Häät 2015 vol.2


Tipsis

Recommended Posts

Kumpa osais antaa itselleen edes saman verran "löysää" kuin toisille ihmisille. Nyt on sitten tarjoilija-asia setvitty ja muutenkin alkaa juhla näyttää toteutumiskelposelta. Mutta mutta... tiedättekö tunteen, ettei riitä? Kun ei ole enää hirveesti muuta stressattavaa, ni aloin stressata sitä näyttääkö meidän kakkupöytä tosi tyhjältä, jos siinä on vaan se kakku. Niinpä iski sitten leipomusinnostus ja etsin jo netistä kymmeniä erilaisia reseptejä kaikkeen kivaan, mitä vois tehdä. Jos tekis vähän pikkuleipiä eikä joku kuivakakkukaan olis pahitteeks.. ja sit jos vaikka tekis vielä karjalanpiirakoita iltapalalle ja sitä ja tätä ja tota. Vaikka kuinka itselleen selittää, että ei, sulla ei ole aikaa tehdä sitä kaikkea, ni silti tulee mieleen, et entäs jos kuitenkin tossa välissä...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 509
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huoh  :skilletgirl:

 

Soittelin äitini kanssa tuossa ja hän sitten alkoi puhumaan, että oli sitä meidän toimittamaa juomalistaa katsellut, että siinä on kyllä ihan kamalasti, ei hän tule sinne kun porukka siellä ryyppää ja örveltää. Ja kuulemma jo isälle uhannut että ei tule ollenkaan, laittaa isän matkassa sitten ne karjalanpiirakat mitkä hän tekee. Siis täh?!

Joo siinä listalla on kaikenlaista, koska tosiaankaan joku ei juo jotain niin on sitten niitä vaihtoehtoja. Ja kun ei ole tarkotuskaan mitenkään kamalasti kenenkään nautiskella ennen kun minun porukat joskus juhlapaikalta lähtee, minä kun äitini suhtautumisen alkoholiin tiedän. Varmaan minulle tulee siellä paheksuvia katseita kun juon ruuan kanssa viiniä, mutta hitot.  :girl_mad:

 

Ja eilen tuli sitten bride- ja groomzilla-kohtaus! M halusin välttämättä alkaa pähkäileen tarkempia aikatauluja, minuu ei olis vähempää voinu huvittaa kun oli tajuton päänsärky. Ensimmäinen pähinä tuli puheista (minä kun todellakin haluan että mekin pidetään jotkut omat pienet puheet) ja sitten jos isäni pitää tervetulo-puheen, bm sanoo jokusen sanan jossain välissä ja sitten annettaisiin vielä ns. vapaa sana, että jos joku puhella tahtoo niin puhelkoot sitten. Siittä sitten alkoi vääntö että kun tulee sitä vapaata seurustelua, että siinä puhukoot.. No ei tasan, se tulee oleen yksi ohjelmanumero. Sain niskaani myös ryöpytyksen siittä kuinka minä muka haluan sitä, tätä ja tota, mutta en osaa sanoa että mitä haluan? Ai en vai, todellakin osaan mutta mikään ei kelpaa :skilletgirl:

Niin ja sehän ei hänelle käy että katsellaan täältä mimmosia aikatauluja muut on tehnyt ja sen pohjalta pähkäillään. Ei, pitää ihan itse kaikki. 

 

Ja kun pitäs kai olla sitten kahvit hetipian aikasin ruuan jälkeen kun muuten tulee liikaa taukoa. Minä kun ajattelin että ihan pari tuntia siinä olisi kaikennäköistä, ruuan jälkeen otettaisiin vielä ryhmäkuvia kun kuvaaja paikalle tulee joksikin aikaa, häävisaa ja mitä muuta ohjelmaa kaaso ja bm sitten keksiikin, siis pitkin päivää. Kuulemma jo seitsemältä olisi kaikki ohjelma ohjelma ohi. No ei oo kun aikataulutetaan, eikä meillä ole harmainta hajua mitä kaaso ja bm kehittää ohjelmistoon ja kuinka kauan ne kestää. Kun se ei ole kiva että on minuutilleen aikataulutettu ja täynnä koko homma (meistä kumpikaan ei tykkää), että siinä juurikin olis sitten sitä vapaampaa oleskelua ja seurustelua.

 

Lopetettiin sitten eiliseltä siihen miettiminen, pitää nyt seuraavan kerran vähän fiksummin miettiä semmosella hetkellä kun miulla ei oo pää kipeenä eikä M:llä takana pitkää, osittain veemäistä työpäivää.

Muokattu: , käyttäjä: DaughterOfTheMoon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mulla oli aikomuksena kirjoitella tänne myös ennen häitä, mutta oli niin järjettömästi tekemistä häissä että en mitenkään ehtinyt :D

 

Meidät siis vihittiin 15.8. ja kaikki meni ihan tosi hyvin. Meillä oli ulkohäät, mikä oli aika järkyttävä riski, kun kesä nyt oli mitä oli. Koko kesän sai jännätä ja katella sääennusteita, mut meille kävi mieletön tsäkä ja saatiin ihan priimasäät: just oikea lämpötila, puolipilvinen, ihan optimaalinen :D Odotin päivältä tosi paljon, mutta se oli vielä paljon parempi kuin olin osannut odottaa. Kaikki meni todella hyvin, tunnelma oli rento ja kaikkialla oli niin kaunista. :) 

 

Jos joku haaveilee ulkohäistä, niin suosittelen lämpimästi ottamaan riskin! Kokemus oli ihan unohtumattoman upea, myös vieraille. Meillä vihkiminen tapahtui rannalla ja itse hääjuhlaa vietettiin sitten teltassa, tai oikeastaan katoksessa. Kuvia voi käydä katsomassa täältä valokuvaajamme Janita Aution blogista: http://janitaautio.blogspot.fi/2015/09/marisa-sydan-rasmus.html 

 

Nyt onnellinen rouva <3 Ja kannatti palkata hyvä valokuvaaja - oon selannut noita kuvia aina uudestaan ja uudestaan, niihin fiilikset on tallentuneet niin hyvin.. 

Link to comment
Share on other sites

Täällä käymässä, todennäköisesti viimoista kertaa morsiamena. :) Viikonloppuna minusta kun tulee vihdoin rouva! <3

Viimeisiä asioita hoidetaan täällä Turun päässä. Kaikki askartelut on nyt valmiina ja huomenna enää tienvarsikyltit, kimppu ja kirkko-ohjelmat sekä kakut. Perjantaina juhlapaikkaa koristelemaan. Aletaan olla voiton puolella. Olotila on kaikin puolin ihana ja rento. Häästressiä ei tähän talouteen tullut kylään. Tai no ehkä vähän miehelle... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onnea vain tulevalle morsiolle :-X  Varmasti jännittää mutta hyvin ne menee

Kiitos  :girl_in_love:

 

Ainut mikä tässä jännittää on se, että mitä tässä on unohdettu ja mitä unohdetaan tehdä siitä huolimatta että ne todo-listalla lukee  :girl_haha:  Ja että aika loppuu kesken  :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...