Phee

Onko soveliasta kysellä hääyöstä???!!!

121 viestiä aiheessa

Oltiin juhlissa loppuun asti, eli hotellille päästiin klo 00.30 aikaan... Vaikka väsyneitä oltiin, niin jaksettiin tottakai nauttia toisistamme täysin rinnoin.  ;) Aamulla oli ihana herätä aviomiehen vierestä, vaihtaa huomenlahjat ja mennä kuumaan vaahtokylpyyn. Aivan ihanaa aikaa yhdessä!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sujui tuo hääyö aika perinteisesti... Juhlapaikalta lähdettiin kotia kohti noin klo 4 aamulla,kotiin päästyä siinä vierähti melkein tunti kun sulhon avustuksella purettiin mun ihanaa kampausta ja siinä vaiheessa kun sulho availi hääpukuni yläosan 30:ntä pientä nappia meikäläinen sammui.... ;) Seuraavana aamuna kyllä korjattiin vahinko...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääyönä lähdettiin juhlista taksilla kohti kylpylää varttia yli kolme. Nukahdettiin toistemme kainaloon, kun olimme aluksi hehkutelleet elämämme onnellisinta päivää toisillemme :-X

Se oli sitten se aamu, jolloin energiaa riitti jo vähän muuuhunkin ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips,

minulla ei ollut kyllä suuria kuvitelmiakaan hääyöstä ja se toteutui odotusteni mukaan. Eli vietimme hauskat juhlat, saavuimme yöpaikkaamme noin yhdeltä yöllä ja sulhanen nukkui sikeästi jo ennenkuin sain pestyä meikit pois naamaltani. Aamulla sitten nauroimme kaason ja bestmanin kanssa, että yö sujui ihan odotusten mukaan.

Miksipä siitä yhdfestä yöstä olisi niin erityinen pitänyt tehdäkään, minulle oli paljon tärkeämpää juhlia vakiintumistamme yhdessä ystävien ja suvun kanssa. Aikaahan meillä on loppuelämä  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääyö meni odotuksien mukaan vaikka olin valmistautunut siihen että saattaisimme olla väsyneitä ja mennään vaan suoraan nukkumaan.

Mutta ei oltu kauheen väsyneitä vaikka mulla oli kipeet jalat ja hääyö oli täydellinen, vielä enemmän mitä olin kuvitellu/suunnitellu. Lilluttiin poreammeessa hotellin president-sviitissä ja sitte mentiin sänkyyn  ;)  ja sitte ruvettiin nukkumaan. Sänky oli ihana varmaan 200x200cm sänky. Aamulla noustiin klo 10:20 herätyskelloon koska oltiin tilattu aamiaista huoneeseen klo 10:30. Katteltiin sitte siinä olympialaisia ja syöpöteltiin soffalla.

Huoneen olis saanu luovuttaa klo 14 mutta me mentiin kotiin jo klo 12. Ei jaksettu olla enää erossa kissoista. Kotona sitte ootteli kissankakkakikkare vessan matolla mut ei muuta kissat ollu hajottanu.  ;D  Noin klo 14 nato toi meidän lahjat ja sitte meni loppuilta niitä ihaillessa, avatessa ja kootessa. Äiti toi joskus klo 16 meille rääppiäisiä ruuasta.

Oltas haluttu auttaa juhlapaikan siivouksessa mutta kenelle soitettiinkin niin olivat vihaisia että ette te saa tulla tänne siivoamaan!   ::)  Ihan kiva niin, oli jalat vielä poikki tanssimisesta.

Tuo hääyösviitti oli häälahja molempien vanhemmilta. Olin varannu sviitin joskus vuoden alussa ja aattelin että on rahaa sitte siihen mut ei ollukaan. Onneks vanhemmat tuli mukaan sitte ja anto ton lahjana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies kannettiin parin kaverin voimin kynnyksen yli hotellihuoneeseen n.klo 02.00ja meikäläinen irroitteli sitten yksin sen tuhannen hiuspinniä päästä kunnes kuukahdin itsekkin.... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin vast aamun puolella huoneessa, ja olihan se "pakollinen" hoidettava alta pois.  Ihan rehellinen ollakseni olisin mielummin nukkunut ja miettinyt sitä asiaa aamulla..  

Olin niin poikki et en ois millään jaksanut tehä yhtään mitään...   ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdettiin hääyön viettoon vähän ennen puoltayötä.  - Hääyö oli ihana... Jossakin vaiheessa paljon myöhemmin nukahdimme toistemme kainaloon. Väsyneinä ja onnellisina hääpäivästä ja hääyöstä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietimme hääyön omassa kotona, omassa sängyssä, jossa olemme nukkuneet jo monta vuotta ennen hääpäivää. Joten mitään normaalista poikkeavaa ei kyllä tapahtunut. ;D Oli mukava päästä lepäämään ihanan päivän päätteeksi. Muut asiat jääköön salaisuudeksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En odottanut liikoja, kun olin kuullut useimmilta juuri niitä kertomuksia, että "kaikki häitä edeltäneet valvotut yöt kostautuu ja sitä vaan nukkuu, kun saa".

Meidän syyshäiden huipennus oli viimeiseen asti salassa pidetyssä lemmenpesässämme. Piskuisessa rantamökissä, myrskyn pauhatessa ulkona oli kerrassaan romanttista helliä toisiamme kynttilän valossa! Emme juurikaan malttaneet nukkua....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en edes odottanut mitään ihmeen erikoista yötä :)

Pitkän illallisen jälkeen teimme lyhyen kävelyn kotiin, mies nosti minut kynnyksen yli (en muistanut edes tätä perinnettä kunnes mut nostettiin ilmaan) ja istutti mut sohvalle.

Olin ihan poikki, olin jännittänyt vihkimistä sekä valvonut parina yönä, ja jännityksen purkauduttua alkoi ruoka ja viini tehdä tehtävänsä eli väsyttää. Mies vaihtoi salaa ostamansa satiinilakanat ja mulle uuden höyhentyynyn sänkyyn, sytytti kynttilät ja mä pääsin onnellisena kainaloon nukkumaan. Aamulla sitten hellittiin toisiamme (olen muutenkin aamuihmisiä "niissä asioissa") ja mies laittoi minulle kylvyn ja toi sinne kylmää hedelmämehua ja suklaata. Sitten aamiaista.

Voi kun meillä oli hyvä mieli. Ihana päivä ja ilta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siipan rillit joutuivat korjattaviksi - ne jäivät vähän alle ...  ;D

Vilkasta toimintaa pohjusti vetäytyminen ihan kaksin illalliselle ja sviittiin saunomaan maistraatin ja kahvien jälkeen. Nukkumaankin päästiin jo puolilta öin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdettiin juhlista joskus puoli kymmenen jälkeen hotellille jossa juotiin kuoharia ja nautittiin kylvystä ja toisistamme. Vaihdettiin vaatteita ja lähdettiin vielä jatkoille ystäviemme kanssa. Takaisin tultiin yögrillin kautta noin viiden aikoihin:D Aamulla oli hiukan krapulainen olo, mutta oli kyllä ihan mahtava hääyö. Aamiaista nautittiin hotellin parvekeella josta avautui näkymä Vanaja vedelle:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se ensimmäinen hääyö meni.... nukkuessa! Avoliitonsiunauksen jälkeinen hääyö on vielä tulossa, joten ehkä silloin  ;) ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlista suht ajoissa pois(n. 23.30) Hotelli, kynnyksen yli, herkkukori, skumpat ja kylpy, ;) mmmm... ja ihanasti nukkumaan. Aamulla saunaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääyö oli mitä ihanin... lilluttiin porealtaassa ja oltiin vaan lähekkäin rankan mutta onnellisen päivän jälkeen... Yötä ei edes haitannut riisipussi lakanan alla  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun neuvoni on et ÄLKÄÄ suunnitelko mitään vaan antakaa asioiden mennä omalla painollaan.

Me oltiin ihan poikki tai ainakin vaimo jonka päästä mies sai ensin irrottaa yli 60 hiuspinniä ja avata selästä 40 pientä kangasnappia vain todetakseen että vaimo nukahti ennenkuin ehti sanoa hyvää yötä vaimoni ;=)

Aamulla saunaan ja järveen uimaan ja niin saunanpuhdas vaimo morsiuskimppu "vaatteena" tuli puolisonsa luo ja siitä alkoi avioelämän onni ja autuus. Tuli se aamiainenkin nautittua.

Mutta ei siis kande ottaa mitään paineita siitä yöstä, on aivan ihanaa nukahtaa ja herätä sen kaikkein rakkaimman vierestä ja tietää että hän on siinä vain ja ainoastaan sinua varten.

Rakastakaa toisianne ja nauttikaa toisistanne onhan teillä vielä aikaa. :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdettiin juhlapaikalta n. 24.00 ja suuntasimme sviittiimme. ja vietettiin kunnon hääyö, vaikkakin vähän lyhyemmän kaavan mukaan. Saunottiin, poreammeiltiin  :-X :-X :-X, ette halua kuulla enempää. Mutta sanottakoon sen verran. Että meillä on mahdollisuus hääyönä alkunsa saaneeseen vauvaan... ;D Parin viikon päästä se nähdään... :D

Aamulla saimme aamupalan sänkyyn ja kaikki oli niin :-X kun olla voi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun oli löytänyt kaikki pinnit hiuksista ei enää jaksanut muuta kuin mennä nukkumaan. Ei vaikka olin hankkinut ties mitä tuhmia hepeniä miehelle yllätykseksi. Ehtihän sitä sitten myöhemmin häämatkalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ihan paska hääyö. Kaikki meni juuri niinkuin emme olleet suunnitelleet.

Menimme naimisiin tammikuussa ilman mitään juhlallisuuksia. Siis kirkosta suoraan hotellille. Vaan sielläpä olikin häät. Ja meille ei oltu puhuttu mitään niistä. Siis suurinpiirtein koko hotelli oli varattu koko päiväksi ja illaksi yksityistilaisuutta varten. Myös hotellin keittiö oli heidän käytössään. Me olimme suunnitelleet, että syömme ensin oikein pitkän kaavan mukaan ja illemmalla pulahdamme hotellin uima-altaaseen vaan eipä ollutkaan niin yksinkertaista. Meille luvattiin että ehkä yhdeksän maissa illalla saisimme ruokaa, vaan emmehän me viitsineet mennä ventovieraiden ihmisten hääbileisiin kuokkimaan, joten jäimme sitten ilman sapuskoja ja paikkakunnan muut ruokapaikat olivat jo kiinni (paitsi kuppa-grilli). Siellä sitä sitten katseltiin koko pitkä päivä salkkareiden uusintoja ja deittichattia hotellihuoneessa. Hotellin väki kyllä varsin hyvin tiesi, että mekin olemme viettämässä hääyötä, mutta sitä ei huomioitu mitenkään. Jopa sängyt olivat erillään ja voin vakuuttaa, että sen verran vittuuntuneita olimme saamastamme palvelusta että huoneessa ei tosiaan yön aikana tapahtunut MITÄÄN. Vitutti suoraansanottuna. Lähtiessä yrittivät vielä periä meiltä liikaa huoneesta vaikka olin tarkistanut hinnan 100 kertaa netistä.

Moni viisaampi ihminen on sanonut, että ei ole hotellin velvollisuus ilmoittaa muille asukkailleen jos siellä pidetään yksityistilaisuus, mutta jos olisimme sen tienneet, emme olisi varanneet koko huonetta vaan olisimme menneet kotiin yöksi ja säästäneet nekin rahat.

Lisäys: Kyse siis tutusta, pienestä hotellista, jossa meidät tunnetaan/tunnettiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tultiin kahdelta hotelliin, ja heidän pienet sähläyksensä siinä sitten...  ::) noh, istuskeltiin soffalla lasillisen ääressä, availtiin muutama lahja ja shekki, syötiin kai jotain ja ihan oltiin vaan pari tuntia ennen kuin simahdettiin. Aamulla upea aamiainen, lepäilyä, kylpylään ja kaikkea muuta kivaa  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä unohtui kynnyksen yli kantamiset ja kaikki muu väsymyksen vuoksi. Kotiin päästyä, käytiin suihkussa ja sitten nukkumaan. Mä siivosin juhlapaikkaa unissani ja aamulla oikeesti lähdettiin siivoamaan juhlapaikkaa noin neljän tunnin unien jälkeen.

Sitten pikapikaa kentälle ja reissuun. Tirsat otin koneessa ja noin klo 22 uni tuli lomakohteessa. Jote hääyön huipennus tapahtui meillä vasta muutaman päivän kuluttua häistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
- - -

Menimme naimisiin tammikuussa ilman mitään juhlallisuuksia. Siis kirkosta suoraan hotellille. Vaan sielläpä olikin häät. Ja meille ei oltu puhuttu mitään niistä. Siis suurinpiirtein koko hotelli oli varattu koko päiväksi ja illaksi yksityistilaisuutta varten. Myös hotellin keittiö oli heidän käytössään. Me olimme suunnitelleet, että syömme ensin oikein pitkän kaavan mukaan ja illemmalla pulahdamme hotellin uima-altaaseen vaan eipä ollutkaan niin yksinkertaista. Meille luvattiin että ehkä yhdeksän maissa illalla saisimme ruokaa, vaan emmehän me viitsineet mennä ventovieraiden ihmisten hääbileisiin kuokkimaan, joten jäimme sitten ilman sapuskoja ja paikkakunnan muut ruokapaikat olivat jo kiinni (paitsi kuppa-grilli). - - -

Hmm.. minä järkeilisin, että jos hotelli ei pysty tarjoamaan normaalipalveluitaan, niin siitä pitäisi kyllä mainita varauksen yhteydessä tai ilmoittaa myöhemmin. Kyllähän oletuksena on, että hotellista saa esim. ruokaa normaalisti, ellei nimenomaan ole toisin ilmoitettu.

Aika kurjalta kyllä tuommoinen kuulostaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähdettiin juhlista kotiin kahden aikaan yöllä, suihkuun ja lakanoiden väliin...Oli oikein mukava hääyö, ei ehkä mitään Ihmeellistä, mutta en sitä kaivannutkaan. Olin onnellinen päästessäni mieheni viereen hänen vaimonaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saavuimme hotelliimme n. 1 maissa yöllä. Pitkän kävelyn jälkeen meidän ihana kattohuoneisto löytyikin ja sulhanen kantoi minut kynnyksen yli. Huoneessa katselimme shekkejämme ja söimme suklaasydänkonvehteja ja mietimme tovin huoneessa odottaneen skumppapullon avaamista. Jätimme pullon kiinni ja otimme minibaarista limsaa...  ::)

Tovin istuttuamme ja keskusteltuamme päivän kulusta aloimme kylvää kirkosta ulos tultaessa heitettyjä viljanjyviä, joita mekkoni sisältä vielä löytyi ja purimme rautakasan päästäni.

Katselimme ikkunasta ulos maisemia ja nautimme täysin siemauksin hääyöstämme.  :-X

Aamulla heräilin ja jätin miehen nukkumaan ja menin kylpyyn ja join aamuteetä ja aloin herättelemään sulhoa aamupalalle.

Hääyömme meni ihanasti, mutta emme olleet mitään ennakkoajatuksia sille suoneet, niin ei kai sitten aiheuttanut paineita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään