Jump to content
Naimisiin.info

Jyvässeutu


Sinite

Recommended Posts

SURVON KARTANOSTA KOKEMUKSIA:

 

Meillä oli häät talvella 2013 Survon kartanolla päärakennuksessa. Meillekin paikan emäntä antoi erikoisen vaikutelman itsestään. Minullekaan hän ei vastannut sähköposteihin ennen kun vasta ihan lähellä häitä. Puhelimessa ja livenä hän vaikutti kiireiseltä ja hieman välinpitämättömältä juuri meidän häitämme kohtaan. Persoonana hän oli kuitenkin ihan hauska ja meillä synkkasi kyllä huumorintajun puolesta hyvin yhteen. Hän ei lähenyt yhtään mukaan minkäänlaiseen ideointi- tai haaveilukeskusteluun juuri meidän häistä. Tuntui liukuhihnatoiminnalta hänelle häiden pyörittäminen. Olin tosi epävarma ennen häitä hääpaikasta ja lohduttaa kuulla, että muilla on ollut samoja fiiliksiä. Itse hääpaikkahan on todella ihana ja kartano kaunis. Puitteet siis ihan loistavat varsinkin pienille häille ja lähellä keskustaa.

 

Menimme valmistelemaan häitä edeltävänä päivänä hääpaikalle. Hääpaikka oli sotkuisessa kunnossa ja ihan avoimesti huomautin emännälle kyllä asioista, jotka mielestäni oli eritavalla kuin halusin. Pöydillä ja hyllyjen päällä oli myös kaikenlaista epämääräistä roinaa, joita ihan itse piilottelimme pöytien alle. Paikka oli myös ihan täynnä ylimääräisiä tuoleja! Paikka vetää 120 vierasta ja meillä oli pienemmät häät, joten kaikki ylimääräiset tulit olivat itse pääjuhlasalissa. Emäntä sanoi, että niitä ei voi laittaa minnekään piiloon, koska niille ei ole tilaa. Onneksi apulaiseni piilottelivat tuolit tarjoilupöydän ja muiden pöytien alle. Kannattaa käyttää tätä ideaa omissa häissänne myös, jos tuolit ovat edelleen siellä.

 

Koimme aika töykeänä käytöksenä emännältä sen, että hän esitteli hääpaikkaa muille ihmisille samalla kun teimme häävalmisteluitamme. Paikalla kävi muutamakin pariskunta katomassa hääpaikkaa. Pelkäsin itse, että joku varastaa tavaroitamme ja häälahjojamme, joita toimme jo etukäteen hääpaikalle. Emäntä ei osallistunut mitenkään häävalmisteluihimme edellispäivänä. Koimme sen kyllä jälkikäteen erittäin hyvänä asiana, koska saimme laittaa itse paikat sellaiseen kuntoon kun halusimme ja tunkea ylimääräistä roinaa piiloon pöytien alle.

 

Itse hääpäivä meni kuitenkin todella hyvin eikä minulla ole juurikaan valittamista emännän toiminnasta. Jotkut vieraamme sanoivat, että emäntä oli ollut heille tyly, kun olivat kysyneet jotakin ruuasta. Minulle emäntä oli koko ajan ystävällinen eikä oikeastaan kauheasti puuttunut häidemme etenemiseen. Häissä hän oli aika huomaamattomasti taka-alalla koko ajan. Häissä ruoka oli todella hyvää ja tarjoilu pelasi ihan hyvin. Häissämme oli yksi tarjoilija emännän lisäksi ja tarjoilija oli tosi mukava tyyppi. Paikan piti mennä kiinni klo 01, mutta me olimme paikalla pidemäänkin eli kiirettä ei ollut pois. Emäntä jopa kehui meidän häitä hyvin organisoiduiksi ja mukaviksi.

 

Häiden jälkeen laskutus oli pielessä ja jouduimme siitä hieman huomauttamaan.

 

Ymmärrän tosi hyvin muiden morsiamien huolen omien häiden sujuvuudesta, koska itseänikin huolestutti kovasti ennen häitä miten asiat paikan emännän kanssa sujuvat. Meillä oli kuitenkin ihana hääpäivä ja olimme tyytyväisiä hääpaikkaan. Kannattaa itse olla todella napakka ja vaatia palvelua. Miksei jopa suoraan sanoa emännälle, että teitä häiritsee hänen käytöksensä. Kannattaa myös tarkasti käydä läpi ennen häitä, että kaikki asiat ovat juuri niin kuin on sovittu. Kannattaa mennä hääpaikalle reilusti etukäteen edellispäivänä ja varautua siivoamaan paikkaa itse.

