343 viestiä aiheessa

Löytyisikö kokemuksia Hämeenkylän Kartanosta? Hinta, tilat, pitopalvelu, koristelu jne. Paljon siitä löytyi kysymyksiä tältäkin palstalta, mutta kovin vähän vastauksia...

Meillä on elokuussa häät Hämeenkylän kartanossa:

Hintataso on normaalia ravintolahintaa, ravintolaa pyörittää Sodexho.

Seisovasta pöydästä keittiömestari tekee sen hintaisen tarjouksen kuin haluat. Meille tarjosivat pelin avauksena 45 Eur/hlö hintaista menua (sis. hääkakun), mutta yhdessä sumplimme sitten menun jonka hinnaksi tuli 37 Eur/hlö.

Iltapalaksi me sovimme kasvis- ja kinkkupiirakan 5 Eur/hlö.

Ruuat on maksettava etukäteen minimihenkilömäärän mukaan.

Juomat ja lisäruuat veloitetaan luottokortilta. Yksityishenkilöille eivät kirjoita laskua jälkikäteen.

Hääkakkua ei saa viedä omaa, vaan heillä on kolme vaihtoehtoa, joista on valittava. Lisukkeita saa viedä itse, meillä tulee pullakranssi ja pikkuleipiä + karkkeja.

Häätilana on pääkartanon siivessä sijaitseva iso ravintolasali.

Hinnat 2008:

Ravintolasali (80 hlöä) 600 Eur/8 tuntia

Ravintolasali + kabinetti (100 hlöä) 800 Eur/8 tuntia

Ravintolasali + kabinetti + aula (max. 130 hlöä) 950 Eur/8 tuntia

Lisätunnit klo 24.00 saakka 42 Eur/h

Lisäveloitus klo 24.00-02.00 250 Eur/2 tuntia

Ravintolasalin nurkkaan mahtuu hyvin myös bändi ja tanssitilaa.

Koristeet saa viedä itse ja rahalla saa heidän kauttaankin mitä vain. Heiltä löytyy myös joitakin koristeita itseltään, joita lainaavat ilmaiseksi (kynttilänjalkoja, tuikkukuppeja, pöytäliinoja, servettejä...).

Kukat voi tilata heidän kauttaan tai itse muualta.

Ravintolasalin nurkassa on baari A-oikeuksilla, joka voi juhlien aikaan olla vieraille joko maksullinen tai maksuton. Myös erilaisista juomalippu-käytännöistä voi sopia. Baarissa on töissä normaali keittiöhenkilöstö (eli ei mikään erikoistunut baarimikko) ja juomavalikoima on hiukan rajallinen, joten kamalan erikoiset drinksut eivät onnistu. Omia juomia ei saa viedä.

Mitäpä muuta? Minun hääpäikystäni löytyy ehkä jotain lisätietoa ja jotain valokuvia.

Ja häiden jälkeen olen taas vähän viisaampi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenko oikeasti ainoa jonka mielestä kaikki paikat tuntuu kauhean kalliilta?

Ollaan alustavasti ajateltua Seutulan vpk-taloa tai Björkehemiä mutta molemmissa jo pelkkä vuokra yli 500 euroa :(

Eli tietääkö joku jotain paikkaa mielellään Seutulan läheltä joka oisi oikeesti edullinen?

Ehdoton vaatimus on että viinat saa viedä itse, pitopalvelulla ei niin väliä. Nuo viinat muuten kaatavat koko budjetin jos joutuu monia kymmeniä euroja pullosta pulittamaan..

Riittää että noin 70 vierasta mahtuisi, eli mitään muita halvempia ideoita kuin Björkhem tai Seutulan vpk-talo?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin lisätietoa Huvituvasta! Lähinnä vuokrahinta kiinnostaa, eli tietääkö kukaan paljonko on huvituvan tilavuokra? Ja jos jollakin olisi kuvia laittaa, niin vieläparempi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakkaat ystävät!

Tarkoituksenamme olisi viettää häitä Uudella maalla (esim. Tuusula, Vantaa, Helsinki, Espoo) toukokuussa 2010. Toisena vaihtoehtonamme on viettää häitä Kuopiossa mutta sielläkin olen törmännyt juhlapaikkaongelmaan. Olen tutkaillut useita paikkoja Teidän hyvien vinkkien perusteella mutta nyt alkaa iskeä pieni epätoivo girl_impossible.gif Tuntuu, että sitä "oikeaa" juhlapaikkaa ei millään löydy, joka täyttäisi seuraavat haaveeni.

1)Paikalle mahtuisi noin 100 vierasta

2)Saisi tuoda omat juomat ja voisi itse hankkia pitopalvelun

3)Edes osa juhlavieraista (nuoriso) voisi jäädä yöksi

4)Plussana olisi tietenkin, että on järven lähistöllä ja olisi sauna

5)Tietysti mahdollisimman edukas

Olen tähän mennessä löytänyt yhden erinomaisen paikan eli Ystävyyden majan (Kuoipossa) joka nämä kriteerit täyttävät mutta en millään haluaisi viettää häitäni siellä, kun veljeni vietti juuri siellä hääjuhlia. Olisin todella kiitollinen jos pelastatte minut pulasta.Lisäksi Hvittorpin linna täyttäisi haaveeni tuon yöpymisen osalta sekä kaikinpuolin ihana. En oikein uskalla sinne kuitenkaan juhlia järjestää. Lähinnä syynä on se, että viestejänne luettuani olen ymmärtänyt, että siellä ei oikein saisi omia alkoholeja juoda eikä musiikkia juuri soittaa (ainut se häävalssi). Hääväki on kuitenkin tanssivaa sorttia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saippua, oletko tsekannut paikan nimeltä Itämerikeskus? Sijaitsee Kellokoskella eli vähän kauempana Tuusulassa, jos Helsingistä päin asiaa katsoo.

Mun sisko vietti siellä muutama vuosi sitten häitään ja oli upea paikka. Siellä on muutamia huoneita yöpymistä varten ja sauna ja 100 vierasta mahtuu saliin helposti. Iso kaunis piha ja joki virtaa siinä ihan vieressä.

Hinnoista en osaa sanoa mitään, olen ymmärtänyt että paikan omistaja vaihtui sen jälkeen kun siskoni vietti siellä häitään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Saippua, oletko tsekannut paikan nimeltä Itämerikeskus? Sijaitsee Kellokoskella eli vähän kauempana Tuusulassa, jos Helsingistä päin asiaa katsoo.

Mun sisko vietti siellä muutama vuosi sitten häitään ja oli upea paikka. Siellä on muutamia huoneita yöpymistä varten ja sauna ja 100 vierasta mahtuu saliin helposti. Iso kaunis piha ja joki virtaa siinä ihan vieressä.

Hinnoista en osaa sanoa mitään, olen ymmärtänyt että paikan omistaja vaihtui sen jälkeen kun siskoni vietti siellä häitään.

Hei Pipsa K!

Ja kiitos vinkistä! Itämerikeskus kyllä kiehtoo ja olenkin lukenut paikkaan liityvistä viesteistä. Tosin jos jollakin olisi kertoa tuoretta tietoa paikan nykyisestä hintatasosta, palvelusta yms. Lähinnä minua kiinnostaa myöskin se, että onko jonkun häissä jäänyt yöpyjiä paikalle ja mikä on sen hinta? Katselin netistä niin siellä puhuttiin muistaakseni noin 60euron hinnoista/2hlö. Pitääkö tämä paikkansa?Kiitos, kun jaksatte vastailla :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, löytyisikö keneltäkään Björhemista tuoreempia kuvia? Tarkoituksena olisi mahdollisesti juhlia häitä ko. paikassa. =) Joitain kuvia löysin täältä ketjusta, mutta olivat vuodelta 2004 ja käsittääkseni paikkaa on vähän remontoitu sen jälkeen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vaan!

Osaisikohan täällä topikissa joku auttaa. Olen yrittänyt selata täältä läpi useita eri keskusteluja ja muutenkin netistä läpi erilaisia juhlapaikkoja, mutta tuntuu, että olen ihan hukassa niiden kanssa. Osaako kukaan suositella tunnelmallista juhlapaikkaa, jossa voisi vihkiä paikanpäällä (mielellään ulkona, mutta säävarauksella sisällä) ja juhlia n.50-60 hengen seurueen kanssa samassa tilassa? Budjetti ei ole kovin iso eli tilavuokra ei saisi mennä yli 500 e. Olen katsellut Helsingin puolelta Pakin taloa ja näyttää kivalta netissä olevien kuvien perusteella. Tuleeko kellekään muita Vantaalta tai pk-seudulta mieleen? Itselleni olisi tärkeää se, että paikassa olisi hiukan jotain erikoista/tunnelmallista. Myös omat ruuat ja juomat olisi hyvä saada viedä, ei toki pakollista. Onko kellään kokemuksia tällaisista paikoista? Nettisivuista ei oikein saa aina hyvää kuvaa ja paikanpäälle en kovin moneen paikkaan pääse nyt katselemaan. Kiitos, jos osaatte auttaa! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Oiskohan kellään tarkempaa tietoa HUVITUVASTA? Hinta?onko se inva ystävällinen? Kävin niiden sivujakin selaan ja vaikuttais ihan meidän paikalta.

