Admin

Vikoja ja toimimattomuuksia uudessa pohjassa?

174 posts in this topic

^ Tosta oli jo puhetta, että meiltä puuttuu kirjoituslaatikosta vaan se nappula, jolla pääsee html-editoritilaan. On tulossa, jahka Admin ehtii...

^Nonnih, eli luin ketjun huolimattomasti.

Tänk juu, jään odottelemaan siis!

Älkää ihmetelkö vaikka en vastaile tähän, ongelmanne otetaan huomioon vaikken niihin nyt näyttäisi reagoivankaan. Nämä minun taustasäätämiset poistavat joitakin ongelmia itsestään, mutta sitten taas voivat tuoda uusia tilalle. Käsitellään niitä pois yksitellen.

Nyt on suomenkielinen kielipaketti (ei täydellinen, mutta hyvä alku kuitenkin) ladattu ja sen voi ottaa käyttöön sivun alalaidasta.

@Muhku_ Mulla näköjään toimii tägäys samalla yhdistelmällä (Lumia, win8 ja explorer) jotenkin ihan kummallisesti, jos kirjoitan normaalisti niin ei toimi mutta jos alan säätää jotain, eli alan deletoida tekstiä ja siirtelen kursoria niin sitten yhtäkkiä onnistuu. :huh:

Spoilerissa olleen tekstin lainaaminen ei onnistu. 

Lainauksen poisto ei onnistu, selaimen sulkemisen jälkeenkin, kun yritän vastata ketjuun, se heittää sen lainauksen sinne eikä anna pyyhkiä sitä pois.

En saa omaa seurattavaa sisältöä näkyviin. Menen omiin tietoihin ja klikkaa sitä, mutta tää näyttää KAIKKI aiheet, joissa on uutta sisältöä.

Hymiöiden haku ei toimi kunnolla. Jos menen painamaan hymiökuvaketta niin vain murto-osa käytössä olevista hymiöistä tulee näytille. Satunnaisesti tulee lisää jos koittaa hakea jollain kirjainyhdistelmällä, eikä välttämättä silläkään. Kaikkia hymiöitä ei pääse selaamaan. Käytössä Chrome+windows-pohjainen tabletti.

@iteat Ootko kokeillut klikata hymiöissä oikeassa yläkulmassa näkyvää categories laatikkoa? Sieltä saa alasvetovalikosta valittua lisää hymiöitä.

10 minutes ago, MrsTiitu said:

@iteat Ootko kokeillut klikata hymiöissä oikeassa yläkulmassa näkyvää categories laatikkoa? Sieltä saa alasvetovalikosta valittua lisää hymiöitä.

Se palauttaa niitä satunnaisesti. Siellä täällä näkyy joku hymiö. Ihan kun ei pystyisi tiettyjä hymiöitä lataamaan.

Mua rasittaa,  että toi sisältösyöte (sanomalehtikuvake) muuttaa ihan randomilla sitä,  mitä se näyttää. Aiemmin se näytti aiheita, joihin on tullut uusia viestejä. Nyt se näyttää mukamas mun seuraamaa sisältöä, paitsi että se sisältö on ihan mitä sattuu. En mä noita aiheita ole päättänyt seurata, mitä se tarjoilee. Lisäksi jokainen uusi viesti näkyy siinä, ei pelkästään  aiheet. Nytkin on listassa Oscarit 2016 kymmenen kertaa ja pari viestiä lapsiperheiden avautumisketjusta. Mitään muutoksia en itse ole asetuksiin tehnyt.

Yksäreistä tulee sähköposti-ilmoitus. Asetuksissa on se täppä lukittu niin ettei sitä saa pois päältä.

Mulla oli asetuksissa uudistuksen myötä valinta, että seuraa kaikkia ketjuja, joihin vastaan ja johan kilahteli sähköposti :D ennenkuin älysin käydä vaihtamassa asetuksen ja purkamassa seuraamiset. Voisko johtua tällaisesta @Tiuhta?

Edited by Mariasole

Kun yritän kirjautua, en saa ruksia pois kohdasta "muista minut"; en halua tätä toimintoa, silloin kun kirjaudun yhteiskäyttökoneelta.

5 tuntia sitten, Tiuhta said:

Mua rasittaa,  että toi sisältösyöte (sanomalehtikuvake) muuttaa ihan randomilla sitä,  mitä se näyttää. Aiemmin se näytti aiheita, joihin on tullut uusia viestejä. Nyt se näyttää mukamas mun seuraamaa sisältöä, paitsi että se sisältö on ihan mitä sattuu. En mä noita aiheita ole päättänyt seurata, mitä se tarjoilee. Lisäksi jokainen uusi viesti näkyy siinä, ei pelkästään  aiheet. Nytkin on listassa Oscarit 2016 kymmenen kertaa ja pari viestiä lapsiperheiden avautumisketjusta. Mitään muutoksia en itse ole asetuksiin tehnyt.

