Jump to content
Naimisiin.info

Pelkään että en ole kaunis hääpäivänäni


Recommended Posts

Hei,
Tein virheen ja liityin facebookin hääryhmään ja sinne ihmiset laittavat kuvia kauniista puvuistaan. Itse kyllä pidän puvustani, mutta en ole saanut koskaan otettua hyvää kuvaa siitä päälläni niin, että olisin laittautunut, laittanut hiukset, meikannut hyvin jne jne. Niinpä kun epävarmuusi iskee löytyy kännykästäni vain huonoja huonosti valottuneita, hämäriä ja hiukset miten sattuu kuvia. Koska asumme yhdessä tulevan aviomieheni kanssa olen vienyt puvun vanhemmilleni, joten en voi sovittaa pukua aina kun alkaa tuntua epätoivoiselta ja lisäksi toivon puvun pysyvän suorana virallista päivää varten.

Haluaisin olla kaunis hääpäivänäni, mutta en usko että olen. Onko muilla tällaisia tuntemuksia? Mitä olette tehneet jos olette alkaneet epäilemään omaa kauneuttanne? Haluaisin olla elämäni tärkeimpänä päivänä kaunis  :girl_cray2:  

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Tein virheen ja liityin facebookin hääryhmään ja sinne ihmiset laittavat kuvia kauniista puvuistaan. Itse kyllä pidän puvustani, mutta en ole saanut koskaan otettua hyvää kuvaa siitä päälläni niin, että olisin laittautunut, laittanut hiukset, meikannut hyvin jne jne. Niinpä kun epävarmuusi iskee löytyy kännykästäni vain huonoja huonosti valottuneita, hämäriä ja hiukset miten sattuu kuvia. Koska asumme yhdessä tulevan aviomieheni kanssa olen vienyt puvun vanhemmilleni, joten en voi sovittaa pukua aina kun alkaa tuntua epätoivoiselta ja lisäksi toivon puvun pysyvän suorana virallista päivää varten.

Haluaisin olla kaunis hääpäivänäni, mutta en usko että olen. Onko muilla tällaisia tuntemuksia? Mitä olette tehneet jos olette alkaneet epäilemään omaa kauneuttanne? Haluaisin olla elämäni tärkeimpänä päivänä kaunis  :girl_cray2:  

Voi näytät varmasti ihanalta hääpäivänäsi! Suosittelen sinua tekemään testilookin joku päivä ja otat uudet kuvat puvun kanssa. Mikäli sinulle on kampaaja ja meikkaaja tulossa, heillähän on myös tapana tehdä koemeikki ja kampaus. Ymmärrän kyllä nuo paineet täysin tästä nykyajan sosiaalisesta mediasta yms, mutta elä turhaan anna niiden vaikuttaa päivääsi. Pakkohan sinun on meinaan olla ihana, kun sinulla on mies rinnallasi. <3

Muokattu: , käyttäjä: Eleonore
Link to comment
Share on other sites

Some nostaa kyllä kovasti paineita. Onko sinulla ystävää jonka kanssa voisitte jonain iltana sovittaa pukua ja kokeilla onko parempi pitää hiukset auki/kiinni/huntua jne? Uskon että olet varmasti kaunis kun tunnet olosi hyväksi, toisin sanoen luotat itseesi ja onnellisuuteesi. Kaikkein kauneimpia ovat ne ihmiset jotka säteilevät onnea :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...