Jump to content
Naimisiin.info

Miten saada "just married" etuja matkanjärjestäjiltä?


annaliisa007

Recommended Posts

No huh, itse en kyllä ole itse niin alennuksenkipeä, että vihkitodistusta heiluttelisin häämatkalla, saati että ottasin sen ees mukaan. Itse hoidin asian niin, että varasin ensin pakettimatkan, ja ilmoitin sitten matkatoimistolle, että kyseessä on sitten häämatka. Lisäsivät sen hotellivaraukseen eli antoivat vaan eteenpäin tiedoksi hotellille. Palaan asiaan, kunhan häämatka on hoidettu ja nään, saiko tällä mitään etua.

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoista kuulla kuinka teidän kävi häämatka-alennuksen kanssa. Lienee eri käytäntöjä näissä eri kohteiden ja matkanjärjestäjien mukaan. Jenkkeihin tai Karibialle matkanneilta olen ymmärtänyt että virkatodistus voi olla edun saamisen vaatimus. Kysehän voi olla suuremmastakin alennussummasta ja ilman todistusta "hääpareja" voi ilmaantua eduille aiheettomasti.

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoista kuulla kuinka teidän kävi häämatka-alennuksen kanssa. 

 

Siis en kyllä mitään alennusta edes odota näillä tiedoilla. Ehkä jotain muistamista hotellilta. Mutta kyseessä ei olekaan kovin kallis pakettimatka, joten sitä saa mitä tilaa, eikä pikkurahalla voi odottaa samaa, kuin maksamalla usean tuhatlappusen häämatkoihin erikoistuneelle firmalle.

 

Mutta tästä keskustelusta innostuneena nyt "kakkoshäämatkan" (=omatoimimatka) hotelleja netistä varaillessani olen aina kirjoittanut varausjärjestelmän lisätietoja-kenttään tuon taikasanan "we are honeymooners". Tästäkin odotan innolla, mitä seuraa vai seuraako mitään.

Link to comment
Share on other sites

Me ei olla menossa häämatkalle kenenkään matkanjärjestäjän kautta vaan omatoimimatkana. Täytyy silti myöntää, että on kyllä käynyt mielessä, pitäisikö häämatkasta jossain huudella vai ei... Mennään Jenkkeihin ja olen ymmärtänyt, että siellä on hyvinkin yleistä kaikenlaisten extra-juttujen tarjoaminen (korjatkaa, voin olla väärässäkin). Yhden hotellin varaukseen (yövytään siis useammassa hotellissa) laitettiin lisätietoihin, että ollaan häämatkalla, mutta jotenkin sekin tuntui tyhmältä :D Ei sitä oikein ole tottunut kalastelemaan mitään extraa, vaikka kai se häämatkoilla on aika normaalia. Olen hirveän huono kaikenlaisessa small talkissa niin en oikein edes tiedä mihin väliin keskustelussa tuon tiedon tunkisi.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...