Jump to content
Naimisiin.info

kutsuna dvdlle poltettu kosinta video?


mipsutin

Recommended Posts

Sain loistavan idean, että hääkutsuna toimisi cdlle poltettu kosintavideo ja taustalla soisi joku rakkausbiisi ja siinä olisi kaikki tiedot sielä cd kotelon sisälappusessa :)

Mitä mieltä ihmiset on tästä, koska oon itse aivan innoissani mutta onko idea ihan huono? :D

Link to comment
Share on other sites

Kuulostaa kyllä erilaiselta ja romanttiselta, mutta minulle olisi tärkeää, että hetki olisi aito. Ei mikään jälkeenpäin näytelty tai lavastettu. Olisi myös hankala saada aito tilanne kuvattua, jos mies kosii milloin tykkää, ajattelematta videointia. Mitä jos toinen puolisko ei olekaan innoissaan ideasta? Jos kosintaa pidetään teidän kahdenkeskeisenä asiana? Jos jompikumpi ei pidäkään siitä, miltä näyttää tai miten käyttäytyy videolla? Youtubessa on kyllä ihania salaa kuvattuja videoita kosinnasta ihan kotisohvaltakin, mutta jos kuvaamisesta tiedetään, muuttuukko käyttäytyminen liian tiedostetuksi? Ideana ihana, mutta toteutus on toinen juttu!

Link to comment
Share on other sites

niin siis tosiaan olisin voinut tohon kirjottaa, että kun kosinta tapahtui niin miehen ystävä kuvasi salaa tilanteen, mikä tuli mulle aivan yllärinä kun ennen etelän lomamatkaa mies vielä sanoi että turha sielä odottaa sitten mitään kosimista.. :D

 

Link to comment
Share on other sites

No sitten kuulostaaki vaan yhä paremmalta! Luulin olevani vielä kihlautuminen-alueella :blush:

Sen lisäksi, että laittaa lisätiedot cd:n sisälle lappuselle, voisi ehkä editoida itse videoonkin (loppuun?) jonkinlainen kutsuteksti?

Link to comment
Share on other sites

Sitäkin mä mietin että laittaisin ne teksit joko sinne sisälappuun tai sitten sinne takakateen. Jos ne olisi siinä itse videolla niin pitää vieraiden sitten aina katsoa koko video kun haluaa tarkistaa esim kellon ajan, että onko se ihan hölmöä?

kun on vähän erikoisempi tää idea niin oon nyt tosi epävarma että onko hyvä idea vai ei.. :D

Link to comment
Share on other sites

Tosiaan! Videolta onkin hankalampi tarkistaa kellonaikoja ja osoitteita. Tällainen erikoisempi kutsu voi olla monenkin mieleen! Useimmilla kun vielä on läppärit ja muut vempaimet, joilla saa dvd:n pyörimään. Mutta miksipä ei jopa muistitikku, jonka sujauttaisi kuoreen kutsun kanssa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...