Admin

Uuden foorumin ulkonäkötoiveita, värejä yms.

45 posts in this topic

Onko jotain toiveita foorumin värien tms. suhteen? En toki takaa, että ne toteutettaisiin, mutta nyt on mm. mahdollista muuttaa yksittäisten palkkien, laatikoiden ja muiden värejä helposti. Jos siis joku väri ärsyttää, niin kertokaa.

Mä tykkäsin niistä entisen pohjan tähdistä yms teemoista mitä sai vaihdettua. Mahtaisko tänne saada jotain samanlaista?

On kyllä periaatteessa mahdollista, että täälläkin saisi valita muutamasta erilaisesta pohjasta. Niiden osalta vain sellainen varauma sitten, että aina päivitysten yhteydessä ne ei-alkuperäiset teemat menevät rikki, mutta sitten menevät.

Täytyy katsella millaisia valmiita teemoja immeiset ovat tähän versioon tehneet.

Minä en erota kunnolla luettuja ja ei luettuja otsikoita. Eli siniset ovat liian samanlaisia. En tiedä onko muilla tällaista ongelmaa, mutta tosi vaikea hahmottaa mitä otsikkoa olen jo katsonut.

Toivoisin, että allekirjoitukset voisi kollektiivisesti piilottaa, kun näin kännykällä näkymä on jo muutenkin kamalan laaja.

Mulla ei ole tuota ongelmaa etten erottaisi lukemattomia ja luettuja ketjuja. Just piti kehua et tosi selkeästi erottuu ja myös ketjujen tägit erottuvat nyt selkeämmin. 

Teemoja toivon minäkin, niitä oli kiva vaihdella vuodenaikojen mukaan. 

Väriteemat vois olla aika jees kunhan oletus ei ole mikään pinkki -_-

Näitä asioita on juhettu tuolla kellarissa jo, ja varmaan jo todo listalla, mutta kokoanpa kuitenkin:

- Nimimerkki lukee nyt liian isolla ja tummalla ja vahvalla fontilla.

- Ylärivin "Naimisiin.infon hääfoorumi" on liian massiivinen. Riittäiskö pelkkä Foorumi? :flirt:

- Ilmaa on aika paljon, joka välissä. Korostyy erityisesti mobiilikoossa.

- Mobiilikoossa osastojan kuvaukset vois piilottaa. Ja muutenkin lyhentää niitä ohjetekstejä... (Kellari...)

- Edelleen mobiilikoosta, Submit reply -nappi vois olla oikeessa reunassa kuten desktopissakin. muoks. Desktopissa nappi menee just sillain piiloon, että pitää scrollata vähän lisää kun haluaa lähettää viestin. Ei onnistu kerralla. Notta vastauslaatikko on liian korkea kun jää piiloon?

Edited by ★ Ynccis ★

Mä toivoisin, että viestin muokkauksen syytä ei tarttis ilmoittaa kun vasta vaikka tyyliin vartti lähettämisen jälkeen. Mun kännykän autocorrect on ihan älytön ja melkein jokaiseen viestiin pitää käydä muokkaamassa jälkikäteen jotain, vaikka kuinka yrittäisi olla tarkkana. Ja varsinkin nyt kun esikatselua ei ole, niin linkit ja kuvat saattaa joutua muokkaamaan heti lähettämisen jälkeen.

^Mun kännykkä ei oo kyllä vaatinut syytä, vaikka se kohta siinä editoinnissa onkin.

Muoks sen voi siis jättää tyhjäksi.

Edited by ★ Ynccis ★

39 minutes ago, ★ Ynccis ★ said:

^Mun kännykkä ei oo kyllä vaatinut syytä, vaikka se kohta siinä editoinnissa onkin.

Muoks sen voi siis jättää tyhjäksi.

Whaaat... Pakko kokeilla.

No näköjään sen voikin jättää tyhjäksi. Mahtavaa! 

Edited by Tiuhta

Joo päällimmäinen toive on mobiilioptimointi, eli kun näyttö kutistuu riittävän pieneks niin esitystapa olis tiiviimpi. Ipadilla taas tykkään tästä väljyydestä.

4 hours ago, Lilianne said:

Toivoisin, että allekirjoitukset voisi kollektiivisesti piilottaa, kun näin kännykällä näkymä on jo muutenkin kamalan laaja.

Allekirjoitukset voi piilottaa omista asetuksista.

Mä toivoisin, että avatarit saisi piiloon. Vievät hirveästi tilaa <_<

Myös nickit ovat turhan isolla ja riviväli oletuksena aika iso.

Onkohan rivivälit kiinni myös oman selaimen asetuksista tms.? Mulla ei ainakaan nimittäin ole yhtään liian isot, aika tiiviit jopa.

