Noora

Millä yllätätte sulhasen?

144 viestiä aiheessa

Itse olen miettinyt puhetta. Haluaisin yllättää hänet humoristisella puheella, koska hän on ehkä ainut ihminen maailmassa, joka kestää mun "hyviä" läppiä. Kiitos siitä hänelle. Mutta puheen tulisi olla sellainen, jossa ei ole sisäpiirihuumoria, vaan että kaikki tajuaisivat ne jutut. Pitääkin alkaa suunnittelee.

Toinen idea mulla oli, että esittäisin tanssin hänelle. Ja tääkin juontaa juurensa siihen, et jorailen typerän näköisesti aina kotona ja meidän koko perhe suorastaan rakastaa sitä ku äiti joraa.... :DD Noh, kävisin salaa ottamassa pari yksityistuntia ja tanssisin hänelle esim. hip hoppia tai jotain muuta mitä voi yksin tanssia ja yllättäisin hänet sillä, että oikeasti osaankin tanssia. Tosin tanssin ajaksi täytyisi vaihtaa mekko pois, mutta se tuskin olisi niin kauhea projekti...

Mä en valitettavasti voi yllättää mitenkään romanttisesti, kuten laulamalla tai pitämällä oikeesti kauniin puheen, koska itkisin silmät päästäni jo ekan lauseen kohdalla :girl_cray3:

Muokattu: , käyttäjä: JennyH

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on väkerretty 10 minuutin elokuvaa kohta puoli vuotta, Elokuvassa esiintyy mieheni, minä, alkuaika, lapsen syntymä, meidän erikoinen elämä, ystävät ja arki..kosinnasta naimisiin menoon. Ja muutamat ketkä ovat nähneet ensiesityksen ovat itkeneet,nauraneet ja ainakin antaneet hyvän palautteen. Jokainen vieras bongaa itsensä jostain elokuvan kohdasta ;-) Kamala ollut salassa tehdä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpäs oo ajatellutkaan aihetta ennen kun luin topickia. Ensimmäiseks tuli mieleen, että voisin tehdä esityksen johonkin sulkun lempparibiisiin. Harrastan siis tankotanssia, mutta treenaan sitä kotonakin, eli yllätys olisi suurempi muille vieraille.

Sit mietin alusvaatteita ym. juttuja, mutta mulla ei oo intressiä ostaa hepeneitä, meen naimisiin tavallisissa poropikkareissa. :D muutenkaan en haluu laskee mitään yllätystä hääyön varaan, koska tuun olemaan niin rättiväsynyt että varmaan vaan kaadun sänkyyn. :D

Toisaalta, mä en välttämättä haluais mitään yllätyksiä, joten pitää miettiä tarkkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä oon suunnitellu soittaa meidän biisejä hääautossa (jonka sulhanen tosin valitsee) ja tarjoilla siellä mieliskumppaamme. Lisäksi herraseni on reissuillaan ihastunut aivan totaalisesti niihin taivaalle laskettaviin paperisiin sky lantereihin, joita aion hommata iltaa varten. Ystäväni soittaa taustalla kitaraa, kun me kaksi laskemme ensin oman yhteisen lyhtymme matkaan, jonka jälkeen juhlavieraat saavat laskea omansa ikäänkuin saattamaan. :> Tulee varmasti upeita kuvia ja onpahan yksi ohjelmanumerokin lisää! Aion myös ottaa miehekkeeni sukunimen, mutta paljastan sen mahdollisimman myöhään. Ajattelin, että voisin kirjoittaa vanhan sukunimeni yhteiseen lyhtyymme, jolloin symbolisesti luovumme siitä yhdessä.

 

Plus jos intoa vielä löytyy, laulan hänelle jonkin herkän laulun, kuten Johannan Kurkelan Oothan tässä vielä huomenna, Lauluyhtye Viiden Minä sinua rakastan (joka onkin jo kiitettävällä tahdilla tullut esiin tässä ketjussa - aivan ihana!), tai Sarah Kiven Joka päivä ja joka ikinen yö. Ja yllärinä ennen kertosäettä ystäväni nousevat mukaan ja jatkamme sooloani acapellana! ;) Harrastamme kuoroa, joten ainakin tulee harjoiteltua salassa poissa kotoa.

P.s. Alusvaatteet, sekä huomenlahja pysyvät tottakai yllärinä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Lisäksi herraseni on reissuillaan ihastunut aivan totaalisesti niihin taivaalle laskettaviin paperisiin sky lantereihin, joita aion hommata iltaa varten. 

 

Nuo ovat Suomessa kuulemma laittomia (olisin itse halunnut myös lähettää tuollaiset..), mutta jos hermot kestää niin antaa mennä vaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseltä ei myöskään onnistu puheiden pito, laulu tai runojen lausunta.

 

Ainoaksi "yllätykseksi" miehelle taitaa jäädä hääpuku :) Hänkään ei pahemmin yllätyksistä välitä, jotain kahdenkeskeistä voin sitten keksiä. Juhlavieraille kun ollaan jo kahdestaan kekattu yllätyksiä..  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla myös suunnitelmissa huomenlahjana intiimit valokuvat, kaverini lupasi ottaa ne :) En varmaan voisi kenenkään ventovieraan edessä heittää vaatteita pois..  Luulen että mieheni yllättyy toden teolla ja kivahan niitä on sitten myöhemminkin vuosikymmenien päästä katsella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen äänittänyt häävalssimme levylle, mikä on sulhaselle täysi yllätys (toivottavasti ei mene jalat solmuun, kun ei muutenkaan ole valssin ammattilainen :D ).

Aion myös laulaa hääjuhlassa yllätyksenä miehelleni bändin säestämänä. Siinä on sitten kyyneleissä pidättelemistä, kun kaasokin jo "lupasi" silmät vuolaana itkeä koko kappaleen ajan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahtoisin pitää sulhaselle puheen juhlassa,ehkä lukea itse kirjoittamani runon mutta en tiedä riittääkö rohkeus.Ajattelin ainakin huomenlahjan lisäksi/ohelle kirjoittaa kirjeen omista tunteista ja ajatuksista häntä kohtaan yms,ajatuksena että ehkä siitä voisi ammentaa voimia jos joskus tulee vastoinkäymisiä ja vaikeita aikoja avioliitossa.Ja kun meillä ei tuota verbaalista hempeilyä juuri harrasteta niin ehkä tuollainen herkistely vois olla sulhaselle ikimuistoista ja yllättävää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on kuukauden päästä häät ja nyt olen alkanut miettiä, että josko jonkun yllätyksen sulhaselle hääjuhlaan järjestäisin.

Kovasti polttelisi ottaa sulhon tietämättä yhteyttä meidän häissä soittavaan trubaduuriin (mies+kitara) ja sopia jostain kappaleesta minkä hän soittaisi ja laulaisi minulta sulhaselle. Itse en siis todellakaan osaa laulaa saatika soittaa, mutta täältäkin löydän vain aiheita kuinka morsiamet itse laulaa luikauttaa. Onko siis ihan tyhmää, jos miesesittäjä laulaa miehelle, vaikka se nyt onkin sitten morsiamen toiveesta ja tavallaan morsiamen "suulla" laulettu? Entäs jos laulussa lauletaan minusta ja sinusta, ja sitten sen laulaakin joku ihan muu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ minusta tämä on ihan no brainer - tee justiin niinkuin itse haluat :) Minusta olet ajatellut asiaa ihan liian monimutkaisesti ja tehnyt turhan ongelman :) Pidin tuota ihan tavallisena juttuna, esim. radiossa, jollain keikalla tai live-musiikkiravintolassa pyydetään omistamaan joku kappale jollekulle lahjaksi toiselta jne. 

 

Kaikki rakkauslauluthan kertovat jostakusta "sinusta" ja "minusta", eivät juuri erityisesti kenestäkään (paitsi tietysti, jos laulu on omistettu/kirjoitettu erityisesti jollekulle, jonka biisin tekijä tuntee). Tarkoitan, että laulut ovat universaaleja.. Monet ottavat esim. ensitanssikseen "meidän kappaleen" tai joku laulaa kirkossa herkän kappaleen jne. eikä tuo minusta eroa "lahjalaulusta" sen kummemmin. Eli jos teillä on joku oma laulu, tai joku biisi, joka kertoo teistä erityisesti, niin anna mennä. Eihän siinä tarvitse olla kyseessä muusikkomies, joka laulaa rakkauttaan sulhaselle (tuskinpa kenelläkään tulee edes moinen mieleen!), vaan parin yhteinen juttu.

 

Tällaisessa yllätyksessä minua ainoastaan kummastuttaisi kappale, jossa lauletaan selvästi naiselle/naisesta.

Voihan kappaleen sanojakin muuttaa vaikka niin, että "minän" tilalla on sinun nimesi ja "sinän" tilalla sulhon nimi, jos kovasti asia vaivaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, minulla on kyllä tapana ajatella kaikki yleensä moneen kertaan ja mahdollisimman monimutkikkaasti :D

Kappalevalintoja olisi tällä hetkellä muutama ja tuossa olen kyllä ollutkin tarkkana, ettei laulua lauleta naiselle/naisesta, kun se on kuitenkin osoitettu miehelle.

Mutta ehkäpä tästä siis laitan asian etenemään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin tekisi mieli kovasti yllättää sulhoni jollain tapaa, mutta esiintymiset ovat poissuljettuja, sillä alan muutenkin itkemään todella helposti.

 

Olenkin miettinyt, että mitäs jos kävisin "levyttämässä" jonkun biisin jo valmiiksi ja sitten laittaisin sen pyörimään hääjuhlassa. Olisiko ihan tyhmä idea? Ja jos(ja kun) ei ole mahdollista päästä oikeasti levyttämään kappaletta, niin millä tavalla sen pystyisi itse tehdä ja saisi mahdollisimman hyvälaatuisen?

 

Kirjeen antaminen voisi olla myös miehen mieleen.. Täytyykin alkaa nyt kunnolla suunnittelemaan jotain pikku-ylläriä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ minusta ei ole ollenkaan tyhmä idea! (jos osaa laulaa) Mitään en musiikista tai levyttämisestä tiedä, mutta muistan lukeneeni jostain polttariosastolta, että porukka oli käynyt levyttämässä Stockalla (varmaan tämä) jonkun biisin, toivottavasti joku osaa tähän tarkentaa..

 

Itselle luontevimmalta tuntuisi kirje, jonka saisi avata hääpäivän aamuna. Jos kaikki olisi mahdollista, repäisisin yllättäen vieraatkin räppäämällä erään vähän "lällymmän" rakkaudesta kertovan biisin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vitsit, kun tuo Stockan systeemi kuulostaisi todella hyvältä! Ainut vaan, että on Helsingissä ja ei ole sitä kappaletta, minkä olisin halunnut esittää. MUTTA onhan tuossa listalla muitakin ihania biisejä ja ainahan sinne Hesaan Tampereeltakin pääsee eli voipi olla, että suuntaan jossakin kohtaa Helsinkiin! Kiitos kovasti vinkistä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos suinkin pystyn, niin laulan hääjuhlassa sulhaselle rakkauslaulun puheen sijasta. Siitä ei todennäköisesti tule mitään, kun jo nyt parun täyttä kurkkua, kun kuulen kyseisen laulun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulho on selkeästi ilmaissut, ettei aio häissään tehdä mitään, siis esiintyä tai muuten olla äänessä, niin minä kyllä ajattelin sitten senkin edestä. Ajatuksena on lukea runo, jollen saa aikaan jotain humoristista puhetta, mikä ois tällä hetkellä lempiajatus. Toki voihan se sulhanenkin vain bluffata :) En kuitenkaan odota häneltä mitään, kun halutaan muutenkin pitää kaikki suunnitellut ohjelmanumerot minimissään. Ajattelin vaan sopia bestmanin kanssa, joka toimii myös seremoniamestarina, jonkun luontevan kohdan ja nousta puhumaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpas tätä.. Onko kellään uudempia ideoita/kokemuksia/fiiliksiä aiheesta kuinka yllättää sulhanen? :) 

Ajattelin laulaa, jos löydän jonkun säestämään (meille ei tule bändiä), ja mikä tärkeämpää, jos pysyn itse kasassa... Varmasti aika tunteellinen hetki! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään