Liza

Helsinki

525 viestiä aiheessa

Miltä kuulostaisi Berghyddan Arabianrannassa? Hieno vanha talo meren läheisyydessä, vieraita mahtuu n. 100. Kiva puutarha, jossa voi oleilla. Pitopalvelu paikan puolesta, juomat voi viedä itse. Bändille löytyy oma lava ja tanssahtelemaan mahtuu. Viime viikon Satuhäät oli kuvattu siellä jos satuit näkemään. Itse olen ollut vieraana Berghyddanissa järjestetyissä häissä kerran.

Oliko siis viime viikon Satuhäät kuvattu tuolla? Olen nimittäin yrittänyt etsiä sitä paikkaa, kun vaikutti olevan isohkot häät. Mahtuuko sinne tosiaan vain tuo 100 henkeä fiksusti, kun ainakin sivuilla mainitaan, että mahtuisi jopa 160?

Ottaisin myös mielelläni vinkkejä siitä, mistä Helsingin seudulla löytyisi jokseenkin romanttinen (ts. ei aivan pelkistetty) tila, jonka ympärillä olisi luontoa/puistoa ja jonne mahtuisi 150-160 henkeä niin, että tilaa jäisi tanssillekin. Helsingin seudulla tarkoitan akselia Helsinki/Espoo/Kirkkonummi/Vantaa/Sipoo. Häät on tulossa kesälle 2010.

Jos joku osaisi vinkata, olisin kiitollinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miltä kuulostaisi Berghyddan Arabianrannassa? Hieno vanha talo meren läheisyydessä, vieraita mahtuu n. 100. Kiva puutarha, jossa voi oleilla. Pitopalvelu paikan puolesta, juomat voi viedä itse. Bändille löytyy oma lava ja tanssahtelemaan mahtuu. Viime viikon Satuhäät oli kuvattu siellä jos satuit näkemään. Itse olen ollut vieraana Berghyddanissa järjestetyissä häissä kerran.

Oliko siis viime viikon Satuhäät kuvattu tuolla? Olen nimittäin yrittänyt etsiä sitä paikkaa, kun vaikutti olevan isohkot häät. Mahtuuko sinne tosiaan vain tuo 100 henkeä fiksusti, kun ainakin sivuilla mainitaan, että mahtuisi jopa 160?

Joo, edelliset Satuhäät (hääpari itä-Hki Henna& rikas Kimi) oli tosiaan ihan selkeästi kuvattu Berghyddanissa. Varmaan mahtuu 160 jos sivuilla niin sanotaan, itse olin vähän pienemmissä häissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakkaat ystävät!

Tarkoituksenamme olisi viettää häitä Uudella maalla (esim. Tuusula, Vantaa, Helsinki, Espoo) toukokuussa 2010. Toisena vaihtoehtonamme on viettää häitä Kuopiossa mutta sielläkin olen törmännyt juhlapaikkaongelmaan. Olen tutkaillut useita paikkoja Teidän hyvien vinkkien perusteella mutta nyt alkaa iskeä pieni epätoivo girl_impossible.gif Tuntuu, että sitä "oikeaa" juhlapaikkaa ei millään löydy, joka täyttäisi seuraavat haaveeni.

1)Paikalle mahtuisi noin 100 vierasta

2)Saisi tuoda omat juomat ja voisi itse hankkia pitopalvelun

3)Edes osa juhlavieraista (nuoriso) voisi jäädä yöksi

4)Plussana olisi tietenkin, että on järven lähistöllä ja olisi sauna

5)Tietysti mahdollisimman edukas

Olen tähän mennessä löytänyt yhden erinomaisen paikan eli Ystävyyden majan (Kuoipossa) joka nämä kriteerit täyttävät mutta en millään haluaisi viettää häitäni siellä, kun veljeni vietti juuri siellä hääjuhlia. Olisin todella kiitollinen jos pelastatte minut pulasta.Lisäksi Hvittorpin linna täyttäisi haaveeni tuon yöpymisen osalta sekä kaikinpuolin ihana. En oikein uskalla sinne kuitenkaan juhlia järjestää. Lähinnä syynä on se, että viestejänne luettuani olen ymmärtänyt, että siellä ei oikein saisi omia alkoholeja juoda eikä musiikkia juuri soittaa (ainut se häävalssi). Hääväki on kuitenkin tanssivaa sorttia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuntuu, että sitä "oikeaa" juhlapaikkaa ei millään löydy, joka täyttäisi seuraavat haaveeni.

1)Paikalle mahtuisi noin 100 vierasta

2)Saisi tuoda omat juomat ja voisi itse hankkia pitopalvelun

3)Edes osa juhlavieraista (nuoriso) voisi jäädä yöksi

4)Plussana olisi tietenkin, että on järven lähistöllä ja olisi sauna

5)Tietysti mahdollisimman edukas

Moi!

Tässäpä hyvä paikka, jonka olettaisin yllämainitut kriteerit täyttävän. Itse järjestimme juhlat pari viikkoa sitten Vuosaaren golfkentän vieressä, meren rannalla sijaitsevassa Villa Ivan Falinissa. Todella helmi paikka! Veimme itse juomat, mutta ruoat tulivat talon puolesta. En kadu päätöstä alkuunkaan, vaan monet ovat kehuneet saaneensa "parhaat hääruoat ikinä!!". Tilukset voi vuokrata kokonaisuudessaan, jolloin saa käyttöönsä villan, venetalaksen (,jossa meidät vihittiin), metsästysmajan ja saunan. Tilat voi myös vuokrata erikseen.

Paikka on aivan meren rannalla, vanha tunnelmallinen puuhuvila. Yläkerrassa hyvät wc-tilat yms. Keittiö ei ole mikään iso teollisuuskeittiö, mutta koneet ja kylmiöt tilavat. Kaikki sujui kuten olimme suunniteleet, paremminkin. Kauniit hääkuvat sai laiturilta ja pihalta. Tilasimme Helsingin keskustaan yhteiskuljetuksen yöllä kaikille halukkaille. Tilan puolesta (siis lisämaksusta) on myös mahdollisuus saada venekuljetukset paikalle ja pois. Tilalla on oma venelaituri myös isommille paateille. Meillä oli bändi ja kunnolla tanssitilaa. Vuokrasimme vastapäiseltä golfklubilta golfauton hääautoksi muutamalla kympillä. Koko paketti oli aivan mahtava!

Ks. http://www.bmk.tarjoaa.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Mun mielestä Espoon Nuuksiossa on joku paikka, olisiko nimi ollut omaperäisesti Nuuksion ulkoilumaja. Me harkittiin sitä häidemme pitopaikaksi, mutta oli sitten liian pieni. Sinne mahtuu muistaakseni 125 henkeä, yöksi voi jäädä. Ruoat tulee paikan puolesta, mutta alkoholit tuodaan itse ja yöksi voi jäädä (olisko ollut majoitustilat 25 hengelle). Järvi lähettyvillä, muttei ihan vieressä. Anyway, ei siis kokemusta minulla juhlien pidosta siellä.

Toinen paikka - jossa itse aiomme häitämme viettää - on Poliisien maja Lauttasaaressa. Tilaa 180 hengelle, pitopalvelu ja juomat tuodaan itse. Paikka on meren rannalla. Ainoa miinuspuoli on se, että vieraiden pitää olla ulkona sieltä jo kello 24.

Toivottavasti musta nyt oli jotain hyötyä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlapaikka Helsingistä 200 hengelle + omat juomat?

Häät suunnitelmissa elokuulle 2010/2011 ja hakusessa nätti tila, jota ei tarvitsisi koristella mutta omat juomat saisi viedä. Onko tämmöisiä olemassakaan? Tanssimaan pitäisi myös mahtua ja mielellään julkisilla päästä paikalle ja pois. Pitoja jatkaisimme mielellämme ainakin kahteen saakka.

Kenelläkään kokemuksia suurhäistä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Suomenlinnassa olevaan Tenalji von Ferseniin mahtuu 200 vierasta. Tällöin tanssimaan mahtuu, jos pöytiä siirtää. (Jos vieraita n. alle 140 ei pöytiä tarvitse siirtää tanssilattian tieltä). Bändille on lava. Suomenlinnaan pääsee julkisilla. Tila on itsessään niin upea, että sitä ei tarvitse koristella. Vuokraaja hankkii paikalle haluamansa pitopalvelun ja tuo juomat.

Miinuspuolina tässä tapauksissa se, että juhlien tulee loppua klo 01.00 ja elokuu 2010 näyttää olevan jo buukattu (2011 on tilaa.) Niin ja toivottavasti nickisi ei tarkoita, sitä että haluat nuukailla juhlatilan vuokrassa. Suomenlinna ei nimittäin ole halpa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Vieras joka kerroin Villa Ivan Falinista. Kuulisin mielelläni lisää paikasta, harkitsen paikkaa häillemme, pystytkö laittamaan mulle priva viestiä? Kiitokset jo etukäteen!

Lainaus teksistisäsi ylhäältä "Tässäpä hyvä paikka, jonka olettaisin yllämainitut kriteerit täyttävän. Itse järjestimme juhlat pari viikkoa sitten Vuosaaren golfkentän vieressä, meren rannalla sijaitsevassa Villa Ivan Falinissa".

Kiitokset jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitoksi Loopie! Tuota Tenaljia katselinkin jo, mutten ollut varma paljonko sinne oikeasti mahtuu ihmisiä. Nimimerkki ei kuvasta budjettia, oli vaan eka asia mikä silmiin iski kun koetin keksiä nimimerkkiä (kissan lempinimi) xD

Argoksenmäen holvikellaria ollaan myös mietitty, mutta sekin menis sinne 2011. Sulhoa oli vaikea saada tajuamaan, että nämä paikat oikeasti viedään käsistä ja äkkiä. Haluais varmaan järkätä häät kahden viikon varoitusajalla:P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei. :-X

Haluaisin kuulla kokemuksia/paikkoja helsingin seudun juhlapaikoista joissa on vihitty paikan päällä?

Kaipailisin tilaa n.50 hengen häille, paikkaa jossa olisi sisätilat vihkimisille niin että siihen on erillinen tila/alue, ei niin että ihmiset ovat ruokapöytien ääressä.

tila bändille/tanssimiselle olisi plussaa.

tila saisi olla mielummin liian iso kuin liian pieni ja sokkeloinen.

Toki hieman erilaisiakin versioita saa ehdottaa; olen avoimin mielin :flirt:

Kiitti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaan taas tätä ketjua.

Meille on tulossa toukokuussa 2010 pienet ravintolahäät ja niille paikkaa metsästän.

Henkilömäärä on max. 20 aikuista ja 10 lasta. Mieluusti merellinen ja romanttinen paikka...

Kaikenlaiset kokemukset on plussaa, olet sitten ollut vieraana tai morsian/sulho tai muuten vain ko paikka on sinuun joskus

tehnyt vaikutuksen.

Pari mielenkiintoista paikkaa onkin jo tässä ketjussa tullut esiin, mutta lisää vaihtoehtoja kaipailen.

Muuten te jotka olette jo tälläiset pienehköt ravintolahäät viettäneet, niin miten aikaisin olitte liikkeellä kun paikan halusitte?

Olikohan epäselvästi kysytty... :unsure:

Eli milloin siis varata paikka jos haluan sen toukokuulle 2010?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Olisin myös kiinnostunut Villa Ivan Falinista, sain jo vastauksenkin, että tilaa on ensi kesänä vielä ja uskoisin että syynä on kallis hinta. Tilavuokra on yli tonnin, ja pelkästään tarjoilijatkin maksavat yhteensä pari tonnia. Laskeskelin, että pelkkä tilavuokra ja ruokailu n.130 hengelle maksaa jo lähes 10000e, eli vähän liikaa. Onko tuolla juhlineilla kokemusta, onko paikka hintansa väärti?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käynyt Pianissimossa pariin kertaan syömässä ja kerran hääjuhlissakin, silloin soittamassa. Ihan peruskiva ravintola, jos siis ravintolahäät haluaa. Ruoka oli hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Juhlapaikka Helsingistä 200 hengelle + omat juomat?

Häät suunnitelmissa elokuulle 2010/2011 ja hakusessa nätti tila, jota ei tarvitsisi koristella mutta omat juomat saisi viedä. Onko tämmöisiä olemassakaan? Tanssimaan pitäisi myös mahtua ja mielellään julkisilla päästä paikalle ja pois. Pitoja jatkaisimme mielellämme ainakin kahteen saakka.

Kenelläkään kokemuksia suurhäistä?

www.salmisali.fi tänne mahtuu , meille tulossa 160 - 170 henkeä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Olemme ensikesällä 2010 menossa nakimisiin ja juhlapaikaksi olemme ajatelleet joko NJK-ravintolaa tai Särkänlinnaa. Myös Villa Haikko on käynyt mielessä.

Onko kenelläkään kokemuksia näistä paikoista häidenviettopaikkoina?

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ois alustava varaus Rake-saliin (Klaus K) ensi kesänä. Onko kellään paikasta kokemuksia? Mua vähän häiritsee se, ettei salista pääse jaloittelemaan minnekään, vaan siellä kökitään koko ilta. Hyvällä säällä ois ihana päästä ulkoilmaan hetkeksi. Hintakin on suolaisehko. Meille tulee vieraita 50-60, joten ei ihan mahduta ihanan oloiseen Villa Saliniin Lauttasaareen. Ehdotuksia, kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on täksi syksyksi varattu Merimelojien maja. Tietääkö kukaan, miten narikka/päällysvaatteet on siellä hoidettu? Tajusin juuri, että 100 ihmistä = iso takkiläjä O.o

Kiitos neuvoista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi.

Onko joku järjestänyt häät Villa solvikissä Vuosaaressa?

Niitten websivuila ei lue että paljonko maksaa järjestää häät siellä.

Onko muita kivoja paikkoja Vuosaaressa ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on suunnitteillä häät Vuosaaressa (vihkiminen tosin on Östersundomin kirkossa). Villa Solvikin buffet-hinnoista en tiedä, kun meille tulee pöytiintarjoilumenut (40-60 e/hlö + juomat). Erillistä tilavuokraa Villa Solvikissa ei peritä. Kannattaa ottaa yhteyttä Villa Solvikiin ja kysellä tarkemmin. Paikka on aivan hurmaava!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Haaveissa siintää talvihäät, vihkiminen Temppelinaukion kirkossa ja hääjuhla suht lähellä. Vieraita olisi 100-120. Makeeta olisi, jos juhlapaikalle pääsisi vaikka ratikalla. Onko ehdotuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Salmi-sali?

Meillä sama kirkko ja juhlapaikkana Salmi-sali. Eli siis tuo sali kuuluu Annin Juhla-pitopalvelulle. Löytyy tietoa noiden nettisivuilta: Annin Juhla ja Salmi-sali. Paikka on siis Ruoholahdessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muuten voisi ollakin aika jees, mutta sinne mahtuu juhlimaan vain 80 vierasta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille varattuna Salmi sali ja tulossa 125 vierasta ja kaikki mahtuu samaan tilaan.

Salmi 1 ja Salmi 2 mahtuu n. 80 henkeä , mutta Salmi saliin mahtuu jopa 200 henkeä samaan tilaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään