jkp84

Turun seutu

1338 viestiä aiheessa

Meillä varattu ensi kesäksi hääjuhla Kultaranta Resortissa, vanhassa kivinavetassa. Kiinnostaisi tietää onkoo kellään kokemusta paikasta? Miten palvelu ja homma toimi? Ja mitä tuli suunnilleen maksamaan ilta siellä buffetruokailuineen ja juomineen (meillä ajatuksena alkumalja, ruokaviinit, konjakki kahvin kanssa ja boolia)? Meillä vieraita tulossa noin 50 hlö.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sinainen: Häät Kappelinrannassa tulossa, kerro ihmeessä lisää kokemuksia!! Vaikka privana, haluan tietää!! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan juhlinut tai aikooko juhlia uittamon tanssipaviljongissa? Kokemuksia ja mielipiteitä kaivattaisiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei S!

Kirjoitit kokemuksistasi Kankaisten kartanosta. Meille jäi nimenomaan epäselväksi, että saako niitä omia juomia sittenkään tuoda, vaikka ottaisikin pelkän tilavuokran? Meille sanottiin, että anniskelulupa pitää jokatapauksessa jollain olla, jos vuokraa heidän tilansa, enkä ole lainkaan vakuuttunut siitä että ne löytyvät kaikista pitopalveluista. Valaiskaa ihmeessä jos jollain on tietoa asiasta, pitopalvelua emme itse ole vielä varanneet. Sekavia nää alkoholiasiat...

Vaikea kyllä kuvitella, että tulis halvemmaksi ottaa kaikki heiltä, kun esim. siiderit ja oluet on ravintolahinnoissa...

Paikka on tosiaan kyllä upea. Vaikea tuon jälkeen enää tyytyä muuhun...

Hei,

Meillä on häät Kankaisten kartanossa maaliskuussa 2012. Käytämme omaa pitopalvelua, joka on järjestänyt ko paikassa muitakin juhlia ja (tuttu) emäntä juuri suosittelikin meille tuota paikkaa, koska yhteistyö sujunut hyvin ko paikan kanssa ja paikkahan on upea. Me ainakin saimme suoriin kysymyksiin suoria vastauksia ja paikkaan saa oman pitopalvelun kanssa viedä omat juomat. Tilavuokrahan on se 1500 euroa oli kyse sitten mistä tahansa tilasta. Meille tulee se suuri sali, mihin mahtuu hyvin 120 vierasta pienempiin pöytiin ja tanssilattiallekin vielä tilaa. Valaistuksen puolesta paikka on loistava, valoilla saa tehtyä paljon ja koristeitahan ei paljoa noin upeassa paikassa tarvitakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Chilinen!

Olin muutama vuosi sitten häissä Kultaranta Resortissa vanhassa kivinavetassa. Vieraita taisi olla noin 40-60 (olen tosi huono arvioimaan ihmismääriä). Ainakin minun mielestäni tila tuntui tosi ahtaalta tähän vierasmäärään nähden :( Saattaahan se toki johtua pöytien asettelustakin, mikä ei välttämättä ollut kaikista paras.. Käsittääkseni näissä häissä pitopalvelu ei ollut Kultarannan oma ja heillä ainakin oli omat alkoholit mukana. Kuitenkin miljöö on todella kaunis ja rakennus ihanasti remontoitu! Me häävieraat emme "päässeet" kivinavetan yläkertaan, joten en tiedä mitä sielä on.. Tämä ei kyllä tainnut oikein auttaa sinua, mutta kirjoitimpa kuitenkin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Outoa jos siellä olisi ollut joku muu kuin Resortin oma ravintolapalvelu ja omat alkoholijuomat, koska tila on kuitenkin ravintola, jossa ei saa olla omia juomia. Meillä ruuat, juomat, tarjoilemisen, siivoamisen ja kaiken muun järjestelyn hoitaa juurikin Resortin oma henkilökunta. Miten nuo pöydät oli aseteltu silloin kun olit siellä?

Minä muuten tiedän mitä siellä yläkerrassa on! Kävin kerran kurkistamassa, ja siellä on huone, jossa on sängyt sekä sauna ja suihku.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt tarvittaisiin hyviä vinkkejä. Häät on suunniteltu elokuulle 2012, mutta sopivaa hääpaikkaa ei vielä ole, vaikka tarjouksia on saatu.

Toivelistamme paikan suhteen on seuraavanlainen:

-Maalaisromanttinen paikka max n. 60 km Turusta

-Sopiva n. 60 hengelle

-Tanssilattia ja tilaa jonkinlaiselle bändille

-Mieluusti yhtenäinen tila, ei monta eri huonetta

-Kaunis ympäristö, jossa voi suorittaa vihkimisen

-Mieluusti mahdollisuus omaan alkoholitarjoiluun

Moikka!

Meillä on suurinpiirtein samanlaiset vaatimukset paikan suhteen ja seuraavista kyselin

Kalliopohja, Nousiainen

Kilan Rälssitila, Mynämäki

Kankaisten kartano, Masku

Mynämäen paikka oli netin perusteella tosi hieno, joten tutustumisen arvoinen paikka. Ja muistaakseni missään noista ei ollut a-oikeuksia.

Tsemppiä paikan hakuun :D

Lisäisin tuohon vielä Maskutalon ja Kiisanpirtin. Molemmat siis Maskussa. Nousiaisten vanha asemakin on hieno juhlapaikka. Tutustukaahan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselisin kokemuksia Ruissalon Tanssipaviljongista! Olisin todella kiitollinen, jos siella haitaan viettaneet tai vieraana haissa olleet voisivat jakaa kokemuskensa kyseisesta paikasta :girl_smile: Harkitsemme sita n. 80- hengen haillemme, ja ainoa arveluttava tekija on, etta paikka on aivan liian suuri. Siella on myos todella korkea katto- tekeeko se tunnelmasta kolkon?

Paikka on todellakin liian suuri 80 hengen häihin. Noin 150 niin alkaa olla sopiva väki määrä sisällä. Lisäksi miinusta minusta on, että paikkaa ei voida lämmittää. Eli jos sattuu sadekeli ja lämpöä 10 astetta ulkona sisällä on todella kylmä.

Oletteko ajatelleen viereisessä rakennuksessa olevaa tilaa? En muista paikan nimeä, mutta sinne tuollainen 80 henkeä voisi olla sopiva määrä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan edellistä! 80 hengelle Ruissalon tanssipaviljonki on liian suuri, ellei lennokkaalla mielikuvituksella saa täytettyä tyhjää tilaa. Itse olen ollut ko. paikassa n. 150 hengen juhlissa, ja mielestäni tila oli silloin sopiva, kodikas ja kiva - tarpeeksi tilaa muttei liian ahdasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku suositella paikkaa talvihäille Turussa? Haluttaisiin juhlia helmikuussa ja ykköstoive Manilla on sillon varattu, joten yritetään kartottaa muita vaihtoehtoja. Haussa siis juhlatila Turusta, noin 120 hengelle, omat juomat pitäisi saada tuoda.

Kertokaapa kokemuksianne! :)

Akatemiatalo on upea paikka ja sopii hyvin talvijuhliin. Meillä oli lokakuussa juhlat siellä ja oli oma pitopalvelu ja tuotiin omat juomat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko myös sanoa muutama sana Piikkiön Kavalton tilasta.

Itse olin kesällä 2010 ystäväni häissä Kavalton tilalla ja juurikaan mitään hyvää sanottavaa henkilökunnasta ja ruokailusta en juuri nyt keksi. Vieraita häissä oli noin 80 hlöä ja ruokailun osalta oma pöytäni oli viimeisenä vuorossa. Kylmiä alkuruokia otettaessa oli vain jämät jäljellä ja smetana, mäti ja sipuli kokonaan loppu. Kysyin tarjoilijalta, että saako mätiä lisää, niin vastaus kuului että se on loppu. No minä kyllä närkästyin asiasta koska se on suurta herrkuani, ja eihän ruoka nyt vaan voi loppua kesken! Ihmettelin sitten oikein ääneen että miten se voi olla loppu kun 10 ihmistä on vielä ottamatta ruokaa. Siihen tarjoilija sitten jotain mutisi, että kyllä sitä on päätalolla, mutta sen hakeminen kestää plaa plaa plaa... Ja muutenkin sellaisten rippeiden ja jämien raapiminen lautaselle buffetpöydästä on minusta epämiellyttävää.

Ja viinitarjoilu hoitui yhtä surkeasti. Tarjoilijat kävivät kaatamassa alkuruokien yhteydessä yhden lasin. Pääruokaa aloteltaessa ei ollut mitään hajua tuleeko viiniä vielä lisää vai oliko se kaikki tässä yhdessä lasissa mitä saa. Siinä sitä sitten kärvisteltiin ja ihmeteltiin yhden lasin varassa, joka suurelta osin kului jo alkuruuan aikana. Ruokailun päätyttyä huomasimme juomapöydässä (johon meidän pöydästä ei ollut näköyhteyttä) monen monta viinipulloa, täysiä ja avattuja. Mutta miksi tarjoilija ei tarjoillut uutta kierrosta? Tai tuonut vaikka pulloa pöytään tai edes infonnut vieraita viinin olemassaolosta?

Ainiin, lämmintä ruokaa hakiessamme oli tarjoilupöytään ilmestynyt mätikulho, smetanaa ja sipulia! Kuka sitä nyt enää ottaisi...

Ja tuo yöpala tosiaan. Nakit ja karjalanpiirakathan ne tosiaan olivat, mutta empä olisi uskonut että tollasta hintaa edes kehtaa kukaan repiä!

Muuten kyllä juhlat olivat aivan ihanat ja ystäväni saivat toisensa, mutta itse Kavalton meininkiä ei voi kyllä kehua. Ikävä kyllä.

Muokattu: , käyttäjä: Chilinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Chilinen! Pöydät olivat aseteltu teräväkulmaiseen puolikaareen.. Puolikaaren keskellä selkä seinää vasten istuneilla oli todella vaikea lähteä pöydästä pois.. Kannattaa miettiä tarkkaan miten pöydät asettelee ja miettiä erityisesti sitä, että kaikki pääsevät helposti pois ja takaisin paikalleen ilman, että koko muun pöytäseurueen tarvitsee nousta myös pois paikaltaan..

Silloin pari vuotta sitten sinne varmaan sai vielä viedä omat alkoholit tai saattaa tämä johtua siitäkin, että hääpari tuntee paikan pomoja (alkoholit ainakin oli tuotu itse, siitä olen varma), mutta voi olla, että he olivat ottaneet pitopalvelun Kultarannalta (pitopalvelusta en tiedä). Ruoka ainakin oli todella herkullista! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti vastauksesta Kesämorsian -12!

Meille henkilökunta ehdotti pöytien asetteluksi itse parhaaksi havaitsemaansa tapaa, jossa pöydät ovat neljän ja kahdeksan hengen pöytiä. Ikävä puoli tässä on tietysti se, että puolet vieraista joutuu istumaan selkä meitä päin, mutta onneksi tämä asia poistuu kuvioista kun ruokailu on ohi ja alkaa "vapaaohjelma". Näin ainakin kaikki 50 vierastamme mahtuu hienosti ja jää tilaa tanssilattiallekin ja trubaduurille :) Ja ruoka on kyllä aivan mahtavaa, ainakin sillä perusteella mitä olen siellä ravintolassa muutaman kerran syönyt kolmen ruokalajin illallisen.

Sitten asia onkin selvä peli jos tuttu hääparisi tunsi omistajat ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Chilinen: Luulenpa, että melkein jokaisessa juhlatilassa ainakin osa pöydistä täytyy asetella niin, että joku vieraista joutuu pakostakin istumaan selkä morsiusparia kohti.. Välttämätön paha. :) Teidän pöytäjärjestys vaikuttaa kyllä paljon toimivammalta, kuin tuttavaparimme.

Oikein ihania juhlia teille! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei S!

Kirjoitit kokemuksistasi Kankaisten kartanosta. Meille jäi nimenomaan epäselväksi, että saako niitä omia juomia sittenkään tuoda, vaikka ottaisikin pelkän tilavuokran? Meille sanottiin, että anniskelulupa pitää jokatapauksessa jollain olla, jos vuokraa heidän tilansa, enkä ole lainkaan vakuuttunut siitä että ne löytyvät kaikista pitopalveluista. Valaiskaa ihmeessä jos jollain on tietoa asiasta, pitopalvelua emme itse ole vielä varanneet. Sekavia nää alkoholiasiat...

Vaikea kyllä kuvitella, että tulis halvemmaksi ottaa kaikki heiltä, kun esim. siiderit ja oluet on ravintolahinnoissa...

Paikka on tosiaan kyllä upea. Vaikea tuon jälkeen enää tyytyä muuhun...

Hei,

Meillä on häät Kankaisten kartanossa maaliskuussa 2012. Käytämme omaa pitopalvelua, joka on järjestänyt ko paikassa muitakin juhlia ja (tuttu) emäntä juuri suosittelikin meille tuota paikkaa, koska yhteistyö sujunut hyvin ko paikan kanssa ja paikkahan on upea. Me ainakin saimme suoriin kysymyksiin suoria vastauksia ja paikkaan saa oman pitopalvelun kanssa viedä omat juomat. Tilavuokrahan on se 1500 euroa oli kyse sitten mistä tahansa tilasta. Meille tulee se suuri sali, mihin mahtuu hyvin 120 vierasta pienempiin pöytiin ja tanssilattiallekin vielä tilaa. Valaistuksen puolesta paikka on loistava, valoilla saa tehtyä paljon ja koristeitahan ei paljoa noin upeassa paikassa tarvitakaan.

Meillä on myös häät Kankaisten kartanossa, kesäkuussa 2012. Meillä on oma pitopalvelu ja hommaamme omat juomat. KevätAurora: sanoit että tanssilattiallekin on tilaa. Osaatko sanoa, kuinka paljon salista noin 120 vieraan pöydät vievät? (Olen nähnyt salin vain ilman pöytiä, joten koetan luoda jotain mielikuvaa asiaan.) Meille on siis tulossa vieraita suunnilleen saman verran ja mietin, mihin tanssit saa mahtumaan.

Täytyy kyllä sanoa, että tila on aivan upea, enkä muuhun vaihtaisi. Etenkin kun en ole yhtään askartelijatyyppiä, säästyn koristetuskailujen vaivalta. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Suosittelen lämpimästi meren rannalla olevaa Karunan Kalliorantaa Sauvossa. Miljöö on kaunis, ei kylläkään mikään kristallikruunusali tai ehkä paras valinta jos kaipaa kimallusta ja glamouria... maalaisromanttinen, kesäinen ja rento olisivat ehkä ennemminkin käyttämäni sanat. Paikka on meren rannalla ja ISONA bonuksena on upea katettu tanssilava rantakallion päällä. Ilta-aurinko laskee ihanasti meren taakse ja valaisee lavan, tuli muuten ihan mielettömiä häävalssikuvia kun satuttiin tanssimaan juuri auringon laskiessa:)!! Ulkona on tilava ja siisti terassi/patio pöytien ja tuolien kera, loistava esim. illan juomatarjoiluihin ja leppoisaan jutusteluun tanssin lomassa. Ohjeistuksessa sanottiin, että paikka vetää 120 henkilöä. Olen kyllä hieman eri mieltä... meillä oli n. 100 vierasta ja kovin montaa lisää ei olisi mukavasti mahtunut. Nyt oli todella hyvin tilaa tarjoilijoillakin liikkua. Paikalle pääsi katsomaan ja fiilistelemään läpi vuoden ihan niin monta kertaa kuin halusi ja ilmaiseksi. Hääviikonloppunakin pääsi tosi joustavasti viemään tavaroita kun paikalle pääsi jo pe ja tavarat piti olla korjattuna vasta sunnuntai-iltaan mennessä. Ei tarvinnut kenenkään jäädä siivoamaan yöllä juhlien jälkeen. Kirkkoja Sauvossa on käsittääkseni 2, Sauvon keskustassa ja Karunassa ihan tuon Kalliorannan lähellä, molemmat hienoja ja vanhoja. Kirsikkana kakun päällä oli myös hinta, 400€ koko viikonlopusta. Aika edullinen, kun vertaan täällä kerrottuihin yli 1000€ vuokriin :-/...Turusta menee n. 45min. Meidän häissä ainakin paikkaa, tunnelmaa, koristuksia ja tanssimahdollisuuksia kehuttiin lukuisia kertoja ja olen itsekin todella tyytyväinen, että ystäväni suositteli paikkaa meilel. Suosittelen ilomielin eteenpäin :)!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei S!

Kirjoitit kokemuksistasi Kankaisten kartanosta. Meille jäi nimenomaan epäselväksi, että saako niitä omia juomia sittenkään tuoda, vaikka ottaisikin pelkän tilavuokran? Meille sanottiin, että anniskelulupa pitää jokatapauksessa jollain olla, jos vuokraa heidän tilansa, enkä ole lainkaan vakuuttunut siitä että ne löytyvät kaikista pitopalveluista. Valaiskaa ihmeessä jos jollain on tietoa asiasta, pitopalvelua emme itse ole vielä varanneet. Sekavia nää alkoholiasiat...

Vaikea kyllä kuvitella, että tulis halvemmaksi ottaa kaikki heiltä, kun esim. siiderit ja oluet on ravintolahinnoissa...

Paikka on tosiaan kyllä upea. Vaikea tuon jälkeen enää tyytyä muuhun...

Hei,

Meillä on häät Kankaisten kartanossa maaliskuussa 2012. Käytämme omaa pitopalvelua, joka on järjestänyt ko paikassa muitakin juhlia ja (tuttu) emäntä juuri suosittelikin meille tuota paikkaa, koska yhteistyö sujunut hyvin ko paikan kanssa ja paikkahan on upea. Me ainakin saimme suoriin kysymyksiin suoria vastauksia ja paikkaan saa oman pitopalvelun kanssa viedä omat juomat. Tilavuokrahan on se 1500 euroa oli kyse sitten mistä tahansa tilasta. Meille tulee se suuri sali, mihin mahtuu hyvin 120 vierasta pienempiin pöytiin ja tanssilattiallekin vielä tilaa. Valaistuksen puolesta paikka on loistava, valoilla saa tehtyä paljon ja koristeitahan ei paljoa noin upeassa paikassa tarvitakaan.

Meillä on myös häät Kankaisten kartanossa, kesäkuussa 2012. Meillä on oma pitopalvelu ja hommaamme omat juomat. KevätAurora: sanoit että tanssilattiallekin on tilaa. Osaatko sanoa, kuinka paljon salista noin 120 vieraan pöydät vievät? (Olen nähnyt salin vain ilman pöytiä, joten koetan luoda jotain mielikuvaa asiaan.) Meille on siis tulossa vieraita suunnilleen saman verran ja mietin, mihin tanssit saa mahtumaan.

Täytyy kyllä sanoa, että tila on aivan upea, enkä muuhun vaihtaisi. Etenkin kun en ole yhtään askartelijatyyppiä, säästyn koristetuskailujen vaivalta. ;)

Maikki88:

Tilaanhan mahtuu 200 henkeä syömään, joten sen mukaan laskin, että tilaa jää tanssilattiallekin. Jätämme sen luonnollisesti lavan eteen. Meille tulee 8-12 hengen pöytiä, tanssilattialle jäävä tila varmaankin riippuu siitä, miten laitatte pöydät muuten. Mä en ole vielä nähnyt salia lainkaan luonnossa, joten olet jo pidemmällä :) Sama juttu meilläkin oli, tila on niin mieletön, että ei tarvitse askarrella itse koristeita ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vielä Kankaisten Kartanossa juhlivat/juhlineet!

Meille on tilan upeudesta huolimatta tulossa pöytiin joitain kukka- ja muita koristeluja, organzaa ym...

Juhlatilaanhan pääsee vasta vuokrapäivänä klo.12.00. Tarkoittaen siis sitä, että en taida itse ehtiä katsomaan miten ne pöytäkoristelut siellä sitten nököttävät :huh:

Meillä on vihkiminen klo.15.00 ja oikeesti vähän huolestuttaa, kuka sinne kerkeää koristelemaan. Onkohan kellään täällä tietoa, ovatko tehneet poikkeuksen, jos edellisenä päivänä tilaa ei ole vuokrattu niin pääsisi jo edellisenä päivänä asettelemaan? Tietysti lopullinen varmistus tulee tilan vuokraajilta mutta kokemuksia kaipaisin.

Tietysti tekee kontrollifriikille ihan hyvääkin, että jättäis noinkin ison asia kokonaan muiden hoitoon :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vielä Kankaisten Kartanossa juhlivat/juhlineet!

Meille on tilan upeudesta huolimatta tulossa pöytiin joitain kukka- ja muita koristeluja, organzaa ym...

Juhlatilaanhan pääsee vasta vuokrapäivänä klo.12.00. Tarkoittaen siis sitä, että en taida itse ehtiä katsomaan miten ne pöytäkoristelut siellä sitten nököttävät :huh:

Meillä on vihkiminen klo.15.00 ja oikeesti vähän huolestuttaa, kuka sinne kerkeää koristelemaan. Onkohan kellään täällä tietoa, ovatko tehneet poikkeuksen, jos edellisenä päivänä tilaa ei ole vuokrattu niin pääsisi jo edellisenä päivänä asettelemaan? Tietysti lopullinen varmistus tulee tilan vuokraajilta mutta kokemuksia kaipaisin.

Tietysti tekee kontrollifriikille ihan hyvääkin, että jättäis noinkin ison asia kokonaan muiden hoitoon :grin:

Meille ainakin sanottiin, että mikäli edellisenä päivänä ei ole varattu, pääsee silloin jo koristelemaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En nyt muista enkä jaksa kahlata koko ketjua taas läpi mutta onko jollain kokemusta Maskutalosta?

Muokattu: , käyttäjä: -Nelly-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

laita ylös hakuruutuun maskutalo niin alkaa löytymään

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kankaisten kartanossa juhlineet/hääpaikaksi varanneet, kuinka kauan siellä saa juhlia? Miten koristelut onnistuvat jos paikalle pääsee vasta samana päivänä? Kauheasti koristelujahan paikka ei kaipaa, mutta paikkakortit ja menut olisi kiva saada paikoilleen. Maksetaanko tilavuokra jo varauksen yhteydessä, se on kuulema tällä hetkellä 1500 mutta mitähän se on parin vuoden päästä..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meitä kiinnostaa Taattisten tila. Olen vaan ruvennut miettimään, onko se sittenkin liian pieni tila ~100 hengelle. Jos paikalla on pieni bändi ja tanssiakin meinataan. Paikka on muuten kyllä hyvinkin meidän tyylinen ja se hämäryyskin on ihana. Mutttta, tuleeko siellä hyviä kuvia ja entäs esim isoäitini joka näkee hyvin huonosti...

Muokkaus: Wanha Talli voisikin olla parempi? Soitan sinne huomenna jos voisimme käydä viikonloppuna :)

Muokattu: , käyttäjä: Golden Eagle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kankaisten kartanossa juhlineet/hääpaikaksi varanneet, kuinka kauan siellä saa juhlia? Miten koristelut onnistuvat jos paikalle pääsee vasta samana päivänä? Kauheasti koristelujahan paikka ei kaipaa, mutta paikkakortit ja menut olisi kiva saada paikoilleen. Maksetaanko tilavuokra jo varauksen yhteydessä, se on kuulema tällä hetkellä 1500 mutta mitähän se on parin vuoden päästä..?

Meillä oli omat häät Kankaisten kartanossa 5.11.2011. Paikka ei tosiaan kaipaa paljoa koristeluja, mutta mikäli tarvitsee juuri noita paikkakortteja ym. säätää niin aamustahan sinne heti pääsee mikäli tila on tyhjä eikä edellisen illan jäljiltä mitään siivousta ole käynnissä. Meille annettiin ohjeet että 02:00 pitäisi suunnilleen olla kemujen ohi. Tilavuokran maksu oli ainakin meillä hääpäivän jälkeisenä maanantaina. Tällä hetkellä tosiaan tuo vuokra on tuon 1500e oli juhlat sitten ensi keskiviikkona tai uudenvuodenaattona. Suosittelen kyllä paikkaa!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meitä kiinnostaa Taattisten tila. Olen vaan ruvennut miettimään, onko se sittenkin liian pieni tila ~100 hengelle. Jos paikalla on pieni bändi ja tanssiakin meinataan. Paikka on muuten kyllä hyvinkin meidän tyylinen ja se hämäryyskin on ihana. Mutttta, tuleeko siellä hyviä kuvia ja entäs esim isoäitini joka näkee hyvin huonosti...

Muokkaus: Wanha Talli voisikin olla parempi? Soitan sinne huomenna jos voisimme käydä viikonloppuna :)

oletteko menossa ensi kesänä naimisiin? soiteltiin sinne kesällä ja taisi olla ensi kesä täynnä. oli myös vähän epäselvää nouseeko vuokran ja menyitten hinnat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.