1873 viestiä aiheessa

Onhan se kyllä ihana paikka.

Yritin googlettaa antiikinvihreää, mutta siitä oli hirveän monta variaatiota. Pakko kai käydä katsomassa paikan päällä sitten kun ovat ne vaihtaneet, että mitä sävyä se nyt sitten on. Oletteko jo muuten maksaneet varausmaksun? Me olemme vahvistaneet kyllä varauksemme, mutta laskua emme ole vieläkään saaneet...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onhan se kyllä ihana paikka.

Yritin googlettaa antiikinvihreää, mutta siitä oli hirveän monta variaatiota. Pakko kai käydä katsomassa paikan päällä sitten kun ovat ne vaihtaneet, että mitä sävyä se nyt sitten on. Oletteko jo muuten maksaneet varausmaksun? Me olemme vahvistaneet kyllä varauksemme, mutta laskua emme ole vieläkään saaneet...

Hips!

Mäkään en nyt mene luottamaan siihen, minkävärinen antiikinvihreä se on, minkä ne laittaa. Uskoisin, että meille tulee joka tapauksessa ne valkosen huput tuolien päälle. Haluan niin arvokkaan tilan yhtä arvokkaan näköiseksi. Estetiikka on mulle aika tärkeää, kaiken tulee miellyttää silmää :)

Kiinteistönhoitaja sanoi puhelimessa, että lasku tulee postin mukana syksyllä, mutta että varaus on jo pitävä. Kyselini sitten sitäkin, että voiko tulla vielä virheitä, että joku toinen saa päällekkäisen varauksen, mutta tämän naisen muistaakseni kuuden vuoden kiinteistönhoitoajalla ei ole tapahtunut kertaakaan. Yhden kerran pirtin lähihistoriassa on sattunut tällainen, vuonna 2001 ja sekin sen vuoksi, että kiinteistönhoitaja on joutunut sairaalaan ja siellä mennyt sitten lupaamaan paikan vahingossa myös toiselle juhlanjärjestäjälle. Mutta saamme olla varmasti huoletta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heissan! :)

Olepas hyvä vain. Itsekin kaipailin kuvia ennen kuin oltiin edes käyty katsomassa paikkaa, joten ajattelin sitten, että ehkä on muitakin kuvia kaipailevia. Ja kivahan noista kuvista on aina palauttaa mieleen paikkaa (koristeita ja pöytäjärjestyksiä yms. ajatellen).

Me mennään naimisiin 18.6.2011. Me ollaan aloitettu jo aika vauhdilla tuo suunnittelu. Oon sitä mieltä, että kun häät on vaan sen yhden päivän, niin nautin sitten tästä suunnitteluajasta oikein urakalla! :)

Me mietittiin myös tuota tuolihuppuasiaa, kun ne tuolit siellä Pirtillä ei ole mitenkään hyvässä kunnossa. Tänään juttelin kiinteistönhoitajan kanssa ja hän sanoi, että tuolien kankaat tullaan uusimaan tämän kesän aikana ja väriksi tulee antiikinvihreä. Pitänee käydä tsekkaamassa syksyllä tuolien kangas, mutta näin etukäteen luulen, että se väri ei sovi teemaamme (roosa/pinkki/limen- ja koivunvihreä sekä valkoinen). Huppuja on kuulemma tehneet ihmiset itse, mutta tässä yksi osoite, jossa minun tähän mennessä kapuamani sivustojen halvimmat huput:

http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/Markkinat,%20vuokralle%20tarjotaan/TUOLINP%C3%84%C3%84LLISET/28645221;jsessionid=957C7C82EAC943ECD890E534FD1437F9?rowId=5

Toivottavasti sulle oli tästä apua. Kirjoittelemisiin ja suunnitteluintoa helteen keskelle! :)

Heipsan!

Ja kiitos taasen näistä tiedoista :) Onpakiva kun täällä on useampi, jotka juhlii samassa paikassa, niin voi vaihtaa tässä kuulumisia asian tiimoilta :) Mulla ollut nyt hirvittävää kiirettä töissä, että en oo ehtinyt nyt oikein näitä hääasioita miettimään. Mutta meillä pitäisi varata nyt tässä piakkoin aika ja mennä itselläkin ihan kunnolla kiertämään ja katselemaan Pirttiä. Me tehtiin ensin alustava varaus puhelimessa ja sitten vähän ajan päästä se nainen otti meihin yhteyttä teksitiviestillä ja kysyi, että joko tiedämme, että otammeko paikan. No minä vastasin, että otamme ja nainen siihen vielä että asia selvä. Joten kaippa meillä on nyt ihan kunnon varaus paikkaan? On mulla viestitkin vielä tallessa.. Vai millaisen varauksen te olette tehneet?

Tuo huppu asia kyllä mietityttää edelleen, sillä kyllä ne tekevät minunkin mielestä paikasta heti juhlavamman. En saanut sitä laittamaasi linkkiä auki, niin osaisitko kertoa, että missä hintaluokassa noiden huppujen vuokrahinnat liikkuvat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heissan! :)

Olepas hyvä vain. Itsekin kaipailin kuvia ennen kuin oltiin edes käyty katsomassa paikkaa, joten ajattelin sitten, että ehkä on muitakin kuvia kaipailevia. Ja kivahan noista kuvista on aina palauttaa mieleen paikkaa (koristeita ja pöytäjärjestyksiä yms. ajatellen).

Me mennään naimisiin 18.6.2011. Me ollaan aloitettu jo aika vauhdilla tuo suunnittelu. Oon sitä mieltä, että kun häät on vaan sen yhden päivän, niin nautin sitten tästä suunnitteluajasta oikein urakalla! :)

Me mietittiin myös tuota tuolihuppuasiaa, kun ne tuolit siellä Pirtillä ei ole mitenkään hyvässä kunnossa. Tänään juttelin kiinteistönhoitajan kanssa ja hän sanoi, että tuolien kankaat tullaan uusimaan tämän kesän aikana ja väriksi tulee antiikinvihreä. Pitänee käydä tsekkaamassa syksyllä tuolien kangas, mutta näin etukäteen luulen, että se väri ei sovi teemaamme (roosa/pinkki/limen- ja koivunvihreä sekä valkoinen). Huppuja on kuulemma tehneet ihmiset itse, mutta tässä yksi osoite, jossa minun tähän mennessä kapuamani sivustojen halvimmat huput:

http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/Markkinat,%20vuokralle%20tarjotaan/TUOLINP%C3%84%C3%84LLISET/28645221;jsessionid=957C7C82EAC943ECD890E534FD1437F9?rowId=5

Toivottavasti sulle oli tästä apua. Kirjoittelemisiin ja suunnitteluintoa helteen keskelle! :)

Heipsan!

Ja kiitos taasen näistä tiedoista :) Onpakiva kun täällä on useampi, jotka juhlii samassa paikassa, niin voi vaihtaa tässä kuulumisia asian tiimoilta :) Mulla ollut nyt hirvittävää kiirettä töissä, että en oo ehtinyt nyt oikein näitä hääasioita miettimään. Mutta meillä pitäisi varata nyt tässä piakkoin aika ja mennä itselläkin ihan kunnolla kiertämään ja katselemaan Pirttiä. Me tehtiin ensin alustava varaus puhelimessa ja sitten vähän ajan päästä se nainen otti meihin yhteyttä teksitiviestillä ja kysyi, että joko tiedämme, että otammeko paikan. No minä vastasin, että otamme ja nainen siihen vielä että asia selvä. Joten kaippa meillä on nyt ihan kunnon varaus paikkaan? On mulla viestitkin vielä tallessa.. Vai millaisen varauksen te olette tehneet?

Tuo huppu asia kyllä mietityttää edelleen, sillä kyllä ne tekevät minunkin mielestä paikasta heti juhlavamman. En saanut sitä laittamaasi linkkiä auki, niin osaisitko kertoa, että missä hintaluokassa noiden huppujen vuokrahinnat liikkuvat?

Hei!

Tuo linkki ei tosiaan enää toimi, kun sitä ilmoitusta ei ole keltaisen pörssin sivuilla enää. Laitan sinulle tässä naishenkilän sähköpostiosoitteen, jolta huppuja voi kysellä ja varailla:

[email protected]

Huput on 2,5 e kappale (siis vuokralle) ja siihen lisätään sitten postituskulut. Oon itse nyt alkanut miettiä, että pitäisikö tehdä huput ja sitten vaikka myydä ne eteenpäin tai vuokrata... Saas nähdä, mihin päädytään. Onhan tässä onneksi vielä aikaa :)

Oulunsuun pirtti me ollaan varattu myös vain puhelimitse, ei siis olla mitään allekirjoitettu tai maksettu. Aikoi laittaa syksymmällä varausmaksun laskun (200 e, joka hyvitetään lopullisesta laskusta) ja loppusumma maksetaan sitten kuukausi ennen häitä. :) Eli ei hätää, teillekin paikka on varattuna! Ei muuta kuin suunnittelu- ja valmisteluintoa!

Muokattu: , käyttäjä: Julikesä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Me katselimme juhlapaikoiksi ravintoloita ja hotellejen tiloja. Kustannukset olisi nousseet kuitenkin todella suuriksi kun juomat ravintolahintaisia. Ei siinä vielä niin mitään mutta sen päälle kalliit menu hinnat, vuokrat ym ja joissain paikoissa olisi pitänyt vielä maksaa liinoista ja muusta niin tuntui jo aika oudolta.

Käytiin katsomassa myös Seurahuoneen suurinta salia mikä oli muuten aivan mahtava mutta 80 hengelle nippanappa jos haluaa tanssitilaa.

Päädyttiin kuitenkin aivan erilaiseen ratkaisuun eli Lyseon lukion juhlasaliin. Yllätyin todella positiivisesti ja mahdutaan sinne mukavasti ja tanssitilaa jää ja bändille oma lava :) Ja mikä parasta, omat juomat, oma pitopalvelu, super halpa. Juhlia saa vaikka aamu kuuten jos siltä tuntuu :) Olo on todella huojentunut nyt.

Sali on todella hieno eikä siitä tule yhtään koulu viboja. Hyvä piha alue ja iso aula missä voi tervehtiä vieraat jne ja heti aulan vierestä portaat ylös juhlasaliin eli itse koulussa ei tarvi seikkailla. Seinillä ei näkynyt mitään kuvistöitä tms joten kaikki vaikutti tosi siistiltä :)

Tämäpäs oli yllättävä juhlatila :-X Saako kysellä miten tilan hommasitte? Mitä maksaa ja kauanko on vuokra-aika?

Hommattiin ihan niin että mies soitti sinne koululle kansliaan joka ohjasi muistaakseni vahtimestarin puheille. Hän sitten esitteli meille tilan ja sanoikin että siellä pidetään itseasiassa aika paljon häitä. Mennään ja koristellaan edellisenä päivänä/iltana. Hääpäivänä siellä saa juhlia vaikka aamukuuteen, niin kauan kun jaksaa ja hinta on sama. Muistaakseni n 300. (Saattaa olla alle, tai päälle. Kumpikaan ei nyt muisteta sitä :D) Itse voi siivota tai sitten vahtimestari siivoaa (maksoi pikkasen lisää)

Miten ruokapuolen kanssa, saiko koulun keittiötä käyttää vai miten se asia hoitui? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tuolihupuista: Olemme tilanneet mittatilaustyönä valkoisia tuolihuppuja 200 kpl häihimme (sopivat erityisesti niihin muovisiin esim. oransseihin kuppituoleihin) ja samanverran fuksian värisiä "sashejä" eli tuoleihin sidottavia leveitä satiinisia koristenauhoja. Ajattelimme vuokrata näitä sitten eteenpäin eli jos on tarvetta niin ilmoitelkaa! Huput tulevat siis Ouluun. Omat häämme ovat 3.7.2010 eli sen jälkeen ovat vuokrattavissa.

Meille on tulossa myös paljon suuria valkoisia pöytäliinoja sekä kullan-, fuksian- ja punaisenvärisiä organza kaitaliinoja (pakko lisätä, että käytämme itse siis kullan ja fuksian värisiä)

Tulossa on myös kullanvärisiä kankaisia ruokaliinoja 40cmx40cm joita voi myös vuokrata. Viinilaseja olemme ostaneet myös 144 kpl ja shamppanjalaseja 144kpl. Näitä kaikkia voi siis vuokrata edullisesti 3.7.2010 jälkeen jos on tarvetta! Laittakaa vaikka yv:tä:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin ja joku kysyi siitä Martinniemen työväentalosta. Meille tulossa n.180 vierasta ja ollaan se varattu just suuren koon, edullisuuden ja vapaan pitopalvelun (meillä melkein omasta takaa, tarjoiluväkeä ollaan varattu 4 hklöä) takia.

Paikka maksaa 450 euroa pe-su eli 3vrk ja juhlia saa rajoituksetta. Salihan on liikuntasalikäytössä myös ja onhan se sen näköinenkin eihän siitä pääse yli eikä ympäri, mutta ei kuitenkaan ollenkaan niin selkeästi kuin monet muut, eikä näyttänyt loppupeleissä ollenkaan pahalta livenä. Seinät ovat kuitenkin tiileä pitkälti ja toisesta päädystä saa suuren lavan laskettua alas jos sitä tarvitsee bändille. Siellä on erillinen keittiö astioineen (tarjoiluastioita ei kyllä kovinkaan paljon ollut eikä viinilaseja, jotka siis hankimme itse). Pöytiä ja tuoleja on runsaasti ja avaimetkin lupasivat antaa jo torstai-iltana. Tosi mukava oli mies joka esitteli paikkoja, lupasi jopa koivuja paikan tontilta koristeeksi. Ja kyllä uskon, että kauniilla kattauksilla, pöytäliinoilla, kaitaliinoilla ja tuolihupuilla saa paikan varmasti kauniiseen juhlakuntoon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Onko kukaan muu varannut juhlapaikaksi Johteenpookia? Tai jo juhlinut siellä? Kiinnostaisi tietää miten olette laitelleet pöydät sinne? Itsellä on kovasti suunnitelmat käynnissä, mutta ulkopaikkakuntalaisena hankalaa kun en ole päässyt oikeen mittailemaan tiloja ja pöytiä.. Juhlat siis jo nyt elokuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jääkuningatar mikä pitopalvelu teille tulee? Meillä Bisketti varattuna :) Bisketistä sanoivat että jos kesällä katseltais tuota menua ym, -tylsääää, ei malttais odottaa :D

Heips,

meille on kans tulossa Bisketin pitopalvelu 2011 kesän häihin. Aivan huippu juttu! En oo kuullu muuta kuin hyviä kokemuksia ja kun se tarjousmaili tuli, niin olin aivan onnellinen siitä, miten siihen menuhintaan kuuluu KAIKKI tarpeellinen. Huomasitko itse jotain, mitä olisitte tarvinneet, mutta hintaan ei kuulunut? Mä en mitään sellaista keksinyt. Saadaan koehääkakkukin :)

Meille se Johanna mailaili myös, että tapaisimme ensi helmikuussa ja löysimme sitten lukkoon sopimuksen kirjallisesti. Kuitenkin päivä on meille nyt varattu. Ihanaa! Aika iso juttu on nyt hoidettu, kun kirkko on oikeaan aikaan varattu, pitopalvelu ja juhlapaikka löytyy :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julikesä: se oli kyllä todella kattava paketti kun kaikki servetit, astiat ym KAIKKI mitä ei itse edes ajatellut sisältyy hintaan. Ja meille ainakin sanottiin että saa myös itse tuoda omia juttuja jos haluaa ja hinta halpenee jos tuo esim itse tehdyt pikkuleivät tms joten itsellä ainakain mietintämyssyssä raksuttaa.. Hillametsä ainakin kutsuu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaapa erityisen hyvältä!

Itsekään en mitään puutteita huomannut, kun sen listan kävin läpi, jossa lukee hintojen sisällöt. Aivan huippua! :) Mukava kuulla, että on onnistunutta toimintaa heiltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Me saimme Bisketiltä pari sataa alennusta kun juhlapaikan vuokraan sisältyi pöytäliinat eikä kaksia tarvittu. Pöytäliinojen hinnalla saimme lähestulkoon maksettua iltapala vieraille. ^_^ Muutenkin olen tähän mennessä ollut erittäin tyytyväinen valintaamme, ja uskoisin kyllä että tyytyväisyys on edelleen tallella vielä juhlien jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole ollut häissä Allin matalassa, mutta voin kertoa, miksi se jäi meiltä ottamatta (olin siitä myös hyvin kiinnostunut netin perusteella, vaikka piha-alue ei kesähäitä ajatellen ihan parasta mahdollista olekaan...). Meille kerrottiin pe-su vuokrahinnaksi melkein 1300 euroa! :girl_impossible:

Lisäksi siivousasia oli mielestäni aika epämääräinen, koska sain tiedon, että siivous tulee AINA heidän puoleltaan, eli itse ei voi siivota paikkaa ja hinnasta ei voi etukäteen tietää lainkaan, paljonko tulee maksamaan.

Nämä seikat siis vaikuttivat meillä siihen, miksi emme Allin matalaan lähteneet. Ilmeisesti heillä myös yhteistyötä yhden tietyn pitopalvelun kanssa, joten jos haluaa vapaasti valita, mistä ruoat tulevat, saattaa myös sen suhteen tulla hankaluuksia.

Nämä ovat tietysti siis minun vaikutelmiani, voihan se olla, että jos rahasta ei ole pulaa niin paikka onkin ihan huippu valinta!

Minun fiilikseni Allin Matalasta laskivat kyllä kuin lehmän häntä tässä jokin aika sitten.. meillä piti olla kyseinen paikka varattuna tulevalle kesälle (varattiin jo yli vuosi sitten) ja kun otimme yhteyttä nyt pitemmän ajan päästä, saimme tietää ettei tila ollutkaan meille varattu, vaan joku toinen pari on ehtinyt väliin. Noh, siitä sitten vain uutta tilaa etsimään kun häihin on enää viisi kuukautta aikaa! Tästä on kuitenkin jo selvitty (kyseisestä tapauksesta on jo pari kuukautta aikaa), mutta oli kyllä sellainen järkytys että huhhuh. Itse siis olimme vuoden ajan siinä uskossa, että paikka on turvallisesti meille varattu. Joka tapauksessa, myös tuo pitopalvelu-asia oli omituinen. He tekevät yhteistyötä yhden tietyn pitopalvelun kanssa, ja jos halutaan välttämättä toinen pitopalvelu, täytyy Allin Matalaan maksaa ekstraa 100 euroa vuokran päälle. Omituista.. Noh, yritimmekin ottaa pari kertaa yhteyttä tuohon yhteistyö-pitopalveluun, mutta heiltä ei meille vastattu kertaakaan. Jouduimme siis jo varaamaan toisen pitopalvelun ja tyytyä siihen, että joudumme maksamaan Alliin ylimääräistä. No, loppujen lopuksihan tuo pitopalvelukin piti perua kun homma meni miten meni.

Tuota siivousasiaa en ollut tullut aikanaan edes ajatelleeksi, mutta hintaahan siitäkin olisi voinut tulla...Eli kenties oli vain hyvä, että kävi niinkuin kävi. Paikka, missä nyt loppujen lopuksi häät vietetään, on takuuvarmasti luotettava ja ihmiset ammattitaitoisia. Ja mitään yllätyslaskujakaan ei pitäisi tulla, kun etukäteen on annettu selkeät hinnastot. Allin Matala on kyllä ihan siisti paikka, mutta tuo touhu on jotenkin ihmeellisen epämääräistä - en voi valitettavasti suositella paikkaa..

Pakko kommentoida tähän, kun kuulostaa niin kummalta. Me varattiin viime syksynä Allin Matala, ja siivous kuuluu hintaan (tarkistin!) ja pitopalvelu on ihan vapaasti valittavissa. Luultavasti tiedän mitä tarkoitatte yhteistyö pitopalvelulla, mutta me otettiin kyllä ihan muu, se on tiedossa myös heillä eikä siitä todellakaan mitään pitänyt maksaa :o

Olihan se arvokas, mutta pidin hyvänä asiana sitä että paikka on sitten tosiaan käytettävissä jo perjantaina, ja kaikki tavarat voi jättää sinne sunnuntaihin asti. Ja ihan kiva ettei tarvitse itse siivota :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Vieras_Wikkelä_* !

Kiva kuulla Allin matalasta jotain positiivista :girl_smile: , kun se on kuitenkin itsellä ykkösvaihtoehtona noista hääpaikoista. Jos vaan mahdollista niin laita ihmeessä lisää kokemuksia!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mietimme myös allin matalaa juhlapaikaksi. Siivous kuului hintaan ja meille sanottiin että pitopalvelun saa ottaa mistä vaan. Tottakai jos oisi halunnut niin he olisivat suositelleet omaa yhteistyökumppaniaan mutta ei kyllä mitään maksua tarvi maksaa jos toisen ottaa. Paikka oli meidän mielestä aivan ihana ja tunnelmmallinen :-X Ainut syy miksi emme tätä paikkaa ottaneet oli koko, meidän vieraat ei mahtuis sinne. Jos ois vieraslista vähän lyhyempi tai paikka isompi niin olis kyllä meidän juhlat vietetty siellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Densku, kiitos paljon tuosta Martinniemen työväentalo-infosta, kuulostaa ihan lupaavalle. Ois kiva jos sitte kertoilet häidenkin jälkeen, että oliko mitään ongelmia, yllätyksiä tms :)

Ja olisin kiinnostunut niitä tuolihuppuja vuokraamaan, sillä luultavasti edessä on juhlapaikka "ihanilla" kuppituoleilla, ja se olisi niin pelastus jos ne saisi peittoon ilman hirveetä vaivaa tai suurta investointia. Häät kylläkin vasta 2012 helmikuussa, mutta ehkä vuokraat niitä yhä silloin ;) Samaten ne kaikki kultaiset kaitaliinat ja servetit kiinnostaa. Mutta kun oot onnellisesti päässyt naimisiin niin kyselen lisää vuokrailusta tai (jos siis myyt) ostamisesta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt ois sit varauksessa kaksi paikkaa, hmm.. Ensin oltiin kovasti järjestämässä juhlia johteenhovissa, mutta nyt kun kävin sitä katsomassa niin ei paikka niin kovasti miellyttänytkään ja hintakin on melko korkea. Tein myös varauksen Walhallasta, menen sitä ensi viikolla katsomaan. Onko jollain kokemuksia kyseisestä paikasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Piti minunkin nyt tänne rekisteröidä kun olen lukenut teidän kaikkien juttuja niin paljon!

Meillä on häät v. 2012 mutta on jo kirkko ja valokuvaaja varattu ja mennään huomenna katsomaan vielä yhtä paikkaa.. Hankala päättää.. Vaihtoehtona on siis Oulunsuu Pirtti ja Kellon nuorisoseura... Pitäisi alkaa tekemään päätös!

Pitää olla hyvissä ajoin liikenteessä,että saapi semmoista mistä tykkää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mila Joo kyllä varmasti ovat vielä silloinkin vuokrattavissa:) Palataan asiaan lähempänä:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole ollut häissä Allin matalassa, mutta voin kertoa, miksi se jäi meiltä ottamatta (olin siitä myös hyvin kiinnostunut netin perusteella, vaikka piha-alue ei kesähäitä ajatellen ihan parasta mahdollista olekaan...). Meille kerrottiin pe-su vuokrahinnaksi melkein 1300 euroa! :girl_impossible:

Lisäksi siivousasia oli mielestäni aika epämääräinen, koska sain tiedon, että siivous tulee AINA heidän puoleltaan, eli itse ei voi siivota paikkaa ja hinnasta ei voi etukäteen tietää lainkaan, paljonko tulee maksamaan.

Nämä seikat siis vaikuttivat meillä siihen, miksi emme Allin matalaan lähteneet. Ilmeisesti heillä myös yhteistyötä yhden tietyn pitopalvelun kanssa, joten jos haluaa vapaasti valita, mistä ruoat tulevat, saattaa myös sen suhteen tulla hankaluuksia.

Nämä ovat tietysti siis minun vaikutelmiani, voihan se olla, että jos rahasta ei ole pulaa niin paikka onkin ihan huippu valinta!

Minun fiilikseni Allin Matalasta laskivat kyllä kuin lehmän häntä tässä jokin aika sitten.. meillä piti olla kyseinen paikka varattuna tulevalle kesälle (varattiin jo yli vuosi sitten) ja kun otimme yhteyttä nyt pitemmän ajan päästä, saimme tietää ettei tila ollutkaan meille varattu, vaan joku toinen pari on ehtinyt väliin. Noh, siitä sitten vain uutta tilaa etsimään kun häihin on enää viisi kuukautta aikaa! Tästä on kuitenkin jo selvitty (kyseisestä tapauksesta on jo pari kuukautta aikaa), mutta oli kyllä sellainen järkytys että huhhuh. Itse siis olimme vuoden ajan siinä uskossa, että paikka on turvallisesti meille varattu. Joka tapauksessa, myös tuo pitopalvelu-asia oli omituinen. He tekevät yhteistyötä yhden tietyn pitopalvelun kanssa, ja jos halutaan välttämättä toinen pitopalvelu, täytyy Allin Matalaan maksaa ekstraa 100 euroa vuokran päälle. Omituista.. Noh, yritimmekin ottaa pari kertaa yhteyttä tuohon yhteistyö-pitopalveluun, mutta heiltä ei meille vastattu kertaakaan. Jouduimme siis jo varaamaan toisen pitopalvelun ja tyytyä siihen, että joudumme maksamaan Alliin ylimääräistä. No, loppujen lopuksihan tuo pitopalvelukin piti perua kun homma meni miten meni.

Tuota siivousasiaa en ollut tullut aikanaan edes ajatelleeksi, mutta hintaahan siitäkin olisi voinut tulla...Eli kenties oli vain hyvä, että kävi niinkuin kävi. Paikka, missä nyt loppujen lopuksi häät vietetään, on takuuvarmasti luotettava ja ihmiset ammattitaitoisia. Ja mitään yllätyslaskujakaan ei pitäisi tulla, kun etukäteen on annettu selkeät hinnastot. Allin Matala on kyllä ihan siisti paikka, mutta tuo touhu on jotenkin ihmeellisen epämääräistä - en voi valitettavasti suositella paikkaa..

Pakko kommentoida tähän, kun kuulostaa niin kummalta. Me varattiin viime syksynä Allin Matala, ja siivous kuuluu hintaan (tarkistin!) ja pitopalvelu on ihan vapaasti valittavissa. Luultavasti tiedän mitä tarkoitatte yhteistyö pitopalvelulla, mutta me otettiin kyllä ihan muu, se on tiedossa myös heillä eikä siitä todellakaan mitään pitänyt maksaa :o

Olihan se arvokas, mutta pidin hyvänä asiana sitä että paikka on sitten tosiaan käytettävissä jo perjantaina, ja kaikki tavarat voi jättää sinne sunnuntaihin asti. Ja ihan kiva ettei tarvitse itse siivota :)

Hienoa, ettei mene ylimääräistä maksua pitopalvelusta, mutta meillä näin kyllä olisi ollut.. taitaapa olla asia ihan kirjallisenakin jossain sähköpostissa vielä tallella.. kyllä siihen joku syykin oli, liittyi jotenkin siihen, että on hankalampaa tehdä yhteistyötä oudon pitopalvelun kanssa. Vapaasti sen toki olisi saanut valita, mutta se extra 100 euroa olisi mennyt. :( Hyvä, että joillakin onnistuu yhteistyö kyseiseen paikkaan, meillähän se tosiaan tyssäsi siihen, että he eivät muka saaneet kirjallista varausvahvistustamme ja olivat varanneet paikan sitten jo toisille. P**ka mäihä. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Wyleyia, ootko löytäny tuosta Kellon ns talosta mitään kuvia mistään? Entä minkä kokoinen ja minkälainen ks. tila on? Jos oot menossa kattomaan tiloja, niin jaathan tietojasi, olisi kiva kuulla lisää :) Onko teillä muuten varattuna Haukiputaan kirkko vai joku ihan muu(ajattelin vaan kun Kellosta tilaa meet kattoo..) ?

Kiva kuulla, että 2012 naimisiin menevät jo suunnittelee häitään, ku ihmiset meinaa yleensä toppuutella, kun on kuulemma liian aikaista mitään suunnitelmia tehdä, koska häät on vasta parin vuoden päästä.. Aikanen lintu madon nappaa eiks jeh? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin nytten kirkko ja juhlapaikka varattuna.. Tai no juhlapaikka vasta alustavasti mutta ensi viikolla menemme katsomaan paikkaa ja sittenhän sitä tietää enemmän.. Kirkkoa varatessa kysyin onko muita samalle päivälle varauksia niin ei ainakaan vielä.. Mutta ehtiihän sitä muutkin.. Oli kiva kun sain kirkon juuri siihen kellon aikaan varattua mitä olimme suunnitelleetkin.. :) Nyt vain sitten kaikkea suunnittelemaan ja toivomaan että vuosi menisi joutuin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on varattu Oulun tuomiokirkko.. Minun mielestä kaunein kirkko :grin:

Otin jonkin verran kuvia Kellon ns mutta kamera hajosi kesken kaiken! Typerä mies hajotti sen vahingossa. :skilletgirl:

Kellon ns sali on hieno, mahtuu ainakin 180 ihmistä helposti, kuulemma 200 mahtuu. Meillä tulee 160 vierasta joten jää hieman tilaakin saliin. Salissa on tosi rumat verhot mutta onneksi ne saa otettua pois. Salissa oli näyttämö joka oli hyvän kokoinen ja parvi toisella puolella salia. Ei käyty kurkkaamassa parvea koska se ei kiinnostanut, blokataan sinne pääsy ehdottomasti lasten takia. Äänentoistolaitteet kuuluu vuokraan, yksi mikrofoni oli.

Eteinen oli iso jossa oli naulakko sivummalla ja pieni lasikoppi siinä oven vieressä. Koristelua vaatii jos aikoo tehdä nätiksi eteisen.

Vessat olivat ihan siistit mutta rumat!(nätit pyyhkeet tekävät ihmeitä häissä...)

Keittiö oli hyvä, isot kylmätilat, laitoskeittiö hella ja iso astianpesukone (laitetaan astiat ritilään ja nostetaan koneeseen, pesee 2min) Astiat olivat valkoiset ja siistit, kuuluvat hintaan. Pitää itse hankkia samppanja- ja viinilasit koska heillä ei ole niitä.

Ruokailutilaan mahtuu todella hyvin buffetti pöytä, oli aika iso huone. Siinä vieressä oli pieni huone josta saa hyvän lastenhuoneen.

Piha oli asfaltoitu!! Mutta tosi hyvin parkkipaikkaa oli. Pihalla oli nurmikkoa ja puitakin. Pihalla oli tosi pitkäksi kasvanut nurmikkoa ja he lupasitvat meille niittää palstan,että saadaan pomppulinna nurmikolle ja lapsille jotain pelejä.

Ulkoapäin nuorisoseuran maalipinta oli kulunut.

Mutta koresteluilla ja mielikuvituksella siitä saa hienon. Miinusta oli myös se,että Kellon tie menee vieressä mutta se on aika rauhallinen, joten autoja siinä ei liiku usein.

650 e maksaa vuokraus, perj. pääsee koristelemaan ja su 12.00 mennessä pitää hakea koristeet pois, ei tarvi siivota koska heiltä tulee siivous! upeeta! :grin:

Vuokraan kuuluu: astiat, pöytäliinat (olivat valk. ja siistit..), äänentoistolaitteet, siivous.

Oulun keskustasta matkaa noin 17km ja motaria pitkin pääsee nopeasti.

Kannattaa olla ajoissa liikenteessä koska vuotta aikaisemmin kaikki paikat on jo aika varmasti täynnä, nyt on vielä vaihtoehtoja hyvin ja saa mitä haluaa! Ihanaa suunnitella! :girl_wink:

Muokattu: , käyttäjä: wyleyia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos wyleia vastauksesta. Alkoi kiinnostamaan enemmänkin tuo Kellon ns :) Se ei oo liian kaukanakaan ja tarpeeksi iso. Muistatko millaset tuolit ja pöydät siellä oli? Pitäis vissiin itsekin alkaa kierteleen noita paikkoja ettei myöhästy, onneks häät talvella niin ei ole sesonkiaika..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

wyleyia, sen verran tulin kommentoimaan että Kellon-Kiviniemen tiellä on paljon liikennettä... Asun itse noilla nurkilla, niin jonkin verran on asiasta kokemusta. :)

Ei nyt mitään ruuhkia tietenkään, mutta jos omiin suunnitelmiin asialla on vaikutusta, niin voi olla hyvä varautua siihen että viikonloppuisin ja varsinkin iltapäivällä/alkuillasta tiellä voi kulkea paljonkin autoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.