Yotuel

Mikä miestä häissä kiinnostaa?

146 viestiä aiheessa

Meillä miestä kiinnostaa vain, että hänellä on hieno liivi, ei tarvitse pitää puhetta (ujo kun on) ja mitään pinkkiä/liilaa/punaista ei tule koristukseen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun sulho kuulemma innostuu hääjutuista sitten lähempänä, kun "nyt niihin on niin pitkä aika vielä" :D Sentään näihin akuutteihin asioihin (päivämäärä, juhlapaikka, kirkko, vieraslista..) saa vastauksia, kun kysyy tarkan kysymyksen johon vastaus on kyllä/ei :D eli sitä innostumistani odotellessa..!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Njaa, meillä suunnitellaan ja tehdään aika pitkälti kaikki yhdessä, toki vähän sen mukaan mikä on kenenkin vahvuus.
Tosin mitään hääkarkkeja tai sen sellaista ei kumpikaan halua, minä etenkään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies on osallistunut innokkaimmin kirkon, juhlapaikan, häämarssien, ruoan, hääkakun, juomien ja oman pukunsa valintaan. Toki hän on sanonut mielipiteensä kaikkiin muihinkin asioihin, mutta nuo edellämainitut ovat selvästi olleet hänelle merkittävimpiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juomien riittävyys, ruoka (torppaa siis hyvin kaikki ehdotetut vaihtoehdot mutta ei osaa ehdottaa mitään niiden tilalle), äänentoistolaitteet tuntuu olevan eniten kiinnostavat. Kaikki "pikku"seikat kuten koristelut ja kutsut on aikalailla yhdentekeviä, hänen mielestään niitä ei tarvittaisi ollenkaan, eihän ne ole juhlien pääasia :) Musiikin suhteen kasataan molemmat omia suosikkejamme yhteen, musiikkimaut eroaa sen verran rajusti toisistaan että pakkokin tehdä kompromisseja. Ihan mielellään tuo asioista kuuntelee mutta tosiaan prioriteettina ei suinkaan ole juhlapaikan visuaalinen ilme tai juhlien sujuvuus. Itsestään jos saisi järjestää niin paikalla olisi varmaan kyllä riittävästi alkoholia, ruokana makkaraperunat ja pöydillä kertakäyttöastiat (noitakin ehdotti kun "olisi paljon helpompaa"). ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyin sulholtani ja vastaus tuli lyhyesti ja ytimekkäästi; "tarjoilut ja ruoka ja juoma" :D

 

Mutta sulhanen on kyllä osallistunut hääjärjestelyihin ihan omasta tahdostaan ja kertoo mielipiteensä joka juttuun; juhlapaikkaan, koristeluihin, kutsukortteihin... Eli taitaa häntä vähän muukin kiinnostaa kuin vain tarjoilu :)

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruokahan se tärkein on. Eipä meille sitten muuta tulekaan kuin rentoa seurustelua ja hyvää ruokaa/juomaa :)

Auto olisi varmasti toinen, sillä molemmille tärkeitä vempaimia/harrastus. Mutta ehkä sen saisi ujutettua vaikka hääkuvaan sitten  ;)

Muokattu: , käyttäjä: Lidda

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tärkeintä kuulemma on, että päivästä tulee sekä meille että vieraille ikimuistoinen, eli yleinen viihtyvyys. Juomatarjoilun pitää tietysti olla riittävä :D Mies haluaa panostaa myös hääautoon, koska olemme molemmat vähän bensalenkkareita, ja mies on ammatiltaankin autonasentaja.

 

Ihan mukavasti mies on suunnitteluun osallistunut ja tuonut omia ideoitaan ja visioitaan esille. Hän on päättänyt väriteeman, hääkakun ja pöytien järjestyksen juhlasalissa, ja saa mun puolesta päättää muistakin asioista kun hyviä ideoita kerran löytyy! Olen positiivisesti yllättynyt ettei kaikki ole "ihan sama" tai "päätä sä", yhdessä suunnittelu on varsin mukavaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies on kiinnostunut melkein kaikesta, mutta hänellä ei ole lähes mistään ehdottomia mielipiteitä. Eli yhdessä on katseltu ja pohdittu vaihtoehtoja, mutta antaa lopulliset päätökset minun tehtäväkseni. Osittain johtuu jo ihan siitäkin, että mies on paljon töissä ja minulla opiskelijana taas on enemmän aikaa vertailla, hankkia ja varailla juttuja. Perinteiset ruoka, juoma, vieraslista ym. kiinnostavat eniten, mutta osallistuu ihan mielellään myös esim. kutsujen valintaan.

 

Muutama asia on kuitenkin mistä mies ei ole kiinnostunut:

-Koristelu (mielipiteen suostuu kuitenkin sanomaan)

-Häämarssit ("No eiks se oo aina se tii-titti-dii? Vaik se. En mä ymmärrä näistä mitään, päätä sä!")

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä miestä kiinnostaa kyllä osallistua ja kertoa mielipiteensä, mutta varsinaisia ehdotuksia on vaikea saada irti muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Mm. mies haluaa yhden tietyn papin, näillä näkymin haluaa/aikoo käyttää upseerijuhlapukuaan häissäkin (merivoimien puvut on hienot ja säästää rahaa tällä ratkaisulla)  ja haluaa vihkisormuksen, joka ei ole kuitenkaan mikään super erikoinen.

 

Meillä on suunnitelmat vasta alkutekijöissä, mutta mm. oranssi ja pinkki väri ei kelpaa miehelle teemaväreiksi (oranssista en itekään tykkää, mutta pinkki on mun lempiväri), mun hääpuvun ei tahtoisi olevan tylliprinsessaunelma ja teemaväreiksi voisi kelvata lila ja hopea (näitä ei ole tyrmätty). Miehen käsitykset koristeista ja mielikuvitus niissä asioissa ei ole mun kanssa samalla tasolla, joten niiden kohdalla pitää sitten olla esimerkki kuvia ja muuta, minkä perusteella mies voi sanoa tykkääkö vai ei. Liian tyttömäistä ei vaan saisi olla (ja on kihloissa pinkkiä ja pastellivärejä rakastavan naisen kanssa, siksi kai sanoikin jo näin alkuun tuon :P).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei mies ole vielä kauheen innolla mukana, koska häihin on vielä niin pitkä aika. Meidät siis vihitään 15.8.15. Hääpaikka käytiin valitsemassa ja oli mukana, ja tuntui tykkäävän. Muuten se vaan ynähtelee jotain epämäärästä vastaukseks, kun kysyn jotain häihin liittyvää :D Ei ole vielä edes valinnut bestmania, vaikka itselläni on kaaso ollut tiedossa, jo siitä asti kun mentiin kihloihin, eli vuodesta 2006 :P Ehkä tää tästä pikkuhiljaa, kuhan aikaa kuluu eteenpäin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- Ruoka ja viini

- Bändi, taustamusiikki, kaikki äänentoistoon ja musiikkiin liittyvä (alan ihminen itsekin)

- Esteettisyys kaikilta osin, sellaiset yksityiskohdat, joita itse en välttämättä huomaa :D

- Kaikilla pitää olla hauskaa, sitä hän on vähän stressannut ja on huolissaan muutamien häävieraiden keskinäisistä väleistä.

- Sormukset (yhdessä ideoitiin)

- Meillä pitää olla rentoa ja ihanaa aamusta iltaan, vaikka tapahtuisi mitä meidän ympärillä :)

 

Oikeastaan sulhoni on keskittynyt hääjuhlien yksityiskohtiin paljon enemmän kuin minä! Yhdessä olemme kaiken kuitenkin suunnitelleet sen verran, mitä voimme itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä miestä kyllä kiinnostaa oikeastaan kaikki! Olemme suunnitelleet kaiken yhdessä, vain minun hääpuvun ostamiseen sulho ei ole saanut osallistua. Muuten mies on ollut aktiivisesti mukana ja hoitanut asioita. Kaikista eniten miestä on ehkä kiinnostanut oman pukeutumisensa ohella musiikki (bändi, soittolista, kirkkomusiikki, virret) ja sormukset (valitsi vihkini). 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on suunniteltu aika lailla kaikki yhdessä minun pukuani lukuun ottamatta. Sen valitsin ilman sulhasta ja hän näkee sen vasta hääpäivänä. Suunnitelmat ovat kyllä vielä ihan kesken, mutta tässä niitä pikku hiljaa yhdessä tehdään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1. Ruoka ja juoma

2.Musiikki

3.Näkee sukulaisia juhlassa.

 

:) Mies on paljon soitellut asioita häihin liittyen ja järkkäillyt. Itse olen huolehtinut (yllätysyllätys) koristeluista ja kaunis/komeusjutusta. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä miestä tuntuu kaikki kiinnostavan jonkin verran ja asioista päätetään yhdessä. Erityisesti miestä kuitenkin tuntuu kiinnostavan vieraslista, ruoka, juoma ja oma puku ainakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös miestä kiinnostaa kaikki paitsi mun puku. Nyt häiden lähetessä kiinnostus on vaan kasvanut. Miehellä on kyllä ollut hyviä ideoita ja asioista ollaan päätetty yhdessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostaako jollain teistä sulhanen morsiamelle morsiuskimpun? :) Kuulin juuri että tämä on jokin perinne enkä ollut koskaan aikaisemmin tällaisesta kuullut. Meillä varmaan kukat kuitenkin valitaan yhdessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostaako jollain teistä sulhanen morsiamelle morsiuskimpun? :) Kuulin juuri että tämä on jokin perinne enkä ollut koskaan aikaisemmin tällaisesta kuullut. Meillä varmaan kukat kuitenkin valitaan yhdessä.

Minäkin muistan tämän jostain lukeneeni, että näin sulhanen kukkavalinnoillaan viestitti tunteistaan morsiamelle. (Eri kukilla, väreillä ja määrillähän on omat merkityksensä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostaako jollain teistä sulhanen morsiamelle morsiuskimpun? :) Kuulin juuri että tämä on jokin perinne enkä ollut koskaan aikaisemmin tällaisesta kuullut. Meillä varmaan kukat kuitenkin valitaan yhdessä.

 

Aika hauska idea!  Mekin kyllä varmaan päädytään valitsemaan kukat yhdessä. Tykkään itse niin paljon yksityiskohdista, että haluaisin kuitenkin olla valitsemassa omaa kimppuani :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toistaiseksi ei ole osoittanut erityistä intohimoa muuta kuin ruokaa kohtaan. :girl_haha:  Kaikessa muussa hän yrittää saada minut puhuttua pysymään budjetissa ja valitsemaan hinta-laatusuhteelta parasta. Hyvin on toistaiseksi mennyt näin, minä hössötän ja sulho myötäilee ja toppuuttelee jos on tarvetta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään