suklaasydan

kuka kohottaa tervetuliaismaljan?

165 viestiä aiheessa

bestman vaiko morsiamen isä? mitä maljapuheeseen kuuluu? kaiketi toivotetaan vieraat tervetulleiksi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sen tekee morsiamen isä, joka ei sitten pidä enää muuta puhetta illan aikana. Puheen sisällöstä ei ollut muuta ajatusta kuin että toivottaa vieraat tervetulleiksi ja nostaa malja hääparin kunniaksi. Muutakin isukki saa toki sanoa jos vain niin haluaa  :-X Mutta tervetulopuhe ei ilmeisesti saisi olla kovin pitkä kuitenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin tervetulopuheen pitää isukki. Siis morsiamen isä ;D Ihan lyhyt tervetuloa jne, ei mitään ihmeempiä tartte sanoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kohotti minun äiti, "tervetuloa, kohottakaamme malja hääparille" lyhyesti ja ytimekkäästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä alkumaljan kohottaa sulhon isä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä maljan kohottaa morsiamen isä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissämme tämän tekee bestman. Sulhasen isä puhuu myöhemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä maljapuheen pitää morsiamen veli  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä maljan kohotti bestman. Morsiamen isä on sen verran ujo poika  ;D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä maljat kohottaa kaaso ja BM yhdessä. Morsiammen isä ja äiti molemmat pitävät puheen, mutta avsta myöhemmin. Kaason ja BM maljapuhe on lähinnä tervetulotoivotus ja info hetki ja heilläkin on jotain puheentynkää vielä myöhemmälle illalle, jos olen oikein ymmärtänyt. Pyrimme muutoinkin pitäytymään tiukasta etiketistä ja toimimaan siten kuin tuntuu parhaimmalta itsestämme. Sulhasen vanhemmat ovat turhan "ujoja" puhetta pitämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä varmaan SM ja minun isukki pitää puheensa myöhemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei olla vielä noin pitkälle mietitty, mutta ehkä morsiamen isä voisi lyhyesti toivottaa vieraat tervetulleeksi. Mutta en tiedä onko se jotenkin outoa, kun kuitenkin itse pääosin maksamme juhlat  :-/. Voi olla että tämän hoitaa myös bm. Muiden puheiden aika on sitten myöhemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kohotti Bestman, mieheni 17-vuotias pikkuveli.

Häntä jännitti hirveästi ja tällä rohkealla teolla sai ainakin minut kyynelehtimään.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä asian hoitaa minun isä. Se ei ole mistään maksajista eikä mistään muustakan niin raadollisesta kiinni, vaan siitä, että rakastan ja kunnioitan isääni niin paljon, että minulle ei mieluisampaa tervetulleeksi toivottajaa voi ollakaan kuin oma isäni. Samalla kuin meinaan puhjeta onnesta, voin olla ylpeä isästäni joka sanoi kauniit juhlan avaussanat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Asiaa ei ole kovasti vielä mietitty, mutta koska morsiamella ei sitä isää ole enkä myöskään usko, että 2 vuotta vanhempi veljeni on kovin halukas suutansa avaamaan, niin taidetaan nakittaa homma bestmanille.  ;D Tietysti vain jos on siihen itse suostuvainen, eihän ketään pakottaa voi.  ::) Tai sitten sulhoni isä. Tai sitten seremoniamestariksi harkitsemamme sulhoni suupaltti  ;D kaveri. Tai sitten...  ;D Eli ei siis kovin valmiiksi vielä mietitty!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kyllä meillä ainakin oma isäni kohotti tervetuliaismaljan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan iskä. Ainakin meidän kihlajaisissa isä hoiti homman tyylikkäästi!  :)  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä se kunnia annetaan bestmanille.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tervetulias sanat lausuu isäni, eli morsiamen isä  :-X. BM kertoo sitten myöhemmin infoluontoiset asiat, kun on asetuttu pöytiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään