vaukkari

Vauva.infon foorumi

37 posts in this topic

En tiedä onko tää vähä epätoivoinen yritys, mutta josko joku teidän ylläpidosta saisi kimmoon tai johonkuhun yhteyden. 

Vaukkarit on ollu nyt kohta viikon alhaalla. Samaan aikaan molempia sivuja päiviteltiin, naikkarit oli vaan hetken poissa, toisin kun tuo toinen puoli. Onko vaukkarit paketoitu nyt kokonaan vai meinaako se sieltä vielä meille aueta? :huh: 

Vaukkareiden paluuta odotan minäkin!

Samaa odotellut, aluksi 11.6. luki, että "mennee koko yö" päivityksessä, mutta menikin useampi yö ja nyt koko tieto päivityksestä on kadonnut. Joku mainosoite vauva.infon etusivun alaosassa on, mutta en tiedä, lukeeko Kimmo tai kukaan muukaan sitä eli kannattaako sinne laittaa postia... 

Samaa tulin ihmettelemään. :o

Mä laitoin siihen spostiin nyt viestiä ja toivon että jotain kautta saatas yhteys sinne. Vähän pelkään että onko päättäny vaan sulkea koko paikan :/ mikä ois kyllä tosi veemäinen teko noin niin kun ilman mitään varoitusta 

Minä myös kovasti kaipaan vauva.infon foorumia. 

Vaukkarien ylläpidolle ei tullut ennakkotietoa tästä eikä valitettavasti ainakaan minulla ole tietoa kestosta.

1 hour ago, Ouna said:

Minä myös kovasti kaipaan vauva.infon foorumia. 

Hei mut ooksä Ouna? Siis vaukkari-Ouna? :D

^ tod näk. Mä oon happpy. Salanimellä vaan liikenteessä :D pistetään tänne oma foorumi pystyyn! 

Edited by vaukkari

Noniin! Sain kimmoon yhteyden ja what a lovely man he is! 

Vaukkarit on tulossa takasin. Asiaan oli ilmestynyt monta mutkaa ja viesti oli pitkä, mutta usasta käsin asiaa ratkotaan. Nyt ollaan jo lähellä aukeamista mutta vkl tuli sotkemaan että ens viikolla tod näk me saadaan homma taas rullaamaan :) 

Ewy likes this

Hei moi Happpy! :D Täällähän on tuttujen kokoontumisajot :D 

Ja siis onhan täällä meillä naikkareissa varsin aktiivinen lapsipuoli :D 

Mutta hyvä että hommaan tuli selvyyttä! Ilmoitan Catherinelle joka on myös suruissaan vaukkarien katoamisesta :D

^Näkyyks se vaan tietyn verran kirjottaneille koska mulle se ei näy? 

Oiskohan 10 viestiä mitä vaaditaan että pääsee "alakertaan" pois tosta yläkerran hullusta häähumusta :D Eihän siellä kukaan true naikkari ole, täällä alakerrassa me läpistään vaikka häät juhlittu jo aikoja sitten :D

1 tunti sitten, kinuskimansikka said:

Hei mut ooksä Ouna? Siis vaukkari-Ouna? :D

No sama nainen! Ja sää oot kinuski, eiks ni? :D

(Mä oon tänne rekisteröitynyt joskus muinoin entisen suhteeni aikoina häistä haaveillessa. Ei oo nyt agendalla justiinsa, etin vaan konstia päästä vaukkareihin nyt heti!)

Ai tää viesti ei sit aiemmim lähtenykää.

Moi vaan Happpy salanimellä ja muut tutut. :)

Tänne kirjottelu ei vissiin kerrytä viestejä ku mun saldo on huikea 0 :lol: 

3 minutes ago, vaukkari said:

Tänne kirjottelu ei vissiin kerrytä viestejä ku mun saldo on huikea 0 :lol: 

Ilmeisesti ei. Jossain tais olla jonkinlaiset ohjeet tästä mutten kyllä muista missä :D

Eli tää sinkkumutsi viettää iltansa hakaten hääfoorumille viestejä kun saa muksunsa pään pysymään tyynyssä. :lol: not bad! 

kinuskimansikka likes this

Ooooo, kannatti tulla tänne stalkkailemaan! Mahtavaa, että Kimmoon on saatu vihdoin yhteys - me ylläpito on sitä tovi yritetty tuloksetta.

Harmi tosiaan ettei kellekään mitään infoa päivityksestä tullut ja että se on venähtänyt näin hiiiiiiirmu pitkäksi ajaksi, mutta hyvä että homma on hoidossa ja kohta taas vaukkaroidaan :D

-sera- (mulla on varmaan tunnuksetkin tänne, mutten jaksa nyt yrittää muistaa salasanaa.....)

Asiaa on rutkasti hidastanu se että hommaa hoidetaan usasta = ne tekee töitä yöllä ja kimmo voi vastata kysymyksiin päivällä. Tjsp. :lol: se viesti oli piiiiitkä ja 70% sellasta sanastoa että mä vaan hymyilin kauniisti ja leikin ymmärtäväni. ;)

Minäkin olen kovin kaivannut vaukkareita, toivottavasti se saadaan oikeasti pystyyn pian ^_^

No, pääasia että homma on hoidossa. Mäkin ehdin pelästyä että tuli joku bugi ja Kimmo ei tiedä siittä mittään eikä kukaan saa siihen yhteyttä....

Kiitos tästä aloituksesta ja selvittelystä! Mäkin oon ollut ihan hätää kärsimässä ja miettinyt kauhuskenaariot läpi siitä, että koko sivusto on lopetettu. Huh, kylläpä helpotti :D

Jee, täällähän on tuttuja! :D

Minäkin sain Kimmoon yhteyden ja mahdollisesti hyvällä tuurilla jopa ensi yönä saadaan foorumi kuulemma taas pelaamaan. Peukut pystyssä täällä. :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...