Minkä merkkiseen sormukseen päädyit ja miksi?


rosenbej

Recommended Posts

Kuten otsikko jo kertookin, kiinnostaa minua minkä merkkiseen sormukseen päädyit ja miksi? Kävin tänään kurkistelemassa sormuksia ja juteltiin myyjän kanssa sormuksista. Kyselin Kohinoorin perään, mutta hän ruttasi heti kiinnostukseni ja sanoi, ettei se ole kovin laadukas vaan suositteli Ailiota ja Sandbergia. Samassa liikkeessä hetki aiemmin kun olin samoissa asioissa liikkeellä, myyjä suositteli täysin eri brändien sormuksia. Suositukset nähtävästi muuttuvat myyjän mukaan ja kysynkin siksi teiltä kanssasisarilta neuvoa: mitä merkkejä teille suositeltiin ja millä perustein tai millä perustein päädyit juuri omaasi/omiisi ja oletko tyytyväinen?

Link to comment
Share on other sites

Mä en ehtinyt edes kunnollista taustatutkimusta tehdä kun löysin oman sormukseni. Siinä vaiheessa oli aivan sama oliko sormus mitä mallistoa ja kuinka "suositeltu", se vaan oli pakko saada :) Sormus sai vaan plussaa valkokullan ja timanttien laadusta. Täytyy pitää hyvänä että kestää mahdollisimman pitkään. Mutta tosiaan, kun se oikea osu kohdalle niin ei enää ollu paluuta kattelemaan muita sormuksia, sama homma kuin miehen kanssa ;) 

 

Ja unohdin kertoa sormuksen tiedot, Kultajousesta Torino Diamanti.

Torino Diamanti 0,25ct.png

Muokattu: , käyttäjä: ishe
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itselläni oli tietysti hina yksi kriteeri aj sormuksen ulkonäkö. Päädyin kihlassa Kuntajousen sormukseen. Pidin sen ulkonäöstä ja hinta oli sopiva. Vihkistä tiesin heti millaisen haluan; rivitimanttisormuksen joka kestää myös lapselleni, kun aika on ja joka sopii kihlaan. Tietysti myös hinta tässä pointtina. Vihkini on Kohinooria, jota kyllä itse pidän laadukkaana merkkinä. Tuossapa nuo kuvassa profiilissani.

Otat just sellasen kun haluat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...