Jump to content
Naimisiin.info

Miten pärjäsitte vannealushameen kanssa ?


Guest naimisiin_18.6.05

Recommended Posts

Monet sanoo että sen kanssa on helppo ja hyvä olla, toiset taas sanoo että hankala ... Mikähän olis todellisuus ...

Ite en ottanut vannehametta vaan pelkän tyllialushameen, kun mietin että sen kanssa ois vaikee olla, mutta nyt oon lukenut päinvastasia juttuja .....  ::)

Edit: Poistin otsikosta tarpeettomat nuolimerkit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulla ei ollut vanteet vannetta vaan semmoista joustavaa, jämäkkää muovivannetta. Hyvin niiden kanssa selvisi! :) Taipui ja jousti mukavasti, mutta palautui helposti muotoonsa sen jälkeen. Vähän tietty täytyi kaasojen välillä pöyhiä, mutta se kuuluu asiaan! ;)

Link to comment
Share on other sites

Minulla oli kolmivanteinen prinsessapukukuun soveltuva iso vannealushame. Käyttö oli tosi helppoa. Ihanaa, kun jaloissa oli tilaa liikkua ja tanssia (tanssi on harrastukseni ja häissä tämä oli puvun kanssa helppoa). Istuminen ym. sujui joustavuuden vuoksi helposti. Vessassakäynti pelotti, mutta mitään ongelmia ei syntynyt ja pystyin "hommat" vessassa hoitamaan ilman apua.

Kaikki oli helpompaa kuin ystävälläni, joka meni naimisiin todella kapeassa mekossa. Tanssi tuotti hänelle ongelmia.

Link to comment
Share on other sites

Ei varsinaisesti vannehameen kanssa ollut ongelmia, sanoisin ehkä pientä haastetta  ;) Autoon meno ja sieltä pois tuleminen olivat melko hankalia, samaten wc:ssä käynti. Istumisen kanssa ei kyllä ollut ongelmia.

Ainoa, mikä jäi hiukan harmittamaan, oli se, että vannehame jäi hiukan ylös, kun polvistuimme useamman kertaa kirkossa, ja nyt kuvissa vanne näkyy selvästi...... :-/

Link to comment
Share on other sites

Mullakin oli semmoinen pehmeä, mutta jäntevä vanne. Päällä kaksi kerrosta tylliä. Painava mekko pysyi hyvin ojennuksessa, koska vanne oli ihan alareunassa ;)

Link to comment
Share on other sites

Ihan loistavasti pärjäsin... kolme joustavaa vannetta ja ihana lycra-yläosa! Kannattaa valita vannehame niin, että vanteet on polven alapuolella, näin homma toimii helpommin, kertoi myyjä mulle!

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli niin raskas helma,et vannehameesta ei sinänsä ollut "hyötyä" meinasin koko ajan kompastella ja tanssin aikana helma jäi kaiken aikaa jalkojen alle! Kirkon käytävää astellessa astuin kaks kertaa helman päälle,eli hiukan kompuroinniksi meni...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ei mitään ongelmia. Minulla oli metallisilla joustovanteilla oleva hame. Kolme vannetta polven alapuolella ja napakka vyötäröosa (tosin hiukan liian suuri laihtumiseni vuoksi) mutta hyvin pysyi paikallaan, ei ollut ongelmia kuin autoon menossa :) Ja kun hametta vanteineen hiukan nosti viileni olokin ihanasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mulla vanne ei vissiin jaksanut (?) pitää hametta kunnolla. Vanne oli ihan ehjä, mutta vanne ei pysynyt pyöreänä vaan se teki hankalan mutkan jalkojen väliin takaa. (vaikea selittää..) Onneksi jatkoilla muutkin oli rennommissa vaatteissa, niin pääsin eroon puvusta.

Link to comment
Share on other sites

Hyvin pärjäsin. Autoon meno jännitti kaikkein eniten, mutta kun autona oli grand voyager, ei ollut mitään ongelmia, tosin kirkkoon mennessä kaaso ei mahtunu istumaan mun viereen, ku mä täytin kolme penkkiä ;D emme halunneet kovin rytätä pukua, jotta se näyttäisi hyvältä kirkossa. Mies mahtui kuitenkin viereen kirkosta lahdettäessä.

Juhlapaikalla ovensuusta mennessä piti vanne keikauttaa vinoon, että mahduin ovesta. Samoin piti tehdä kun menin istumaan omalle paikalle, koska meidän pöydän ja vieraiden pöydän välissä ei ollut paljoa tilaa. Penkille istumisesta tuli oikein oma taiteenlajinsa ;D Vessaan mentiin peruuttamalla ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mulla oli yks vanteinen kohtuullisen leveä vannehame, jonka päällä oli ohut kerros tylliä (antamassa helmalle pyöreämpää muotoa ja estämässä vanteen näkymisen). Ei ollu yhtään vaikeaa sen kanssa olla. Autoon istuminen oli tosiaan ehkä vaikeinta, mutta ei sekään mitenkään paha.

Link to comment
Share on other sites

Muuten pärjäsin oikein hyvin ja hienosti meni kaikki rokkaamiset, mutta häävalssissa yhden kerran taaksepäin astuessa astuin vanteen päälle ja vähän kompuroin. Kaikki ei sitä olleet huomanneet mutta videossa se näkyy ja kuuluu hyvin kun siskoni sanoo "mikä toi oli".  ;D

Link to comment
Share on other sites

Ei tuottanut kyllä mitään hankalaluutta. Autoon istuminen taisi olla vaikein paikka.

Sama juttu. Etukäteen kerran kokeilin tanssia ja istua vannehameen kanssa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siitä on kyllä jo vuosia aikaa (taitaa olla kohta kymmenen), mutta hyvin meni vannehameen kanssa. Se oli vielä sellainen kolmen vanteen hame, vaikka kahden vanteen hameitakin on. Tämä kuitenkin pyöristi mekon nätistä. Hyvin se jousti puoleen jos toiseen, ei ollenkaan hankala. Ihmiset eivät vaan uskaltaneet tulla kovin lähellä mua ja mm. ohitustilanteet olivat hassuja.

Link to comment
Share on other sites

Loistavasti. Ei mitään ongelmia. Autoon mahtuminen ja kiipeäminen oli se ainut operaatio, mutta muuten olen sitä mieltä, että kesähelteillä vannealushame on ehdoton ykkönen! Tyllien tms. muiden kanssa olisin hikoillut itseni märäksi  ;D

Link to comment
Share on other sites

Autoon tunkeutuminen oli vähän vaikeaa, tosin olisi se ollut vaikeaa tyllihameenkin kanssa. Sen verran ahdas oli takapenkki. Muuten ei ollut mitään ongelmia ja vessassakäynti oli vannehameen kanssa tosi helppoa, keräsin vain helmat ja laahuksen vanteiden "sisälle" ja nostin koko höskän ylös. En edes tarvinut apua.

Link to comment
Share on other sites

Kun polvistuin alttarilla niin vanne painoi niin pirusti ja vaan yritin kestää...Tanssessa taasen laahus oli hankala muuta kaikesta selvittiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hienosti se sujui  ;D

Alun totuttelun ja helmojen nostelun harjoittelun jälkeen koltun olemassaolon juuri ja juuri muisti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minusta se oli aika helvetillinen kapistus, varsinkin autoon istuessa, joten enpä usko, että koskaan sellaista enää päälleni laittaisin. (toimhuom. mulla oli aika isot vanteet... pienemmät ois ollu varmaan hieman mukavammat) Kävellessä se oli ihan jees, ei hiostanut ainakaan. Mutta vähän vaappuva meininki oli. näissäkin on kyllä varmaan eroja.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hyvin pärjäsin. Ei mitään ongelmia. Autoon sujahdin kuin kuumavetisi voihin ja valssissa se piti hameen pois jaloista. Puku oli kokoajan ryhdissä! Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...