 

Vastaan mielelläni yksityisviesteihin myös ja voin halutessanne laittaa kuvia hääkoristelustamme sekä antaa lisää vinkkejä. Itse olisin kovasti kaivannut niitä tuosta hääpaikasta ennen häitämme. Meillä kaikki meni kuitenkin hyvin loppujen lopuksi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 981
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Laitanpa minäkin kommenttia, koska häät meni niin nappiin, eikä valittamista ole :) Meidän häät vietettiin Surkeejärvellä http://www.matkailutilasurkeenjarvi.fi/ ja voin vilpittömästi suositella. Palvelu oli ystävällistä, kaikki erikoistoiveet huomioitiin, saatiin just omannäköset häät ja ruoka oli todella hyvää. Valittiin paikka juhlatilan ja majoituskapasiteetin perusteella, hämyisen navetan vintillä suomalainen jäyhä vierasjoukko (150hlö) koki olonsa heti kotosaksi, ei ollut alkujäykistelyä, vaan iloista puheensorinaa :) Lisäksi hääpaikkaan voi jäädä iso joukko yöksi edulliseen hintaan, niin vieraat innostuivat juhlimaan aamuun asti. Vieraat hoiti itse yöpymisen maksamisen aamupalan yhteydessä. Hääyötä varten oli soma mökki. Meillä oli tanssit navetan vintillä, mutta myös alakerrassa olisi voinut järkätä tanssit tai karaoken ainakin pienemmälle porukalle. Meidät vihittiin pihalla omenapuun katveessa, mutta nätti paikka olisi ollut myös vanha riihi. Paikkaan voi tuoda omat juomat, serkku haki Saksasta satsin. Tilattiin äänentoisto Jyväsmedialta http://www.jyvasmedia.fi/ , suosittelen, palvelu oli hyvää huomioi kaikki toiveet (taustamusiikki, bändin äänentoisto, karaoke, hää-dJ, valot, savukone), myös hinta oli edullisin. Loppuillan dj-bileet oli huikeet ja tanssilattia oli kokoajan täynnä! Suosittelen satsamaan musiikkiin, valoihin ja ottamaan savukoneen :) Myös ulkona vihkimisessä häämarssi soitettiin kaiuttimien kautta ja papilla ja laulajalla oli mikrofonit.

Häissä oli paljon lapsia, kaksi lastenhoitajaa järjestyi Surkeenjärven kautta, jotka pitivät yllä lastenhuonetta ja vahtivat lapsia vieraiden toiveen mukaan. Illalla mummo kävi nukuttamassa meidän lapset, jonka jälkeen mummo palasi juhliin ja toinen hoitajista jäi vahtimaan lasten unta. Toivottavasti meidän kokemuksista jollekin hyötyä :)

Muokattu: , käyttäjä: Bride79
Link to comment
Share on other sites

Juu :) Kokonaisuudessaan noin 650e sisältäen laitteet (kajarit, valoja, savulaite jne.) ulkona ja sisällä käyttövalmiina sekä illan karaokejuonnon ja dj-bileet. Musiikkityylin (meillä hittejä kautta-aikojen) ja biisit voi pyytää etukäteen. Meillä oli lisäksi bändi, mutta olis varmasti toiminu, jos DJ olis soittanu myös valssit ja humpat :)

Link to comment
Share on other sites

PaulitaP

Valitettavasti en voi sinulle lohdutuksen sanoja tarjota. Meillä oli vähän aikaa sitten häät Korpelan tilalla ja voin sanoa, että olemme syvästi järkyttneitä Kartanopitojen emännän käytöksestä. Varasimme tilat jo vuosi sitten ja silloin jo tuli epämieluisa olo ko. yrittäjästä. Olisi pitäny luottaa ensivaikutelmaan ja juosta lujaa karkuun.

Meidän häissä pilalle meni mm. seuraavat:

Edellä mainittu henkilö oli jokapaikasta myöhässä ja tiuski meille ettei hänellä ole aikaa odottaa kun me "haaveilemme" kun suunnittelimme mm. pöytäjärjestystä. Hän käveli sisätiloissa tupakkaa poltellen. Juhlatilaa ei oltu siivottu, lattialla oli roskia ja LASINSIRUJA. Moneen otteeseen oli ollut puhetta, että pieniä lapsia osallistuu juhliin useampia. Tilasta löytyi myös hiiren jätöksiä ja kuollut hiiri. Tuli illalla kesken juhliemme "siivoamaan" seuraavan päivän tilaisuutta varten; kyseinen toiminta sisälsi mm. vieraiden juomien kaatamista maahan, äksyilemistä viersillemme ja roskakasojen kantamista eteiseen vieraiden tielle.

En todellakaan voi suositella kyseisyä yritystä kenellekään. Älkää edes vuokratko vain tiloja, se nainen keksii kyllä jonkin tavan pilata juhlanne!

 

Voi ei, nyt muuten kuulostaa tosi pahalta! Oikein kouraisi vatsanpohjasta, kun luin tekstisi :( Teidän häissä näytti kyllä menevän kaikki mahdolliset asiat pieleen ja suuresti tähän vaikutti paikan emäntä. Huh huh mitä toimintaa! Pöyristyttävää! Jatkan samalla linjalla kuin aiemminkin, eli ei kyllä todellakaan kannata vuokrata ko. paikkaa häitä varten!! Kiitos, kun vahvistit aatoksiani zozzy!

Link to comment
Share on other sites

Kaneliomena

 

Kiitos tosi paljon sinunkin kokemuksistasi Survon kartanosta! Huojentavaa kuulla, ettei minussa ole vikaa ;) enkä ole siis mikään bridezilla, kun joudun pommittamaan Survon kartanon emäntää sähköpostiviesteillä, tekstareilla ja soitoillani. Yritän pysyä napakkana ja vaatia sitä palvelua, josta olemme maksaneet. Häihin on nyt enää 25 päivää ja emäntä lupasi ottaa tällä viikolla yhteyttä ja käydä tilauksen kanssani läpi puhelimessa. Tokkopa hän minulle päin soittelee... En edes odota tuota puhelua, vaan varaudun itse soittamaan hänelle. On kyllä todella kummallista asiakaspalvelua! Itsekin työskentelen vastaavanlaisissa palveluhommissa, enkä voisi ikipäivänä kuvitella toimivani itse noin töykeästi.

 

Lohduttavaa on kuitenkin kuulla, että emännästä ja muusta sotkusta huolimatta häät sujuivat hyvin - tämä valaa minuun toivoa, että ehkä meillekin tulee ihan onnistuneet juhlat tästä kaikesta huolimatta :) Saanko vielä kysyä, mitä ongelmia laskussa oli? Eikö henkilömäärät täsmänneet sovitun mukaisesti vai yrittikö periä lisää rahaa tms.?

 

Olisi tosi kiva nähdä kuvia somistuksista! Itselläni on aika vahva visio, mitä meille tulee, mutta vertailun vuoksi olisi kiva nähdä, miten somistukset toimivat toisissa häissä käytännössä :D Voit laittaa minulle kuvia sähköpostiin: [email protected]

 

SUURI KIITOS! :D

Link to comment
Share on other sites

Laitanpa minäkin kommenttia, koska häät meni niin nappiin, eikä valittamista ole :) Meidän häät vietettiin Surkeejärvellä http://www.matkailutilasurkeenjarvi.fi/ ja voin vilpittömästi suositella. Palvelu oli ystävällistä, kaikki erikoistoiveet huomioitiin, saatiin just omannäköset häät ja ruoka oli todella hyvää. Valittiin paikka juhlatilan ja majoituskapasiteetin perusteella, hämyisen navetan vintillä suomalainen jäyhä vierasjoukko (150hlö) koki olonsa heti kotosaksi, ei ollut alkujäykistelyä, vaan iloista puheensorinaa :) Lisäksi hääpaikkaan voi jäädä iso joukko yöksi edulliseen hintaan, niin vieraat innostuivat juhlimaan aamuun asti. Vieraat hoiti itse yöpymisen maksamisen aamupalan yhteydessä. Hääyötä varten oli soma mökki. Meillä oli tanssit navetan vintillä, mutta myös alakerrassa olisi voinut järkätä tanssit tai karaoken ainakin pienemmälle porukalle. Meidät vihittiin pihalla omenapuun katveessa, mutta nätti paikka olisi ollut myös vanha riihi. Paikkaan voi tuoda omat juomat, serkku haki Saksasta satsin. Tilattiin äänentoisto Jyväsmedialta http://www.jyvasmedia.fi/ , suosittelen, palvelu oli hyvää huomioi kaikki toiveet (taustamusiikki, bändin äänentoisto, karaoke, hää-dJ, valot, savukone), myös hinta oli edullisin. Loppuillan dj-bileet oli huikeet ja tanssilattia oli kokoajan täynnä! Suosittelen satsamaan musiikkiin, valoihin ja ottamaan savukoneen :) Myös ulkona vihkimisessä häämarssi soitettiin kaiuttimien kautta ja papilla ja laulajalla oli mikrofonit.

Häissä oli paljon lapsia, kaksi lastenhoitajaa järjestyi Surkeenjärven kautta, jotka pitivät yllä lastenhuonetta ja vahtivat lapsia vieraiden toiveen mukaan. Illalla mummo kävi nukuttamassa meidän lapset, jonka jälkeen mummo palasi juhliin ja toinen hoitajista jäi vahtimaan lasten unta. Toivottavasti meidän kokemuksista jollekin hyötyä :)

Kuulostaa ihanalta! Me olemme myös miettineet ko. paikkaa yhtenä vaihtoehtona. Ja kiitos Jyväsmedia-vinkistä! :)

Link to comment
Share on other sites

Mä olen niin kiitollinen, että pääsin lukemaan teidän muiden kokemuksia Survo-Korpelasta (mutta siis en tarkoita niin, että muiden hääjuhlien pilalle meno olisi hienoa, ei todellakaan!) koska meidän oli tarkoitus juhlia häitämme kyseisessä paikassa, mutta näiden juttujen jälkeen mieli muuttui hyvin nopeasti. Onneksi saimme toisen juhlapaikan, jossa palvelu on ollut alusta lähtien ystävällistä ja nopeaa. :) 

 

Ja siis tosiaan puhelimessa Survon emäntä vaikutti juurikin ns. elämäänsä kyllästyneeltä ja toisella kerralla kun hänelle soitimme, oli juuri silloin kiireinen ja lupasi soittaa takaisin tunnin kuluttua. No eipä soittanut, kun vasta illalla yhdeksältä. Mielestäni hieman liian myöhäinen aika, kun itse soitimme hänelle jo viiden-kuuden aikoihin iltapäivästä/alkuillasta.

Link to comment
Share on other sites

Palokasta löytyy myös viihtyisä ja viehättävä pelimannitalo. Ihmisiä mahtuu noin 100, mutta pienemmällekään porukalle ei tunnu liian isolta. Ei A-oikeuksia eli itse saa hoitaa juomapuolen. Pitopalveluksi saa tuoda kenet haluaa. Mielestäni oikein varteenotettava vaihtoehto hääpaikaksi!

http://www.jskamu.net/pelimannitalo/pelimannitalo_tiedostot/Pelimannitaloesite2.pdf

Link to comment
Share on other sites

Morsio89

 

Hyvä juttu, että saatiin edes yksi morsio pelastettua huonolta palvelulta ja mahdollisesti epäonnistuineilta häiltä :) Vaikka toivon edelleenkin, että päivästämme tulee ikimuistoinen kaikesta p*skasta huolimatta. Yritän pysyä tiukkana tuon Survon emännän kanssa. Hän ei saa todellakaan pilata häitämme huonolla palveluasenteella.

 

Tsemppiä häiden valmisteluun! :)

Link to comment
Share on other sites

Haluan korostaa vielä liittyen omaan kommenttiini Survon kartanoon, että häämme ei missään nimessä menneet pilalle! Päivä oli aivan ihana ja häät onnistuivat ihan täydellisesti. Myös hääpaikka oli todella hyvä ja palvelu koko päivän hyvää ja joustavaa sekä ystävällistä. Ruoka oli myös erinomaista. Hääpaikan valinta ei ollut todellakaan pettymys, vaan sopi tosi hyvin meidän häille. Itse hääpäivän osalta minulla ei siis ole mitään valittamista hääpaikasta tai sen emännästä. Lähinnä negatiiviset kokemuksemme liittyivät aikaan ennen häitä ja häitä edeltävään yhteistyöhön emännän kanssa. Tule Paulita ehdottomasti kertomaan millainen teidän hääpäivä oli? :)

Link to comment
Share on other sites

No niin, nyt on häät tanssittu Survon kartanolla :) Olin kokonaisuudessaan päivään todella tyytyväinen ja kaikki meni säätä myöten ihan nappiin.

 

Pieniä juttuja sain kuulla lähipiiriltä itse juhlan jälkeen tänä päivänä. Ensinnäkin menussa ei ollut sovittuja lihapullia ollenkaan, vaikka tästä olimme erikseen sopineet Survon kartanon emännän kanssa, että niitä olisi lapsille tarjolla. Kaaso kertoi menun sisällön ennen ruokailun alkua, joten varsinkin lapset kyselivät lihapullien perään. Niitä ei saatu missään vaiheessa juhlaa. Aion ehdottomasti reklamoida tästä, sillä sovimme emännän kanssa ihan kirjallisesti, että lihapullat olisivat buffetissa.

 

Kaikki edellisen illan järjestelyt sujuivat ihan hyvin. Menimme juhlapaikalle klo 18 laittamaan kattauksia kuntoon ja tallin yliset tanssikuntoon. Emäntä pyöri katsomassa järjestelyjämme erittäin v*ttuuntuneen näköisenä, eikä tarjoutunut keskustelemaan mistään kanssamme. Joitakin asioita piti kysyä häneltä ja niissäkin auttoi varsin nihkeästi. Järjestelyt saimme kuitenkin hoidettua ja paikat olivat jo valmiiksi siistissä kunnossa. Talliin veimme iltapalat ja juomat valmiiksi jo edellisenä iltana. Laitoimme jääkaapin päälle ja ruuat ja juomat sinne säilytykseen. Emäntä oli sitten ilmeisesti unohtanut kertoa, että alempi kylmäkaappi oli pakastin (eikä tätä huomannut edellisenä iltana laisinkaan), joten kaikki siellä olleet ruuat ja juomat olivat aivan jäässä hääpäivänä. Osa ehdittiin sulattaa kuntoon, mutta suurin osa meni roskiin... Tältä olisi vältytty, jos emäntä olisi vaivautunut kertomaan asiasta etukäteen.

 

Muitakin pikkujuttuja oli, mutta suurin lienee tämä, jonka kuulin vasta hetki sitten. Kun tanssit loppuivat tallissa, tuli emäntä siivoamaan paikkoja. Hän oli humalassa!! Ei kuulemma saanut puhuttua selkeästi, mongersi vain jotakin käsittämätöntä, ja alkoi siivota paikkoja. Eipähän kuulosta kovin ammatilliselta touhulta, että ollaan kännissä töissä! No, tässä vaiheessa olimme mieheni kanssa jo siirtyneet sviittiin hääyötä viettämään, joten en todistanut tätä emännän olotilaa, mutta varsin tuhdissa kunnossa oli kuulemma ollut.

 

Näiden kaikkien kokemusten perusteella suosittelen, ettei KUKAAN VARAA SURVON KARTANOLTA HÄITÄ!! Tilat ovat aivan upeat ja saimme varsinkin tunnelmasta paljon kehuja häävierailta. Jotkut taisivat jopa sanoa, että parhaat häät, missä ovat koskaan olleet. Suurin kiitos ja kunnia kuuluu tästä ihanille vieraille ja yhteishengelle. Juhlapaikkakin sai kehuja. Henkilökunta se tässä vain aiheutti ongelmia ;)

 

Haluan kuitenkin korostaa, että olen kaikesta huolimatta erittäin tyytyväinen kaikkeen ja nyt voin kaiholla muistella meidän ihania ja todella onnistuneita häitämme <3 Hääkuvia ja -videota odotellessa...

Link to comment
Share on other sites

. Aion ehdottomasti reklamoida tästä, sillä sovimme emännän kanssa ihan kirjallisesti, että lihapullat olisivat buffetissa.

Pidä kaikki asiaan liittyvät sopimukset ja tekstit tallessa kunnes asiat ovat todellakin saaneet päätöksen. Olen reklamoinut omien häideni tiimoilta kahdesti ilman, että emäntä olisi vaivautunut vastaamaan yhtään mitään sovitteluehdotuksiin. Olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja kuluttaja-asiamies hoitaa nyt asiaa. Toivottavasti kyseinen pitopalveluyrittäjä saisi edes vähän asiakaspalveluhenkeä ja tervettä järkeä yrityksen maineen kunnossapitoon; ja tulevaisuuden reklamoijat pääsisivät vähän helpommalla! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ihanaa Paulita, että teillä oli hyvät ja onnistuneet häät kuitenkin, vaikka sua jännitti etukäteen :) Onnea paljon! Mä toivoisin, että Survon kartanon emäntä lukisi nämä keskustelut. Hänellä olisi paljon korjattavaa toimintatavoissaan. Hän tarvitsisi ehdottomasti jonkun pr-ihmisen hoitamaan markkinointia, paikan esittelyä ja yleensä muutenkin asiakassuhteita. Itse hän ei ole siihen kovin soveltuva. Tuntui myös, että ei ole myöskään siksi soveltuva, että hän yrittää varmaan tehdä ihan kaiken itse ilman apua ja työtä on liikaa. Toivoisin, että hän saisi tästä keskustelusta vinkkejä ja uusia voimia firman pyörittämiseen. Hääpaikkana Survo on aivan ihana ja siinä on paljon potentiaalia. Parasta siinä on se, että se on maalaisidylli keskellä kaupunkia hyvien kulkuyhteyksien päässä. Mutta tuo on kyllä ihan törkeää, että siellä on henkilökunta ollut humalassa!! Mielestäni tuosta voisi reklamoida myös. Mutta pääasia, että teidän häät onnistuivat ja teillä oli ihana päivä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meillä oli häät kesällä Survossa. Tilukset siellä kyllä on ihanat ja ruoka oli oikein hyvää.

Kaikenlaisia ongelmia kuitenkin oli ja tästä syystä paikasta ei jäänyt kauhean hyvää vaikutelmaa.

- Kuten muutkin ovat maininneet, yhteistyö paikan yrittäjän kanssa ei sujunut. Esimerkiksi menusta oli todella vaikea päästä sopimukseen, kun hänellä ei ollut koskaan aikaa paneutua siihen. Muutenkin kyseltäessä milloin voitaisiin tulla paikanpäällä käymään ja keskustelemaan hääjärjestelyistä tuntui se olevan hankalaa ja aina vedottiin kiireeseen.

- Hääpäivänä kakusta oli leikattu pala jo ennen kuin me ehdimme sitä korkata. Selityksenä oli se, että piti mukamas testata millä kakkua saa leikattua (just joo).

- Hääkarkit oli heitetty häiden tiimellyksessä roskiin, vaikka osassa oli vielä karkit syömättä. Jokaisessa pussukassa oli myös puiset sydämet aina jokaisen vieraan nimellä varustettuna. Olisi kuulemma pitänyt sopia ennakkoon, että niitä ei pöydiltä keräillä ja heitetä roskiin. Tästähän ei koskaan ollut puhetta. Monia jäi harmittamaan, ettei hääkarkkeja jäänyt nyt muistoksi.

- Yrittäjä pahoitti töykeällä käytöksellään useampien vieraiden mielen.

- Lisäksi meitä laskutettiin liputuksesta, josta ei oltu sovittu. Kun kysyimme asiasta, olivat kuulemma vieraat vaatineet sitä. Koska kyse ei ollut kovin isosta summasta maksoimme myös liputuksesta, sillä halusimme vain mahdollisimman nopeasti eroon koko touhusta.

Kaikesta huolimatta nautittiin häistä, eikä annettu huonojen puolien haitata hääpäivää.

Link to comment
Share on other sites

Voi ei surskorpa!! Siellä on mennyt jotkut asiat vielä huonommin kuin meillä :( Mutta tärkeintä on se, että päällimmäiseksi jäi hyvä fiilis omista häistä, eikä antanut tuollaisten asioiden häiritä itse päivänä. Jälkikäteen niitä voikin sitten kirota sitäkin kovemmin ;)

 

Sain muuten Survon kartanolta hyvitystä laskusta yli 200 euroa. Pysyin tiukkana ja juttelin emännän kanssa pitkät tovit puhelimessa. Oli taas kauhean kiireinen puhelun alkaessa, mutta puhuin silti kaikki asiat kerralla läpi. Kyllä pitäisi olla aikaa puhua asiakkaiden kanssa, murrh. No, anyway - hyvä fiilis tästä jäi kaikinpuolin :D vaikka edelleenkin suosittelen vahvasti muille jotakin toista, ammattitaitoisempaa juhlapaikkaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meidän hääpaikaksi on varattu Majakosken päärakennus. Meillä vieraita maksimissaan saattaa tulla 120, mutta haluaisin saada kaikki mahdutettua alasaliin, sillä en innostunut joidenkin vieraiden sijoittamisesta yläkertaan. Tuntuu, että sielä olevat ihmiset ovat vähän eristyksissä. Kysyisinkin kuinka paljon alakertaan voi mahduttaa ilman, että tulee liian ahdasta? Onko teillä kokemusta häistä, joissa myös yläkerrassa on osa vieraista? Millaista oli?

Muokattu: , käyttäjä: Emika
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...