Jump to content
Naimisiin.info

Tuusula


Kermit

Recommended Posts

  • Replies 318
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ne vähän vastas sähköpostiin, että mielellään tekevät itse... Mutta en halua heiltä iltapalaa... Tiedä sitten mitä tekisin... Peruutus ei taida olla enää mahdollista. Tai se maksaa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä myös varattuna Itämerikeskus. Silloin kun kävin varausta tekemässä oli puhetta myös tuosta iltapalasta. Minulle jäi tuosta syksyisestä keskustelusta se mielikuva, että omat iltapalat saa viedä. Emäntä kyllä yritti kovasti sanoa, että kannattaa miettiä lähteekö itse leipomaan ja hankkimaan iltapalaa, kun heidänkin kautta se on mahdollista saada... Itselläni olisi tarkoitus jossain vaiheessa kysäistä, että suostuvatko lämmittämään ja laittamaan tarjolle omat iltapalat, vai pitääkö siihen hommaan nakittaa joku sukulainen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ei ole vuoden 2008 varauskirjaa vieläkään nettisivuillaan. Voiko sitä 2008 vuotta jo varata Hyrylän torpalta?

Kyllähän sitä voi jo varailla...ja nyt tuo kyseinen varauskirja netistäkin löytyy  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hei! onko kukaan ollut häissä kellokosken männistön lavalla? tai muissa yksityisjuhlissa männistössä? olen itse ajatellut hääjuhlaamme männistöön 50-luvun tanssilavakulttuurin henkeen :)  tarkoituksena olisi majoittaa kaukaisemmat juhlavieraat itämerikeskukseen.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli juhla Kellokosken itämerikeskuksessa. sillon siellä oli vielä oma pitopalvelu eli omia juomia ei saanut viedä. Me ostettiin sditten heiltä boolit joten vieraiden ei tarvinnut itse juomiaan ostaa. nykyäänhän siellä ei ole omaa pitopalvelua (ei ainakaan kesällä 2005 ollut kun olin siellä kaverin häissä) joten omat juomat saa viedä.

Paikkanahan se on aivan ihana. Itse rakennus ihana ja tilava, meillä oli noin 100 vierasta ja hyvin mahtui. Pihapiiri on todella kaunis, joen rannassa.  :-X Ulkona myös pirttipöytiä joten hyvällä ilmalla voi istuskella myös ulkona.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ensikontakti muihin morsiamiin... Be gentle! :D

Meillä on häät Kellokosken juhlatalolla ensi lokakuun alussa, ja alkoi huolestuttaa... Olemme joutuneet asioimaan papan, ilmeisesti jonkin sortin talonmies, kanssa ja kun lisäksi olen lukenut täällä olleita kirjoituksia surkeasta palvelusta, niin on alkanut tuntua siltä, että tuliko sittenkään valittua oikea paikka, vaikka tila onkin ihana! Pappa ei oikein aina tunnu ymmärtävän että me ollaan maksavia asiakkaita mitä toiveisiin tulee, ja sitten jos se pakollinen pitopalvelukin voi olla tosi inhottava... Oltais haluttu oma, ja ensin saatiinkin sellainen tieto että se käy päinsä, mutta nyt asia oli muuttunut matkalla  niin, että onkin pakko ottaa paikan oma palvelu.

Kertokaa, kokeneet, sujuiko asiat helposti talon henkilökunnan kanssa, ja mitä mieltä olitte tarjoiluista? Olemme melkoisia herkkusuita, eli ruuan laatu on tärkeä asia!

Kiitti! :)

Link to comment
Share on other sites

Kellokosken Juhlatalosta sen verran, että siellä on juuri vaihtumassa henkilökunta. Taloa tulee ilmeisesti hoitamaan joku pitopalvelu huhtikuun alusta alkaen. Siitä, miten tämä vaikuttaa talon toimintaan, minulla ei ole tarkempaa tietoa. Ottavat varmasti yhteyttä varauksen jo tehneisiin. Itsekin odottelen vastausta kysymyksiini syyskuisista häistä...

Vanhoista kokemuksista ei taida tässä tilanteessa olla kauheasti apua.

Link to comment
Share on other sites

Nyt mä pääsen hieman kertomaan teille...

Mulla on toukokuussa myöskin varattuna Itämerikeskus. Sitä on pitkään pyöritetty vapaaehtoistyöllä ja yhdityksen rahoilla, nyt ei ole enää varaa. Eli pitopalvelu joka siihen tulee, joutuu noudattamaan kuitenkin Itämerikeskuksen lupaamia sääntöjä, kun he ovat teidän kanssa niistä sopineet!

