Admin

Kadonneiden viestimäärien arvoitus

157 posts in this topic

Ehkä minäkin sitten. Multa on poistunut vajaa tuhat viestiä, ennen päivitystä niitä oli reilu 1200. Eli kiitos, jos ehdit päivittää vaikka tuohon tasalukuun :) 

Edited by Naava

Mitä joskus katselin että olisi ollut yli 20 tuhatta viestiä.  Nyt alle 1200.. 

Mullekin voisi päivittää, oli n. 980 viestiä :blush:

Mä olin lähestymässä juuri kahtatonnia, joten sit kun jollain on aikaa niin ehkä mut voisi laittaa vaikka johonkin 1920 tienoille.

Mulla oli 30 000 viestiä. Saisinko takaisin? 

Kiiiiitooos! :)

Kyllä munkin täytyy tulla pyytämään yli 10 vuoden aikana kerrytetty viestimäärä takaisin. Eli 2750. Kiitos :) 

Mulla oli suunnilleen ehkä nolla noiden nyt näkyvillä olevien perään eli 9720....

Edited by Agatha.

Mulla oli viimeksi katsoessani 9180 viestiä, joten laitatko 9280, eiköhän tässä ole se sata viestiä tullut höpöteltyä päivityksen jälkeen :ph34r:

Vaikuttaako viestimäärä siis mihinkään toiminnallisuuksiin nyt tai tulevaisuudessa? No jos varmuuden vuoksi lisätään mulle viestejä, olin vissiin jossain yli 10 000 ennen päivitystä.

25 minuuttia sitten, Tubbs said:

Vaikuttaako viestimäärä siis mihinkään toiminnallisuuksiin nyt tai tulevaisuudessa? No jos varmuuden vuoksi lisätään mulle viestejä, olin vissiin jossain yli 10 000 ennen päivitystä.

Ei pitäis vaikuttaa yhtään mihinkään, ihan vaan kosmeettinen juttu.

Tiedoksi vaan kaikille, että tänäänkään en taida ehtiä vaihtelemaan lukuja (pitkä työpäivä ja noin), mutta en ole unohtanut teitä. :)

zaana likes this

Mulla taisi olla noin 14 400 viestiä, ehkäpä minäkin sitten haluan ne takaisin. :)

Mä voisin haluta vanhan viestimäärän takaisin, taisin olla jossain 10 000 paikkeilla menossa ennen päivitystä.

Kun ehtii niin mulle saa lisätä myös viestimäärän entiseen, vaikka toisin aiemmin uhosin :lol: eli viestimäärä oli 15980 noin -_-

Hyvä tulla tähän perään, että mulla oli varmaankin jotakin 2200 viestiä. :) Kaipaan kaikkia. :)

Mulla oli muistaakseni reilut 16 000 viestiä eli jos päivittäisi määräksi vaikka sen. :)

Mulla oli 37 000 ja rapiat, sanotaanko 37 100. Ihan siksi haluan nuo takaisin, että voin itkeä sinä päivänä, kun 40 000 tulee täyteen, miettiessäni, paljonko täälläkin on tullut notkuttua :D.

Mulla oli himpun alle 34 000.

Mulla oli 20 000 ja jotain. En muista ees tuhannen tarkkuudella :D , mut 20 000 kelpais. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...