Ongelma hiuksista


Recommended Posts

Mulla siis häät viikon päästä ja ne jotka osaisivat auttaa, ottaisin neuvot vastaan erittäin mielelläni.

Värjäsin hiukset eilen ja heti perään laitettiin pidennykset ( väreinä musta ja punainen).

Ongelmani on seuraava : kuinka säilyttää väri ilman että tulee juurikasvua viikon aikana kun ymmärtääkseni nyt niitä ei voi enää värjätä. JA kysymys 2 : millä kannattaisi pestä, ettei pidennykset menisi pilalle/ rastoittuisi, kun ymmärtääkseni näihin ei voi käyttää värishampoita-/ hoitoaineita. Mulle on vaan sanottu " käytä tavallista"...no siis mikä sitten on nykypäivänä tavallista ja samalla värin säilyttävää?

Muokattu: , käyttäjä: Sangreal
Link to comment
Share on other sites

Ensimmäiseen kysymykseen sanoisin että viikossa tuskin tulee juurikasvua, jollei hiukset kasva jollain supernopealla tahdilla :) Mutta jos kuitenkin niin käy, niin on näitä sävytetuotteita, esim Color Mask. Niillä voi juurikasvua piilottaa, mutta sävytteet eivät ole niin "radikaaleja ja kovia" kuin kestovärit. Sävyte ei siis yleensä kauan pysy vaan haalistuu itsekseen, koska se jää vain hiuksen pintaan eikä tunkeudu syvemmälle kuten ihan kunnon hiusväri. :) Sävytteen teho kyllä vähän riippuu pohjaväristä (eli juurikasvusta jos sitä peittää) ja sävytteestä itsestään. Pienempi väriero on tietenkin helpompi paikata kuin suuri. Tosin pidän kyllä epätodennäköisenä viikossa ilmestyvää, näkyvää juurikasvua :) Ainakaan minulle ei ole ikinä käynyt niin, ja olen värjännyt hiuksia 8 vuotta. 

   Tuohon toiseen kysymykseen en osaa vastata mitään, koska minulla ei ikinä ole ollut pidennyksiä. Ei ole kokemusta niiden hoidosta. 

Muokattu: , käyttäjä: Minitikru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...