Jump to content
Naimisiin.info

Berghyddan (Helsinki)


Guest Bridetobe03

Recommended Posts

Meillä ei vielä ole ollut juhlia Berghyddanissa, mutta paikka on kuitenkin varattu ensi kesäksi:) Omistaja Kimon on todella mukava ja osaa hommansa erittäin hyvin!! Berghyddanin vuokra on 1400e, mihin voi kyllä saada pientä alennusta. Tosin sulhasen isä on Kimonin tuttu, eli voi olla, että se vaikutti siihen. Ruoan voi valita muistaakseni kuudesta eri menusta ja niitäkin saa yhdistellä keskenään. Eli ruoka tosiaan tulee Kimonin pitopalvelusta, minkä varmaan tiesitkin ja juomat saa viedä itse. Ruokailu maksaa n.45-60e per naama, riippuen vähän vieraiden määrästä. Juhlat saavat kestää puoleen yöhön asti. Tarjoilijat maksavat juhlien alusta loppuun n.450-500e. Jos tahdotte ilotulituksen berghyddanin pihalle, Kimon voi järjestää sen ennen klo.22. Se maksaa 400e ja kestää 3min. Kimon voi myös hakea juhlapaikalle kukat tukusta ja se maksaa n.100e. Itse en ole niin järin innostunut kukista, joten tuo sopi minulle ainakin todella hyvin:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Vieras_Tiitii_*

1520e sanottiin meille vuokran summaksi.. Tuntuu kyllä aika huikealta summalta. Vuokra pitää maksaa etukäteen varaustakuuna. Paikka oli kyllä viehättävä.. mutta n. 80 hengen häihin ruoat+vuokrat+verot+kattaus+tarjoilijat tulee maksamaan n. 5000-6000e! Ja rahaa pitäis riittää vielä kukkiin, valokuvaukseen, puvun vuokraan, mekkoon, sormuksiin, kutsukortteihin, morsiammen somisteisiin, kiitos ja huomenlahjoihin ja matkaanki vielä. Ja varmaan jäi vielä jotakin mainitsematta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Vieras_tiitii_*

Me emme ottaneetkaan Berghyddania juhlapaikaksi. Viehättävä paikka, mutta kallis. Lisäksi oli hieman epäselvyyksiä jutellessa omistajan kanssa. Sekin haittasi, ettei itse saanut vaikuttaa paljoakaan kattaukseen. Perus valkoiset kangasservetit yms..

Mutta varmasti paikassa saa järjestettyä ihanat häät :) Löysimme vain itsellemme sopivamman/paremman paikan..

Link to comment
Share on other sites

Me emme ottaneetkaan Berghyddania juhlapaikaksi. Viehättävä paikka, mutta kallis. Lisäksi oli hieman epäselvyyksiä jutellessa omistajan kanssa. Sekin haittasi, ettei itse saanut vaikuttaa paljoakaan kattaukseen. Perus valkoiset kangasservetit yms..

Mutta varmasti paikassa saa järjestettyä ihanat häät :) Löysimme vain itsellemme sopivamman/paremman paikan..

Missä siis aiotte juhlia? :flirt:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest heinämorsio

Juhlimme häitämme Berghyddanissa hiljattain enkä voi muuta kuin hehkuttaa paikan ihanuutta! Meille tosin sattui sopivasti heinäkuun viilein päivä - hellekelillä sisällä olisi voinut olla melko kuumaa...

Kaikki sujui loistavasti, emmekä kokeneet että meille olisi "saneltu" asioita, niinkuin tässä ketjussa on hieman koettu.

Kallista, toki. Mutta pihistää voi sitten muissa jutuissa. Oli kyllä joka euron arvoista!

Link to comment
Share on other sites

Me järjestimme myös muutama viikko sitten meidän häät Berghyddanissa ja kaikki toimi loistavasti!! :) Saimme viedä omat kynttilät ja servietit ja kaikki muutkin koristeet jotka halusimme. Päivä oli erittäin kuuma, muttei haitannut menoa ;)Paikka on kyllä kallis, mutta miljöö tosi hieno ja ruoka erittäin hyvää.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Berghyddan olisi minusta kiva juhlapaikka, mutta tuo hinta on kyllä mielestäni ihan kammottava. Tilavuokra n. 1500 euroa, johon ei kuulu ilmeisesti vielä yhtään mitään?! Ja joo, tiedän, että tuotakin pahempia hintoja löytyy, mutta mutta. Puuh, järkkään kohta häät meillä kotona kun tämä paikan etsiminen on niin tuskaista...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Kenelläkään uusia kokemuksia Bergghyddanista?

Olen menossa katsomaan paikkaa ylihuomenna, hääjuhla olisi tarkoitus pitää siellä 4.6.2011.

Olen kok. hinta-arvioksi saanut 60 hengelle 4500-5000€. Kallis hinta kyllä hirvittää!

Onkohan hinta neuvoteltavissa?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kaipaisin myös uusia kokemuksia Berghyddanista, mietimme sitä juhlapaikaksi kesällä tai syksyllä 2012. Millaisia ruoat olivat? Ja miten asioiden hoitaminen omistajan kanssa sujui? Monet ovat kommentoineet omistajaa melko persoonalliseksi hahmoksi. Ja miten itse juhlatilaisuus sujui?

Link to comment
Share on other sites

Meillä BH varattuna ensi vuoden toukokuulle. Omistajaheppu on persoonallinen, mutta ainakin toistaiseksi kokemamme perusteella vain positiivisella tavalla :lol: Varattiin paikka huhtikuussa (samalla kun käytiin siellä), jolloin vielä ainakin koko toukokuu 2012 oli vapaana. Ainakin varaamiseen liittyvä yhteydenpito on sujunut nopeasti ja tehokkaasti.

Itse kaipaisin myös lisää kokemuksia niiltä, jotka ovat jo BH:ssa juhlineet.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei, mekin kävimme katsomassa Berghyddania, oikein ihana paikka oli! Ja omistaja vaikutti oikein mukavalta. Vielä kaipaisin tuoreita kokemuksia paikasta, esim. tänä kesänä häitänsä siellä juhlineilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...