Admin

Kadonneiden viestimäärien arvoitus

157 posts in this topic

6 minuuttia sitten, Tipi said:

Niin siis saanko mä ne miljoona viestiä takaisin? Ei muuten, mutta mielestäni olen ne ansainnut, kun top10 sai oikean viestimääränsä takaisin, vaikka sillä ei heille ollut väliä ja mä olin varmaantop 15:ssä ja mulle oikealla luvulla oli väliä. Oikealla luvulla, ei sen huikeudella. 

Saat tottakai, jos osaat yhtään arvioida paljonko sulla viestejä oli? 

Siis mä laitan jokaiselle sen määrän, jonka ne arvioi olleen, ihan riippumatta siitä kuka on top-kympissä tai top-sadassa tai top-tuhannessa. Olipa viestejä ollut 40 000 tai 400, ihan tasapuolisesti. :) Mutta mitään listaa mulla ei vanhoista viestimääristä ole (paitsi se yksi AnneJ:n kuvankaappaus), joten itse pitää jokaisen osata arvioida.

Niin siis viestejä oli miljoona :ph34r::(. Jos en saa tasan miljoonaa viestiä, niin alan murjottaa, jos en kerran saa sitä ihan oikeaa täsmällistä lukua, mitä en siis enää millään saa.

6 tuntia sitten, Tipi said:

Niin siis viestejä oli miljoona :ph34r::(. Jos en saa tasan miljoonaa viestiä, niin alan murjottaa, jos en kerran saa sitä ihan oikeaa täsmällistä lukua, mitä en siis enää millään saa.

Katsoin kristallipallooni ja palautin viestimääräsi. B)

Mun viestit oli ennen vaihtoa muistaakseni vähän vajaa 3000, jos päivittäisi vaikka 2900:een. Kiitos!

Edited by aiko

En tarkkaan muista paljonko ennen päivitystä oli, mutta jos saisin 1509 viestiä. :)

Jaa, mä muistan hämärästi luvut 44 000 ja 15 000! :D olen pyörinyt täällä vasta 2004, joten ehkä toi 44t on lähempänä totuutta?! :P Ja VIP olin, joskin sillä ei liene merkitystä...

Edited by nonna-marie

Saisinko mä vaikka pyöreän tuhat viestiä?

Mulla ehkä oli jotain satoja ylikin jo, mutten kuolemaksenikaan muista montako. Ton tonnin kuitenkin muistan saavuttaneeni. Ja onhan se mukavan pyöreä luku... :D

Miekin voisin ottaa saavuttamani saldon takaisin eli noin 5000 niitä oli. 

^Oho, muistin näköjään alakanttiin oman viestimääräni :D Eli jos saa vielä korjata, niin pistetään tuo ja siihen noi uuteen pohjaan kirjoitetut 45 viestiä eli 15919 :blush:

large.56dafdfc54db8_Nayttokuva2016-03-05

pampam: Jes!!! 8516!!! Se oli mun viestimäärä! Eli unen taisin nähdä noista 15000 vs. 44 000...:ph34r::blink::lol: Kiitos frulle linkistä!!

pampam likes this

Minäkin voisin haluta 13 vuoden aikana vaivalla keräämäni viestimäärän takaisin. Saldo ennen päivitystä oli n. 6360.

Minäkin kaipailen viestejäni, en edes tiedä miksi :D mutta tuolloin jouluna näytti olevan 3850 viestiä..... :)

19 tuntia sitten, fru said:

Internet Archivessa näyttää olevan viimeisin kopio sivustosta joulukuun lopulta, joten sieltä voinee kaivella omia noin-määriään esille. Pitää vaan löytää oma postaus jostain yläkerran ketjusta. https://web.archive.org/web/20151225082716/http://www.naimisiin.info/yhteiso/

Mä en saa tätä toimimaan. :( Aukeaa kyllä, mutta en pääse yhtään ketjua lukemaan, ilmoittaa vaan erroria.

Mulla oli näköjään 15408. Nyt kun ne näkyy niin vois olla kiva saada takaisin.

2 minuuttia sitten, Branilla said:

Mä en saa tätä toimimaan. :( Aukeaa kyllä, mutta en pääse yhtään ketjua lukemaan, ilmoittaa vaan erroria.

Muistatko mihin yläkerran ketjuun olisit kirjoittanut ennen joulua?

Ainakin: kuvia omasta kihlasormuksesta, sormuksen teettäminen Tampereella ja palvelu kultasepänliikkeissä. Viestit on siis vuosia sitten kirjoitettuja, mutta eihän sillä ole väliä. :)

Edited by Branilla

@Branilla Näyttäisi, että nuo pääotsikoiden alla olevat osastot on kopioitu tuonne arkistoon viime kesänä joulukuun sijaan, eikä osa ketjuista tosiaan näytä toimivan. Höh.

^ Nyt löysin yhden viestini, viestimääräni oli 1201. Muistin sitten vähän väärin, epäilin itse sen olevan n. 1800 :D

//muoks. Tajusin nyt, että se 8 pyöri päässä, koska mulla taisi olla viestejä noin 1280.

Saisinko siis 1280 viestiä, niin oltaisiin aika lähellä oikeaa lukua? Kiitos. :give_heart:

Edited by Branilla

Mulla oli näköjään viestejä 2924 jos toi arkisto paikkansa pitää. Tuntuisi ainakin oikealta. Jos siihen pääsisi takaisin niin kiva. :)

Mulla oli jotain 15 000 viestiä (en todellakaan jaksa selvittää tarkkaa määrää, mutta haluaisin noin-määrän takaisin). :) Eli jos sen saisi takaisin. :) 

Löysin tuolta Internet Archivesta oikean viestimääräni, joka on 2566. Jos saisin tämän takaisin, olisin todella iloinen. :)

Edit. Kiitos!

Edited by samireijo

Mulla oli noin 12 800 viestiä, voisin ottaa ne takaisin :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...