Solsidan

Miten morsiamet aikovat ohjeistaa kaasoja?

8 viestiä aiheessa

Kuinka tarkkaan aiotte ohjeistaa kaasoja? On hauskaa jättää suunnittelu polttariporukalle, mutta ajattelin kuitenkin esittää toiveita, että toivon yhdessäoloa ilman suurempaa rahankulutusta, toivonko rentouttavaa vai hektistä menoa, ja tietysti ketä toivoisin kutsuttavaksi mukaan.

Olisiko myös syytä muistuttaa lempikappaleista, tarkemmista toiveista ja briiffata hieman osallistuvista ihmisistä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ainakin tuo, että ketä toivoo paikalle on varmaan ihan hyvä kertoa? Ja jos ei halua jotain, niin siitäkin kannattaa mielestäni informoida, jottei mene päivä sen takia pieleen. Vaikka sanotaan, että polttareissa kuuluu vähän kärsiä, niin mielestäni ihmisellä on oikeus omaan koskemattomuuteensa myös henkisesti. Tarkoittaa ettei mitään epämieluisaa tarvitse tehdä vain siksi että se on "tapana". Jos kantansa nolaamiseen tms ilmaisee etukäteen, niin voi rehdisti paikalla sanoa, ei kiitos jos siltä tuntuu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tein vieraslistan ja esitin muutaman toiveen, kuten ei tankotanssitunnille, ois kiva olla yötä ja että haluaisin irtoripset. :D Muuten jos oon jotain polttareista maininnut, niin molemmat kaasot on napakasti todenneet, että mulla ei oo muuta sanottavaa suunnitelmiin. :D Luotan, etteivät laita mua mihinkään kamalaan tilanteeseen. Ja molempien kanssa on tullut kivoista ja onnistuneista polttareista puhuttua aiemmin muutenkin, kun ollaan yhdessä joihinkin polttareihin osallistuttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä on ihan ok, että morsian ohjeistaa kaasoja, koska eihän ne polttarit mikään yllätys sinänsä ole. Itse kaasona kysyin morsiamelta suuntaviivoja, toisaalta oltiin niin vanhoja ja läheisiä ystäviä, että aika paljon tiesinkin hänen toiveitaan kun oltiin joskus aiemmin juteltu asiasta ihan hypoteettisella tasolla.  :) Juurikin esim. vieraslista, kesto (yksi päivä, yön yli kestävät, koko viikonloppu) on sellaisia, jotka kaason ehdottomasti pitäisi tietää, ettei tarvitse arvailla. Oma morsiameni kertoi myös, että haluaisi ohjelmaa, johon kaikki voisivat osallistua ja että toivoi mökkiyöpymistä. Näiden mukaan sitten mentiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Annoin listan henkilöistä, jotka toivoin kutsuttavan polttareihin.

Annoin myös muutamia ohjenuoria siinä, mitä toivoin (hyvä ravintola, Turun jokilaivoja, kohtuuhintaiset osallistujille) ja mitä en toivo (nolaamista, extremeä, saunomista).

Aivan täydellinen päivä ja ilmeisesti kaikki osallistujatkin olivat tyytyväisiä (etenkin allekirjoittanut :D ). 

Muokattu: , käyttäjä: nilmelwen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni pyysi minulta listan ihmisistä, jotka tahtoisin polttareihini. Lisäksi pyysin nöyrästi, ettei polttareihin sisälly mitään, mikä häiritsee porukkamme ulkopuolisia henkilöitä - eli ei mitään neuvojen keräilyä tai yleisellä paikalla riehumista. Kaikki muu on puolestani ok, minua ei oudot asut ynnä muu haittaa pahemmin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse aion mennä aika samalla linjalla kuin edellisetkin, eli annan listan ihmisistä, jotka toivoisin mukaan, ja juttuja, mitä ehdottomasti en halua (nolaamista, muiden ihmisten häiriköintiä). Muuten annan vapaat kädet, luotan kyllä, että järjestävät jotain kivaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tein Facebookiin polttariryhmän, jonne kutsuin kaikki, jotka haluaisin osallistuvan. Kirjoitin sinne yhden viestin, jossa kerroin kuka on "vetovastuussa" järjestämisestä ja esitin myös pari toivomusta, eli ei mitään kortsujen/tikkarien/whatever myymistä kaupungilla, eikä mielellään mitään hirveän kallista, ettei kenenkään osallistuminen jää ainakaan rahasta kiinni. Lopuksi lähdin ryhmästä ja tämän enempää en aio puuttua. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään