RedRabbit

Vuonna 2018

87 viestiä aiheessa

Hei, täällä ilmottautuu kans yks uus morsian :wub: Alunperänen idea oli 2019, mutta kun kaikki pitää saada heti niin valittiin päiväksi 4.8.2018! Hääpaikka on varattu, pitopalvelu varattu alustavasti, molemmat kaasot ja yks morsiusneito pyydetty. Bestmanit vaiheessa. Pidetään rennot pienet häät ja teemaväreiks on valittu vaaleenpunanen, hopea blingbling ja valkonen. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä varmistui päiväksi 11.8.2018, joka oli muutenkin se mieleisempi kuin kesäkuu. Kevät-kesällä tapahtuu muutenkin paljon kuten puolison valmistuminen ja itsellä on kiireitä opintojen kanssa. Mielummin keskittyy kesän aikana häihin rauhassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
22 tuntia sitten, Shaith said:

Meillä varmistui päiväksi 11.8.2018, joka oli muutenkin se mieleisempi kuin kesäkuu. Kevät-kesällä tapahtuu muutenkin paljon kuten puolison valmistuminen ja itsellä on kiireitä opintojen kanssa. Mielummin keskittyy kesän aikana häihin rauhassa. :)

Samoilla linjoilla ollaan. Meillä ainakin on töissäkin ihan hirveä hässäkkä juhannukseen asti kun ihmiset jää lomille. Heinäkuun alusta eteenpäin saa sitten jo tehdä normaalipituista päivää ja iltaisin on aikaa ja energiaa hoitaa hääasioita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös tuleva morsian 2018. Kihloihin ollaan menty jo 27.7.2006 ja naimisiin mennään 28.7.2018. Tuolloin jo sovittiin, että naimisiin mennään joku päivä. Noh hiukan kauemmin siinä meni, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Häitä on jo jonkin aikaa suunniteltu ja äitienpäivänä mies vielä kosi tuoden aamupalan sänkyyn lasten kanssa. Kirkko ja juhlapaikka kera tarjoilijoiden ja ruuan varattu. Pukujen metsästäminen käynnissä sekä paljon yksityiskohtia päätetty. Miten tässä vielä reilun vuoden jaksaa odottaa? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös häät tulossa 2018, ihan pikkuisen ennen hääsesonkia, eli 26.5. Olen itse hotellilla töissä ja suurin osa kaveripiiristä myös matkailualan hommissa, niin keväthäät sopivat paremmin aikatauluun(kesä-elo- ja joulukuu kun ovat ne kiireisimmät ajat tällä alalla). Hääpaikaksi varattiin ravintola Joensuun keskustasta ja häitä juhlitaan fiftari-rockabilly-teemalla. Koska vihkiminen tapahtuu edellisenä päivänä maistraatissa, ei säälläkään ole kovasti väliä, sillä kaikki, mihin vieraat osallistuvat, tapahtuu vain yhdessä paikassa ja tarkoitus panostaa juurikin sisätiloihin, ulkona ei tapahdu muuta kuin tupakoijien pakolliset paussit : D ...Ei toki haittaisi, jos hyvä ilma sattuisi, kyseiseen ravintolaan kun näkyy kauniisti auringonlasku kirkkaalla säällä :>

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hep, ilmoittaudun mukaan päivällä 1.9.2018.

Paikka (sis. pitopalvelun), kirkko ja kuvaaja varattu. Tästä se lähtee ❤

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Järjestelyt ja suunnitelmat ovat edenneet niin, että hääpaikka, kirkko ja pitopalvelu on varattu. Hääpäiväksi valikoitui 4.8.18 <3 kuten täällä muutamalla muullakin näköjään! Elokuun alussa on toivottavasti vielä lämmin, mutta illat alkaa hämärtyä jo kivasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääpäivä 09.06.2018. Ensin ajateltiin elokuulle häitä, mutta päädyttiinkin kesäkuuhun, jos mies saa opiskelupaikan silloin elokuussa toiselta paikkakunnalta, niin ei sitten tarvitse muuttaa ja aloittaa opiskeluja samaan aikaan, kun vietetään häitä (18.8.). Ja saadaanpahan viettää koko kesä yhdessä tuoreena avioparina :wub:  Myös 16.6. olisi ollut todella kaunis päivä, mutta en ollut kovin yllättynyt siitä, että haluamamme paikka oli jo varattu sille päivälle, kun muutenkin olin kuullut, että kyseinen paikka voi olla varattu täyteen jo seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Meidän onneksemme paikka, josta olen itse pitkään ennen kihlaustakin haaveillut, on nyt varattuna! Häitä vietetään siis Leineperin ruukinpuiston kankipajalla :girl_dance: Haluamme vihkimisen myös siellä, joten kirkkoa ei tarvitse enää stressata samalle päivälle ja tuttu pappikin on lupautunut vihkimään. Vieraidenkaan ei tarvitse liikkua päivän aikana paikasta toiseen, kun kaikki tapahtuu samassa paikassa. Rustiikkisia häitä historiallisessa ja kauniissa paikassa odotellessa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin ilmottautuu ensi suven morsian eli hääpäivä 11.08.2018. Mies kosi juurikin vasta 1.7 joten vasta muutaman päivän on tätä "häähumua" menty eteenpäin, mutta kirkko on varattu ja juhlapaikka varmistuu tällä viikolla. Kaasot ja bestmanit on valittu mutta muuten alkutekijöissään vielä :) Teemavärit valkoinen ja harmaa ja lisäksi kristalli/lasi eli pelkistettyä ja kaunista. Kovasti on hommaa ja pää tällä hetkellä vähän pyörällä, mutta kunhan juhlapaikka järjestyy niin voi huokasta ja viikonloppuna sitten sormusostoksille, kun ne kihlatkin vielä uupuu sormesta :D 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin ensi kesälle häät tiedossa. Kihloissa oltu jo viime syksystä, mutta hääpäivä saatiin päätettyä vasta nyt alkukesästä. Kirkon varauskäytäntöä tiedusteltu ja juhlapaikkoihin lähetetty tarjouspyyntöjä, eli ihan alkutekijöissä ollaan. :D Hääpäivä meillä on 16.6.2018. Aivan kujalla tämmöisistä häiden järjestämisistä, mutta onneksi isosiskon viimevuotisten häiden järjestelyt on suht tuoreessa muistissa niin niistä voi ottaa vähän mallia. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Met tahoma 21.7.2018. Paikka ja pitopalvelu varattu. Kirkkon varaus vielä kesken. Lueskelin tässä näitä kirjotuksia ja nyt meinaa paniikki iskeä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloihin mentiin 4.4.2015, ja nyt vihdoin päätettiin että ensi kesänä pitää olla hääkassa kasassa :D. Meillä on alustavat suunnitelmat mennä naimisiin la 21.7.2018. En tiedä miten kirkko ottaa varauksia, mutta jos ottaa vuoden päähän niin ensi viikolla yritetään varata :). Juhlapaikka on jo etsitty, ja sekin varataan kun kirkko saadaan lukkoon. Juhlapaikka oli todella vaikea löytää, mutta löydetty paikka on mahtava. Se vuokrataan suht edullisesti kolmeksi vuorokaudeksi, eli saadaan edellispäivänä mennä rauhassa laittamaan kaikki valmiiksi, ja häitä saa juhlia pari päivää kaikessa rauhassa. Majoituspaikat löytyy parillekymmenelle, mikä on syrjäisen sijainnin vuoksi hieno juttu.

Kaaso on pyydetty hieman kihlojen jälkeen, mies on nyt jo hetken lykännyt bestmanin kysymistä. Kutsuihin on pohjat valmiina, design on suunniteltuna, odottaa vain päivän lyömistä lukkoon.

Muokattu: , käyttäjä: Lapinnoita

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi, joka sanoo tahdon (toisen kerran jo) alustavasti 25.8.2018 :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me sanomme tahdon 11.8.2018 Juhlapaikka jo varattu. Samoin bändi ja valokuvaaja.

Kaasoille ja bestmaneille hommia tiedossa, alustava vieraslista näytti n. 200 hlö :lol:...

Huhhuh.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällee äkkiseltään katsottuna kaikki taitaa mennä naimisiin kesän aikana, me puolestaan sanotaan tahdon 10.2.2018!

Huomenna olen menossa sovittamaan hääpukuja, tyyli on jo tiedossa.

Häät järjestetään Kolilla! Aivan upea paikka. Häistä päätettiin tammikuussa 2017, kun Kolilla käytiin. Kihloihin mentiin 2012. Meitä olisi kaikenkaikkiaan noin. 30 ihmistä. Osa lapsia, omat mukaanlukien. Esikoinen on häiden aikaan 3vuotta ja nuorin 2kk.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

***** 16.6.2018 *****

Kirkko on varattu. Siitä lähdettiin liikkeelle ja nyt pitäisi miettiä ja varata pitopalvelu, bändi, varata kuvaaja ja sitten kai voi olla puoli vuotta tekemättä mitään.

Kihloihin mentiin 2011 ja kimpassa ollaan oltu jo 13 vuotta. Talo ja pari tenavaa on hankittu, joten eiköhän se jo ollut aikakin varata se kirkko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

2018 kevättalvelle näillä näkymin juhlat tiedossa! Tosi myöhään liikkeellä ja mitään ei ole vielä varattuna, mutta suuri luotto siihen, että kaikki vielä järjestyy :) 

Muokattu: , käyttäjä: Saltzu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 5.8.2017 at 20.55, Saltzu said:

2018 kevättalvelle näillä näkymin juhlat tiedossa! Tosi myöhään liikkeellä ja mitään ei ole vielä varattuna, mutta suuri luotto siihen, että kaikki vielä järjestyy :) 

Kevättalvella 2018, eikä mitään vielä varattu!?!?

No vaikka häiden yleisin kausi onkin kesä, niin voipi olla että joutuu siltikin pettymään kun juurikaan sit paikkaa minkä olisi halunnut niin ei enää saa.

Kannattaa muistaa, että hääpuvun tilaaminenkin saattaa kestää sen 4kk. Meillä on nyt 6kk häihin aikaa ja kaikki on jo hoidossa! Hääpuvun tilasin, tulee marraskuussa. Paikka varattu vuotta aiemmin, seurakuntaan soitettu ja asiat varmistettu. Juhlakoristeet ja sormukset kunnossa. Hääpaikalla oli vasta tapaaminen ja käytiin kaikki seikat läpi kylmävarastoista lähtien.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kevättalven osalta en osaa vastata, mut ite oon järjestämässä häitä tälle syksylle. Hääpäivä päätettiin toukokuun lopulla eli 4 kk on aikaa kaiken hoitamiseen. Aika on riittänyt oikein hyvin ja kaikki tarvittavat palvelut ollaan saatu mm. bändi ja kuvaaja. Mun pukuni teetetään Suomessa ompelijana, joten liikkeiden toimitusaikoihin en osaa ottaa kantaa. Uskoisin senkin järjestyvän. Häät saa onneksi järkyttyä kohtuullisessakin ajassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulkaas nyt arvon tulevat rouvat ja sulhot.

Kertokaas nyt tippaleipäaivoiselle humanistinplantulle, että miksi ihmeessä joku haluaa käyttää elämästään häiden järjestelyihin vuoden tai jopa enemmän. Itse olen läpeensä yltiöromanttinen  ja tunteileva ukkelinpätkä. Haluan kauniit ja merkitykselliset häät ja tämän kesän aikana olen todennut saman kuin käivärä tuossa ylläpuolella:  todellakin neljä kuukautta on oikein hyvä aika järjestää häitä. Häihin on aikaa nyt vajaa pari kuukautta ja kaikki oleelliset asiat on ollut sovittuna ja järkättynä jo hyvän aikaa. 

Mä oon menossa naimisiin ihan parhaimman naisen kanssa ikinä koskaan. Hoksattiin, että mennääs muuten naimisiin ja mennään muutaman kuukauden kuluttua päätöksestä. Asiat on menny just presiis tosi helposti ja mutkattomasti. En siis tarkoita, että häät pitäisi tehdä hutiloimalla ja matalaotsaisesti. Päinvastoin. Kauniit ja ajatellunoloiset juhlat saa aikaiseksi, kun ottaa ja järjestää. 

Siis, pliis, kertokaa mulle, mikä siinä kestää vuoden tai kaksi. Ihan tämän viestini takia oikein reggauduin =P

terveisin hieman provokatiivisella tuulella oleva XtraGroomzilla

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin talouteen liittyvät seikat ovat meillä syynä. Me olimme kihlautuessamme molemmat opiskelijoita ja nyt työelämän alkutaipaleella, joten kyllä budjetin keräämisessä tovi vierähtää. Maku on myös saattanut hieman jalostua tässä muutaman vuoden aikana ja nyt osaa sitten luultavasti panostaa ja pihistää oikeissa asioissa. Kihlaus tapahtui meillä nopealla aikataululla, joten naimisiin ei ollut mikään kiire. Tämä pitkä kihlaus on oikeastaan ollut aika ihanaa aikaa, kun on tiennyt että se sopiva kumppani on siinä vieressä ja edessä on vielä unelmiemme hääjuhlakin. Avioliitto on meille käytännön juttu ja sen kanssa ei ole sen kummemmin ihmettelemistä, mutta kunnon juhliin haluamme panostaa. En tiedä kuinka paljon lopulta kuluu aikaa aktiiviseen järjestelyyn, mutta tässä on jo pari vuotta mietitty ja suunniteltu ja haettu yleislinjoja. Viimeinen vuosi menee sitten vähitellen konkreettisten asioiden parissa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 9.8.2017 at 18.46, XtraGroomzilla said:

Siis, pliis, kertokaa mulle, mikä siinä kestää vuoden tai kaksi. Ihan tämän viestini takia oikein reggauduin =P

Mä voin kertoa omasta puolestani. Meillä siis takana 2 vuotta suunnitellua ( Kihlat 2015 - Naimisiin 2017) josta viimeinen vuosi aktiivisempaa järjestelyä. Todellakin häät VOI järjestää lyhyessä ajassa, se on ihan mitä haluaa ja minkätyyppiset häät. Mulla oli vaan niin selkeät mielikuvat , mikä kirkko, mikä juhlapaikka, kampaaja, valokuvaajat, mekko että niitä ei vaan olisi voinut varata 4kk varoitusajalla. Puvuissa keskimääräinen toimitusaika on 6kk ja esim. meidän juhlapaikka piti varata puolitoista vuotta aikaisemmin. Meidän kirkko on Turun suosituin vihkikirkko ja kun varattiin se ( vuotta aikaisemmin heti kello 8.00 aamulla) saatiin viiminen aika, joka oli muiden seurakuntien jäsenille tarkoitettu. :rolleyes:

Mä oon myös tykännyt olla pitempään kihloissa, enkä heti rynniä naimisiin. Tässä on ehtinyt fiilistellä ja suunnitella huolella, haaveilla ja unelmoida. Mun mielestä tää on ollut aika ihanaa aikaa ja vaikka oisin voinut järjestää häät nopeammin, en olis halunnut. Silloin olis vaan joutunut tekemään liikaa kompromisseja. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuolla XtraGroomzilla kyseli, miten häiden suunnitteluun voi mennä kauan aikaa. Itse haluan, että kaikki on mahdollisimman hyvin suunniteltuna, joten on parempi aloittaa aiemmin kuin myöhemmin. Täällä mennään myös pienellä budjetilla, jota säästetään samalla kuin häitä suunnitellaan. Meillä ei siis ole vieläkään summaa X pankkitilillä odottamassa tulevia laskuja, vaan hankitaan sitä mukaa, kun säästetään. Ikää meillä siis tällä hetkellä 22v ja 20v, mies töissä ilman ammattitutkintoa ja minä opiskelijana, eli tulotkin ovat sen mukaiset. Meidän juhlapaikka on myös sellainen, joka varataan hyvissä ajoin täyteen ja nytkin vuotta ennen hääpäivää varatessa olin erittäin positiivisesti yllättynyt, että se oli vapaana, vaikkakin alunperin suunniteltu hääpäivä oli jo varattu.

Muokattu: , käyttäjä: jamb

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 4.2.2017 at 14.43, la chica said:

Täällä toinen uusi jäsen, meillä häät 4.8.2018 :) Hääpaikka alustavasti varattu Vuosaaresta, kirkon voikin varata vasta tasan vuotta ennen hääpäivää.

Kertokaahan minkälaisia väriteemoja tai muita teemoja teillä on? Itselleni tämä teeman valitseminen on jotenkin haastavaa. 

@PrettyFly Viime viikonloppuna pyysin parasta ystävääni kaasoksi ja kyllä siinä taisi kyynel jos toinenkin kummaltakin vierähtää.. :)

Olihan täällä muillakin toi 04,08,2018 =) . 
Meillä sama päivä. 

Meillä häät turussa

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään