Sign in to follow this  
Followers 0
Gatar

Täydellinen hääpäivä

100 posts in this topic

Meille hääpäivästä täydellisen teki kyllä kokonaisuus, mutta erityisesti ihanat ja rakkaat ystävät. Saatiin todella paljon apua monilta ja siks ei tarvinu hääpäivänä murehtia mistään. Kaikki vaan hoitu ilman et joutu mitään pyytämään. En tiedä miten osaisin kaikkia edes kiittää. Miten pukea tunteet sanoiks?? Pelkään ettei ne huomaa kuinka kiitollinen oon!

Meillä oli täydellinen hääpäivä.

Kontrollifriikkinä olin suunnitellut ja valmistellut kaiken etukäteen ja hääpäivänä saimme nauttia mielettömän ihanasta päivästä meidän mahtavien ystävien (ja sukulaisten) kanssa.

Itse lähdimme hääpaikalta hotellille n. klo 3.30 - bailattiin siis niin kauan kuin jaksettiin.

Liityn joukkoon, meilläkin oli täydelliset häät. ;) Ennen häitä oli vähän jännitystä, mm. kampaaja ja kimpun tekijä ottivat ja peruivat ihan viime tingassa - samaan aikaan kun oli muutenkin kovasti kiirettä häihin liittymättömien asioiden kanssa. Sain monen mutkan jälkeen sovittua budjettiin sopivan kampaajan, mutta olin vielä hääpäivään asti epävarma kampauksesta. Juhlapaikan järjestelyissä tuli yllätyksiä edellisenä päivänä, esim. pöytäjärjestykseni ei toiminutkaan. Aloin viime hetkellä epäillä koko juhlapaikkaa (tilat, henkilökunta jne.), tuli tunne että entä jos mikään ei toimikkaan siellä...Olin pitkään suunnitellut että päivän ennen häitä keskityn rentoutumiseen - toisin kävi, tuli kaamea kiire, ja korjailin vielä aika myöhään yöhön virheellisiä ohjelappuja, tein tievarsikylttejä jne. Kokeilin aiemmin ostamiani hääkenkiä vasta pari päivää ennen häitä, ja huomasin niiden puristavan järjettömästi (jotenkin en huomannut ostaessani). Hääpäiväksi luvattiin kaameaa sadetta, joka osaltaan aiheutti vaikeuksia (auton koristelut, tienvarsikyltit...). Hääpäivän aamuna satoi aivan järjettömästi, bestman ajoi reilua ylinopeutta tutkaan ja oli hilkulla ettei kortti lähtenyt (hän oli myös kuskimme koko päivän!), melkein myöhästyin itse kirkosta...

En kuitenkaan voisi olla tyytyväisempi!

Kaikki meni aivan mahtavasti siitä lähtien, kun pääsin kirkkoon. Hääpäivän aamuna vielä muutettiin kampausta sään takia, ja siitä tuli parempi kuin koekampauksesta - kampaus sopi pukuuni täydellisesti ja oli todella hieno. Olin myös meikkiin, pukuun, laukkuun ja kimppuun 100% tyytyväinen! Edes kengät eivät puristaneet, sillä niitä saatiin venytettyä ennen, ja lopun edestä etukäteen laitetut laastarit hoitivat homman. :) Ehdin kirkkoon, ja mikä melkeinpä parasta, en ehtinyt hermoilla itse vihkimistä tms. oikeastaan lainkaan kaiken hässäkän takia. Jännitys iski vasta kirkon ovea avattaessa, ja sen jälkeen pystyin vain nauttimaan päivästä täysin siemauksin. Pukuni, hiukseni tai mikään muukaan ei tärveltynyt sateessa, ja loppujen lopuksi oli mahtavaa kipaista vastavihittynä kaatosateeseen. Jopa ostamani saippuakuplat toimivat sateessa, vaikka luulin niiden jäävän turhaksi tuollaisella säällä. Juhlapaikassa koristelut olivat juuri sellaiset kuin halusinkin (itse tehdyt), ja sopivat paikkaan hyvin. Käytännön järjestelyt menivät todella hyvin, henkilökunta juhlapaikassa toimi loistavasti, ruoka oli mahtavaa, avustajat toimivat mahtavasti. Iltaa kohden sää parani ja saatiin hienoja ulkokuvia, tuossa välissä myös nopea studiokuvaus meni putkeen, eikä vieraat joutuneet odottamaan oikeastaan lainkaan meitä. Juhlassa oli todella lämmin ja ihana tunnelma, puheet ja leikit olivat onnistuneita, ja kaikki tuntuivat viihtyvän, vaikka olin etukäteen pelännyt miten erilaiset ihmiset ottavat ohjelmanumerot vastaan. Erityiskiitoksia tuli todella yllättäviltä tahoilta (pelkäsin, että juuri nämä ihmiset eivät viihdy ja tunne oloaan kotoisaksi). Häävalssissa vähän kompastelin hameeseeni, mutta se ei häirinnyt. Vapaan tanssin osuudessa oli yllättävän runsas osallistujamäärä, ja tunnelma oli katossa. Hääyösviitti oli hintansa väärti....:)

En tiedä mitä muuttaisin jos voisin elää päivän uudelleen! Jäi vaan kaikesta todella hyvä olo, ja toisaalta nyt on ihanaa olla naimisissa, en kaipaa hääjärjestelyitäkään. :) Ja tosiaan saimme paljon todella hyviä kuvia muistoksi!

Kyllä, se oli täydellinen päivä! Saatiin juuri sellaiset häät kuin halusimmekin: läsnä vain aivan lähimmät sukulaiset ja yhteiset ystävät, intiimi ja rentoutunut tunnelma, sopivasti pientä ohjelmaa, hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia! Olen niin tyytyväinen ja onnellinen!!

Aivan ihana päivä! :-X Kaikki meni täysin nappiin, josta suuri kiitos kaasolle, bestmanille, seremoniamestarille ja pitopalvelulle. :tender:

Meillä oli aivan täydelliset häät! :-X Sää oli täydellinen, meikki ja kampaus onnistuivat ihan nappiin, valokuvauksessa oli hauskaa ja se näkyy kuvissa tosi rentoina otoksina, juhla oli rento ja meidän näköinen, ruoka oli mahtavaa, ja bändi ylitti odotukset... kaikki oli vain kertakaikkisen täydellistä! :-X:-X

myös meidän päivämme oli aivan täydellinen, en olisi voinut toivoa mitään parempaa! kummisetäni sanoin; "miten voi olla häät, joissa KAIKILLA on hauskaa?!".

Täydellisempää päivää ei olisi voinut olla, kaikki kutsutut ihanat ihmiset olivat mukana:)

Sää oli mitä täydellisin, Sain kaiken mitä olin toivonutkin, kukkivat omenapuut, kielot , ruoka oli mahtavaa ja kaikki viihtyivät :)

-aurinko paistoi koko päivän

-tunnelma oli täydellinen

-ruoka oli UPEAN MAHTAVAN HYVÄÄ

-juomista oli PALJON eikä mikään sortti loppunut kesken, annettiin lopulta vieraille mukaan osa juomista, ja silti jäi koritolkulla

-järjestelyt toimivat, aikataulu oli juuri sopiva.

-ihmisillä oli hyvä mieli, kaikilla oli HAUSKAA!

-bändi soitti ihania biisejä + kaikki tanssivat

-puku, meikki ja kampaus olivat täydellisiä

-meillä oli hauskaa, kierreltiin ja juteltiin kaikkien kanssa

-hääyö oli ihana, sviitti oli koristeltu upeasti, ja meitä varten oli teetetty ihania lahjoja :D

-n. 20 ihmistä tuli sanomaan, että häät olivat parhaimmat missä olivat ikinä olleet :-X

ainut miinus, että päivä meni niiiiin nopeasti :<

Meillä sulho totesi hääyönä, juuri kun oli hotelliin laskeuduttu:

'Voi kunpa voisi mennä naimisiin joka päivä '

Mahtava päivä! Ei täydellinen, mutta sellaista en ehkä halunnutkaan.

Plussat:

-kaunis sää

-mahtava pappi ja vihkipuhe

-ihanat sosiaaliset vieraat, jotka tekivät juhlasta aivan mahtavan

-onnistunut meikki ja mieleinen pukuvalinta

-kaunis miljöö

-todella hyvä ruoka

-aivan mieletön bändi, joka sai kaikki tanssilattialle

Miinuksia:

-kivistävät korkkarit kirkossa (onneksi sain pois heti ruokailun jälkeen)

-ei aivan mieleinen kimppu ja morsiustyttöjenkin kimppu väärän värinen (en kuitenkaan jäänyt näitä miettimään)

-päivä oli aivan liian lyhyt ja ohi aivan liian nopeasti

-humalluin liikaa vaikka en huppelissa ollutkaan, kaikki se samppanja ja viini meni päähän aivan liian nopeasti kaiken sen tunnekuohun keskellä...hauskaa oli, mutta haluaisin muistaa asioita tarkemmin

Edited by Kazan

Stressiä riitti viimeisellä viikolla ihan liikaakin, mutta perjantaina iski sellainen rauhallisuus, ja eilinen hääpäivä sujuikin sitten ihan täydellisesti. Sää oli paras mahdollinen, aurinkoista, mutta ei liian kuumaa. Pappi oli todella hyvä (paitsi että oli kateissa vielä pari minuuttia ennen alkua :girl_impossible: ) ja vihkiminen muutenkin ihana. Juhlassa oli todella onnellinen ja mukava tunnelma. Ja hääyökin oikein onnistunut :wub:

Ihan täydellinen päivä siis :tender:

Edited by muffeli

Meillä oli täydellinen hääpäivä. :) Edes kengät eivät hiertäneet ja kaikki tunnelmaa myöten oli just niin kuin oltiin suunniteltu. :)

Päivä oli ihana, täydellinen olisi varmaan liioittelua.

+ ihana sää

+++ miljöö

++ ruoka

+++ ihmiset

+ vihkiminen ja kvartetin lauluesitykset

+ paljon lahjoja vaikka ei toivottukaan materiaa

- kaikki se huomio oli jotenkin too much... en osannut nauttia valokeilassa olemisesta, tuntui aluksi että tässä järjestelen jonku muun häitä

- serkun tyttöystävä suuttui jostain ja serkku joutui lähtemään liian aikaisin pois

- kaason sairastuminen häiden alla

- yksi tuoli meni rikki

- olin aika huppelissa loppuillasta ja sunnuntaina pää kipeänä

- vaikka pienet häät olikin olisi voinut olla vielä pienemmät

Edited by Serene

Päivä meni paremmin kuin täydellisesti! :wub: Ja vierailta kuului kommentteja, että eivät ole koskaan

ollet näin hyvissä ja hauskoissa häissä! ^_^ Kaikilla oli hauskaa ja päivästä tuli ikimuistoinen! :)

Täälläkin on takana täydelliset häät! (Ihanaa että monella muullakin on ollut.) Tunnelma oli upea koko juhlan ajan, kaikki vieraat olivat hengessä mukana meidän ei-krististyssä seremoniassa, kaikki yksityiskohdat olivat täydellisiä ja meillä oli sulhasen kanssa ihan oikeasti hauskaa koko ajan. Huh-huh, ihmeellistä että voi näin hyvin juhlat mennä, ihmettelen vieläkin. Aviomeheni (hih!) kanssa ihmeteltiin häiden jälkeen että hei, meillä oli ihan maailman parhaat hääjuhlat! Mieletöntä.

Meillä oli aivan ihanat, mahtavat, huikeat, hauskat ja rakkaudentäyteiset häät viime lauantaina. :-X Kaikki meni just niinku piti, ihmiset kehui kans kovasti meidän häitä ja olin niin onnellinen, kuten mieskin. :girl_smile: Nyt sitten lähdetään Karibian auringon alle häämatkalle ja nautitaan täysin palkein. :girl_sigh:

:-X Kaikki meni todella hyvin. Lämmin kesäpäivä, ja kaikki viihtyi. Parasta kuitenkin oli sulhasen onnenkyyneleet, kun hän luki huomenlahjaksi saadun kortin, jossa oli tämä runo:

Minä Sinua rakastan, tiedän sen....... :-X:girl_sigh:

Tahdoimme 070809

Tämä ketju on selkeästi oikea paikka myös minulle. Meillä oli mitä mahtavin hääpäivä 19.9. ja kaikki meni täysin yli odotusten. Hääpari nautti ja osattiin rentoutua, kun bestmanit ja kaaso hoitivat hommansa 10+. Vieraat nauttivat ja kiittelivät, pitopalvelu hoiti homman loistavasti ja bändi tahditti menoa tanssilattialla loistavilla seteillä! Kuten moni muukin jo todennut tämän, että ainoa huono puoli päivässä oli se, että se loppui niin pian.. :wub:

29.8.09 oli mun elämäni onnellisin päivä! Kaikesta jäi niin hyvät muistot, vihkiminen oli aivan ihana tilaisuus, kaasot ja bestmanit hoiti hommansa mallikkaasti, ruoka oli ihanaa, dj tanssitti väkeä pitkälle yöhön, juhlapaikka oli kaunis, sulhanen oli komea, mun meikki ja kampaus onnistui, mikään ei mennyt pieleen. Saatiin just sellaiset rennot bileet, mitkä haluttiin ja paljon vieraat tuli sanomaan, että oli parhaat häät ikinä! :girl_smile: Aivan ihanat muistot jäi ja rouvana on kivaa. :girl_wink:

Hääpäivä oli aivan ihana. Kaikki sujui kuten oli suunniteltu. Kukaan ei örveltänyt tai riehunut. Ruuat olivat mahtavat. Väsymys iski sopivaan aikaan (hieman ennen taksin tuloa) ja ilta loppui juuri sopivaan aikaan, kun oli vielä kivaa. Pukuni oli täydellinen ja sulhanen komea omassaan. Bändi heitti mahtavan keikan ja sai porukan tanssimaan. Täydellisen ihanaa!

+ ehdimme vihkimiseen, vaikka täpärälle meni

+ hääpäivän sää oli yksi talven siihen asti kauneimmista päivistä -> poutainen talvipäivä, punertava taivas, hämärä ei tullut aikaisin - kaikki nappiin sään osalta!

+ tähtisadetikut olivat kaikilla hymyilevillä häävierailla palamassa, kun astuimme ulos kirkosta -> kaunista! :-X Muistan sen varmasti kuolinvuoteelle asti, koska se säväytti minua todella.

+ etukäteen jännittämäni hääkampaus onnistui tosi hyvin ja siitä tulikin kaunis

+ pukuani kehuttiin ja tunsin itseni prinsessaksi, sulhanen oli komea, vaikka unohti käydä parturissa =)

+ kenkäni eivät hiertäneet tms, vaan olivat tosi hyvät jalassa

+ ruoat olivat herkullisia ja vieraat ovatkin muistelleet tosi maittavia hääjuhlan ruokia =)

+ häävieraat olivat keksineet aivan ihanaa ohjelmaa PALJON

+ olimme hääjuhlassa jo täysin rentoutuneita hääparina ja hymy oli herkässä

+ vieraita oli sopivasti ja tilaa oli riittävästi

+ lapset viihtyivät myös lastenhoitohuoneessa

+ vaikka häämme olivat varmasti totuttua uskonnollisemmat, monet ei niin uskonnolliset ihmiset ovat kehuneet häitä ihaniksi ja lämminhenkisiksi

+ vieraat olivat hyväntuulisia ja viihtyivät

+ meillä oli tosi hauskaa hääjuhlassa! Yllätyin ihan

+ juhlan pieniä yksityiskohtia, etenkin koristeluja ja hääkarkkibuffettia kehuttiin paljon

+ itse koristelemiani pipareita ihasteltiin

+ minua kehuttiin kauniiksi ja meitä parina hyvin onnellisen näköisiksi :)

+ hääkuvat onnistuivat ja niitä oli tarpeeksi, vaikkei ammattikuvaajaa ollut hääjuhlassa, vaan kävimme pelkässä studiokuvauksessa ja lisäksi häävieraat kuvasivat

+ bestman ja kaaso hoitivat tehtävät paremmin kuin olisin ikinä osannut kuvitella. Heille isot propsit tästä!

+ kimppuni oli juuri sellainen kuin toivoin

+ saimme käytännöllisiä ja kivoja lahjoja

+ hääpäivän jälkeinen viikonloppu oli ihana ja romanttinen rentoutumisloma

Niin paljon meni nappiin.. Toki tapahtui mokiakin, kuten puvussani oli kauhean vaikea liikkua yms. mutta kokonaisuutena päivä oli täydellinen! :-X

Edited by elena87

Meidän talvihäät olivat TÄYDELLISET :-X:-X

-pukuni oli aivan loistava, ei olisi voinut olla parempi!!!

-sain isomummu vainaan shaalin mummoltani häälahjaksi, joka kruunasi hääpukuni!!!

-ruoka oli taivaallista, sitä oli riittävästi ja kokkimme ja hänen apulaisensa olivat täys 10+ valinta!!!

-meikkaus ja kampaus olivat jättipotti!!!

-sulhanen oli KOMEA ja RAKASTUNEEN ONNELLINEN, kuten minäkin :-X:-X

-kaaso oli aivan fantastinen ja hänen puheensa ja ohjelmansa huipensi päivämme!!!

-häävalssin koittaessa musiikkivastaava oli hukannut häävalssimme, upea kömmähdys, onpas mitä muistella...

-tulihan loppuillasta myös muutamalla vieraalla "kännikaatuminenkin" joten töppäilijöitäkin häistämme löytyi :girl_wink:

-vieraita aivan JUURI sopivasti 40aikuista+4lasta!!! Kerkisimme huomioimaan heidät kaikki!!!

-juomaa oli riittävästi ja laatu ja valinnat osuivat todellakin kohdilleen!!!

-juhlapaikka oli nappivalinta!!!

-koristelut oli menestys!!!

-ilma oli talvinen, pakkasta -25, auringonpaistetta, lumimyrskyä MAHTAVAA!!!

-vieraat nauttivat, tunnelma alusta asti rentoutunut ja leppoisa!!!

jne jne jne jne jne KAIKKI SUJUI AIVAN LOISTAVASTI!!!!

Kyyneleisin silmin ajattelen UPEAA HÄÄPÄIVÄÄMME :kiss3:

Juhla onnistui yli odotusten, vaikka odotuksetkin oli korkealla.

+Kaikilla tuntui olevan hauskaa. Monet vieraat kehuivat tunnelmaa ja moni sanoi, että oli vuoden parhaat bileet/hauskimmat häät, joissa oli ollut. Tämä olikin tärkeintä. Juhlat jatkuivat pitkälle aamuyöhön (me livistettiin puoli kahdelta, kun virta loppui). :-X

+Organisointi toimi ja bm:t+kaasot ja muut avustajat tekivät ISON työn ja tekivät sen hyvin.

+Minun pukuni ja koko asukokonaisuus oli upea.

+Meikki ja kampaus olivat onnistuneet, kimppu oli uskomattoman kaunis.

+Sulhanen oli komea.

+Juhlapaikka oli ihana sekä käytettävyydeltään että ulkonäöltään. Koristelut sopivat sinne kuin nenä päähän.

+Ruoka oli ihan mielettömän hyvää.

+Kakut onnistuivat (tein itse).

+Bändi soitti hyvin ja paljon sekä säesti minua tosi ammattitaitoisesti vaikkemme olleet harjoitelleet livenä kertaakaan. :girl_impossible:

+Ihmiset pitivät ihania, hauskoja ja koskettavia puheita eikä kukaan jaaritellut. Serkkuni (ja yllättäen myös mummoni) lauloivat.

+Morsian tarjosi tahattoman komiikan: kirkossa jäin alttarille jumittamaan, kun poistumismusiikki alkoi soida ja kakunleikkuussa tokaisin sulhaselle, että "kai sä haluut vielä oman palan". :girl_haha:

+Luonto tuli juhlimaan häitämme: aurinko paistoi, oli helteistä (toukokuun 15. päivä!), vihkipaikalla näimme kyyn, juhlatilassa oli kimalainen, jonka autoin ulos, yöperhosia ja koppakuoriasia tuli valoille illalla. :-*

Ainoa miinus oli se, että päivä meni liian nopeasti.

Meidän päivämme onnistui yli odotusten :) Sää oli mitä mainioin, vieraat rentoutuivat heti alusta

lähtien, ruoka oli aivan mainiota. Parempaa alkua liitolle en olisi osannut edes haaveilla :-X