CEC

Seuraamieni ketjujen seuraaminen

2 posts in this topic

Kaveri sanoi että täällä saisi jotenkin kätevästi luotua syötteen, jossa näkyy uudet viestit niihin ketjuihin, joihin olen klikannut "follow". Pitäisi näkyä kun klikkaan sanomalehden kuvaa. Mulla sanomalehdestä tulee kuitenkin näkyville kaikki koko foorumille kirjoitetut uudet viestit. Voisiko joku ohjeistaa mua kädestä pitäen, mitä pitää tehdä jotta saisin sinne pelkät seuraamani ketjut?

Kun klikkaat sitä "sanomalehteä" (Lukematon sisältö), niin näkyville tulee pitkä lista lukemattomia viestejä. Siinä niiden yläpuolella pitäisi olla erilaisia asetuksia, kuten Näytä, Sisällön tyyppi, Lukematon, Osallistunut jne. Niitä säätämällä voit määritellä mitä siinä näkyy.  Seurattu-napin alta löytyy sinun kaipaamasi toiminto, eli siitä valitset Seuraamani aiheet. Ja monenlaisia muitakin rajauksia sieltä löytyy, kannattaa katsoa, mitkä on sinulle ne hyödyllisimmät. Muista tallentaa lopuksi, niin asetukset säilyy seuraavaankin kertaan. 

Kun olet kerran tehnyt tuollaisen suosikkilistan, tai vaikka useampiakin, jotka voi nimetä haluamallaan tavalla, niin löydät ne tulevaisuudessa sisältö-napin takaa tuolta ihan ylälaidasta. Sieltä löytyy kyllä ihan oletuksenakin tuo Seuraamani aiheet. 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...