1873 viestiä aiheessa

Kiitos tiedoista! Aika hassu tuo numero, kun niiden kotisivuilla talonmiehen numeroksi annetaan tuo faksi numero. Mut sain hänet kiinni ja v.2005 oli täynnä!   :o Mutta ei se liene yllätys. Vuoden päähän oli vielä joitain vapaita viikonloppuja.

Muillekin kiinnostuneille tiedoksi, että vuokra on tällä hetkellä 350e/la-su. 100e ekstraa, jos haluaa mennä jo pe. Perusastiat 1,5e/hlö. Pöytäliinoja ei oo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Fleur,

Salin vuokra sisältyy ruuan hintoihin, joten ei eriilistä maksua. Nyt häthätää en ihan muista, että minkä hintasia ne sapuskat oli, mutta tais halvin olla jotaki 25€/hlö. Saa suunnitella menun myös itse, sen mukaan hinta.

Itse Kuvernöörin saliin mahtuu suurin osa, sitten siinä on mukana kaksi pienempää salia, joihin mahtuu sitten loput, perimmäisestä salista ei sitten taida vieraat nähdä ohjelmaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uutena mutta vanhana paikkana mainittakoon KRUUNUMAKASIINI. Siellä on tapahtunut omistajavaihdos, ja paikka on täydellisessä remontissa 1.4 asti. Siellä on oikein miellyttävän oloinen, innokas ja idearikas organisaattori, joka tekee niin paljon kuin asiakas haluaa ja on valmis maksamaan. Paikkaa ei varmaan vielä ole hirveästi vuokrattu, ja luulisin, että kesäksikin vielä saa... ::). Paikka toimii ravintoja periaatteella eli sieltä ruuat ja juomat. Eli ei onnistu meille  :(

Uudet nettisivut, jotka vielä päivityksen alla

http://www.kruunumakasiini.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukan sen kruunumakasiinin nykyään oikeen omistaa kun ei kunnolla selkiintynyt tuolta weppisivulta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heather06:

Enpä tullut kysyneeksi omistajaa, kun sinne soittelin. Olettasin, että yksityistahoja taustalla  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Martinhovi mainittiin jossain alkusivuilla, mutta siitä ei sitten sen kummemmin ole kerrottu.  Onko kellään kokemuksia paikasta? Kaikki tieto tervetullutta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kattelin tota Merilän kartanoo Utajärvellä http://www.utajarvi.com/merilankartano/sivu/fi/

Ei näyttäny olevan älyttömät hinnat (ei tilavuokraa erikseen, häämenut alk. 14 euroo keitto, 25 euroo sit vahvempaa ruokaa ja siihen kuuluu siis alv., liinat, kukat, tilat...) ja sopii 130 ihmistä syömään+lisäksi kesäaikaan lato käytössä juhlaohjelmaa + tanssia varten!

Paikka on joen rannas ja aika edullista majoitusta muualta tuleville. Saunojakin löytyy jos haluais illalla jatkaa juhlaa saunan merkeissä.

Onko kellään kokemuksia tästä?

Tuntuu, että hinnoissa mennään selkeesti alaspäin kun ollaan 50 kilsan päässä Oulusta.

Muhoksesta varsinkaan ei ois pitkä, että olikos siellä hieno kirkko tai jossain lähekkä?

Hmmm... *lähtee tarkastelemaan*

Sitten tämmönen linkki:

http://www.kiiminkijoki.fi/sivu/fi/matkail...velut/majoitus/

Nuo on Kiiminkijoen matakilun sivut ja siellä on listaa majoitus & ruokailu -yrittäjistä.

Monta mielenkiintoista löytyi, mutta tämmöiselle 120-130 hengen joukolle kiinnostava ois Rekihovi.

Onko kellään siitä kokemuksia?

Hintatietoja Rekihovista ei ollu, että niitäkin otetaan vastaan... Tai sitten täytyy ite ahkerana soitella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon oon ollu Merilän kartanossa firman koulutuspäivillä, häissä en kyllä oo ollut, mutta todella hyvää ruokaa ja hyvä palvelu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Heather!

Haluisitko vielä kommentoida millanen fiilis siellä oli, oliko tilat hyvässä kunnossa, miltä pihapiiri näytti...

Ihan kaikkee mitä tulee mieleen, oisin tosi kiitollinen!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Greta;

Mä olin talvella siellä, joten pihapiiristä ei voi oikeen sanoo. Mutta paikka oli siisti, joskin kartanossa myös pieniä huoneita, joten kaikki ei varmasti mahdu samaan tilaan (tai kuin isoja häitä teille onkaan tulossa) mutta mielestäni "pirtti" ei ollut mikään valtava. Siellä oli myös mahdollisuus yöpymiseen, siihen pihapiiriin oli rakennettu oikein uudenaikaiset majoitus tilat. Olimme myös yötä siellä ja siistiähän siellä oli. Kuten sanoinmyös palvelu oikein hyvää, sellaista lämpöistä ja kotoista. Viimekesänä siellä on ollut kuulemma paljonkin häitä, juttelin tämän emännän kans seurahuoneen häämessuilla, jotn häistä löytyy kokemusta heiltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin tänään Terva-Toppilan kartanon  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päästiinpä vihdoin piipahtamaan Martinhovissa. Reitti kulki ränsistyneen tehdas/ saha-alueen läpi ja mies oli heti kauhuissaan. Ei sinne kuulemma viitsisi vieraita viedä. Olihan se vähän kehnon näköistä loskaisessa kevätsäässä, en sitten tiedä miltä näyttää kesällä vihreiden lehtipuiden katveessa. Jokatapauksessa se paikka viivattiin yli meidän ehdokaslistalta. Viikonloppuna messuilla lisää ideoita tiedossa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos joku harkitsee Terva-Toppilaa juhlapaikaksi, niin voi varata jo ennakkoon ensi vuodelle. Tänä vuonna jo paljon varauksia, ennen joulua täynnä ja kesälle  -06 on jo varauksia kuulemma! Mukavaa palvelua sain heiltä  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Heather!

Juu voi olla et tuo paikka jää pieneks..

Tällä hetkellä kattellaan Raatin taloa keskustan liepeillä (NMKY) että siitäkin ottasin mielelläni kaikilta kommetteja ja kokemuksia vastaan. Tuo ois aika iso sästö jos vois itte viedä ruuat... meinaan ainakin meidän väkimäärällä... vähintään 120 kutsutaan, mutta voidaan kutsua enemmänkin jos löydetään hyvä paikka mihin voi viedä ite ruuat. Eikä silti todellakaan ketään puolituttuja kutsuta, mulla on iso suku ja kaikki on tosi läheisiä, lisäksi ollaan asuttu monessa paikkaa ja ystäviä on ympäri suomen (ulkomaillaki) ja tämmösinä extra sosiaalisina ihmisinä sitä vaan tutustuu niin moniin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Greta_G,

Me varattiin just muutama viikko sitten tuo Raatin nuorisotalo. Alunperin tarkoituksena oli etsiä paikkaa kesälle 2006, mutta tuonne Raattiin saatiinkin "peruutusaika" jo tulevalle kesälle.

Olin siellä itse kaverini häissä viime toukokuussa ja mielestäni tila oli häätilaisuuksiin hyvä. Heillä oli kyllä häissä n.100 henkeä ja sali oli sellaiselle väkimäärälle just sopiva. Paljoa enempää en sinne kyllä ahtaisi. Heillä oli pöydät 8 hengen neliöpöytiä (2 hlöä joka sivulla). Meillä on aikomuksena laittaa pöydät viistoon molemmille puolille salia. Vierita kutsutaan sitten 100-130 riippuen pöytämäärästä.

Kaverini kertoi silloin, että tuoleista siellä on uupeloa ja että heillä ne meni tarkalleen kaikki. Ikävä huomata edellisenä iltana, että puuttuu kymmeniä tuoleja, joten suosittelen varmistamaan tuolien ja pöytien määrän ennen kutsujen lähettämistä!

Positiivinen puoli Raatissa on iso katettu parveke/terassi. Ei siis tupakoitsijoita haittaa, vaikka sataisi vettäkin.

Ruuat ja juomat saa tosiaan viedä itse ja keittiössä on ihan hyvät tilat lämmittää(!!!) ruokaa. Alusta lähtien ruokaa ei siellä kannata tehdä.

Astiat ovat kuulemma osaksi sekasikiöisiä.

Ollaan ens viikolla menossa käymään siellä, joten jos sinua, tai muitakin, kiinnostaa Raatti enemmän, voin kirjoitella lisää ensi viikolla, kunhan olemme käyneet siellä.

Niin, ja vuokrahan on nykyään 650€/pe klo 16 - su klo 22. Lisäksi AV-laitteet 50€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti infosta neito-79!  ;D

Ja laita ihmeessä lisää kokemuksia katselukiekan jälkeen!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Terva-Toppilan kokemuksia huhuilen minä. Voiko sinne vinttiin ja kartanoon buukata kahdet häät samalle päivälle, eikai? Eikös Maikkulan kartanossa ole näin? Saa korjata väärät käsitykset heti alkuunsa, joka paremmin tietää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä terve-toppilassa voi olla ja on ollutkin kahdet häät yhtäaikaa, toiset kartanossa ja toiset jazzvintillä.Jos ei halua että myös toisessa rakennuksessa juhlitaan, täytyy se varata myös itselle. Tosin nin vain kesällä ja syksyllä. Vittihän ei ole talvikäytössä. Kesällä on loistavaa, jos ruoka on kartanon puolella ja kakkukahvit ja tanssit vintillä, se on yks yhtenäinen tila sillon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kukaan viettänyt häitä Hilikussa? Ollaan jo alustavasti varattu Merikoskisali....mutta Hilikusta tuli vastaava tarjous ja sinne mahtuisi enemmän juhlijoita!

Kertokaa kaikki, ruusut ja etenkin RISUT!! Miten palvelu pelasi jne...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä en ole ollut Hilikussa viettämässä, mutta muita illallistyyppisiä juhlia kuitenkin. Ruoka on aina ollut hyvää, eikä palvelussa ole ollut valittamista.

Kävin itse katsastamassa Hilikun eräänä perjantai-iltana, kun se oli vartavasten laitettu hääjuhlaa varten ja ison vaikutuksen teki! Tilahan on korkea ja tyylikäs, isot ikkunat. Kynttilöillä saa ihan omanlaisensa tunnelman. Pöydät oli katettu kauniisti 90 hengelle, jossa hääparille oma puoliympyrän mallinen pöytä, tilaa jäi hyvin tanssille ja bändille sekä lapsille oli oma "kabinetti" erikseen, jossa mm. videot ja telkkari.  Juttelin heidän "organisaattorinsa" kanssa, Tuula Anttila nimeltään, ja hänkin vaikutti oikein mukavalta ja osaavalta ihmiseltä. Ois ollut tilana yksi parhaimmista meidän häihin (80 hengen häät tulossa), mutta haluamme tarjota vieraille myös holilliset juomat mm. boolia, joten olis tullut liian kalliiksi  :-/. Tarjousten perusteella voin sanoa, että edullisin vaihtoehto olis ollut ainakin meille noiden ravintolaperiaatteella toimivien paikkojen vertailussa.

Höpöpupu on juhlinut siellä helmikuussa  :-X, joten hänen pitäisi ainakin tietää, mikäli häämatkaltaan on jo kotiutunut... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista Golfer! Höpöpupu ja muut, kommenteja otetaan ilolla lisää vastaan!  :)

Joo, kalliiksihan se tulee, jos aikoo booliakin tarjota. Olemme itse päättäneet, että tarjoamme ruoan kanssa 2 alkoholiann./vieras, loput juomiset saavat kustantaa itse.... ??? Valitettavasti meillä ei ole rahaa enempään. :(

Onkohan tuolla Hilikussa mahdollista soittaa musiikkia cd- levyltä? Kun meillä on tulossa enemmänkin sellaset kaverihäät(pienehköt, n.60 henkeä), joissa vanhempaa sukupolvea ei ole kuin kourallinen, joten humppailijoita ei ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllähän musiikkia voi myös levyltä soittaa. DJ vaan kehiin! Ei pitäs olla mitään ongelmaa. Tosin voi olla, että oman soittimen joutuu tuomaan, kannattaa varmistaa. Teidän vierasmäärä mahdollistaa kyllä monenlaisia pöytäjärjestyksiä ja tilaa tanssille jää hyvin!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hilikusta löytyy poppivehkeet talon puoletsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.