nuudia

Kuinka olette pyytäneet kaasonne?

189 viestiä aiheessa

Olin ajatellut pyytäväni siten että kasaan pienen paketin sellaisia tavaroita, joita humoristisesti arvellaan kaason tarvitsevan. Siis esim. nenäliinoja, päänsärkyläälettä tms, täältä sen vinkin olin joskus lukenut.

No kuinkas sitten kävikään? Kaaso ehti kysyä, että "kuka on kaaso"? Minä sitten että "ajattelin et josko sinä..."

Kaaso onneksi suostui ilomielin!

Ehkä kasaan paketin silti, ja ainakin voin vielä pyytää toista kaasoani tällä tavalla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä pyysin puhelimitse molempia ihania ystäviäni kaasokseni, eri puhelulla tosin. Molemmat asuvat eri paikkakunnalla kuin me, niin näin se kävi ihan luontevasti. Yleensäkin puhlinkeskustelutkin ovat niin läheisiä ja luontevia, että toimi ihan hyvin näinkin. Kerroin ensiksi heille salaisuuden eli menemme naimisiin ja molemmat olivat ihan innoissaan ja hihkuivat. girl_dance.gif Sitten jatkoin ja kysyin, että suostuisiko ja haluaisiko hän olla minun kaasoni ja siitä se riemu sitten repesi. tender.gif Molemmat olivat tosi otettuja ja itkujakin siinä tirautettiin ja molemmat ottivat tehtävän ilomielin ja kunnia-asiana vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä pyysin toista ystävääni kaasokseni meidän kihlajaisissa. Toista ystävätärtä (jahka saan muutamasta vaihtoehdosta päätettyä) aion pyytää ystävänpäivänä skumppalasin ääressä. Ajattelin kanssa tehdä jonkun kivan kortin, johon taiteilen kysymyksen:-) Koska näitä hyviä kaaso-vaihtoehtoja olis ollut useita, ajattelin valintaa logiikalla uusin ja vanhin ystävättäreni <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun piti tehdä jotkut ihanat kortin kaasoille, ja tehdä tilanteesta muutenkin hiukan special, mutten sitten malttanut, vaan möläytin kaikille heti kun vaan oli mahdollista :girl_haha:

Kaikki kolme suostuivat heti ja olivat otettuja kunniatehtävästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En mä tainnu kovin virallisesti edes pyytää, kun asia oli sovittu jo 8vuotiaana ja tiedossa siitä lähtien :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan puhelimessa kysyin ystävältäni, kun olin ilmoittanut että hääpäivä on sovittu. Asuu toisella puolella Suomea ja siksi näin. Oli todella otettu ja suostui ilomielin. :) Toista ystävääni vielä olisi tarkoitus pyytää, mutta ehkä sitten kun tapaamme seuraavan kerran.

Minusta ei tuntunut luontevalta mitään ihmeempiä tähän kysymiseen järjestää, tehdä kortteja tms. Kiittelen sitten kortein ja lahjoin jälkeenpäin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle oli heti selvää että haluaisin kummitätini kaasokseni ja askartelin A4 kokoisen "kortin", jonka ojensin hänelle kasvotusten. Luettuaan sen, hän vedet silmissä vastasi tottakai!

Tahdon

Tahdon olla iloinen siitä, että olet ystäväni.

Tahdon, että tiedät, että olet minulle tärkeä.

Tahdon, että vielä monen vuoden päästä olemme ystävät.

Tahdon, että voimme pitää hauskaa keskenämme ja nauraa.

Tahdon hymyillä sinulle tänään, huomenna ja aina.

Tahdon, että vietät mukavan elämän ja että olet onnellinen. Tahdon, etteivät tiemme koskaan eroa.

Pyydän tätä, koska olet ystäväni vuosien takaa.

Olemme kulkeneet monia teitä yhdessä ja erikseen mutta kuitenkin aina toisemme taas löytäneet.

Olet minulle tärkeä tänään, huomenna ja aina.

Tahdon jakaa kanssasi elämän ilot ja surut, arjen ja juhlan.

Tahdon tarjota apua, kun sinä sitä minulta pyydät, auttaisitko sinä minua nyt?

Jaksaisitko kuunnella, kun alan hääsuunnitelmistani juoruamaan?

Olisiko sinulla kenties hetki aikaa auttaa juhlia järjestelemään,

Auttaisitko päivästämme tekemään sellaisen, jota ei pysty unohtamaan?

Kulkisitko kanssani läpi päivän, jolloin minä sanon TAHDON ja

lupaan rakastaa sekä hyvinä että pahoina päivinä, aina kuolemaan asti.

Tulisitko sinä,

rakas kummitätini

#tähän nimi#

kaasokseni

kesäkuun # päivänä 200#?

Minun on tarkoitus pyytää parasta ystävääni kaasoksi ensi viikolla olevassa kaksinkeskeisessä illanvietossa, ja tuo runo - ihan vähän muokattuna - osuisi meihin enemmän kuin nenä päähän. Mutta miten voin tuon antaa hänelle kun itken jo nyt tuota lukiessa ("ne" päivät kyllä meneillään, joka voi vaikuttaa, mutta silti :grin:). Jos päätän antaa tuon runon hänelle niin parempi jättää se loppuiltaan tai vaihtoehtoisesti alkuiltaan ennen kuin alamme laittautumaan. Me ollaan sellaisia yhdessäitkijöitä välillä, muistan eräänkin kerran kun olemme molemmat istuneet vedet silmissä baaripöydässä. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä pyysin ystävää kaasokseni kahvilassa, johon olin etukäteen tilannut kuohuviinipullon ja jätskiannoksen :).

Vastaus oli "kyllä".

Muokattu: , käyttäjä: My_Dream_Wedding

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyin molemmilta kaasoiltani ihan suoraan (erikseen), ilman mitään "seremonioita" ( :D ) ,että tulisivatko he kaasoikseni. Toisen kaasoni kanssa tämä kaaso-homma on sovittu jo silloin kun olimme pieniä. Toinen kaasoni oli mietinnässä hetken ja sitten päädyin siskooni. Molemmat suostuivat heti tehtäväänsä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun oltiin tehty päätös hääpäivän suhteen, niin soitin ystävälleni ja kysyin että voimmeko tavata, minulla on asiaa hänelle. Kuulostin kai jotenkin vakavalta hänen mielestään kun hän heti hädissään kysyi "voi ei, ootteko te eronnu?" Totesin että ei sentään, ihan iloisia uutisia olisi. Hän sitten innostui "sie olet raskaana!" Taas huti :girl_haha: Sanoin sitten puhelimessa että naimisiin ollaan menossa. Kun sitten pari päivää puhelun jälkeen tavattiin kahvilassa, niin kysyin häntä kaasoksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä lähetin kaasolleni textarin jossa oli runo jolla pyysin häntä kaasokseni :girl_smile: Hän otti tehtävän ilomielin vastaan.

Olen ajatellut myös pyytää toista kaasoa, mutta vielä en tiedä miten sen tekisin. Hän kuitenkin tietää häistä jo ja tietää myös runosta jonka lähetin toiselle ystävälleni. Joten yritän keksiä siihen jotain muuta, tai sitten kysyn vain suoraan parin viikon päästä risteilyllä :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ja lapsuuden ystäväni sovimme jo vuosia sitten, kuinka olisimme toistemme kaasoja ja ensimmäisten lasten kummeja jne. No, nyt on sitten mun häät tulossa kesällä 2012 ja todennäköisesti myös ystäväni menee naimisiin kesällä 2012! Kauhea mietintä ja pohdinta ollut mulla itsellä, että selviämmekö toistemme kaasoudesta kun on omatkin häät. :D Vielä ei olla siis asiasta yhdessä puhuttu. Tiedän kyllä, että meille molemmille olisi tulossa myös toiset kaasot. Hmm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen juuri askarrellut kovasti kaasoille tuollaisia paketteja ja kirjeitä, oikeastaan siksi että haluan yllättää heidät ja koska pidän askartelusta. :) apuva, ihan jännittää jo mitä he sanovat kun saavat ne! Molempien kanssa tosiaan olen joka viikko yhteyksissä, useastikin viikossa, ja olen koittanut pitää heidät täysin tietämättöminä suunnitelmistani. :) Molemmat tietävät kyllä että aion pyytää heitä kun on ajankohtaista, mutta he eivät tiedä että nyt hääpäivä on päätetty, ja kirkko ja juhlapaikka varattu. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

"Tavallaan vahingossa" on suora vastaus kysymykseen :girl_haha:

Olimme siis menossa yhdessä lempibändini keikalle ja kävimme syömässä ennen tätä. Ruokapöydässä kerroin että olemme miekkosen kanssa menneet kihloihin (kaverini siis kyseli asiasta sopivin väliajoin ja nyt pystyin vastaamaan myöntävästi uteluihin). Asia tästä jäi osittain keskusteluun mukaan ja lopulta baarissa ennen keikan alkua tuli puhe kaasoilusta. Hän siis ei pidä ajatuksesta, että joutuisi koskaan kaasoksi, joka olisi ilmaista orjatyövoimaa. Tähän vastasin sanoen jo valinneeni hänet. Kaveri meni ihan lukkoon ja siinä sitten kysyin, suostuisiko hän kaasokseni. Suostui :-X

Alunperin tarkoitus oli kysyä vasta syksyllä, kun hänen opintoasiansa ovat tiedossa, mutta nyt kävi näin. Olen kuulemma myös ainoa, jolle hän kaasoksi uskaltautuu lupautumaan, sillä tietää etten pidä mitään valtaisia bridezillan "kukkien-nauhat-ovat-väärin!11!!" -kohtauksia. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

heippa hei kaikille!

Ajattelinpas kysellä sellaista täällä, että kuinka aikaisin olette tosiaan kaasoja kyselleet? Mä olen luonteeltani sellainen, että olen kaikessa aina hyvissä ajoin, ja kammottavan kova stressaaaan.. sillä mä haluaisin hyvinkin ajoissa suunnitella häitä ja kaikenlaisia niihin liittyviä juttuja.. Meillä häihin on aikaa vielä 2 vuotta.. mutta kuinka aikaisin sitä kaasoa voisi kysellä? Hän kyllä tavallaan jo tietää, että kaasoksi mulle "joutuu" ;) hi.. mutta haluan ihan virallisen pyynnön lähettää hänelle pienen runon muodossa :) joten.. oonko ihan tosi ajoissa jos sen pyyntöni jo pian esittäisin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä pyysin kaasoni tekstiviestillä jossa oli kaunis runo ja lopussa sitten kysymys! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitoin kaasolleni keskellä yötä seuraavanlaisen tekstarin:

Kuules rakas *****,

mulla on nyt semmoinen piina,

naimisiin pitäis 1.10.2011 keretä,

ja nyt alan jo hääjärjestelyihin öisin herätä.

Joten tarvitsisin tärkeään päivään vierellein ihmisen,

joka hallitsisi mulle järjen puhumisen.

Auttaisit mua kortit väkertämään,

ja puvun helman suoraksi näpertämään.

Joka stemppaisi mua edessä kirkon,

ja rauhottaisi morsiammen pinkon.

Joten jalon aatoksen mieleeni sain,

tulisitko kaasokseni armahain?

<3

Vastaukseksi sain lyhyesti ja ytimekkäässti: "Toki, mielelläni."

:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle oli heti selvää että haluaisin kummitätini kaasokseni ja askartelin A4 kokoisen "kortin", jonka ojensin hänelle kasvotusten. Luettuaan sen, hän vedet silmissä vastasi tottakai!

Tahdon

Tahdon olla iloinen siitä, että olet ystäväni.

Tahdon, että tiedät, että olet minulle tärkeä.

Tahdon, että vielä monen vuoden päästä olemme ystävät.

Tahdon, että voimme pitää hauskaa keskenämme ja nauraa.

Tahdon hymyillä sinulle tänään, huomenna ja aina.

Tahdon, että vietät mukavan elämän ja että olet onnellinen. Tahdon, etteivät tiemme koskaan eroa.

Pyydän tätä, koska olet ystäväni vuosien takaa.

Olemme kulkeneet monia teitä yhdessä ja erikseen mutta kuitenkin aina toisemme taas löytäneet.

Olet minulle tärkeä tänään, huomenna ja aina.

Tahdon jakaa kanssasi elämän ilot ja surut, arjen ja juhlan.

Tahdon tarjota apua, kun sinä sitä minulta pyydät, auttaisitko sinä minua nyt?

Jaksaisitko kuunnella, kun alan hääsuunnitelmistani juoruamaan?

Olisiko sinulla kenties hetki aikaa auttaa juhlia järjestelemään,

Auttaisitko päivästämme tekemään sellaisen, jota ei pysty unohtamaan?

Kulkisitko kanssani läpi päivän, jolloin minä sanon TAHDON ja

lupaan rakastaa sekä hyvinä että pahoina päivinä, aina kuolemaan asti.

Tulisitko sinä,

rakas kummitätini

#tähän nimi#

kaasokseni

kesäkuun # päivänä 200#?

Minun on tarkoitus pyytää parasta ystävääni kaasoksi ensi viikolla olevassa kaksinkeskeisessä illanvietossa, ja tuo runo - ihan vähän muokattuna - osuisi meihin enemmän kuin nenä päähän. Mutta miten voin tuon antaa hänelle kun itken jo nyt tuota lukiessa ("ne" päivät kyllä meneillään, joka voi vaikuttaa, mutta silti :grin:). Jos päätän antaa tuon runon hänelle niin parempi jättää se loppuiltaan tai vaihtoehtoisesti alkuiltaan ennen kuin alamme laittautumaan. Me ollaan sellaisia yhdessäitkijöitä välillä, muistan eräänkin kerran kun olemme molemmat istuneet vedet silmissä baaripöydässä. :girl_haha:

Tää oli niin ihana että lainasin ja laitoin saman tien viestillä tuleville kaasoehdokkaille, nyt innolla odottelen vastauksia. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin ajatellut pyytää kaasoani joko jollain ihanalla runolla tai sitten kasvotusten kun tapaamme. En kuitenkaan malttanut pitää suutani kiinni ja facebookin chatissa kerroin kihlauksesta ja pyysin kaasokseni. Ja ihana ystäväni suostui riemuiten :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muokkasin erästä tältä foorumilta löytynyttä kaasoksi pyytämis -runoa vähän enemmän oman näköiseksi, höystin huumorilla ja pahoittelin jo etukäteen mahdollisia bridezillailuja. Tein siitä nätin word-dokkarin ja pistin sähköpostilla menemään...myöntävät vastaukset sydämien kera tulivat hyvin nopeasti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan puhelimen välityksellä kaikkia kolme kaasoani pyysin. Ei siis mitään sen kummempia seremonioita, vaikka joku tuollainen runo tms. olisi varmasti ollut mukava. Olisi selvästi pitänyt lueskella foorumia jo vähän aikaisemmin :girl_haha: . Ja tosiaan omat kaasoni olen siis pyytänyt melkein puolitoista vuotta ennen häitä :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En varsinaisesti pyytänyt kaasoani kaasokseni, vaan hän kysyi heti kun kihlautumisestamme ilmoitimme, että pääseekö hän kaasoksi. Iloisena sanoin että tottakai hän pääsee, olisinhan pyytänyt hänet kuitenkin. Mukavampi vielä näin, että oli innokas, toivottavasti on sitä vielä lähempänä häitäkin, joiden ajankohtakaan ei vielä ole ihan selvillä. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä pyysin kaikkia kolmea kaasoani tehtävään tekstiviestin välityksellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puhelimella tuli itse kaasot pyydettyä ja olivat todella innoissaan asiasta. Siskoni oli juuri syömässä ja meinasi tukehtua leipäänsä. :D Kovasti molemmat rupesivat jo suunnittelemaan kaikkea häihin liittyvää. Kaasoni tuntevat myös hyvin toisensa ja ovat ystäviä keskenäänkin, niin on helppo heidän tehdä yhteistyötäkin häiden parissa.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kosintaa seuraavana päivänä soitin kahdelle parheelle yhtävälleni, ja pyysin heitä molempia kaasoikseni. Molemmat suostuivat heti. Toiselle vaan tuli hirveät paineet päättää oma hääpäivä :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään