheet

- häätanssi

- tuttujuttu (me vastaan mun vanhemmat, oli ihan sairaan hauskaa!)

- polttariporukoiden tanssibattle

 

Ja ylipäätään koko päivän tunnelma, kaikki keskustelut ihanien vieraiden kanssa, meillä oli niin täydellinen päivä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- isin hassut rauhoitteluyritykset, kun odoteltiin morsiamenhuoneessa alttarille kävelyä

- se, kun pappikin alkoi itkeä liikutuksesta alttarilla

- salatehtävien suoritukset, etenkin extempore-letkajenkan vetäminen, johon kaikki vieraat ryntäsivät pöydistänsä mukaan

- kaunis häätanssi, jonka paras ystäväni esitti duettona häissä esiintyvän artistin kanssa :-X (Pimeä onni)

- kahden miespuolisen vieraan tiukka ja totinen kädenvääntötaistelu Eye of The Tigerin soidessa taustalla :D

- isäni ja veljeni yhteinen, erittäin hulvaton tanssiesitys

 

Ääks! Näitä olisi niin paljon lisää... Koko päivä oli täynnä ikimuistoisia liikuttavia hetkiä ja ratkiriemukkaita kommelluksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-kun mies haki minut kampaajalta aamulla

-todella koskettavat ja taidokkaasti soitetut sellokappaleet

-vihkimisen jälkeen samppanjan juominen autossa, NIIN huojentunut ja rentoutunut olo!

-ruoka ja viini

-häiden ohjelma, se oli todella loistava ja kaikilla oli hauskaa 

-kaikkien puheet olivat aivan upeat, odotukset ylittyivät huimasti

-mieheni lauluesitys!!

-bändi villitsi kaikki tanssimaan

-hot dog loppuillasta, aah :D

-isäni tanssilattialla tanssimassa kunnon diskoa.. voi apua :D

-kun saavuimme väsyneinä ja onnellisina hotellille, jossa oli vastassa mysteerinen samppanjapullo ja ruusuja

 

ja näitähän olisi paaaljon enemmän, mutta nämä tulivat ekana mieleen. Hääpäivämme oli täydellinen ilmoja, ruokia, tunnelmaa ja kaikkea myöten. Kaikki kutsutut tulivat juhliinkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mielestäni koko päivä oli ihana ja ikimuistoinen,täydellinen, mutta jos täytyy nimetä yksi asia niin varmaankin kun veljeni yllätti laulamalla bändin kanssa Levottoman tuhkimon!!

Muokattu: , käyttäjä: nnipsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti paras hetki oli vihkiminen. Lisäksi ikimuistoisia hetkiä oli monia...
* kaikki ohjelmanumerot menivät nappiin, erityisesti salatehtävä oli huippu ja muutenkin häissä oli tosi rento ja kiva tunnelma

* kaikki puheet
* miehen isän laulu meille
* häävalssi, moni itki kuulemma sen aikana ja se meni harjoitellusti
* kun lähdettiin miehen kanssa yöllä kaikkia piiloon hetkeksi pussailemaan rantaan ja siellä oli niin kaunista
* niin moni jäi juhlimaan aamuun asti (vaikka itse lähdettiin aiemmin)
* miehen kaverin herkistelyhetki, kun vei minut tanssimaan ja puhui niin kauniisti meistä ja miten hän itki (salaa kuulemma) vihkimisessä
* hääyö, kaason ja bm:n yllätys huoneessa ja seuraava aamu hotellissa, aamupala huoneeseen

Muokattu: , käyttäjä: Carnation_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirkkoon astelu sulhon käsipuolessa ja häävalssi. Molemmat hetket älyttömän tunnerikkaita hetkiä :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti ikimuistoisin hetki meidän hääpäivässä oli kun siskoni 10-vuotias poika toi minulle paperin ja kertoi että oli kirjoittanut meille kirjeen.

Kirjeeseen hän oli piirtänyt meidän kuvat ja kirjoittanut seuraavan tekstin:
"Toivottavasti pysytte yhdessä. Olkaa iloisia kun löysitte toisenne. Muuten tätä päivää ei olisi tapahtunut. Rakastattehan te toisia?"

 

Eihän tuossa voinut enää kyyneleitä pidätellä <3 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi hienoimmista hetkistä häissä oli appiukon puhe. Puhui ensin lyhyesti ja sen jälkeen appiukko sukulaisineen lauloi ja soitti Tulkoon rakkaus laulun johonka appiukko oli muokannut sanat sopimaan meille  :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse vihkiminen oli aivan huikean ihana. Sitä ei voi kokea kuin kerran elämässä. Ja se helpotuksen tunne, kun olimme kävelleet alttarilta ja odotimme morsiushuoneessa vieraiden menevän ulos. 

 

Häätanssi, Johanna Kurkelan Rakkauslaulu.  :girl_in_love:

 

Muutoin koko päivä meni aivan äärettömän nopeasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koko päivä oli aivan täydellinen, mutta tosi vahvasti jäi se tunne mieleen kun miestä kohti kävelin alttarille ja ne uskomattoman onnelliset ja epätodelliset fiilikset koko vihkimisen ajan. Ei sitä vaan voi kuvailla. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan se kun kirkon ovet aukenivat, tulin isän kanssa sisälle ja näin sulhasen ja hän näki minut. Se oli ihan kuin jostain elokuvasta. :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun mieheni äiti piti meille puheen ja mieheni puhkesi kyyneliin. Hän ei yleensä pahemmin kyynelehdi (itsehän olin jo vollottanut kirkossa riittämiin) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkitilaisuus oli ikimuistoisin hetki. Siinä olin jossain muissa sfääreissä, tunnekuohu oli niin suuri. :) Kaikken parhaiten on jäänyt mieleen matka kirkon ovilta alttarille. Häistä on puoli vuotta, mutta Kuulan häämarssi nostaa kyllä edelleen kyyneleet silmiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhasen puhe <3 

 

Sai suuren osan häävieraista itkemään, yllätti minut täysin. Ihana mieheni <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se hetki, kun näimme sulhasen kanssa toisemme first look-kuvauksissa - ihanaa, että molempien reaktiot on tallentuneet kameraan :) Myös vihkiminen oli ikimuistoinen hetki, tuntui että jännitys samaan aikaan lisääntyi ja lieventyi, ja tunnekuohu oli suuri. Hääjuhlassa ikimuistoisin hetki oli isäni puhe - se oli niiiiiiiiiin meidän näköinen, ja samaan aikaan koskettava ja humoristinen <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koko päivä oli ihana! Ehkä eniten on jäänyt mieleen vihkiminen ja häävalssi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli siviilivihkiminen hääjuhlaa edeltävänä päivänä, silloin parhaiten jäi mieleen se vihkimisen jälkeinen helpotus ja euforinen olo.

 

Ikimuistoisin hetki häissä taisi olla se kun kävelimme hääjuhlan alussa juhlapaikan piharakennuksesta etupihalle missä kaikki vieraat odottelivat meitä. Kävelimme käsi kädessä kohti vieraita, tuntui kuin olisin ollut aivan sumussa, olin niin onnellinen ja liikuttunut siitä että niin moni oli tullut juhlimaan kanssamme. Vieraat alkoivat taputtaa spontaanisti kun tulimme siihen ja olimme miehen kanssa molemmat aivan sanattomia ja herkistyneitä. Muita tärkeitä hetkiä olivat häävalssin tanssiminen ja se kun mieheni lauloi minulle laulun, jolla on tärkeä merkitys elämässäni. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkiminen taisi olla se ikimuistoisin hetki. En jännittänyt ollenkaan vaan olin tyyni ja onnellinen, että se hetki oli vihdoin tullut. Kaikki oli mennyt siihen asti aivan täydellisesti niin pystyi vain rentoutumaan ja nauttimaan hetkestä. Hienoja hetkiä oli paljon muitakin, mutta tuo on jäänyt päällimmäisenä mieleen. Myös miehen näkeminen ensimmäisen kerran, bestmanin puhe ja vieraiden aito ja iloinen vastaanotto olivat tärkeitä päivässä. Harmittaa ihan ettei voinut jakautua moneen osaan, että olisi ehtinyt nauttia juhlasta ympäriinsä - väkisinkin jäi vaikka mitä hienoja hetkiä tajuamatta, kun ei voinut olla kuin yhdessä paikassa kerrallaan :) Ja nekin hetket meni suurimmaksi osaksi semmoisessa onnellisessa sumussa ettei välttämättä edes muista jälkikäteen kaikkea. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään