Poromorsian

Hääsuunnittelija palkkaaminen: tarpeellista vai ei?

2 viestiä aiheessa

Hei kertokaas nyt, että kannattaako palkata hääsuunnittelijaa? Mulla eikä sulhasella oo mitään kokemuksia häistä. Ei siis ikinä olla käyty vieraana minkäänlaisissa häissä koskaan, joten on tosi vaikeeta suunnitella häitä. Kaikki käytännönvalmistelut tuntuu nii vaikeilta! Niiku miten kakku säilytetään jos on grilli/sauna häät ulkona eikä oo jääkaappia? Missä vaiheessa ohjelmaa on puheet? Tarviiko sitä ohjelmaa olla hirveesti? Tarviiko olla bändi tai dj vai käykö pelkkä spotify? :0

Onko teillä kokemusta hääsuunnittelijan palkkaamisesta?

Jaa viesti

Meillä on sama tilanne, että ei kummallakaan oo kokemusta häistä - tai mä oon ollut joskus lapsena, mutta mies ei koskaan. Mun vastaus ei välttämättä auta kauheasti, koska se puoltaa itse suunnittelua.

Ei olla missään vaiheessa ajateltukaan hääsuunnittelijan palkkaamista, eikä meillä ole ollut ongelmia. Ollaan ajateltu, että onpahan ainakin meidän näköiset, kun ei ole mitään, mistä kopioida. Käytän hääsuunnitteluun suomalaista Tahtoo-sovellusta, jossa on valmiina pohjana tehtävälistaa yms, josta saa vinkkiä omaan suunnitteluun ja niitä kaikkia voi muokata juuri omien tarpeiden mukaiseksi. Suosittelen sitä lämpimästi!

Täällä naikkareissa löytyy kyllä jos jonkinmoista keskustelua, joita olen selaillut todella paljon ja olen sitä kautta muodostanut paljon omia käsityksiä siitä, mikä on paras vaihtoehto meidän juhlaan. Kannattaa siis selata keskusteluja, koska siellä on isommistakin jutuista kuten pitopalveluista aina hääleikkeihin monenlaisia kokemuksia ja ajatuksia.

Kaasoilta ja bestmaneilta ollaan saatu käytännön vinkkejä ohjelman suunnitteluun myös, eli kannattaa kysellä myös lähipiiriltä, miten he ovat kokeneet tietynlaiset järjestelyt parhaina.

Poromorsian likes this

Jaa viesti