Hinnat samat, ruoat valitsemanne ja pääkokki pysyy samana. Pääkokki itse näin kertoi kun kävimme siellä. Ja Nelli, ruoka on kyllä aina ollut tähän mennessä todella herkullista! Mekin ollaan herkkusuita ;D

Ainoa, mitä siellä kannatta varoa on se, että pitää silmällä ruoan määrää. Eli että eivät illan aikana napsi niitä omaan suuhun, tämäkin on koettu. Ei tosin mikään maailman suurin murhe, mutta kuitenkin...Samoin pitäkää omat juomat lukollisessa jääkaapissa(siellä on sellainen), ja kirjatkaa aina kun otatte sieltä pullon.

tämä on tositarina, että hlökunta oli kerran aika maistissa kun olin käymässä siellä. Uskon, että tämä asia voi jopa parantua, jos tulee uusi hlökunta.

Eli pitäkää kiinni siitä mitä olette sopineet, ja multa voitte kysellä lisää kun on ajankohtainen asia mulle. Mutta yleisesti, kaikkine häät joissa olen siellä ollut ((3 kpl) ovat onnistuneet erittäin hyvin. Ja, mulle voi laittaa privaa ja tuun sitten päivittämään tänne...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En nyt ihan kokonaan tätä Tuusulan viestiketjua jaksanut lukea läpi, mutta vinkki yhdestä Tuusulan juhlatiloista:

Rantatien galleria http://www.tuusula.fi/nahtavyydet/nayta.tm...numero=67305472

Galleria on taiteilijoiden vuokrattavissa näyttelytoimintaa varten, mutta sitä vuokrataan myös perhejuhlia varten. Gallerian yhteydessä on asuintilaa, jota ainakin osittain saa käyttää juhlissa.

Siskoni häät pidetään Rantatien Galleriassa kesällä 2007, ihmisiä tulee 40-50. Yli 50 ihmistä sinne ei varmaan mahtuis.. Voi tulla meilläkin ehkä vähän ahdasta, mutta lisätilaa tuo "eteinen" (josta mennään pariporrasta alas juhlatilaan) sekä takapiha ja etupiha. Yksi wc löytyy. Lisäksi on yksi huone (jossa on säknky, lipasto ja tv) ja keittiötila. Keittiössä ei kuitenkaan ole kunnollista varustusta; jonkinnäköinen jääkaappi löytyy, mutta ei esim tiskikonetta eikä muistaakseni uuniakaan. Astioita ei siis oikein saa samantien pesuun ellei saa jotakin ihmistä tiskaamaan niitä käsin... Hieman arveluttaa riittääkö kylmätilat tarjottavien ruokien säilytykseen. Ruokia ei sitten vissiin saa lämmitettyäkään eli kunnon ateriaa ei voi vieraille tarjota. Jos jotain pientä tarvitsee lämmittää niin voihan paikalle tuoda vaikka mikron.

Meillä on kuitenkin aikomuksena pärjätä tuon kettiön kanssa. Teemme itse kaikki tarjottavat ja hoidamme tarjoilun, "koko suku"osallistuu.."meidän suvussa ei pitopalveluita tarvita".   :D

Paikka ei mielestäni tarvitse kummempia koristeluja, juhlatila on valoisa ja siisti, aika moderni! Tilassa on takka, sitä tuskin kesällä tarvitsee, mutta ehkä talvijuhlissa se toisi tunnelmaa. Lisäksi sielä on pari lipastoa ja sohva.

Tilan vuokraus 200 € (meillä ainakin) torstaista sunnuntaihin eli aikaa on järkkäillä, juhlia ja siivota 4 pv! Omat tarjoilut ja astiat (pöytäliinat) saa/pitää tuoda, niitä ei voi tilata talonpuolesta.

Ja tuo Tuusulan Rantatien ympäristöhän on aivan ihana, vihreyttä riittää!

Kannattaa käydä tutustumassa paikkaan, jos alle 50 hlö juhlia on järkkäämässä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Yritimme varata Kellokosken Itämerikeskuksen,mutta meille ainakin sanottiin, että on varattu ensi kesänä toukokuusta elokuun loppuun joka vk.loppu...Todella harmi, sillä siskoni häät on pidetty siellä ja oli todella loistava juhlapaikka!

-Mona

Saatiin loppujen lopuksi paikka varattua,kun joku oli peruuttanut varauksen  ;D

Kaikki mahdollinen informaatio ko.paikasta on tervetullutta...

