Admin

Vikoja ja toimimattomuuksia uudessa pohjassa?

174 posts in this topic

Sori, jos on mainittu aiemmin jo, mutta mä kun koitan mennä selaimella "Yleistä keskustelua" -osioon, niin tulee:

Invision Power Services, Inc. * @copyright (c) 2001 - 2016 Invision Power Services, Inc. * @license http://www.invisionpower.com/legal/standards/ * @package IPS Community Suite * @since 18 Feb 2013 * @version SVN_VERSION_NUMBER */ $_SERVER['SCRIPT_FILENAME'] = __FILE__; require_once 'init.php'; \IPS\Dispatcher\Front::i()->run();

(Firefox)

Muille osastoille pääsen normaalisti. Puhelimella (Chrome) pääsen normaalisti tuonnekin.

^ Mulle tulee toi sama kun yritän foorumin etusivulle. 

3 tuntia sitten, Tiude* said:

^ Mulle tulee toi sama kun yritän foorumin etusivulle. 

Mikä selain?

19 minuuttia sitten, Admin said:

Mikä selain?

En tiedä :ph34r: Mikä tää nyt mahtaa tässä samsung-luurissa olla. Chromea en käytä. Tää ongelma on ollut jo aamusta asti eikä edelleenkään päästä etusivulle tuolta pääsivujen kautta eikä suoralla osoitteella, kaikki muu toimii normaalisti.

Hmm... Kotikoneella pääsen Firefoxillakin tuonne. Tässä on Firefoxin uusin versio, mutta työkoneella, jolla en siis päässyt, taitaa olla joku aavistuksen vanhempi versio FF:stä.

5 hours ago, jamppa said:

Sori, jos on mainittu aiemmin jo, mutta mä kun koitan mennä selaimella "Yleistä keskustelua" -osioon, niin tulee:

Invision Power Services, Inc. * @copyright (c) 2001 - 2016 Invision Power Services, Inc. * @license http://www.invisionpower.com/legal/standards/ * @package IPS Community Suite * @since 18 Feb 2013 * @version SVN_VERSION_NUMBER */ $_SERVER['SCRIPT_FILENAME'] = __FILE__; require_once 'init.php'; \IPS\Dispatcher\Front::i()->run();

(Firefox)

Muille osastoille pääsen normaalisti. Puhelimella (Chrome) pääsen normaalisti tuonnekin.

Palvelimellemme asennettiin viimeisin vakaa PHP-versio tänään, koska tämän foorumin pitäisi toimia sillä paremmin kuin vanhalla. Ainakaan minulla ei olekaan tänään jumittaneet nämä viestien kirjoittamiset.

Mikään ihan hirveän yleinen tuo teidän ongelma ei taida olla, koska muuten täällä olisi kyllä aikamoisesti isompi häly asiasta. Voisiko olla, että noissa teidän laitteissa vaan on niin vanhat selainversiot, että ne eivät tue 'jotakin'? Toisaalta aika erikoista, että tämä tapahtuu vain yhdellä sivulla. En ymmärrä. Kysyn asiaa foorumisoftan tuessa, he varmasti osaavat sanoa jotain tuosta virheilmoituksesta.

Mä en päässyt aamupäivällä myöskään koko foorumille, jonkun Public Bootstrap -ilmon sain. Siis pelkkää koodia. Selaimena Chrome. (Enkä ollut ainut, satunpa vaan tietämään.. :ph34r: )

<?php
/**
 * @brief		Public bootstrap
 * @author		<a href='http://www.invisionpower.com'>Invision Power Services, Inc.</a>
 * @copyright	(c) 2001 - 2016 Invision Power Services, Inc.
 * @license		http://www.invisionpower.com/legal/standards/
 * @package		IPS Community Suite
 * @since		18 Feb 2013
 * @version		SVN_VERSION_NUMBER
 */
$_SERVER['SCRIPT_FILENAME']	= __FILE__;
require_once 'init.php';
\IPS\Dispatcher\Front::i()->run();

Näitä on tullut pitkin päivää. Aamupäivällä en päässyt tänne n. 4-5 tuntiin ollenkaan, nyt toi ilmoitus katoaa päivittämällä selaimen (Chrome).

Vieläkö näitä tapahtuu?

Mulla on ainakin kaikki toiminu normaalisti tänään.

Täytyisi tosiaan tietää, että vieläkö ihmisille tulee noita virheilmoituksia. Eilen ne olivat varmasti 'ihan normaaleja', koska vaihdoimme palvelimen asetuksia ja ihmisillä oli vanhoja evästeitä selaimissaan, mutta olisi mielenkiintoista tietää, josko tuo jatkuu tänään.

Mulle tuli eilen paljon, tänään ei ole tullut yhtään.

En tiedä onko toimimattomuus vai ihan ominaisuus, mutta mun selaamistani häiritsee ihan kamalasti yksi uusi asia. Selailen usein niin, että valitsen "unread content" ja scrollailen etiäpäin ja klikkaan vielä useampaan kertaan alalaidasta "load new activity" ja kun sitten käyn lukemassa jonkun threadin, niin back-nappulalla en pääsekään takaisin siihen mistä lähdin, vaan ihan hakutulosten alkuun. Sitten scrollailen taas uudelleen alas, alas, alas ja alas ja klikkailen muutamaan kertaan "new activity" ja vasta sitten pääsen siihen kohtaan missä olin. 

Pistää ihan vähän miettimään, että mitä topiceja haluaa oikeasti lukea :) Selaimena Chrome.

Aiheet joihin olen osallistunut -syötteen lataaminen on koko ajan kestänyt ihan älyttömän kauan. Muistelen jonkun muunkin maininneen asiasta.

Edited by Punatulkku

^ Minä! Enkä ole saanut luotua omia (toimivia) syötteitä sen ensimmäisen jälkeen; syötteen nimi ilmestyy listaan, mutta mikään ei aukea.

JA koskapa mulla on nyt neljä toimimatonta omaa syötettä listassa sen ekan yleensä toimivan lisäksi, haluaisin tietenkin päästä niistä eroon. Miten ne saisi poistettua?

Edited by Mariasole
lisäsin jatkokysymyksen

Jatkan syöte-asiaa. Nyt ei aukea enää se eka oma syötekään, jonka sain sijoitettua tuonne oikeaan ylälaitaan. Päivällä vielä aukesi, mutta nyt ei enää. Tulee vaan tuollainen hassu merkki sivun otsikkoriville (kaksi paksua pystyviivaa/pause-merkki) eikä mitään tapahdu.

56db507388375_Nyttkuva2016-03-05kello23.

Uuden teeman myötä viestimäärät oli palanneet näkyviin. Kun vaihdoin takaisin siniseen teemaan, viestimäärä katosi taas.

Ja uusi teema aiheuttaa näytölle satunnaisesti pystyjuovia jotka saa epäilemään näytön hajoamista, mutta on ilmeisestikin läpikuullosta kyse?

^Huomasin saman, kun olin ensin epätoivoisesti pyyhkinyt pädin näyttöä. Siksi vaihdoin takaisin. :lol:

Uusi Naimisiin 1 teema ei ole toimiva tabletin työpöytämoodissa. Yläreunan sisältö-napista ei jää valikko auki vaan hyppää suoraan kaikkien uusien viestien syötteeseen. En keksi mistä saisin auki mitään muita syötteitä kuin tuon ja täppäämäni suosikin, joka erillisestä napista aukeaa.

Vrt. alkuperäisteema, jossa sisältö-napista jää auki valikko, josta valita haluamansa syöte, ja vielä siellä syötteessä jää yläreunaan uusi rivi eri vaihtoehdoista.

Hemmetin ärsyttävää, että lähetetystä viestistä ei pysty korjaamaan/poistamaan sisältöä, ainoastaan lisäämään <_<

muoks: jaa nyt pystyn; aiemmin tänään en jostain syystä pystynyt, mikä oli hemmetin ärsyttävää... kun vein kursorin tekstin keskelle, sy hyppäsi aina tekstin loppuun. Hämmentävää.

Edited by Klisila

Apua, eikö pysty? :o 

Edited by Margot

Jos aloitan ketjun lukemisen sanotaanko vaikka sivulta 4/5, jatkan sitten sivulle 5/5 ja yritän palata selaimen back-napilla sivulle 4/5, ei onnistu vaan hyppää satunnaiselta tuntuvaan kohtaan sivulla 5/5. Toisen kerran takaisin-nappia painaessa palaa sille sivulle, josta olin sivulla 4/5 päätynyt, eli skippaa tuon sivun peruuttaessa kokonaan.

Pikatestillä, jos aloitan ketjun lukemisen ihan miltä vaan sivulta ja seikkailen samassa ketjussa minne vaan, onnistuu peruutus kaikki muut osuudet paitsi tuon ihan ekan askeleen. Eli jos aloitan tämän ketjun sivulta 1, luen jokaisen sivun ja peruutan, näen peruuttaessa sivut 2-5 mutta sitten toistaa sivun 2 ja skippaa sivun 1.

Tekeekö muilla tätä? Luulin pitkään painavani vaan ohi mutta ei. Samoin käy kännykällä ja tabletilla (android chrome).

2 tuntia sitten, Margot said:

Hmm, kyllä mä näköjään pystyn.

Joo, nyt mäkin pystyin... yhtä päikkyviestiä yritin muokkaa parikin kertaa, niin aina heitti tosiaan kursorin tekstin loppuun eikä antanut muokata...

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...