Kirjoituskentästä puuttuu kokonaan "tyhjennä muotoilut". Tätä tarvitaan monesti jos kopioi tekstiä muualta webistä ja mukaan tulee kaikenlaisia otsikoita ja rivivälejä.

Lisäksi kirjoituskentästä puuttuu "kirjoita koodina"-vaihtoehto, eli siis se nappula jolla tämän WYSIWYG-editorin sai muutettua tekstieditoriksi. Nyt esimerkiksi spoilereita lainatessa se spoiler ei näy vaan siinä lukee vain "hidden content", eikä spoilerin sisältöä tms. pääse muokkaamaan mistään.

@Aala, ennen foorumi teki enterillä rivinvaihdon (br), nyt se tekee uuden kappaleen (div tai p). Riviväli siis oli vähän huono sana, se on ennallaan :lol: Lähinnä tämä vaikuttaa siihen, että jos tekee vaikka listoja ilman bulletteja, se näyttää tyhmältä:

Yksi

Kaksi

Kolme

Tämän voi toki estää painamalla shift+enter, jolloin editori tekee uuden kappaleen sijaan sen normaalin rivinvaihdon:

Yksi
Kaksi
Kolme

16 minutes ago, Gaultier said:

Lisäksi kirjoituskentästä puuttuu "kirjoita koodina"-vaihtoehto, eli siis se nappula jolla tämän WYSIWYG-editorin sai muutettua tekstieditoriksi. Nyt esimerkiksi spoilereita lainatessa se spoiler ei näy vaan siinä lukee vain "hidden content", eikä spoilerin sisältöä tms. pääse muokkaamaan mistään.

@Aala, ennen foorumi teki enterillä rivinvaihdon (br), nyt se tekee uuden kappaleen (div tai p). Riviväli siis oli vähän huono sana, se on ennallaan :lol: Lähinnä tämä vaikuttaa siihen, että jos tekee vaikka listoja ilman bulletteja, se näyttää tyhmältä:

Yksi

Kaksi

Kolme

Tämän voi toki estää painamalla shift+enter, jolloin editori tekee uuden kappaleen sijaan sen normaalin rivinvaihdon:

Yksi
Kaksi
Kolme

Aa, ok, ymmärrän. :D 

Html-editoria mäkin kaipaan takaisin! Lainausten muokkaaminen oli paljon kivempaa sillä.

Ja sen pallon, josta hypätään lukemattomiin viesteihin haluan paljon isommaksi! Tai ainakin avatarin vierestä kauemmaksi tai jotain. Koko ajan oon randomeissa profiileissa kosketusnäytöllä naputellessani.

Jep, ei ole editoria näkyvissä. Itsekin olisin sitä kaivannut jo tänään.

Tuon täytyy olla kiinni koko foorumin asetuksista, teillä ei vaan ole oikeuksia tuohon. Laitan asian kuntoon tässä kun ehdin.

Mä komppailen Tillyä, mun mielestä tosi hyvin erottuu luetut ja lukemattomat viestit ja samoin aiempaa paremmin erottaa ne ketjut, joihin on itse osallistumat (eli tähdet ja pallurat erottuu toisistaan).

Mä toivoisin takaisin sitä vaihtoehtoa, missä pystyi valitsemaan mitä ketjuja näkee. Nythän tuolta pystyy valitsemaan näkyviin ne, joihin on itse osallistunut mutta aiemmin pystyi suodattamaan esiin alueita. Siis se oli "Näytä uudet sisällöt" ja siellä oli eri vaihtoehtoja.

Mun toive olisi, että tuolla Unread content -osiossa voisi olla vain otsikkolistaus, eikä alla näkyisi sitä muutamaa riviä viimeisimmästä viestistä. Käy niin työstä tuo alaspäin plärääminen nyt, kun on enempi tekstiä :D

5 tuntia sitten, Shacklebolt said:

Mun toive olisi, että tuolla Unread content -osiossa voisi olla vain otsikkolistaus, eikä alla näkyisi sitä muutamaa riviä viimeisimmästä viestistä. Käy niin työstä tuo alaspäin plärääminen nyt, kun on enempi tekstiä :D

Mulla ainakin näkyy (iPadilla) sivun oikeassa yläreunassa kaksi pientä laatikkoa, toisessa on neliö, toisessa rivejä. Kun valitsee sen rivilaatikon, saa pelkät otsikot.

Voisko ton tykkää-napin olemassaoloa ite säätää? Siis että vois omassa profiilissa säätää, että omiin viesteihin sitä ei tule? Mä en rehellisesti sanottuna haluais tietää kuinka moni mun viesteistä tykkää tai on tykkäämättä :unsure:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...