Admin

Kadonneiden viestimäärien arvoitus

157 posts in this topic

On 4. maaliskuuta 2016 at 21.09, pampam said:

Katsoin kristallipallooni ja palautin viestimääräsi. B)

Kristallipallosi oli vähän tuhruinen, joulukuussa lukema oli 26149. Saisko vaikka sen takas?

14 minuuttia sitten, Tipi said:

Kristallipallosi oli vähän tuhruinen, joulukuussa lukema oli 26149. Saisko vaikka sen takas?

Katopa joo, tää onkin toissavuoden mallia ja näyttää vissiin sen vuoden lukemia... :D

Juu, olkaatten hyvät vaan. :)

Tarkkaan en muista, mutta olisiko mulla ollut noin 10500 ennen päivitystä. Nykyinen luku näyttää aika surulliselta. 

Mulla oli viestejä 1870 ja jotain. Kadotuksen jälkeen olen kirjoittanut yli kymmenen eli yhteensä niitä varmaan on 1890

Mistä te noita viestimääriä tsekkaatte? Mulla oli muistaakseni himpun vajaa 4000. Saisiko vaikka 3900 takas?

Saisinko mun viestimääräksi 9000, kiitos.

@Suskis Tuolla edellisellä sivulla oli siis linkki, josta voi käydä kaivelemassa esiin jonkun oman vanhan viestinsä, jossa näkyy vanha viestimäärä - olettaen, että on kirjoittanut jotakin noihin julkisiin osastoihin (hääosastot ja se kysymykset/ruusut/risut/mikä onkaan). 

Kävin kattomassa tuolta sen linkin takaa, ja melko lailla tasan vuosi sitten olin jotain postannu kysymysosioon ja siellä olleen viestimäärän (vähän vajaat 9000) perusteella mä nyt oletan, että ehkä se ois jossain siellä 9000 kieppeillä. Koska enhän mä nyt vuodessa toki kirjoita kovin montaa sataa viestiä varmastikaan, jos kerran reilussa kymmenessä vuodessa olin punnertanut ton 9000. :grin:

Edited by Isabelle von Ferret

Onko joku vielä päässyt katsomaan tuota arkistoitua versiota?

Löydän ilmeisesti ainoastaan oman viestin joskus toukokuussa tallentuneesta versiosta.

Mut mielestäni olin ylittänyt 7000, joten saisinko sitten määräksi 7005.

Edited by Sminka

Mä en löydä tuolta archivesta omia viestejä mistään. Ärsyttää.

Mitkä oli aiemmin VIPiin oikeuttava viestimäärä? Jos se on 10000, niin sitten se olisi oikea määrä viestejä. Mulla on meinaan kutina että olin ihan hiljattain sen määrän ylittänyt, mutta viestienmäärää en muista yhtään.:huh:

17 minuuttia sitten, jennitys said:

Mitkä oli aiemmin VIPiin oikeuttava viestimäärä? Jos se on 10000, niin sitten se olisi oikea määrä viestejä. Mulla on meinaan kutina että olin ihan hiljattain sen määrän ylittänyt, mutta viestienmäärää en muista yhtään.:huh:

5000 viestiä oli VIP-raja.

@pampam no kyllä mulla sitten se oli, koska muistelisin viestimäärän kieppuneen jossain 10000 nurkilla. Voisinkohan saada vaikka sen 5000 merkityksi, kun tykkäsin VIPistä :lol:

Arkisto kertoi, että mulla oli toukokuussa 7,464 viestiä. Jos mä saisin vaikka sen?

Muistakaahan, että tulen tässä jossakin vaiheessa täydellisesti muuttamaan sekä nuo 'arvonimet' että niihin tarvitut viestimäärät. Siksi on ihan sama mitä teillä nyt siinä nikin alla lukee, se tulee muuttumaan ihan jokaisella.

9 tuntia sitten, Mansikkatyttö said:

MUOK. Jos olisin scrollannut vielä muutaman aiheen alaspäin, olisin huomannut, että tästä on oma ketju... Sori.

Ei kriisi, vaan huomio. Mun viestimäärä oli varmaan 15 000-20 000 välillä ja sanoisin, että status oli VIP ennen foorumin päivitystä. 

Mutta mä oon muutenkin se kummallisuus, joka poisti itsensä siinä yhdessä isossa päivityksessä, mutta poistuin vain osittain...

On 7. maaliskuuta 2016 at 12.00, Minku said:

Mä en löydä tuolta archivesta omia viestejä mistään. Ärsyttää.

Sama. Viestejä oli jotain 1700-1800.

Minku likes this

Mäki voisin ottaa mun n. 12k viestejä bäk, tattis!

Yritin tuota Fru linkkiä, mutta se toimi niin hitaasti ja huonosti, että en jaksanut sitä kautta etsiä viestejäni. 

Mielestäni minulla oli se VIP-titteli ja jotakin 15 000 viestiä.

Minä en löytänyt vanhaa viestimäärääni mutta muistaakseni oltiin jossain 800 tienoilla. 

Mulla on tuolloin joulukuussa ollut 2260 ja muistaakseni kyllä 2300 mennyt yli.. Saisinko vaikka ton kivan tasaluvun? :girl_smile:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...