Link to comment
Share on other sites

Mulla on toukokuussa myöskin varattuna Itämerikeskus. Sitä on pitkään pyöritetty vapaaehtoistyöllä ja yhdityksen rahoilla, nyt ei ole enää varaa. Eli pitopalvelu joka siihen tulee, joutuu noudattamaan kuitenkin Itämerikeskuksen lupaamia sääntöjä, kun he ovat teidän kanssa niistä sopineet!

Hinnat samat, ruoat valitsemanne ja pääkokki pysyy samana. Pääkokki itse näin kertoi kun kävimme siellä.

Paljonko Itämerikeskuksen pitoruoat maksavat?

Kuulostaa oikein potentiaaliselta hääpaikalta tuo meillekin ja olen kuullut siellä vieraina olleilta, että on ihana paikka, mutta vähän mietityttää sen pohjalta mitä täältä olen lukenut tuosta aiemmasta henkilökunnasta ja talonmiehestä...

Link to comment
Share on other sites

Mahtavaa jos ja kun Itämerikeskuksessa vaihtuu henkilökunta! Palvelualttius ei voi ainakaan huonontua viime kesäisestä. Paikka kun on ollut muutoin TÄYDELLINEN juhlien järjestämiseen.

Pari vinkkiä haluan antaa Itämerikeskuksessa häitään suunnitteleville...hyödynnä tai et:

1. Juhlatila on erittäin kaunis jo itsellään, joten koristeluun ei tarvitse käyttää liiaksi rahaa.

2. Pidä kiinni omista suunnitelmista ja kirjaa ne ylös. Anna kirjallinen versio myös juhlatalon emännälle ja muille vastuuhenkilöille.

3. Iltapala tulee suhteettoman kalliiksi jos tilaat sen Itämerikeskuksesta. Rantasaunan jääkaappiin saa viedä omat iltapalatarvikkeet, jotka illan koittaessa joku ihana sukulainen/ystävä laittaa esiin  :)

4. Muistuta, että bändiläiset tarvitsevat myös ruoan ja sen tulee hoitua keittiön kanssa.

5. Nakita asiat etukäteen muille ja painota, että hääpäivänäsi ongelmatilanteissa sinuun EI oteta yhteyttä.

6. Nauti joka hetkestä.

Link to comment
Share on other sites

Uusi morsian tällä sivustolla.  ;D

Häitä olisi tarkoitus viettää toukokuussa 2008. Mietittiin juhlapaikkoja ja päädyttiin Itämerikeskukseen. Käytiin eilen sitä kattomassa ja varattiinkin se. Uusi pitopalvelija/yrittäjä vaikutti mukavalta ja asiansa osaavalta. Järjestänyt monia häitä aikaisemminkin, joten luulisi tietävän asioista jotain  ;) Aikovat tänä kesänä maalata ja sisustaa paikat uuteen kuntoon. Innolla odotan tulosta, sillä paikkahan on nätti nykyiselläänkin.

Itteä ainakin miellytti Itämerikeskuksessa se, että saa kaiken samasta paikasta (paitsi viinat, bändi ja koristelu). Eikä hintakaan ollut ihan mahdoton. Arvioivat hinnan noin 30- 40e/ hlö (100hlö häät). Hintaan sisältyy tilavuokra, ruoat, kakku, tarjoilu, astiat, servetit ja siivous (ite joutuu siivoamaan omat viinapullot +koristeet). Eli ihan asiallinen paketti.  :D Hääsviitti ja rantasauna mahdollista ottaa, tulee vain hintaa vähän lisää...

Ensikokemukset siis kaiken kaikkiaan positiiviset!

Link to comment
Share on other sites

Okei, ensimmäinen viestini naikkareihin!  :D

1) Olisiko täällä kuulolla ketään joka on viettänyt / viettämässä häitä Kallio-Kuninkalassa? Meitä kiinnostaisi kovasti tämä paikka.

2) Itämerikeskuksesta, onko muuten kauhean kaukana Tuusulan kirkosta? Onko siellä sellaista yhtenäistä isoa tilaa, missä mahtuisi n.80-100 henkeä yhdessä seuraamaan ohjelmaa / syömään?

Ensi viikolla mennään katsomaan Gustavelundia sisältä, ulkoa sen olenkin jo nähnyt. Onnela meillä on jo varattuna alustavasti, mutta itse oon vähän alkanu nirsoilla sen paikan suhteen!

Meillä siis 1.12 hääpäivä, vihkiminen Tuusulan kirkossa  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Okei, ensimmäinen viestini naikkareihin!  :D

1) Olisiko täällä kuulolla ketään joka on viettänyt / viettämässä häitä Kallio-Kuninkalassa? Meitä kiinnostaisi kovasti tämä paikka.

2) Itämerikeskuksesta, onko muuten kauhean kaukana Tuusulan kirkosta? Onko siellä sellaista yhtenäistä isoa tilaa, missä mahtuisi n.80-100 henkeä yhdessä seuraamaan ohjelmaa / syömään?

Ensi viikolla mennään katsomaan Gustavelundia sisältä, ulkoa sen olenkin jo nähnyt. Onnela meillä on jo varattuna alustavasti, mutta itse oon vähän alkanu nirsoilla sen paikan suhteen!

Meillä siis 1.12 hääpäivä, vihkiminen Tuusulan kirkossa  :-X

Hei!

Käytiin kattomassa Kallio-Kuninkaalaa häitä varten. Palvelu oli ystävällistä  ja navetan yläkertaan mahtuu hyvin se 100 vierasta yhteen tilaan. Alakertaan 60. Alakerrassa oli ihanat ikkunat, mutta yläkerta ei ollut niin meille mieleen ja pystyivät varmistamaan vasta heinäkuussa onko vapaana tammikuussa. Sibiksen kurssit menevät muiden varausten edelle. Oli ihan kiva, mutta päädyttiin kuitenkin vielä katsomaan muita vaihtoehtoja.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tervehdys  :)

Meillä juhlittiin häitä viime lauantaina kellokosken itämerikeskuksessa. Huhtikuun alussahan vetäjä/omistaja vaihtui paikassa...Ja täytyy kyllä myöntää että meidän kohdalla palvelu toimi täydellisesti. Tarjoilu oli sujuvaa ja toimi, ruoka oli hyvää. Vieraat nauttivat kauniista paikasta ja toimivasta tarjoilusta. Ei kyllä jäänyt pahaa sanottavaa näistä uusista pitäjistä. Vielä kävi niinkin että, oli laatikollinen siideriä ja kaljaa unohtunut su siivouksessa kylmiöön. Niin soittivat eilen ja käskivät tulla hakemaan. Olsihan nekin voinu omaan pussiin laittaa.... Joten omakohtaiset suosittelut paikkaan  ;D Systeri innostui paikasta niin, että varasi sen joulukuuksi omiin juhliinsa  :D

Link to comment
Share on other sites

Kiinnostuin tuosta Kallio-Kuninkalasta. Voisiko joku paikan päällä käynyt tai siellä juhlinut kertoa että minkälainen paikka on kyseessä? Ensinnäkin haluaisin kuulla hintatasosta ja siitä, miten monelle vieraalle paikka soveltuu (koostuuko tila monesta huoneesta vai yhdestä salista jne jne)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kirjoitin jo uuden topicin tuosta majoitushintojen vaihtelusta. Mutta siis. Olkaa tarkkana hintojen kanssa Itämerikeskuksen jo ajat sitten varanneet, mutta vasta tänä kesänä juhlia viettävät. Mulla majoitushintojen kohdalla tuli eteen, että yritetään periä enemmän kuin mitä on sovittu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kävimme katsastamassa Solbackenin. Ihan mukava talo ja juhlatila, mutta valitettavasti meidän käyttöön liian pieni. He ilmoittavat juhlasalin vetävän 100 hlö, mutta meidän n. 80 hengen häihin se tuntui kyllä liian ahtaalta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tietääkö kukaan millainen takapiha Väinölässä on? Etupihalla kävimme, mutta takapihaa emme päässeet kuin hieman kurkkimaan kulkuesteiden vuoksi. Onko takapihalla mahdollista viettää aikaa? Millaiset puitteet siellä on?

Link to comment
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Järvenpään kalastajamajasta. Suunnitteilla pienet häät n. 40 henk.

Löytyisikö joltain kuvia paikasta taikka muita vaihtoehtoja? :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät Itämerikeskuksessa 15.9. Huomasin myös emännän vaihtuneen, kun siellä kävin. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu... Ei meille ainakaan kukaan ilmoittanut vaihdoksesta. Toivottavasti kaikki ehdot pysyy samana, mistä on jo sovittu. Harmillista että perjantaiksi talo on myös buukattu, joten koristelun pääsee aloittamaan vasta aamulla.  >:( Onneksi ei paljon tarvitse tehdä. Pöydät nättejä jo pelkällä kattauksella.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...