343 viestiä aiheessa

Kuinka paljon tarjoilijoista joutuu Wanhassa Bäckbyssä kustantamaan? Onko kokilla myös tuntiveloitus? ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokki-tarjoilija kuuluu ainakin yli sadan hengen tilauksissa hintaan. Tarjoilijat ovat 25€ / tunti, noin 150:n hengen tilaisuuksissa tarvitaan neljä tarjoilijaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kahvitteluun meni reipas tunti, varmaan 1 1/2 h, mut meillä oli siinä ohjelmaa samalla. ja Syömiseen meni n. 2 h.

Meillä oli just toi sama kakku! Oikeen vesi herahtaa kielelle kun ajattelenkin :P Slurp!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kenelläkään tietoa/kokemusta Vantaan Jokisalista? ::)

En ole ollut Jokisalissa juhlissa, mutta monta kertaa olen ollut siellä esiintymässä konserteissa. Tila on omasta mielestäni todella kiva. Vanha tehdashalli on maalattu valkoiseksi ja isoista lasitiili-ikkunoista pääsee valo sisään. :)

Jokisalihan on arkisin päiväkodin käytössä, joten se näkyy siellä täällä. Salissa on usein jotain päiväkotilaisten askartelemia "hökötyksiä". ;) Siellä on aika kauan ollut sellainen oksista tehty vene, jota on vaikea liikutella ja josta irtoaa risuja ja roskaa, kun sitä siirtelee.

Kannattaa kysyä, että jos tilan vuokraa, niin saako käyttöönsä kunnon keittiön! Me olemme hoitaneet konserttikahvituksen todella pienessä keittiössä, jossa kerran oli vielä lavuaari tukossa. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon nyt soitellu mielestäni kaikki tälläkin palstalla esiin tuleet juhlapaikat vantaalta, muttta kaikki on varattuja. Paniikki meinaa iskeä ihan oikeesti.

Miten te muut ootte saanu paikan varattua, kauanko aikasemmin olette sen tehneet?

meillä häät on ensi kesänä. Haluaisin pitopalvelun, mutta eipä tuollaisia paikkoja enää ole vapaana.

Ihan toivotonta. Pitääkö meidän siirtää häät vuodella. No, eipä taida sekään auttaa, kun sillekin vuodelle on varannut moni.

Apua otan vastaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, kokeilin tuotakin. Pariin paikkaan soitin uudestaan, vaikka paikka oli varattu kyseisenä päivänä, peruutuksia oli tullu muille viikonlopuille, mut ei meidän. tuuri peliä on sit alkaa sovitteleen kirkkoa ja juhlapaikkaa peruutuksien mukaan.

Toivossa täytyy ehkä elää ja kokeilla noita peruutuksia edelleen.

Häät haluttais kuitenki viettää :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon selannu nuo vantaan juhlapaikat läpi myös. Ainut on tuo Kuninkaanlohet johon en muista soittaneeni. Täytyypi siis huomenna kokeilla sitä.

Onkohan ihmisillä useita paikkoja varattuna vai miten ne paikat menee muka noin nopeasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin varasimme jo lokakuun alussa hääpaikan vuodelle 2007, että kyllä se näköjään pitää pari vuotta etuajassa elää, vaikkei olisi vielä kirkosta tietoakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alkaa pikkuhiljaa masentamaan kun tuntuu että kaikki paikat ovat jo varattuja.  :-/

Onkohan Vantaalla muita kivoja juhlapaikkoja kuin keskutelussa esiintyneet...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisko joku ehdottaa hyvää noin 100 hengen juhlapaikkaa pääkaupunkiseudulta, mieluiten Vantaalta? Pitäis olla kohtuuhintanen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on tosi monta tuoretta Vantaa-ketjua. Lue ensin vanhat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ps. tuohon on pakko kommentoida....akustiikkasta...sanotaanko näin

suoraan..olin itse juhlissa tuonna kyseseenä iltana ja

juttelin tai kuuntelin kun bändi valitti tosta asiasta, voin sanoa suoraan, että toi bändi ei kyllä tiennyt musiikista mitää, olen harrastanu musa pienestä lähtien, jos te tiedätte miten kuulosta kun joku laulaa nuotin vierestä? se on sama kun raapaisi haarukkalla lautaseen, niin pahalta kuulosti saundi että aina irvistin pahasti kun kuulin sen...ja tietenkiin, akustiikka Wanhassa Bäckbyssä oli

niin hyvä että ne kuulivat sen itse...ei pystyny peittää millän sitä että

olivat huonoja...tosi sääli...sit täällä ruvetaan haukku paikka..ei käy..

Isot kiitokset morsmaikku05:delle hän puhu asiaa..menkää käymään sielä ja tutustukaan hlö kuntaan, varmasti tulette tykkä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Angel_1, osaisitko kertoa mitään muuta paikasta? Kaikki tieto olisi tervetullutta  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään