Jump to content
Naimisiin.info

Lahti ja lähialueet


Tubbs

Recommended Posts

Teillä on samansuuntaiset suunnitelmat kuin meillä. Ensi vuonna ja majoitus olisi kiva lisä. Villa Rauhala vaikuttaa mustakin kivalta paikalta, mutta siinä ei taida olla majoittumismahdollisuutta. Paitsi tietysti jossain keskustan hotellissa. Tässä muutamia vaihtoehtoja, joita ollaan itse mietitty:

- Lahdessa kansanopistolla on hieno juhlasali, ja samassa talossa voi myös majoittua. Ainakaan tilavuokran hinta ei ole päätähuimaava.

- Majoitusmahdollisuutta juhlatilan yhteydessä on myös Lehmonkärjessä, tosin siellä Isohaapaa varataan jo vuodelle 2012, mutta aina kannattaa kysyä.

- Asikkalassa on toinen vähän vaatimattomampi Niemimäki, jossa mahtuu myös juhlijoita 100 ja yöpyä voi paikanpäällä.

- Sitten on se Vidnäsin kartano, josta Vihqukin mainitsi.

- Kartanohotelli Radansuu Iitissä vaikutti myös tosi kivalta, mutta se oli meille liian kallis.

- Hämeenkoskella sijaitseva Jokelan kartano on myös hienon ja mielenkiintoisen oloinen.

Hämeenkosken ja Asikkalan kirkot on molemmat tosi hienoja. Ainoa miinus mielestäni on Asikkalan kirkon 183 euron tilavuokra ulkopaikkakuntalaisille. Täytyy sanoa ihan pelkällä mutu-tuntumalla, että Helsingissä häiden järjestäminen on merkittävästi kalliimpaa kuin Päijät-Hämeessä. Jos se mihinkään päätökseen vaikuttaa. Mutta ainakin kun lueskelin tuota budjetti-ketjua, niin moni pääkaupunkiseudulla häänsä järjestävä kertoi budjetikseen n. 10 000e, kun muualla hinnat olivat alle 8 000 e. Mutta jos rahaa löytyy, niin esteitä tuskin on.

Toivottavasti tästä oli jotain apua! :)

Kiitos vain vinkeistä! Meillä on nyt alustavasti varattu Kiialan Kartanon juhlasali, jota käytiin tänään katsomassa ihan paikan päällä. Paikka on kyllä mielestäni aika ihana - mieletön iso kartanon piha, iso etu-terassi johon mahtuu väkeä istumaan, kiva juhlasali ja erillinen pieni huone jossa baaritiski ja tilaa bändille ja tansseille. Koko porukka mahtuu kuitenkin ruokailemaan saliin, mikä meillä oli myös yksi pää-toivomuksista/vaatimuksista.

Kartanossa ei ole anniskeluoikeuksia, joten omat juomat saa tuoda mikä meillä oli toiveina, siinä kun säästää melkoisen määrän rahaa. Vuokra ei tietysti ole se kaikkein halvin, 800 euroa - mutta muihin saman tyylisiin kartanoihin verrattuna oikeastaan aika kohtuullinen! Ajattelin vielä vertailun vuoksi käydä vilkaisemassa yhtä tai kahta muuta paikkaa, mutta kyllä se Kiiala aika ihana oli. Kannattaa vilkaista, jos Porvoo ei ole liian kaukana!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 613
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jee! Nyt on meilläkin suunnitelmat edenneet :). Varattiin Lehmonkärjen Ometta. Se on vaan niin täydellinen tunnelmaltaan ja tiloiltaan. Ja mikä parasta saadaan vieraat majoittumaan Lehmonkärjen mökkeihin. Suosittelen lämpimästi tutustumaan, jos paikka ei ole vielä tuttu. Isäntäpari vaikuttaa huippumukavalta, joiden kanssa kaikesta sopiminen on varmasti mahdollista. Ainoa miinus sulhaseni mielestä on navetan pihamaa, joka ei tosiaan ole kovin kummoinen. Mutta mitäs sen väliä kun sisätilat on niin mukavat, ettei ulos edes tarvitse mennä. Ja toukokuussa voi olla vielä niin viileääkin, ettei ulko-ohjelmalle ole käyttöä meillä.

Tässä vielä Ometan hintoja:

Esimerkkimenut 35e/hlö

Viinipullot (kuohu/pv/vv) 25 e/pll

Konjakit 6-8 e/lasi

Liköörit 5 e/pll

Siideri/lonkero 4,50 e/pll

Olut III 3,50 e/pll

Iltapalat 6-9 e/hlö

Aamiainen 8 e/hlö.

Ainiin, ja vihkiminen tulee mitä ilmeisemmin olemaan Asikkalan kirkossa. Se on ainakin Lehmonkärkeä lähimpänä. Hitusen kyllä kismittää se 183 euron vuokra. Ja varaaminen ulkopaikkakuntalaisilta vasta 1.11. alkaen.

Muokattu: , käyttäjä: mel
Link to comment
Share on other sites

Olen ollut häissä Lehmonkärjessä. Paikka ei minua millään tavalla lumonnut. Toivottavasti te, jotka sen olette varanneet saatte hyvät kemut aikaseks. Itse en sitä kenellekään suosittele. (hienot maisemat kyllä on, mutta itse se tila oli pettymys!)

Link to comment
Share on other sites

Olen ollut häissä Lehmonkärjessä. Paikka ei minua millään tavalla lumonnut. Toivottavasti te, jotka sen olette varanneet saatte hyvät kemut aikaseks. Itse en sitä kenellekään suosittele. (hienot maisemat kyllä on, mutta itse se tila oli pettymys!)

Voi se on tietysti harmi! Mutta oletko milloin ollut siellä viimeksi? Esimerkiksi Isohaapaa ja koko rakennusta on uusittu valtavasti viime kesän jälkeen. Ja Ometta on kunnostettu 2007. Mielestäni se on juuri oikealla tavalla uusi ja hieno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Elokuu 2012 on Lehmonkärjen Isohaavassa viikonlopuiltaan täyteen varattu, tällaisen tiedon sain kun eilen kyselin.. Ometta vois muuten olla meille sopiva, mutta mökkien varauksessa etusija on Isohaavan vuokranneilla ja me tarvittais se majotusmahdollisuus. Toinen mutta on kyllä nuo ravintolahinnat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HEi!

Onko kukaan vuokrannut/vuokraamassa Orimattilassa siatsevaa Järvikylän paikkaa, Niemisten seurantaloa?:) Jos on, niin millainen se on paikkana? :gpari:

Link to comment
Share on other sites

Moi!

Tarvitsen vähän apuaa... meillä on tosi pienet häät tulossa (20 - max 30 ihmistä, sisältäen lapset ;) ) ja tosi pieni budjetti. Häät ovat helmikuussa, perjantaina. Hakuessa siis juhlapaikka, johon mahtuu 20-30 ihmistä, johon voi tuoda omat ruuat, juomat jne ja jossa ei tarvitsee olla hiljaa heti klo 20 tai 22 jälkeen. Halpa tai ilmainen pitäisi olla... ;) Sellainen paikka kuin perhetupa olisi ihan täydellinen, paitsi että siellä saa olla vaan klo 20 asti. Eli vain joku iso asutotyyppinen tila, jossa voi syödä, tanssia, leikkiä ja jossa on kunnon vessakin ;)

Kuka tietää mistä voisin löytää sellaisen?

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät kesällä 2012. Suunnitelmissa oli Lehmonkärjen Isohaapa, mutta tilavuokra 1300e!! Mä olen kahden lapsen kanssa kotona ja mies lähössä tammikuussa armeijaan eli ehkä vähän liian kallis.. kun siihen viel pitopalvelut jne.. vieraita n.120 hlö. Missä on Lahdessa tai lähistöllä paikka joka 1. ei oo noin kallis 2. mahtuu 120hlö 3. olis kiva ku ois tanssimiselleki tilaa.. vinkkejä? miehen vanhemmat kyllä varmaan maksais ton Lehmonkärjenki mut mä en sitä haluais.. tai ku haluisin mahd paljon saada hoidettua ite, omilla rahoilla.

Link to comment
Share on other sites

1. ei oo noin kallis 2. mahtuu 120hlö 3. olis kiva ku ois tanssimiselleki tilaa.. vinkkejä?

En tiedä mikä teille on liian kaukana Lahdesta. Mutta tuli mieleeni että Tuuloksessa (noin 50 km Lahdesta Tampereelle päin 12-tien varressa) olisi tuo Kapakanmäki. Hinnasta en tosin tiedä, mutta kysymällä kaiketi selviää wink.gif vieraita mahtuu reilusti ylikin tuon 120 hlö ja tanssitilaa on vaikka kuinka. Tuolta löytyy lisätietoa, jos kiinnostaapi http://www.kapakanmaki.fi/tilat.html

Muokattu: , käyttäjä: ~Suvi~
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hollolan Hirvi on nyt varattuna meille 23.7. Kaunis maalaismiljöö ja itse juhlatila on rakennettu vanhaan navettaan. Ruokailut on kaikki alakerrassa ja muu ohjelma yläkerrassa. Paikan väki haluaa kuulemma laittaa tilan juhlakuntoon rauhassa keskenään, joten emme saa itse (tai kaaso tms.) laittaa pöytäkoristeita jne., mutta teemme kuulemma yhdessä harjoituspöydän, jonka mukaan henkilökunta tekee koristelut. Toivottavasti joku saa kuitenkin käydä tarkistamassa tilat ennen juhlan alkua, että vastaa toivomuksia.

Tilaan mahtuu vain 130 hlöä (tällä hetkellä vieraslista on paljon pidempi) ja musan pitää hiljetä klo 24 yläkerrassa ja alakerrassa muistaakseen puol 2, jolloin tilan pitää olla tyhjä muutenkin. Ylipäätänsä koko paikassa saa viettää max. 9 h tilaisuuksia. Onneksi lahti on lähellä ja mitä luultavimmin lähdetäänkin sinne jatkoille sitten porukalla.

Mutta muuten on tosi kaunis paikka ja juuri meidän tyyliset ruoat saa paikan päältä.

Toivon ja rukoilen, että kaikki sujuu hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heipsan!

Haaveilemme kesähäistä 2012 Hollolan kirkossa, onko kellään tietoa kuinka aikaisin kirkko pitää varata, jotta se on mahdollista saada. Se kuitenkin on niin kovin suosittu paikka.

Himoitsin myös Pyhäniemen kartanoa juhlapaikaksi, mutta mikäli tässä ketjussa ilmoitetut hinnat pitävät paikkansa, niin se on aivan totaalisen liian kallis meidän budjettiimme, joten nyt pitäisi miettiä jotain muuta paikkaa. Mitä hyvin lämpimästi suositeltavia paikkoja Hollolassa on, jossa voisi viettää pienimuotoiset (tarkkaa määrää emme vielä tiedä mutta kuitenkin reippaasti alle sata) häät ja mahdollisesti majoittaa vieraita?

Emme kuitenkaan haluaisi Kukkoa tai Vanhaa Pappilaa tai Hollolan kunnan tupaa.

Link to comment
Share on other sites

Heipsan!

Haaveilemme kesähäistä 2012 Hollolan kirkossa, onko kellään tietoa kuinka aikaisin kirkko pitää varata, jotta se on mahdollista saada. Se kuitenkin on niin kovin suosittu paikka.

Himoitsin myös Pyhäniemen kartanoa juhlapaikaksi, mutta mikäli tässä ketjussa ilmoitetut hinnat pitävät paikkansa, niin se on aivan totaalisen liian kallis meidän budjettiimme, joten nyt pitäisi miettiä jotain muuta paikkaa. Mitä hyvin lämpimästi suositeltavia paikkoja Hollolassa on, jossa voisi viettää pienimuotoiset (tarkkaa määrää emme vielä tiedä mutta kuitenkin reippaasti alle sata) häät ja mahdollisesti majoittaa vieraita?

Emme kuitenkaan haluaisi Kukkoa tai Vanhaa Pappilaa tai Hollolan kunnan tupaa.

Kirkon varaamisesta minulla ei ole varmaa tietoa, mutta epäilisin Hollolassa olevan samantyyppinen järjestely kuin Asikkalassa. Siellä oman seurakunnan jäsenet sai varata vihkikirkkoa seuraavalle vuodelle olisiko ollut 1.9. alkaen, ja ulkopaikkakuntalaiset vasta 1.11. alkaen. Ota myös huomioon se, että Hollolan kirkko maksaa ainakin seurakunnan ulkopuolisille. Itse olin ihan tympääntynyt ylimääräisestä 180 euron kirkkokulusta (Asikkalassa siis), jota ei oltu osattu ottaa huomioon budjetissamme. Mutta asian varmistat kun pirautat kirkkoherranvirastoon: Toimituksia ja seurakunnan tiloja voi varata kirkkoherranvirastosta, puh. (03) 524 6611 tai (03) 524 6600 kello 9-15.

Juhlapaikaksi suosittelen ehdottomasti Messilän kartanoa, kun kerran kartanomiljöö houkuttelee. Se on toki pienehkö, ja vierasmäärästänne riippuen ihmiset saattavat joutua istumaan eri huoneissa, mutta se on juuri se tilanne kartanoiden kanssa aina. Se on kuitenkin todella kiva paikka ja ruoka erinomaista. Ja siellä vieraat voi myös yöpyä joko hotellissa, aitoissa tai mökeissä. Jos Messilänkin kartano on liian kallis, niin kannattaa tutustua myös saman pihamaan Markkinaravintolaan. Minusta se vaikutti hauskalta paikalta esittelyn perusteella. Paitsi nyt kun asiaa enemmän tutkin, on sekä kartanon että markkinaravintolan tilavuokra 800e. Täältä voit katsoa itse. Aivan ihmeellistä on mielestäni se, että tilavuokraan sisältyy myös kukka-asetelmat ruokapöytään sekä pöytiin! Olisin ehkä jopa helpottunut kun joku muu hoitaisi kukat puolestani.

Niin, jos paikat ei ole tuttuja, Hollolan kirkolta Messilään ajaa n. 10-15 min. Ja Vesijärvi on maisemassa mukana. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

Juu katselinkin Hollolan kirkon sivuja ja siellä mainittiin, että 200 euroa maksaa ulkopuolisille, jos oikein katsoin. Mutta siellä mainittiin myös, että mikäli edes toisen vanhemmat ovat seurakunnan jäseniä niin se ei sit vissiin maksa sen verran. Mieheke tosiaan itse on alunperin Hollolasta ja appivanhemmat asustelee siellä yhä edelleen. Mutta täytyy tosissaan soitella ja varmistella.

Messilän kartanon ohi ollaan monta kertaa ajeltukin, ja näyttää varsin sievältä. Pitää käydä katsastamassa seuraavan kerran kun anoppilaan mennään. Kiitoksia vinkistä kyllä, kuulostaa varsin hyvältä.

Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.

Link to comment
Share on other sites

Jep, Asikkalassa sama juttu että jos jomman kumman vanhemmat kuuluvat kyseiseen seurakuntaan, ei maksua tarvitse maksaa. Meillä ei ole niin onnekasta tilannetta. Kismittää vähän, että sellaisellakin asialla pitää rahastaa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä on ensi kesäksi varattu hääpaikaksi kuivannon maamiesseurantalo :) Paikkaa remontoitiin kun käytiin sitä kesällä katsomassa! Ihanan tilava, rauhallinen ja siisti paikka! Sinne mahtuu kuulemma 200hlöä! Meidän häihin kutsutaan n.130hlöä. Yläkerrassa oli muistaakseni 3 huonetta jossa voisi vaikka yöpyä, jos vaan vie patjat mukanaan :)

Link to comment
Share on other sites

Moikka!

Ensi kesänä olis tarkoitus pitää häät ja paikka on vielä vähä hakusessa. Alustavien tietojen mukaan paikkana olisi messilän markkinaravintola, mutta se on melko hintava. Etittäis nyt jotain vähä halvempaa paikkaa jossa vois pitää häät noin sadalle hengelle.

Onko KTV-maja minkälainen paikka? onko kellään kokemuksia? Kaikki tieto otetaan ilolla vastaan :) Eli saako viedä omat juomat ja pitopalvelut sun muut?

Muistakin paikoista otetaan tietoja vastaan, tuntuu ettei itse oikein mitään löydä vaikka etsitty on kovasti.

Link to comment
Share on other sites

Moikka!

Ensi kesänä olis tarkoitus pitää häät ja paikka on vielä vähä hakusessa. Alustavien tietojen mukaan paikkana olisi messilän markkinaravintola, mutta se on melko hintava. Etittäis nyt jotain vähä halvempaa paikkaa jossa vois pitää häät noin sadalle hengelle.

Onko KTV-maja minkälainen paikka? onko kellään kokemuksia? Kaikki tieto otetaan ilolla vastaan :) Eli saako viedä omat juomat ja pitopalvelut sun muut?

Muistakin paikoista otetaan tietoja vastaan, tuntuu ettei itse oikein mitään löydä vaikka etsitty on kovasti.

Ihan äkkiseltään tuntuisi siltä, että KTV-maja on liian pieni sadalle hengelle. Olen ollut siellä muutamissa häissä ja juhlissa, mutta en muista tarkkaan montako vierasta siellä silloin oli. Epäilisin että noin 80. Mielestäni pitopalvelun ja juomat saa viedä itse.

Paikkana se on muuten hurjan kiva: sali ja esiintymislava, ruokatarjoilutila erikseen. Sali ei vaan ole kovin suuri. Uloskäynnit on kahteen suuntaan, eli jotain roudailuja voi suorittaa suht huomaamattomasti. Piha on aakean laakea, joka ulottuu järven rantaan. Pihalle voisi hyvin laittaa tarvittaessa telttoja, jos tarvitsee lisätilaa. Joskus olen joidenkin kuullut valittavan viereisistä karavaanareista, vai oliko se niin päin että karavaanarit ei pidä juhlijoista. Jotain nihkeyttä siinä oli.

Lue ihmeessä tätä ketjua tarkkaan, sillä täällä on monia hyviä paikkaehdotuksia. Kannattaa tietysti kiinnittää huomiota siihen milloin viesti on kirjoitettu.

Link to comment
Share on other sites

Jee! Nyt on meilläkin suunnitelmat edenneet :). Varattiin Lehmonkärjen Ometta. Se on vaan niin täydellinen tunnelmaltaan ja tiloiltaan. Ja mikä parasta saadaan vieraat majoittumaan Lehmonkärjen mökkeihin. Suosittelen lämpimästi tutustumaan, jos paikka ei ole vielä tuttu. Isäntäpari vaikuttaa huippumukavalta, joiden kanssa kaikesta sopiminen on varmasti mahdollista. Ainoa miinus sulhaseni mielestä on navetan pihamaa, joka ei tosiaan ole kovin kummoinen. Mutta mitäs sen väliä kun sisätilat on niin mukavat, ettei ulos edes tarvitse mennä. Ja toukokuussa voi olla vielä niin viileääkin, ettei ulko-ohjelmalle ole käyttöä meillä.

Tässä vielä Ometan hintoja:

Esimerkkimenut 35e/hlö

Viinipullot (kuohu/pv/vv) 25 e/pll

Konjakit 6-8 e/lasi

Liköörit 5 e/pll

Siideri/lonkero 4,50 e/pll

Olut III 3,50 e/pll

Iltapalat 6-9 e/hlö

Aamiainen 8 e/hlö.

Ainiin, ja vihkiminen tulee mitä ilmeisemmin olemaan Asikkalan kirkossa. Se on ainakin Lehmonkärkeä lähimpänä. Hitusen kyllä kismittää se 183 euron vuokra. Ja varaaminen ulkopaikkakuntalaisilta vasta 1.11. alkaen.

Kuinka paljon Ometan vuokra oli? Ollaan tässä kans mietitty noita paikkoja ja Lehmonkärki viehättäis paikkana, mutta ei hintana :/

Link to comment
Share on other sites

Taidetaan olla vähän myöhässä paikan kanssa, tuntuu että kaikki on jo varattu :D Törmäsin netissä semmoseen kun Hollolan vanha pappila. Onko kellää siitä kokemuksia? Maanantaina pitäis sinne soitella ja kysellä. Vuokra siinä oli tosi halpa mun mielestä, sadalta hengeltä 255 euroa.

Ja sitten löysin myös kukonkoivusta nuorisoseurantalo Kukon. Alkaa pikkuhiljaa stressi pukkaamaan :hysteric:

Link to comment
Share on other sites

Jee! Nyt on meilläkin suunnitelmat edenneet :). Varattiin Lehmonkärjen Ometta. Se on vaan niin täydellinen tunnelmaltaan ja tiloiltaan. Ja mikä parasta saadaan vieraat majoittumaan Lehmonkärjen mökkeihin. Suosittelen lämpimästi tutustumaan, jos paikka ei ole vielä tuttu. Isäntäpari vaikuttaa huippumukavalta, joiden kanssa kaikesta sopiminen on varmasti mahdollista. Ainoa miinus sulhaseni mielestä on navetan pihamaa, joka ei tosiaan ole kovin kummoinen. Mutta mitäs sen väliä kun sisätilat on niin mukavat, ettei ulos edes tarvitse mennä. Ja toukokuussa voi olla vielä niin viileääkin, ettei ulko-ohjelmalle ole käyttöä meillä.

Tässä vielä Ometan hintoja:

Esimerkkimenut 35e/hlö

Viinipullot (kuohu/pv/vv) 25 e/pll

Konjakit 6-8 e/lasi

Liköörit 5 e/pll

Siideri/lonkero 4,50 e/pll

Olut III 3,50 e/pll

Iltapalat 6-9 e/hlö

Aamiainen 8 e/hlö.

Ainiin, ja vihkiminen tulee mitä ilmeisemmin olemaan Asikkalan kirkossa. Se on ainakin Lehmonkärkeä lähimpänä. Hitusen kyllä kismittää se 183 euron vuokra. Ja varaaminen ulkopaikkakuntalaisilta vasta 1.11. alkaen.

Kuinka paljon Ometan vuokra oli? Ollaan tässä kans mietitty noita paikkoja ja Lehmonkärki viehättäis paikkana, mutta ei hintana :/

Itseasiassa Ometasta ei peritä tilavuokraa yli 80 vieraan juhlissa. Pienemmissä juhlissa vuokra on 500e. Ravintolahinnat meitäkin mietitytti pitkään. Mutta mieluummin juhlin paikassa, josta oikeasti tykkään kaikin puolin. Ja menun sisältöön ja sitä kautta hintaan voi vaikuttaa varmasti. Ja erityisen hauskaa oli se, että paikan emäntä vinkkasi hyvän säästökeinon: tulemme tarjoamaan alkumaljana kuivaa siideriä kuohuviinin sijaan :). Siinä ei kuulemma monikaan huomaa mitään eroa.

Lehmonkärjen Isohaavan vuokra olikin sitten muistaakseni yli tonnin.

Link to comment
Share on other sites

Taidetaan olla vähän myöhässä paikan kanssa, tuntuu että kaikki on jo varattu :D Törmäsin netissä semmoseen kun Hollolan vanha pappila. Onko kellää siitä kokemuksia? Maanantaina pitäis sinne soitella ja kysellä. Vuokra siinä oli tosi halpa mun mielestä, sadalta hengeltä 255 euroa.

Ja sitten löysin myös kukonkoivusta nuorisoseurantalo Kukon. Alkaa pikkuhiljaa stressi pukkaamaan :hysteric:

Valitettavasti kokemuksia ei ole kummastakaan, mutta muistan jostain lukeneeni Kukon vuokran olevan 1000e. Aika kallis mielestäni nuorisoseurantaloksi.

Link to comment
Share on other sites

Kukon vuokra olis 800 e :S melko kallista kyllä ja sekin on varattu. Kaikki on varattu. Joten näillä näkymin siis bileet on messilässä. Onhan se Messilä ihana paikka, ainoa vaan että kun omia juomia ei saa viedä. Pelottaa, että vieraat ei viihdy ilman kunnon juhlajuomia. Mutta ehkä se siitä sitten lutviutuu jotenkin, toivottavasti. Ruuat siellä ainaki on hyvät ja paikka on ihana.

Link to comment
Share on other sites

Heippa. Osaisiko kukaan sanoa mistä löytää sopiva juhlapaikka n.130 juhlavieraalle ja mielellään järven/meren rannalta. Jossa voisi myös suorittaa vihkimisen. Mielellään etelä-suomesta ??? olen etsiskellyt paikkoja mutta todella vaikeaa löytää...

Link to comment
Share on other sites

Heippa. Osaisiko kukaan sanoa mistä löytää sopiva juhlapaikka n.130 juhlavieraalle ja mielellään järven/meren rannalta. Jossa voisi myös suorittaa vihkimisen. Mielellään etelä-suomesta ??? olen etsiskellyt paikkoja mutta todella vaikeaa löytää...

Oletko lukenut tätä ketjua kuinka tarkkaan? Jos et, niin suosittelen. Ensimmäisenä mulle tuli mieleen Kartanohotelli Radansuu. Se on järven rannalla ja muistaakseni joku tässäkin ketjussa kertoi vihkimisen olevan siellä pihamaalla. Ja voihan vihkiminen olla missä tahansa ulkona. Ei sitä mikään estä. Katso ihmeessä Radansuun virtuaaliesittelyt. Näyttää minusta ihanalta :)

Link to comment
Share on other sites

Vihdoin ja viimein ollaan saatu päivämäärä ja kaupunki valittua häiden pitoa varten, joten suunnittelu käynnistyköön!! :girl_dance: Onkos kellään tietoa, koska ulkopaikkakuntalaiset saavat varata kirkon Lahdessa?? Tämä ketju on ollut anoisaa luettavaa ja olen saanut mielettömästi vinkkejä, mutta kuitenkin olisin vielä halukas kuulemaan lisää kokemuksia Myllysaaresta, Casellista ja Villa Rauhalasta. Myös Wanhassa valimossa ja Sibeliustalossa olleet mielipiteitä kehiin!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...