19 viestiä aiheessa

Heippa

 

Täällä on kirkko varattuna päivälle 1.7.17, joka käy numeroneuroottisen miehen parittomien lukujen vaatimukseen, sattuu olemaan lauantai ja 7 on meidän molempien onnennumero.

 

Onko muita samalle päivälle suunnittelijoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut puhetta samasta päivästä. Tosin viimeksi kun mieheltä kysyin niin sanoi 2-3 vuoden sisään...saas nähdä, minulle tuo päivä sopisi paremmin kuin hyvin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa kanssasisaret! Täällä myös hääpäiväksi valikoitunut tuo 1.7.2017! :)<3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee. Toivotaan hyvää ilmaa. :) tänä vuonna on ollut aika ikävät kelit :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi, minä tahtoisin myös tällä päiväyksellä vaimoksi. On vaa sulhasen kanssa hieman eriäviä mielipiteitä :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen sisko on menossa tuolloin naimisiin. :)

 

Lucky7, millä paikkakunnalla teidän häät on, kun kirkon olette jo saaneet? :o Turussa saa aikaisintaan vuotta ennen varata ja se aiheuttaa täällä harmaita hiuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä sama päivä :) Onko joku muu sattumoisin menossa kyseisenä päivänä Suomenlinnassa naimisiin?

HannaMO likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 2. kesäkuuta 2016 at 19.10, Morsmaikku17 said:

Täällä sama päivä :) Onko joku muu sattumoisin menossa kyseisenä päivänä Suomenlinnassa naimisiin?

On 6. maaliskuuta 2016 at 12.59, kukkaistyttö2017 said:

Täällä kanssa kirkko varattuna kyseiselle päivälle! :)

Hei! Täällä myös 1.7.17 ja Suomenlinnassa :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka! 1.7.17 päätettiin täälläkin hääpäiväksi kun mies kosi viime torstaina :wub:

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi! 1.7.17 oli mieheni toive hääpäiväksi. Juhlapaikka on varattuna. Maistraattia emme saaneet varattua, mutta lupasivat sieltä että kyllä me tuolla päivämäärällä naimisiin päästään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä varattuna myös tuo päivä. Valmistelut hyvässä vauhdissa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Mekin mennaan tuona paivana naimisiin, Oulussa :-) Mita @Tinjamix ja muut olette jo suunnitelleet? Onko kukaan aloittanut viela askartelemaan mitaan koristeita yms? Mua pelottaa etta niihin menee ihan jarjettomasti aikaa ja/tai jaa suurinpiirtein kaikki haaviikolle tehtavaksi.. :D (pahoittelut aakkosten puuttumisesta, kuulostaa vahan hassulta lukea mutta ymmarratte varmaan kuitenkin!)

Muokattu: , käyttäjä: klt3007

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei juurikaan tule mitään koristeita, joten niitä ei tarvitse askarrella. :) Kutsuja olen vähän aloitellut ja kakunkoristeen tein, kun jotain teki mieli askarrella... :D PUkuja ollaan käyty katsomassa, samoin sormuksia.

Meillä on aika valmiina kaikki, kun isommat jutut on jo varattu. Paikka, pitopalvelu ja kuvaaja on, puvusta aika tarkka visio, miehen vaatteet mietitty ja jopa jonkinlaista ohjelmarunkoa mietitty. Niin ja kampaaja+meikkaaja on myös jo valmiina. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi 1.7.2017 morsian :) Joka ei malttaisi millään odottaa, kai se suuri päivä koittaa nopeampi kun mitä luulisi. Onko muillakin jo hää stressiä ollut?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa yksi 1.7.2017 naimisiin menevä morsian, jolla ei ole kauheasti kokemusta häistä joten stressiä alkaa pukkaamaan :D (vaikka onhan tässä hyvin aikaa) Kirkko on varattu, juhlapaikan kanssa alustava varaus (puuttuu se että lyödään homma lukkoon) ja bändi on varattu, joten ihan hyvin tässä menee. Mites muilla, joko on paljon suunniteltu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmoittaudun mukaan tälle päivälle!

Mies kosi 1.7. tänä vuonna ja oli ennen sitä katsonut jo valmiiksi, että se sattuu sopivasti lauantaille ensi vuodelle. Ja sit tietty tää 1717 oli kai kans ajatuksena.

Eikä mulla sit ollu mitään vastaan sanottavaa! Vähän ehkä yllätti, kun mies oli itse näin pitkälle asian ajatellut :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mites täällä muiden valmistelut sujuu? :) 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään