Admin

Foorumi päivittyi, tärkeä tiedotus!

34 posts in this topic

Joo, niin kuin Kiiiakin sanoi, niin tämä ei nyt kyllä vielä toimi. Tuolta "manage activity stream" -kohdastakin näkyi, että seuraan vain hääaiheita, mutta silti forkka näyttää minulle kaikki aiheet "content I follow" -streamissa.

15 hours ago, Admin said:

En ole vielä ehtinyt omakohtaisesti tutustua kunnolla tähän aiheeseen, mutta eikös homma mene näin:

Sinä valitset seuraavasi kaikkia niitä hääosastoja joita haluat, klikkaamalla asianomaista nappulaa kullakin osastolla.

Kun sitten haluat nähdä juuri ja vain niille osastoille tulleet viestit, niin klikkaat vasemman ylälaidan Activity -välilehteä.

Siellä sitten klikkaat sitä toista kohtaa, "My Activity Streams" ja näet kaikkien niiden seuraamiesi ketjujen viestit, et muita. Samalla voit merkitä tämän välilehden oletukseksi, jolloin aina tuonne Activityyn mennessä aukeaa heti tuo sinun oma Activity, ei yleinen kuten nyt.

Ja tuolla My Activity Streamissa voit vielä hienosäätää todella tarkasti, millaisia viestejä sinne haluat ja missä järjestyksessä.

Vai onko nyt jotain mitä en ymmärrä?

activity.jpg

Mun ongelma on että tää ei toimi kännyllä. Mä haluisin seurata vaan niitä ketjuja jotka olen merkannut että seuraan. Voin tehdö noi valinnat mutta ongelma on että kännykällä kun olen niin valinnat ei merkkaa mitään, silti tulee kaikki sisältö näkyviin.

Kokeilin sitten koneella niin sain haluamani sisällön näkyviin mutta noi valinnat ei tallennu mihinkään eli aina joudun napsuttelemaan uudestaan samat napit kun olen jossain ketjussa käynyt. 

Olette muuten aivan oikeassa, jotain hämärää tuossa toiminnossa on, ei mene loogisesti tuo homma. Täytyy tutkia tämä kunnolla hiukan myöhemmin.

Joo minäkin testasin eikä toimi. Halusin seurata vain ketjuja, joihin olen kirjoittanut, mutta valinta ei pysy muistissa. Tai ehkä en vaan osannut käyttää? En löytänyt mitään nappia tai valikkoa, mistä löytäisin tallentamani listan.

edit. Väärä ketju.

Edited by Tinttara

Joo, huomasin saman ongelman kuin mista ylla on keskusteltu. Luulin ensin, etta vika on Rahikaisella, mutta ilmeisesti ongelma on foorumin paassa. 

Mä sain tuon toimimaan, kun ensin tein oman syötteen (Luo oma syöte), nimesin ja tallensin (Tallenna uusi syöte) sen. Sitten kun se uusi syöte on siellä Omat syötteet -listassa, valitsin sen ja vasta sitten merkkasin sen oletukseksi. Silloin se itse nimeämäni syöte ilmestyi tuonne oikeaan ylälaitaan "sanomalehti"-kuvakkeen viereen. 

Nyt yritin tehdä saman uudestaan, niin en onnistunut enää. Oman syötteen tallentaminen ei onnistunut eilen illalla puolenyön maissa eikä nyt äsken tai sitten on tooodella hidas - odottelin useita minuutteja, mutta kun homma ei edennyt, niin jätin sikseen. Omiin syötteisiin ehti kuitenkin ilmestyä yöllisten ja tämän aamun yritysten nimet, mutta mikään näistä ei aukea. Alkuperäinen oma syöte toimii vähän hitaasti, mutta muuten mainiosti yläkulmasta.

Mä sain tuon toimimaan, kun ensin tein oman syötteen (Luo oma syöte), nimesin ja tallensin (Tallenna uusi syöte) sen. Sitten kun se uusi syöte on siellä Omat syötteet -listassa, valitsin sen ja vasta sitten merkkasin sen oletukseksi. Silloin se itse nimeämäni syöte ilmestyi tuonne oikeaan ylälaitaan "sanomalehti"-kuvakkeen viereen. 

Nyt yritin tehdä saman uudestaan, niin en onnistunut enää. Oman syötteen tallentaminen ei onnistunut eilen illalla puolenyön maissa eikä nyt äsken tai sitten on tooodella hidas - odottelin useita minuutteja, mutta kun homma ei edennyt, niin jätin sikseen. Omiin syötteisiin ehti kuitenkin ilmestyä yöllisten ja tämän aamun yritysten nimet, mutta mikään näistä ei aukea. Alkuperäinen oma syöte toimii vähän hitaasti, mutta muuten mainiosti yläkulmasta.

Tämä viesti ei muuten näyttänyt tallentuvan ollenkaan, mutta kun avasin sivun uudelleen, se oli kuitenkin ilmestynyt.

Edited by Mariasole
Huomio vastauksen tallennuksesta

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...