Just tää on munki ongelma!

Mainitaan nyt vielä uudestaan tämä asia kun rassaa aika paljon. Eli siis iPhonella ja Safarissa kun on lainannut jossain ketjussa jotain viestiä, niin seuraavilla kerroilla kun yrittää kirjoittaa siihen ketjuun se lainaus jää ikkunaan kummittelemaan. Sitä ei pysty poistamaan, eikä viestiin pysty kirjoittamaan muuta. Ainoa tapa päästä siitä eroon on lähettää viesti pelkällä lainauksella ja sitten seuraavaan viestiin lainaus ei enää tule kummittelemaan.

Tietokoneella Chromella ei onnistu profiilin kansikuvan vaihto (se nappi ei ole ollenkaan näkyvissä) eikä aina taggaaminen - äsken kun toisessa ketjussa yritin tagata niin mitään ei tapahtunut, mutta nyt taas kun tähän aloin kirjoittamaan että kun laittaa @ ja alkaa kirjoittamaan niin mitään ei tapahdu, niin ekalla kerralla alkoikin hakemaan nimimerkkejä hakutulokseksi mutta nyt toisella kerralla ei. Eli toimii joskus ja jouluna.

1 tunti sitten, Jaimee said:

Mainitaan nyt vielä uudestaan tämä asia kun rassaa aika paljon. Eli siis iPhonella ja Safarissa kun on lainannut jossain ketjussa jotain viestiä, niin seuraavilla kerroilla kun yrittää kirjoittaa siihen ketjuun se lainaus jää ikkunaan kummittelemaan. Sitä ei pysty poistamaan, eikä viestiin pysty kirjoittamaan muuta. Ainoa tapa päästä siitä eroon on lähettää viesti pelkällä lainauksella ja sitten seuraavaan viestiin lainaus ei enää tule kummittelemaan.

Sama android-tabletilla Chromella. Tosin nyt sain sen pois maalaamalla laatikon pitkään painamalla, ja valitsemalla "leikkaa" selaimesta. Vähän turhan vaikea systeemi kyllä. :D

Edit. Eikun mä kyllä pystyn yleensä kirjoittamaan muuta (äsken tosin hävisi sekin mahis), mutta lainaus ei lähde kuin tuolla kikkailulla.

Edited by Aala

Mä en saa poistettua kuvia omasta galleriasta. Tarvitsen rautalankaa kiitos. 

Lisäksi mulla on muutamia päikkyjä mitä seuraan. Listasta häviää aina välillä päiväkirjoja (mm. oma on hävinnyt jo kahdesti) eikä päiväkirjojen edessä ole palloa/tähteä mistä pääsisi viimeisimpään postaukseen. Päiväkirja avautuu aina ensimmäiselle sivulle. 

Toki voi olla, että mä en vaan osaa käyttää tätä, se ei olisi mikään ihme :D.

1 tunti sitten, Baby said:

Mä en saa poistettua kuvia omasta galleriasta. Tarvitsen rautalankaa kiitos. 

1 tunti sitten, Baby said:

Lisäksi mulla on muutamia päikkyjä mitä seuraan. Listasta häviää aina välillä päiväkirjoja (mm. oma on hävinnyt jo kahdesti) eikä päiväkirjojen edessä ole palloa/tähteä mistä pääsisi viimeisimpään postaukseen. Päiväkirja avautuu aina ensimmäiselle sivulle. 

Toki voi olla, että mä en vaan osaa käyttää tätä, se ei olisi mikään ihme :D.

31 minuuttia sitten, Griselda said:

En tiedä onko jo mainittu, mutta monilainaus ei toimi. 

Klikatkaa sitä plussaa.

9 minuuttia sitten, Admin said:

Klikatkaa sitä plussaa.

Tarkoitin, että "lainauksen lainaus" ei toimi. Lainasin sun viestiä eikä lainaukseen tullut mukaan sun lainaamat viestit. 

Mä sain lainauksen pois mobiilisti tyhjentämällä ensin sen tekstin lainauksen sisältä, sen jälkeen antoi poistaa sen taulukon. Väliaikaisratkaisuksi ehkä, mutta varsin ikävä bugi.

Tiedoksi, että tuolla Yleisissä vilautusketjussa huomattiin ketjua seuraavien saavan kirjoitetut viestit sellaisenaan (kuvineen) sähköpostiinsa, mikä tietenkin "hieman" syö sitä alkuperäistä vilautusideaa :unsure:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...