Lisäksi onko vantaalla edes jotain n. 50-70hlön kokoista kohtuuhintaista invaystävällistä paikkaa? Kaikki paikat tuntuu ihan mahdottomilta pyörätuolilla liikkumista ajatellen ja ois kuitenki ihana jos pystyis parhaan kaverinsakin kutsumaan. Joten suur kiitokset jo etukäteen!

Remontoidussa Bygårdissa on ainakin jonkinlainen inva -varustus. Inva vessa löytyy ja rullatuoliramppi rapun jatkeeksi.

Hasse

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitan tänne samaa viestiä kuin tuonne Helsingin puolen ketjuun, kun juhlapaikka olisi hakusessa joko hki tai vantaan alueelta; että löytyisikö joltakin ehdotuksia/kokemuksia paikoista joissa olisi vihitty paikan päällä ?!

Eli kaipailisin tilaa n.50 hengen häille, paikkaa jossa olisi sisätilat vihkimisille niin että siihen on erillinen tila/alue, ei niin että ihmiset ovat ruokapöytien ääressä.

tila bändille/tanssimiselle olisi plussaa.

tila saisi olla mielummin liian iso kuin liian pieni ja sokkeloinen.

Toki hieman erilaisiakin versioita saa ehdottaa; olen avoimin mielin :flirt:

Kiitos :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin kokemuksia Nygårdsin kartanon kivitaskusta? mitä mieltä olitte paikasta ja miten palvelu pelasi? kuviakin jos on olisi mukava nähdä. Meillä syyskussa 2010 olisi tarkoitus siellä juhlia häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin tutustumassa Manteli saliin , Tikkurilassa. ( Vernissakatu 3)

Uusi sali jonne mahtuu 120 henk. ja meille tulossa n. 75 henkeä joten paikka kyllä toimii meille hyvin.

Siellä saa juhlia pitkään , joka 03.00 sanottiin meille ja Vantaan Hotellihan on sitten jos haluaa jatkoille.

Parkkipaikatkin näytti hyvin runsailta ja junaasema vieressä jotta junalla pääsee myös osa vieraista jotka niin haluaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomio kaikki vantaan maatalousmuseolla tai seutulan vpk:lla häitänsä viettäneet tai siellä vieraana olleet! Kaipailen lisäinfoa näistä paikoista, niin risut kuin ruusutkin ovat tervetulleita. Montako ihmistä oli juhlimassa kanssanne? Miten tila toimi juhlatilana? Molemmat tuntuvat mielestäni kivoilta paikoilta, mutta kovin vähän tuntuu molemmista löytyvän tietoa... Kuviakin olisi kiva nähdä, eli jos sellaisia löytyy niin laittakaa ihmeessä näytille! Kiitos kaunis jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vinkkejä yli 100 henkilön tilaisuuksiin Vantaalta? Mieluiten vielä Itä-Vantaalta, mutta Länsikin käy hätätilassa. Ja semmoinen, mihin saa tuoda omat juomat? Onko kenelläkään kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Midgård Vantaalla soveltuu sellasille 100hengen juhliin, paikalle saa tuoda omat juomat. Jääkaappeja on muutama, löytyy uuni ja tiskikone. Keittiö on todella pieni. Olen ollut tuolla vain tarjoilemassa kolmissa häissä joten en tiedä vieraan näkökulmasta paikasta. Mutta naisten ja miesten vessoja on muutamat. Siellä on näyttämö jossa voi esim bändi olla soittamassa. Pihalle mahtuu noin 30 autoa, omakotitaloja on vieressä joten olikohan yhden aikoihin pitänyt olla ulkona paikasta.

Vantaan juhlapaikat Tuolla on yhteystietoja eri kokoisiin juhlapaikkoihin Vantaalla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tikkurilan Silkkitehtaalla on vietetty häitä ja muita perhejuhlia, mutta nyt Vantaa.fi-sivulla on maininta ettei Silkkisalissa voi pitää yksityistilaisuuksia. Onko tietoa, onko Silkkitehtaalla muita juhlatiloja kuin teatterin omistama Silkkisali?

Entä, onko tuoreita kokemuksia Huvijahdista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oltiin eilen vieraanan Huvituvassa (Huvijahti). Kivannäköinen paikka. Sisäänkäynti sisäpihan syvennyksestä. Mahtuisi noin 70 henkeä.

Tässä pari kuvaa:

viivinjaantinhjuhla001.th.jpg

viivinjaantinhjuhla017.th.jpg

Muita kuvia en voikaan laittaa, kun on vieraita kuvissa. Mutta tunnelmallinen tila, nykyaikainen värimaailma, ruokapöytäsomistus oli persoonallista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Onko siis Huvitupa ja Huvijahti sama paikka?

Huvituvassa oltiin viime elokuussa kaverin häissä, oli oikein mukava ja kodikas paikka, ja pirun hyvät ruoat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ainakin nettisivujen mukaan Huvitupa ja Huvijahti on yksi ja sama.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät vasta 2011 kesällä, ja löydettiin ihana ja edullinen juhlapaikka. Ylästön kotiseututalo. Kannattaa myös kattoo sitä paikkaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan juhlinut Tikkurilan Vernissassa? Olemme tehneet alustavan varauksen ensi kesälle, mutta vähäiset (2) kommentit huolestuttaa :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan juhlinut Tikkurilan Vernissassa? Olemme tehneet alustavan varauksen ensi kesälle, mutta vähäiset (2) kommentit huolestuttaa :girl_sad:

Moi! Itseä myös kiinnostaisi kovasti tuo Vernissa. Tosi huonosti on kotisivuilla kuvia..Oletko käynyt tutustumassa tiloihin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin katsomassa ja sali miellytti meitä. Tila on korkea ja tietysti vähän tehdasmainen. Itse käytämme sitä varmaan niin, että salin ympäri vedetään varustukseen kuuluvat mustat verhot. (Väri)valoja kohdistetaan verhoihin. Hauska yksityiskohta oli yhdellä seinällä korkealla oleva kapea "parvi" ja sinne johtavat portaat. Ovat metallia eikä kauniit, mutta mielikuvitus lähti heti laukkaamaan, miten sitä voisi käyttää johonkin laulu- tms esitykseen.

Nettisivulla mainittu n. 30 euron salivuokra tarkoittaa vain tuota esiintymissalia. 70 euron vuokralla saa käyttöönsä äänentoistolaitteet, valot yms tekniikan. Hintaa tulee, mutta vaivaa säästyy. Ainakin meillä, koska panostamme enemmän hyvään ruokaan, musiikkiin ja iloiseen menoon kuin pieniin sieviin pöytäkoristeisiin :D

Jos haluaa kahvilan (anniskelualuetta) käyttöönsä, pitää se vuokrata erikseen. Kävin siellä lounaalla ja se näytti tosi arkiselta. Aion käydä vielä erikseen katsomassa "hääsilmillä" ja juttelemassa, miten nätiksi sen saa. Nimenomaan kahvilastahan näkyy kaunis maisema joelle ja koskelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät huhtikuun puolessa välissä Puistokulmassa http://www.puistokulma.fi/.

Suosittelen!!!

Hyvää perusruokaa ja todella maukas hääkakku. Tilavuokra, tarjoilijat ym. tarvittavat kuuluvat ruoan hintaan. Viinakset pitää tilata kyseisestä paikasta, mutta saa edullisesti.  

Iso sali, jonne mahtuu paljon porukkaa. Koroke bändille. Hintalaatusuhde kohdallaan!

Järjestelyt hoituivat kätevästi, saatiin kaikki mitä toivottiin. Hyvät yhteydet ja iso parkkipaikka autoille paikan edessä.

Koristelun (+ kimpun, vieheet ym.) saa kätevästi paikkaa vastapäätä olevasta KukkaMiasta.

Kuulostaapa hyvältä :) Puistokulma on nimittäin yksi meitäkin miellyttävästä vaihtoehdosta. Olisi kiva kuulla tuoreempiakin mielipiteitä kyseisestä juhlapaikasta. Mahtaako se olla sopiva n. 80 vieraalle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään