Admin

Uuden foorumin ulkonäkötoiveita, värejä yms.

45 posts in this topic

Ei voi säätää itse, se on jäsenryhmäkohtainen. Eli joko kaikki Naikkarit näkevät sen, tai ei yksikään Naikkari.

Mahdollisuuksien rajoissa tietysti on, että luodaan uusi jäsenryhmä, jolta poistetaan oikeudet nähdä tykkäysnapit ja pistetään sinut siihen :) 

Eiku ei niin että näänkö mä ne vai en, vaan että mun omissa viesteissä ei olis. Niinku sunkaan viestissä ei ole :)

Juuri niin, että sinun omissa viesteissä niitä ei olisi etkä myöskään näkisi ketkä ovat antaneet muille tykkäyksiä. Minä kuulun Perustajajäsen -jäsenryhmään, jolla ei noita oikeuksia ole, eli minun viestejä ei voi tykätä, enkä näe muiden viestien tykkääjien nimiä.

Jaa juu ne ominaisuudet kulkee siis käsi kädessä, nyt ymmärsin ^_^ Mä kyllä voisin haluta tollaseen tykkäämättömien ryhmään jos sellainen tulee :)

Kunhan saadaan nämä hätäisemmät hommat ensin alta pois, niin ihan hyvin voidaan tehdä sellainen ryhmä. Mutta siitä tulee kuitenkin yksi yhteinen ryhmä, eli ei tule olemaan 'Morsiamet' ja 'Epäsosiaaliset Morsiamet'  -ryhmiä samaa aikaan, eikä "Naikkarit" ja "Epäsosiaaliset Naikkarit" -ryhmiä tms., vaan tällaisen henkilön täytyy sitten luopua nykyisestä ryhmästään, oli se sitten Morsian, Naikkari, Rouva tai mikä tahansa.

No kunhan sillä pääsee alakertaan ni muulla ei väliä :D

On 27. helmikuuta 2016 at 09.18, opossumi said:

Minä en erota kunnolla luettuja ja ei luettuja otsikoita. Eli siniset ovat liian samanlaisia. En tiedä onko muilla tällaista ongelmaa, mutta tosi vaikea hahmottaa mitä otsikkoa olen jo katsonut.

Mulla sama ongelma. 

^Eikö teillä näy lukematon aihe boldattuna?

Minulla työpöytänäkymä tällainen, ihan hyvin erottaa:

lukematon_1.jpg

Mä kaipaisin edelleen otsikkoon jotain vähemmän huomiota herättävää tekstiä. Se Kellarissa tarjoamani Talousuutiset.info tai joku muu vastaava olis aika hyvä. :jere:

Lady Manhattan likes this

Löysin meille niin hienon pohjan, etten ole ikinä ennen nähnyt :D Vielä kun saan tekijältä varmuuden siihen, että saan siihen upotettua nuo bannerimme, niin tuon sen heti tänne. Aivan huikean kaunis :D 

24 minuuttia sitten, fru said:

No nyt vähän jännittää. :ph34r: 

Sama :unsure::grin:

Voisko saada yhden vähän neutraalimman pohjavaihtoehdon? Siis ilman pinkkiä, kukkia ja sydämiä. Vaikka jotain harmaata? 

24 minuuttia sitten, Nirppu said:

Voisko saada yhden vähän neutraalimman pohjavaihtoehdon? Siis ilman pinkkiä, kukkia ja sydämiä. Vaikka jotain harmaata? 

Eikös se IBP Blue oo aika neutraali?

Siinä tulee tuo naimisiin.info turhan hyvin esiin. Eli sellainen vaalea hillitty ja sellainen josta ei pomppaa silmille tuo foorumin nimi... :ph34r:

35 minuuttia sitten, Ottilja said:

Siinä tulee tuo naimisiin.info turhan hyvin esiin. Eli sellainen vaalea hillitty ja sellainen josta ei pomppaa silmille tuo foorumin nimi... :ph34r:

Se on muuten totta. Kännykällä varsinkin tuntuu, että se teksti näkyy toiselle puolelle junanvaunua asti. Naikkaroi siinä sitten salaa... :D 

Vaaleanpunaisessa se on valkoisena, ei näy pitkälle :ph34r: Muuten en vaalenpunaista arvosta. Rustic ja oletus tekee mun näytölle juovia läpikuultavuuden vuoksi ja se on ihan pikkasen häiritsevää, muuten tykkäisin kyllä niiden värimaailmasta.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...